Pagina 9 van 12
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 nov 2008 17:00
door Borisdepoes
@SINAV:
Beste man.. Dat noemen wij phishing mail. Je kunt je wachtwoord ALLEEN op de website veranderen. En wij sturen geen mailtjes met een link om je wachtwoord te wijzigen. Zoiets zal nooit van ons afkomen, ook al weet je zeker dat ONZE email adres daar boven staat. Ga maar eens op Wikipedia kijken wat Phishing mail is. Dat zal vast wel genoeg zeggen.
Je begrijpt het echt niet, is het wel? Dit heeft niks met phishing te maken. Lees zelf maar eens op Wiki wat dat is, wellicht zul je dan niemand meer zo'n domme opmerking toesturen.
Maar dat jullie het bij Ziggo niet begrepen -in tegenstelling tot de 95% van de websites waar ze het wèl via geautoriseerde email doen- was me inmiddels al wel duidelijk.
Ga zo door, dan houden jullie (van de "help"desk) de komende jaren werk zat.
....Als er dan tenminste nog klanten overblijven....
Nu snap ik ook waarom Ziggo steeds bedrijven overneemt: op een bepaald moment zijn de oude klanten het zat en stappen gewoon over.
Zo zie je maar, voor alles is een verklaring.
Tenslotte: je zei in een post hierboven dat jullie het nu een stuk rustiger hebben. Hoe kan het dan dat de beantwoording van een vraag (gisteren ontvangen) nog bijna 1 maand duurt? Duurde dat vroeger 2 maanden dan?
Overigens was het ook nog eens een antwoord waar je niks aan hebt.
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 nov 2008 18:13
door baukje01
hallo iedereen,
sinds het ziggo is geworden heb meer geen verbinding en telefoonie dan wel!en vandaag en gisteren is het toppunt heb geen telefoon verbinding en kan misschien als ik het haal per dag 15 min op het net ,
zit er nu 5min op dus op hoop van zegen!oja en dan de klachtenlijn van ziggo das het toppunt @home had lange wachttijden maar hun slaan alles drie kwartier in de wacht en dan nog niemand aan de lijn krijgen...moedeloos word ik ervan,zo heb mijn hart even gelucht en nu hopen dat ik iemand van ziggo aan de lijn krijg
groetjes baukje
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 nov 2008 19:24
door pvd
@sinav
Er worden op het moment ook meer mensen aangenomen bij Ziggo.
Maar als de migratie naar Ziggo helemaal is afgerond.. dan zijn er teveel bellers. En die moeten dan ontslagen worden omdat ze er te veel hebben, dus meer man werkloos. Zo moet ook met alles rekening gehouden worden natuurlijk. Zulke dingen gaan niet zomaar, dat begrijp je toch wel..
En dan ben jij de eerste die op straat komt te staan.....
pvd
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 nov 2008 19:27
door Ulbe
Met alle respect,
Ziggo maakt er één dikke bende van!, er worden afspraken gemaakt met de klanten, en die worden niet uitgevoerd, dus de klant moet maar wéér bellen naar Ziggo,
Dus wéér nieuwe afspraak gemaakt en de klacht wordt binnen een korte tijd verholpen, nee dus!, dus de klant maar wéér Ziggo bellen in de hoop dat het probleem opgelost wordt, dus maar wéér alles uitleggen wat de problemen zijn, want het dossier is niet altijd goed uitgewerkt, en dan maar hopen dat de helpdesk je uit de problemen zal helpen,
Na een hoopvol gesprek met mooie beloftes zal het probleem binnen enkele dagen weer verholpen zijn, NEE DUS!, dus maar weer bellen!...,
Dus weer een half uur in de wacht, want u bent niet de enige die klachten heeft!, de overigens altijd vriendelijke medewerk(st)er beloofd hier ook weer beterschap, en het probleem is binnen een paar dagen uit de wereld, NEE DUS!!!,
Schrik niet dat er na 5 of meer telefoontjes helemaal niks voor je gedaan wordt!, Ziggo gaat haar eigen gang, en dat moet je maar accepteren!, hoe vaak je ook belt, het is handel voor Ziggo!, 0900...
