Pagina 9 van 16

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 feb 2011 17:03
door trebelski
PC4Everyone schreef:Geachte consument,
Naar aanleiding van dit forum een reactie vanuit PC4Everyone.
Het is ons bekend dat wij momenteel geen schoonheidsprijs verdienen.
Vooropgesteld vinden wij het heel belangrijk om hier te kennen te geven dat het niet onze intentie is om onze klanten de dupe te laten zijn van een economisch moeilijke tijd.

Wij hebben er absoluut begrip voor dat er klanten zijn die zich op dit forum scharen en hier hulp of bijstand zoeken, toch maakt dit het voor ons (en dus ook voor de klant) niet eenvoudiger. Het is bijzonder lastig te achterhalen welke synoniem bij welke persoon hoort. het is ook bijzonder lastig om onszelf te verdedigen of nader te verklaren als er mensen totaal onware berichten plaatsen en/of helemaal geen klant zijn.
U doelstelling zou ook niet moeten zijn om te achterhalen wie er achter een nickname schuil gaat want een nickname is volkomen normaal op het internet en vaak zelfs verplicht. U zou zich veel meer dan u nu kennelijk doet ( gezien de vloedgolf van klachten en niet alleen hier) met het juist afhandelen van klanten die hun vertrouwen in u bedrijf beloont zien met niet of verkeerd leveren of geld wat u verschuldigd bent gewoon terug te betalen in plaats van te rekken tot de uiterste datum en nog later.Ook hieronder een flink aantal klachten en zo kan je wel doorgaan.De mooie beloftes van PC4Everyone in de vorige uitzending zijn op termijn helaas niets of niet veel waard gebleken.Het wijzen op de economische omstandigheden slaat natuurlijk nergens op,daar kan (wil) een goede ondernemer zich niet achter verschuilen.
http://www.trustpilot.nl/review/www.pc4everyone.nl

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 feb 2011 17:42
door PC4Everyone
Mijnheer Trebelski,

Het is zeker niet onze hoogste doelstelling om de synoniemen te achterhalen, wat wij bedoelen te zeggen is dat het lastig is bij individuele gevallen (al dan niet te laat) het probleem op te lossen als mensen een niet te herleiden naam hebben. Onze doelstelling is bestaande problemen oplossen en voorkomen dat ze in de toekomst opnieuw kunnen voorkomen. Om de mensen op dit forum te helpen is het fijn om te weten wie, wie is. Vandaar de opmerking over synoniemen.

Daarnaast willen wij ons nergens achter verschuilen.

Wij hebben aangegeven dat het nooit onze intentie is geweest mensen te laat te leveren of uit te betalen, en dat menen wij ook. Wij willen echt heel graag alle vragen, problemen, angst of onvrede uit de wereld helpen.
Dit gaat het beste op het moment dat mensen ons een bericht sturen op ons e-mailadres: [email protected]

overigens: mocht u zelf een vraag hebben over uw levering oid geldt dit vanzelfsprekend ook voor u :-)

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 feb 2011 18:05
door mmichel
PC4Everyone schreef:Mijnheer Trebelski,

Het is zeker niet onze hoogste doelstelling om de synoniemen te achterhalen, wat wij bedoelen te zeggen is dat het lastig is bij individuele gevallen (al dan niet te laat) het probleem op te lossen als mensen een niet te herleiden naam hebben. Onze doelstelling is bestaande problemen oplossen en voorkomen dat ze in de toekomst opnieuw kunnen voorkomen. Om de mensen op dit forum te helpen is het fijn om te weten wie, wie is. Vandaar de opmerking over synoniemen.

Daarnaast willen wij ons nergens achter verschuilen.

Wij hebben aangegeven dat het nooit onze intentie is geweest mensen te laat te leveren of uit te betalen, en dat menen wij ook. Wij willen echt heel graag alle vragen, problemen, angst of onvrede uit de wereld helpen.
Dit gaat het beste op het moment dat mensen ons een bericht sturen op ons e-mailadres: [email protected]

overigens: mocht u zelf een vraag hebben over uw levering oid geldt dit vanzelfsprekend ook voor u :-)

Dooddoener eerste klas dus. Veel klagers hebben al meerdere malen contact gehad met uw bedrijf en niet alleen over:
niet geleverde, verkeerde, geannuleerde bestellingen, maar ook over klanten die u betaald hebben en die na 3 maanden nóg geen geld terug hebben.

