U doelstelling zou ook niet moeten zijn om te achterhalen wie er achter een nickname schuil gaat want een nickname is volkomen normaal op het internet en vaak zelfs verplicht. U zou zich veel meer dan u nu kennelijk doet ( gezien de vloedgolf van klachten en niet alleen hier) met het juist afhandelen van klanten die hun vertrouwen in u bedrijf beloont zien met niet of verkeerd leveren of geld wat u verschuldigd bent gewoon terug te betalen in plaats van te rekken tot de uiterste datum en nog later.Ook hieronder een flink aantal klachten en zo kan je wel doorgaan.De mooie beloftes van PC4Everyone in de vorige uitzending zijn op termijn helaas niets of niet veel waard gebleken.Het wijzen op de economische omstandigheden slaat natuurlijk nergens op,daar kan (wil) een goede ondernemer zich niet achter verschuilen.PC4Everyone schreef:Geachte consument,
Naar aanleiding van dit forum een reactie vanuit PC4Everyone.
Het is ons bekend dat wij momenteel geen schoonheidsprijs verdienen. Vooropgesteld vinden wij het heel belangrijk om hier te kennen te geven dat het niet onze intentie is om onze klanten de dupe te laten zijn van een economisch moeilijke tijd.
Wij hebben er absoluut begrip voor dat er klanten zijn die zich op dit forum scharen en hier hulp of bijstand zoeken, toch maakt dit het voor ons (en dus ook voor de klant) niet eenvoudiger. Het is bijzonder lastig te achterhalen welke synoniem bij welke persoon hoort. het is ook bijzonder lastig om onszelf te verdedigen of nader te verklaren als er mensen totaal onware berichten plaatsen en/of helemaal geen klant zijn.
http://www.trustpilot.nl/review/www.pc4everyone.nl