nu moet mij toch eens iemand gaan uitleggen hoe het mogelijk is, dat gezinnen die diep in de shitt zitten en naar de knoppen gaan en nog altijd wachten op ???? en dat de ander vrolijk en fluitend door kunnen gaan. met hun praktijken ......... wie ........ Henk bus.....
ik ga me niet meer verschuilen, omdat er anders een kort geding tegen mij wordt aan gespannen. ik heb genoeg gewacht en ik ben het helemaal moe.
mijn gezin gaat helemaal naar de knoppen. maar jij henk bus jij gaat mee.
henk bus heeft rekeningen betaald aan instantie's waarvan de rekening niet klopte, waar is dit geld naar toe??????????? naar hem zelf zeker.
waar zijn alle afschriften.
je hebt gezinnen nog erger de shitt in geholpen, maar daar ga je voor boete dat beloof ik je, of dacht je dat je van me af was, jammer, ik verklaar je bij deze de oorlog.
en geloof me dat is niet fijn.
dus doe, maar daag me maar voor de rechter, graag maar jij gaat niet winnen. want ik heb het zwart op wit.
en jongens willen nog meer weten, vraag maar, ik zal jullie alles
vertellen. hier en nu
henk, betaal ons en andere mensen terug. of vraag anders maar raad aan je advocaat. maar van mij ga je niet winnen.
en jij dacht dat je klaar was
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
het begint nu pas. ja ik ben boos omdat er nog altijd niks gebeurt en jij gaat maar door met je ziekelijk gedrag maar niet meer over de rug van mensen die het al zwaar genoeg hebben en daar neem ik het voor op. al moet ik het in mijn eentje doen, want sommige mensen zijn bang. kom maar want ik lust je rauw. ik heb niks te verliezen, ik vecht alleen maar.
maar jij gaat stoppen hoe dan ook.