Vaak hebben ze al een paar uur doorgebracht met uw telefonische firewall en de mail zal ongetwijfeld verdwijnen in een goed gevulde spambox aldaar!

En dan vraagt u om wéér contact op te nemen op info@.......... Je moet maar durven. Wat dacht u van de klanten die nog geld tegoed hebben gewoon vandaag compenseren. en iedereen die vanaf nu belt gewoon fatsoenlijk helpen.

Lijkt me een prima oplossing

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 feb 2011 18:21
door mirjam69
pc4everyone schreef:

Het is zeker niet onze hoogste doelstelling om de synoniemen te achterhalen, wat wij bedoelen te zeggen is dat het lastig is bij individuele gevallen (al dan niet te laat) het probleem op te lossen als mensen een niet te herleiden naam hebben. Onze doelstelling is bestaande problemen oplossen en voorkomen dat ze in de toekomst opnieuw kunnen voorkomen. Om de mensen op dit forum te helpen is het fijn om te weten wie, wie is. Vandaar de opmerking over synoniemen.

Daarnaast willen wij ons nergens achter verschuilen.

Wij hebben aangegeven dat het nooit onze intentie is geweest mensen te laat te leveren of uit te betalen, en dat menen wij ook. Wij willen echt heel graag alle vragen, problemen, angst of onvrede uit de wereld helpen.
Dit gaat het beste op het moment dat mensen ons een bericht sturen op ons e-mailadres: [email protected]

overigens: mocht u zelf een vraag hebben over uw levering oid geldt dit vanzelfsprekend ook voor u

-----------------

Het maakt volgens mij niet uit welke (echte) naam achter een nickname zit. Los de problemen van elke klacht die bij jullie [email protected] binnenkomt op binnen de aangegeven tijd. Iedere nickname op dit forum heeft meerdere malen zoniet oneindig vaak met uw bedrijf gebeld en gemaild en hebben alleen maar loze beloftes gekregen. Mijn echte naam ga ik niet noemen maar u mag mijn ordernummer weten 100003388. U kunt in uw systeem zien hoever u "overtijd" bent met het terugbetalen van mijn aankoopbedrag. Heb ik nu opeens morgen mijn geld op mijn rekening staan? Weet u wat u moet doen: eerlijk zijn tegenover de klanten en uw beloftes nakomen. U heeft het vertrouwen van uw klanten verloren en die gaat u nooit meer terugwinnen.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 22 feb 2011 22:18
door meindert
ik heb mij via het e-mailadres van pc4everyone gemeld.
ik heb mijn ordernr. en mijn bankreknr. doorgegeven.
het zal mij benieuwen.
mocht ook dit niet werken dan organiseer ik een bijeenkomst.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 12:21
door Foija
eindelijk, na lang wachten, vele mails en telefoontjes heb ik mijn geld terug gekregen!!!!

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 13:00
door QKP
Ook ik heb hetzelfde probleem met PC4Everyone. In november 2010 een MacBook besteld en in december geannuleerd, omdat deze niet geleverd kon worden. Allemaal prima, niet leuk, maar het kan gebeuren. Dat ik nu al meer dan twee maanden op mijn geld zit te wachten, vind ik echter onacceptabel.

Het is een aanfluiting dat PC4Everyone hier nu op het forum klaagt over het feit dat ze de klanten achter de nicknames niet kunnen achterhalen, opdat ze de 'individuele gevallen' kunnen oplossen. Ze weten namelijk heel goed wie ze moeten terugbetalen, dat kunnen ze gewoon zien in hun administratie. Ook de oproep om nogmaals je gegevens en je klacht te mailen vind ik om die reden onzinnig. Het lijkt een manier om ons zand in de ogen te strooien.

