LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Henri42 »

Waar voorheen www.cpfriends.nl.tt stond moet je nu surfen naar www.centerparcsforum.nl !

Mooie site met scherpe aanbiedingen muv in de herfstvakanties. :idea:

catlove
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 mar 2007 17:14

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door catlove »

wij zijn toen voor het eerst naar de eemhof geweest, en we hebben echter geen klachten gehad, zelfs ons huisje was schoon en netjes.

daarna zijn wij naar de kempervennen geweest, omdat mijn man jarig was, had ik als verrassing geregeld dat het huisje versiert zou zijn, helemaal niks was er, zelfs geen extra kinderstoel. ik had het wel gevraagd en voor betaald, had het bewijs zelfs mee, ik moest uit mijn slof schieten daar om toch het gevraagde te krijgen, versieren voor ons deden ze niet (ook al stond het op papier) moesten we zelf maar doen. en de kinderstoel, tja die moet nog komen, zeg maar. we hadden op een oppas geregeld, een keurige dame, en die kon ons vertellen dat de kempervennen dicht ging voor 3 mnden, vandaar dat het personeel ongemotiveerd was. 1 ding moet ik wel bij zeggen, de kempervennen heeft nog een condeleance kaartje gestuurd, omdat we midden in de nacht stel op sprong weg moesten, omdat mijn mans moeder plots was overleden.

later zijn we naar belgie geweest, prima vermaakt.

de kinderen hadden het ook naar hun zin, en das voor ons ook het voornaamst.

huisje muf ruiken? ja, klopt veel mensen luchten hun kamers niet, dat ruik je ook, dus doe zelf even een raampje open, deden wij ook.
security, nou die zagen we om de halve klap rijden, we zagen regelmatig rode bonnetjes op een auto, omdat ze hun auto (autovrije parken) nog niet hadden weggezet.

trainingspakken, ja die zie je vaak op het park, geef ik toe, zelfs mijn eigen kinderen liepen erin. savonds hadden ze nette kleding aan met het eten.

je bent op vakantie! lekker ontspanning is ook lekker, zonder dat je moet opletten wat je aan moet trekken. dat je in het restaurant andere kleding aantrekt zeg ik ja.

als je gewoon op een camping zit zie je ook veel trainingspakken, ook gewoon op straat!

voedselvergifting, nou die kan je idd in een restaurant oplopen, maar ook gewoon thuis.

geniet nou gewoon lekker van een vakantie, als de kinderen plezier hebben, genieten we zelf dan ook toch?

kesjade
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jan 2008 19:10

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door kesjade »

Ik ben zelf ontelbare keren op alle beschibare parken geweest van centerparcs in nederland en belgie.

mijn favoriete park was toch echt wel de eemhof voor de brand.
ik begrijp totaal niet dat ze er een openlucht park van hebben gemaakt in nederland nog wel.
de hele sfeer is veranderd en ik kom er ook nooit meer wat ik nog steeds jammer vind.
ze hebben totaal de plank mis geslagen met hun nieuwe ontwerp en hoop eigenlijk tegen beter weten in dat ze dat ooit weer een keer terug veranderen.

ik vind het nog steeds leuk om naar centerparcs te gaan maar nu niet meer als kind maar als ouder en vind het leuk om te zien hoeveel plezier mijn dochter heeft.

wel moet ik eerlijk zeggen dat centerparcs als geheel achteruit is gegaan en dat ze veels te laat daarop hebben gereageerd met vernieuwingen.
de meeste huisjes waren al lang toe aan een grondige beurt en veel mensen zijn daar de dupe van geworden.
ook de prijzen vind ik meestal wel belachelijk hoog,ze lokken je meestal met een lage prijs maar dan komen er meestal nog 100 euro als verborgen kosten bovenop(adminstratie,btw etc) en ik weet dat natuurlijk al lang maar het iriteerd me toch wel.

ik zal echter het zeker niet nalaten om binnen kort weer naar centerparcs te gaan ook omdat het gevoel van vroeger toch altijd wel weer een beetje terug komt.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door BBCS »

mijn favoriete park was toch echt wel de eemhof voor de brand.
ik begrijp totaal niet dat ze er een openlucht park van hebben gemaakt in nederland nog wel.
Simpel, voor zover ik het gehoord heb is het niet meer toegestaan om nieuwe Market Domes te bouwen.

Dat het centrum niet overdekt is, is niet dat ze het niet wilden, maar het mag niet meer.

Ik vind het op zich wel een leuke sfeer, maar ik mis wel het overdekte.

Een ander heel groot nadeel vind ik dat de activiteiten die altijd in de market dome werden gehouden nu in het voormalige sporthal "buiten" het park worden gehouden.

gkvk
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 dec 2006 19:22

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door gkvk »

Onzin , er mag gewoon een market dome gebouwd worden maar zal wel met de kosten van doen hebben.
Lommerbergen is ook afgebrand enige tijd geleden en er staat weer een keurige overdekte plaza en dat was later dan de eemhof.
Overdekking kost nu eenmaal veel geld .
Dus klinkklare onzin dat dit niet meer mag

Gesloten