Er kan voor PC4Everyone een strategische reden zijn om te willen weten wie er op dit forum klagen over hun probleem. Door alleen die mensen te crediteren kunnen ze de storm van kritiek een beetje doen verstillen. Het bericht van Foija hierboven dient als een goed voorbeeld, aangezien hij/zij begon te dreigen met aangifte bij de politie. Niet veel later is het geld teruggestort.

Maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Elke klacht blijft op deze manier een 'individueel geval', waardoor er nooit iets substantieel hoeft te veranderen aan de manier van ondernemen van dit bedrijf. Nieuwe klanten zullen blijven bestellen en mogelijk in precies dezelfde problemen komen.

Ook vind ik het een gotspe dat PC4Everyone insinueert dat er 'totaal onware berichten' op dit forum worden geplaatst. In mijn ogen een brutale afleidingsmanoeuvre. Bijna elke gedupeerde geeft gedetailleerde informatie over product, besteldatum en inhoud van correspondentie met het bedrijf. Het gaat in veel gevallen om mensen die ten einde raad zijn en zich opgelicht voelen.

Uit de vele berichten op dit en op andere consumentenfora kunnen we opmaken dat iedereen zijn best doet om in contact te komen met het bedrijf. Er wordt voortdurend gebeld en gemaild en zo te lezen leidt dat tot grote ergernis en blijft het zonder resultaat. PC4Everyone doet wel beloften, waarbij wordt verwezen naar de wettelijke termijn van creditering, maar die beloften worden zelden nagekomen.

Juist daarom is het zo belangrijk dat we ons verenigen en onze ervaringen sturen aan [email protected]. Dit consumentenplatform verzamelt de klachten, maar ook de details van de correspondentie met PC4Everyone.
Wellicht is er door het vergelijken van individuele gegevens een patroon te herkennen in de handelswijze van PC4Everyone. Als uit de verzamelde gegevens daadwerkelijk aantoonbaar is dat dit bedrijf op grote schaal mensen om het tuintje leidt, dan moet daar iets tegen worden ondernomen. Die mogelijkheden worden nu onderzocht.

Dus nogmaals: neem de moeite om je ervaringen aan het platform te sturen. Je krijgt dan een duidelijke instructie over welke belangrijke stappen je zelf in elk geval kunt (moet) nemen en je draagt bij aan de bescherming van toekomstige klanten van PC4Everyone.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 14:01
door mmichel
QKP schreef:Ook ik heb hetzelfde probleem met PC4Everyone. In november 2010 een MacBook besteld en in december geannuleerd, omdat deze niet geleverd kon worden. Allemaal prima, niet leuk, maar het kan gebeuren. Dat ik nu al meer dan twee maanden op mijn geld zit te wachten, vind ik echter onacceptabel.

Het is een aanfluiting dat PC4Everyone hier nu op het forum klaagt over het feit dat ze de klanten achter de nicknames niet kunnen achterhalen, opdat ze de 'individuele gevallen' kunnen oplossen. Ze weten namelijk heel goed wie ze moeten terugbetalen, dat kunnen ze gewoon zien in hun administratie. Ook de oproep om nogmaals je gegevens en je klacht te mailen vind ik om die reden onzinnig. Het lijkt een manier om ons zand in de ogen te strooien.
........................

.

Hier zit wat in, als eigenaar van een bedrijf dreigen met juridische stappen, indien een klager zijn bericht niet verwijdert, is op zijn zachtst gezegd dubieus.

Ook de verwijzing op de website van PC4everyone, dat de klagers weleens van de concurrent zouden kunnen zijn, is onder de gordel en zal het bedrijf niet echt verder helpen.
Ik moet gelijk denken aan het spreekwoord "Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten."

Je verkoopt via internet, dus je wordt ook afgerekend via internet! Simpel zat, het medium werkt zowel voor als ook tegen je!

Alleen sta er ook eens bij stil dat er natuurlijk ook heel veel tevreden klanten zijn daar. En dat kan ook niet anders indien je wil blijven doordraaien.

Wat me wel opvalt dat terugbetalen van geld té lang duurt. Ook al gebruikt PC4E (heel soms) de wettelijke terugbetaaltermijn van 30 dagen. Persoonlijk vind ik dat al te lang. Je verwacht dat de klanten wél vooruit betalen, maar indien de bestelling niet geleverd kan worden, na bijvoorbeeld een maand wachten, doet PC4E er nog eens één maand over om het geld te retouneren!

Het lijkt erop dat het vooruitbetaalde geld gebruikt word om "handel" in te kopen, salarissen te betalen en lopende kosten te dekken en de resterende bestellingen uit te leveren.
Deze constructie kan werken, indien je de afspraken nakomt.

Indien je de klanten maanden laat wachten op een terugbetaling, ook na vele mails en telefoontjes, dan kun je verwachten dat fora zoals deze vollopen met klachten.
Als het geld er is kan Pc4everyone de zaak gewoon oplossen door het geld terug te storten. En dat kan de eigenaar binnen enkele minuten geregeld hebben, dus in de tijd dat pC4everyone hier loopt af te geven op klagers, had meneer de eigenaar de klanten allang kunnen helpen door het geld te retouneren!

Wat let PC4everyone om de klanten hun geld, vóóruit betaalde geld, van niet geleverde producten NU terug te geven.

Probleem toch opgelost?

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 15:05
door gusta111
pc4everyone kan dus wel reageren, geweldig om te weten! want als ik hun een email verstuur naar hun adres, krijg ik geen reactie. En hun beschuldiging dat we ons schuilen achter onze nickname, wil ik hierbij rechtzetten.
ik heb op 9 december de bestelling geannuleerd en wacht nog steeds om mijn geld, 441,00. en mijn ordernummer is: 100003426. Ik heb op 9 februari, een prettig gesprek gevoert met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], waarin hij mij verzekerde, dat ik absoluut mijn geld terug krijgen en wel op 11 februari.Dus [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], stort het geld terug en van de andere mensen, die vooraf betaalt hebben. En dan kunnen wij verder met leukere dingen dan achter onze geld aan moeten. En jij kan zorgen dat je bedrijf weer betrouwbaar wordt.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 15:07
door gusta111
Foija gefeliciteerd

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 18:51
door mirjam69
PC4Everyone schreef:Geachte consument,

Naar aanleiding van dit forum een reactie vanuit PC4Everyone.
Het is ons bekend dat wij momenteel geen schoonheidsprijs verdienen. Vooropgesteld vinden wij het heel belangrijk om hier te kennen te geven dat het niet onze intentie is om onze klanten de dupe te laten zijn van een economisch moeilijke tijd.

Wij hebben er absoluut begrip voor dat er klanten zijn die zich op dit forum scharen en hier hulp of bijstand zoeken, toch maakt dit het voor ons (en dus ook voor de klant) niet eenvoudiger. Het is bijzonder lastig te achterhalen welke synoniem bij welke persoon hoort, het is ook bijzonder lastig om onszelf te verdedigen of nader te verklaren als er mensen totaal onware berichten plaatsen en/of helemaal geen klant zijn.

Daarom een dringend verzoek ons zelf te contacten met uw vraag, klacht of opmerking, stuurt u uw bericht naar: [email protected]. Vermeld daarbij uw naam, adres, factuurnummer en een omschrijving van uw vraag of opmerking. Wij beloven u een reactie te sturen binnen 24 uur na het ontvangen van uw bericht.

Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

PC4Everyone
Ligt het aan mij? Ik zie uw echte naam hier ook niet staan, u gebruikt pc4everyone als synoniem.
Ik zou toch graag willen weten wie van pc4everyone dit mailtje heeft geplaatst.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 23 feb 2011 21:15
door niksnut
even toppic terug lezen of informeren bij de KVK of ff googelen en u weet de namen van beide eigenaren van pc4e en alle andere dubieuze internet winkeltjes van ze .

Het loopt al vanaf 2008 (eerste post was maart 2008 en wie weet wat ervoor nog is gebeurd) dus als ze al zolang de financiële gaten aan het dichten zijn met geld van onwetende klanten dan zal het geld eerdaags wel op zijn.

wordt echt tijd om nu je geld terug te halen.

het is al de zoveelste keer dat ze hier op een dergelijke manier (met bijna dezelfde tekst) reageren , dat slaat inderdaad helemaal nergens op.
Het is zeker niet onze hoogste doelstelling om de synoniemen te achterhalen, wat wij bedoelen te zeggen is dat het lastig is bij individuele gevallen (al dan niet te laat) het probleem op te lossen als mensen een niet te herleiden naam hebben. Om de mensen op dit forum te helpen is het fijn om te weten wie, wie is. Vandaar de opmerking over synoniemen.
blijkbaar hebben mensen die de publiciteit zoeken voorrang ???
of bestaat er bij bij pc4e een gedegen angst voor deze negatieve publiciteit.
want waarom neemt men niet de moeite om de klanten die op een normale manier contact zoeken , te helpen ??
Onze doelstelling is bestaande problemen oplossen en voorkomen dat ze in de toekomst opnieuw kunnen voorkomen.
dat is ze dan in 3 jaar tijd nog niet gelukt .

[Off-Topic tekst verwijderd door de Moderator]

dus mijn advies : wacht niet meer af maar onderneem actie , voor er niets meer te halen is.

[Off-Topic tekst verwijderd door de Moderator]

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 feb 2011 10:19
door Alex400
Ook ik ben wellicht slachtoffer van pc4everyone. Ik heb voor bijna 600 euro 2 tweedehands laptops besteld. Dit naar aanleiding van een advertentie in de Metro.

Op de website stond dat de laptops binnen 3-5 werkdagen geleverd zouden worden. Maar omdat deze laptops dus veel later geleverd zouden worden had het voor mij geen zin. Dit omdat de laptops voor famillie was die in het buitenland woonde. En die moesten binnen 2 weken weer terug naar het buitenland. Ik heb de order geannuleerd en PC4everyone heeft keurig ook hierop gereageerd en de bestelling, dezelfde dag dat ik de bestelling heb gedaan, geannuleerd.

Op hun website staat dat ze binnen 30 dagen dit bedrag terug gaan storten en ze voldoen aan de wet koop op afstand. Gezien alle ervaringen heb ik niet het vertrouwen dat dit gaat gebeuren.

Bij mailen wanneer ik mijn geld terug krijg of ze van plan zijn dit te storten stuurt ene N*** mij alleen emails met inhoud dat ze het heeft doorgestuurd naar de financiele administratie. Maar ik krijg nooit update van de financiele administratie.

Maar goed geef ze nog een kans en hoop dat morgen het geld op de rekening staat. Indien dit niet zo is, stuur as zaterdag direct een aangetekende brief waarbij ik ze officieel in gebreke stel. Daarbij verhoog ik het bedrag sowieso direct met administratiekosten. Heb ik dan volgende week maandag mijn geld nog steeds niet, dan gaat het direct door naar de gerechtsdeurwaarder.

Ook gaat er een officiele klacht richting de Consumentenautoriteit wegens het schenden van de Wet Koop op Afstand.

Ik ben tevens ook al in contact met MultiSafePay en overweeg dan om een officiele klacht neer te leggen en evt het geld via MultiSafePay terug te vorderen.

Maar ik hoop dat ze alsnog hun eigen algemene voorwaarden nakomen en de wet koop op afstand nakomen.

Mocht dit zo zijn, dan zal ik dat hier ook gaan vermelden. Dus ff duimen voor morgen :)

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 feb 2011 12:43
door Sanne030
Ik heb begin november 2010 een Macbook besteld via PC4everyone.nl. De Macbook was niet gelijk te leveren doordat de leverancier in de VS de datum had verschoven, een precieze datum kon PC4everyone mij niet geven. Toen heb ik de Macbook geannuleerd en verzocht om mijn geld zo spoedig mogelijk terug te storten op mijn rekening. Na meerdere malen email- en telefonisch contact met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de klantenservice van PC4everyone, werd mij beloofd dat binnen 30 dagen het bedrag op mijn rekening zou staan (wegens de Wet van Verkoop op Afstand, wat een onzin). Na 30 dagen had ik én mijn geld niet terug én geen reactie van PC4everyone. Nu is het al eind februari 2011 en ik heb nog steeds niks ontvangen. Daarom heb ik een advocaat ingeschakeld, maar op de opgestelde brieven van mijn advocaat wordt niet gereageerd.
Nu gaan we over tot een dagvaardiging, in de hoop dat ik mijn zuurverdiende geld terug krijg.

Nu hopen dat PC4everyone in de tussentijd niet failliet gaat, anders kan ik fluiten naar mijn geld...

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 feb 2011 14:25
door trebelski
Sanne030 schreef: Nu gaan we over tot een dagvaardiging, in de hoop dat ik mijn zuurverdiende geld terug krijg.

Nu hopen dat PC4everyone in de tussentijd niet failliet gaat, anders kan ik fluiten naar mijn geld...
Ik hoop dat door het uitbrengen van een dagvaarding u het geld snel terug ontvangt.

Edit = aangepast.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 feb 2011 17:12
door mmichel
Nog vergeten te vermelden, ik was van plan om twee maal een Mac 20" + twee wireless mac keyboards te kopen daar. Toch een bedrag van 1358 euro.

Heb gisteren naar aanleiding van dit forum, toch maar twee nieuwe Mac's 21.5 inch elders ingekocht is wel 750,- meer maar die krijg ik wel in huis en dan ben ik mijn geld NIET kwijt.

Pc4everyone vertrouw ik niet als zoals gemeld hier. Indien zelfs brieven van advocaten niet gehonoreerd worden dan zijn ze het spoor bijster.

Tel daar bij op, de eigen verklaring op de website jegens internet klagers, de beschuldigingen tegen de klagers op diverse fora. Meerdere fora op internet die zich negatief uitlaten, plus dat de voorraad indicaties voor de meeste systemen opeens vóór het bestellen allemaal groen zijn?...... ( na het bestellen en betalen ongetwijfeld niet op voorraad!)

Mijn gevoel zegt :

Dan heb je................

...........weer een webwinkel die gewoon geld aftroggelt van consumenten en ze vervolgens in de kou laat staan. Meer is het niet!

Er zijn namelijk teveel mensen, kopers, klagers die geen geld terug zien.

PC4everyone.. HEEL SLECHT van jullie, geeft de branche weer een slechte naam!

Volgens mij, maar dat is mijn persoonlijke mening.... dat vind ik naar aanleiding van dit forum en de diverse andere fora die ik op google tegenkom:

Ze trekken nu de boel leeg daar meer niet, en elke consument die nu nog wat koopt is zijn centen kwijt.

Er zijn maar een paar schuldeisers nodig voor een faillissement om het even welke..... dus opschieten... verenig u, dan valt er nog wat te halen straks.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 24 feb 2011 21:31
door Berthilde
ik heb op 13 oktober een laptop besteld en ik moest binnen 3 dagen betalen, want anders werd mijn bestelling geannuleerd.
ik heb er zeker 3 maanden op de laptop gewacht.
pc 4 everyone stuurde elke keer een mailtje dat de bestelling binnen een week bij mij thuis zou zijn.
ze zeiden ook dat ze me op de hoogte zouden houden over mijn bestelling. maar als ik de bestelling niet kreeg op de beloofde datum, moest ik er altijd zelf achteraan.
ik heb dit tot 3 december volgehouden, toen heb ik mijn bestelling geannuleerd.
ik dacht gelukkig, ben ik er eindelijk vanaf.
niet dus!

met het annuleren van mijn bestelling op 15 december stuurden ze dit:

We houden ons aan de Wet Koop op Afstand,
waarin de mogelijkheid geboden wordt om kosteloos te kunnen annuleren en het volledig aankoop terug te kunnen ontvangen,
in dezelfde wet staat ook dat wij ons te houden hebben aan de wettelijke termijn van terugbetalen en dat is met 30 dagen.

okee, ik moest binnen 3 dagen betalen, anders werd mijn bestelling weg gehaald. maar nu krijg ik mijn geld pas binnen 30 dagen terug.

was het maar binnen 30 dagen terug!!

ik wacht nog steeds op mijn geld! en het gaat wel even om 600 euro!!!!
ik mail ze zo vaak, en krijg bijna nooit een mailtje terug. ik heb 2 weken geleden gebeld. en ik zou mijn geld aan het einde van de week terug krijgen. nog niet! wat moet ik in vredesnaam wel allemaal niet doen om mijn geld terug te krijgen.
ik wacht nu al 4 maanden. ik heb een laptop nodig, als ik mijn geld niet terugheb kan ik ook geen nieuwe laptop ergens anders kopen!
wat is het nou voor moeite om even € 627, 50 terug te storten.
dat kost ze minder tijd dan mijn klachtenmails beantwoorden :|
.

Ik ben hier zo klaar mee.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 25 feb 2011 13:48
door Tis weer bijzonder
Langs deze weg wil mijn mede forumleden laten weten dat de leiding van dit forum mijn nogal revolutionaire en niet zachtzinnig, juridisch-technisch juiste oplossing van gisteren, in antwoord op Sanne030, geheel heeft verwijderd.
De druk van (waarschijnlijk) pc4everyone op de Tros is -mede gezien het grote aantal moderaties in dit topic- m.i. nogal hoog.
Jammer dat de vrijheid van meningsuiting op deze manier zwaar wordt onderdrukt.
Het is maar dat u het weet wat er momenteel gaande is.

Verzoek aan de Tros. Wellicht is het beter betwiste inzendingen niet in z'n geheel te verwijderen, maar slechts de tekst. Dan kunnen lezers meetellen hoe groot die druk is geweest, opdat men zich tevens een beetje een beeld kan vormen met wie of wat men van doen heeft.
Of ... misschien nog beter, de tekst wijzigen in: "op verzoek van (lid of bedrijf) is de tekst verwijderd of aangepast".

@Sanne030
N.a.v. "Nu hopen dat PC4everyone in de tussentijd niet failliet gaat, anders kan ik fluiten naar mijn geld..."
Nu je de stap genomen hebt een advocaat in de arm te nemen en een dagvaarding wil laten uitbrengen, informeer tevens even naar de maatregelen die je financiële claim (aankoopbedrag en kosten) alvast veilig kunnen te stellen.
Een beetje advocaat weet ook daar wel een oplossing voor, en anders ik wel.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 25 feb 2011 13:56
door MAXIEM
Berthilde

Je had het bestelde ook niet vooraf moeten betalen. Een beetje shop rekent bij de aflevering aan de deur af. Doen ze dat niet, dan kan er sprake zijn van oplichting en misleiding.

Maxiem.

Re: pc4everyone

Geplaatst: 25 feb 2011 14:36
door mirjam69
MAXIEM schreef:Berthilde

Je had het bestelde ook niet vooraf moeten betalen. Een beetje shop rekent bij de aflevering aan de deur af. Doen ze dat niet, dan kan er sprake zijn van oplichting en misleiding.

Maxiem.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in maar Berthilde is echt niet de enige gedupeerde. Er zijn 10-tallen (waarschijnlijk meer dan 100) meer gedupeerd.

Ikzelf bestel heel veel via internet. Soms moet ik meteen met IDEAL betalen, soms krijg ik een factuur met de bestelling meegestuurd, soms moet ik via eenmalige of automatische incasso afrekenen. Maar ik ben nog nooit op deze manier aan het lijntje gehouden.

De valkuil bij dit bedrijf is dat de site er heel professioneel uitziet en dat ze zelfs
adverteren in een landelijk Dagblad. Ook wordt een huisadres op de site vermeld en niet alleen een postbusnummer. Dat geeft ook een bepaald vertrouwelijke uitstraling.

En ja, dan nog moet je voorzichtig zijn. Maar als er toch zo verschrikkelijk veel mensen in dezelfde valkuil stappen......zijn al deze personen dan naief? Of is het bedrijf dan wel erg geraffineerd?

Ik heb trouwens gisteren mijn geld terug gestort gekregen (bijna 3 maanden nadat ik de bestelopdracht geannuleerd heb, dat dan weer wel) Het ziet er dus naar uit dat pc4everyone zijn/haar belofte die hier een paar dagen geleden door pc4everyone gemaakt is, nu wel nakomt.