Dit schrijven is geen verzinsel, helaas realiteit in mijn situatie met Ziggo!,
Je begrijpt natuurlijk wel dat je op het laatst dan ook schijtziek wordt van zo'n provider als Ziggo, alles wordt beloofd, en niks wordt uitgevoerd!, ze houden je gewoon voor dom!, de klant wacht wel!, die heeft toch geen keus!,
Boze klanten kunnen niet langskomen, want alles gaat via de helpdesk en die is enkel telefonisch of via internet bereikbaar, lekker veilig dus!,
Wanneer ik een bedrijf had die zo met de klanten omgaat, kon ik zeker weten de deuren sluiten!, Ik en mijn zaak zou al vrij snel verbouwd zijn door boze klanten,
Hopelijk komt Ziggo er achter dat er veel te veel klanten geworven worden, en daarbij ver boven haar capaciteit staat te werken, de helpdesk draait overuren en de klant is behoorlijk wat geld kwijt aan het 0900 nummer, weliswaar lokaal tarief, maar veel mensen zijn met telefoonstoringen veroordeeld tot de GSM, en 45 minuten bellen naar Ziggo kost al snel € 12,- tot € 15,-!,
Zelf zit ik hard te denken zo snel mogelijk over te stappen naar een andere provider!, slechter dan Ziggo nu laat zien kan niet!,
Het is een bende bij veel providers, maar Ziggo spant de kroon!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 nov 2008 20:08
door sinav
---
Re: Ziggo
Geplaatst: 03 nov 2008 20:56
door Ulbe
Beste Sinav,
Ziggo heeft na diverse telefoontjes de snelheid verhoogd naar het aangevraagde Alles-in-1 Plus pakket!,
Dit pakket hadden we al aangevraagd op 12 Juli, na een zeer stroef verloop en diverse telefoontjes naar de helpdesk kregen we het modem en installatiepakket pas op 27 augustus binnen!,
KPN had inmiddels de lijn opgeheven, zodoende dat we weken zonder telefoon zaten, en de pre-pay moesten gebruiken, bellen naar de helpdesk kost je al snel € 15,- beltgegoed per gesprek,
Ziggo had ons in een verouderd pakket ( Internet Z2 + bellen ) gezet omdat het alles-in-1 pakket nog niet leverbaar was, echter alles werkte correct, alleen de down- en uploadsnelheden waren gehalveerd tegenover het Alles-in-1 Pluspakket
1 oktober moest de "grote dag" dag zijn dat de boel omgezet wordt, alles wat er kwam dit dus niet, dus maar weer bellen, diverse malen gebeld omdat er na enkele dagen het systeem omgezet zou worden, NEE DUS!, we werden dom gehouden!,
25 oktober was het zover!, de internetsnelheden waren omhoog gezet tot ongeveer de waarden die Ziggo aangaf, het is allemaal een beetje trager maar dat is geen item om druk om te maken,
Totdat we een telefoontje wilden plegen naar familie, de lijn was dood!,
Op het modem knippert nu konstant het lichte van "Tel1" dus via pre-pay de helpdesk bellen, € 15,- ben je zo kwijt door het lange wachten,
Er bleek een ruis op de lijn te zitten!, Er zou een scheidingsfilter kapot zijn in de stekkerdoos dus er wordt een installatiepakket naar mijn adres gestuurd en die zou ik vorige week woensdag moeten ontvangen,
het pakket is nooit gekomen, dus maar weer bellen,.., we hebben nu al diverse malen gebeld, allemaal loze beloften die niet uit komen,
De technische dienst zal mijn lijn doormeten maar kon mij vertellen dat het IP adres van het modem zichtbaar is, maar de telefoonlijn geeft aan "Connection Failed",
Nu gaat Ziggo uitzoeken waar de fout dus ligt, zeer waarschijnlijk niet in de stekkerdoos en filter, het probleem is ontstaan bij de snelheidsverhoging, dus het overschakelen naar het nieuwe pakket,
Het producten overzicht op Mijn Ziggo leerde mij dat de telefoon geheel verwijderd is, en dit wordt als een foutmelding op de site gezien, verder staan de veroudere internet Regelmatig en Televisie Z1 er bij vermeld,
Het extra VolopBellen pakket is ook op de site verwijderd!, volgens Mijn Ziggo heb ik geen telefoon,
Dit kenbaar gemaakt bij Klantenservice, en deze liet mij weten dat alles nog uitgewerkt moet worden, maar dat daar geen haast bij zat,
M.a.w. ik zit nu al een week zonder telefoon en heb onderhand alleen al door Ziggo alles met elkaar ongeveer € 350,- verbeld met die Pre-Pay!, eerst door de ellende van Ziggo door het niet opsturen van het installatiepakket en modem, nu weer door de fout met de telefoonlijn,
Al met al wordt je er niet vrolijk van,
Ik heb een klacht naar ConsuWijzer gestuurd, hoe meer klachten hoe beter, je wordt als klant gewoon belazerd door Ziggo,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 nov 2008 19:26
door Ulbe
Update vorige bericht,
De Telefoon werkt weer!,
Het foutje ligt bij...Ziggo!,
Je wordt gewoon met de grootste smoezen afgepoeierd die ze maar bedenken kunnen!,
Plotseling deed de telefoon het weer!, er was dus niks kapot!, geen filters of stekkerdozen, wat mij verteld werd door Ziggo!,
Door op deze manier met klanten om te gaan is vragen om problemen,
Ik ben al lang blij dat de telefoon weer werkt,
Nu nog zien de onkosten van alle ellende en prepay belkosten te declareren, die lopen toch al op zo'n € 350,- uit, we hebben niet voor niks het VolopBellen pakket er bij genomen bij Ziggo!,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 nov 2008 19:27
door sinav
---
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 nov 2008 19:34
door Ulbe
Beste Sinav,
Ik moet nog maar zien dat ik het geld krijg, drie weken terug al een declaratie naar Ziggo gestuurd, een automatisch bericht ontvangen dat ik binnen een paar werkdagen bericht zou krijgen,
Ik heb nooit een bericht ontvangen, en ook de facturatie gaat zonder verrekening door, Ziggo kan beter open kaart spelen met haar klanten, dan deze d.m.v. smoezen aan het lijntje houden,
Door deze ellende hebben wij noodgedwongen met Pre-pay moeten bellen, en dat kost echt handen vol geld,
Wij hebben niet voor niet het VolopBellen pakket bij het telefoonpakket genomen,
Wij zijn niet uit op winstbejag, maar met open kaart spelen tegenover de klanten kom je een eind verder mee,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 nov 2008 19:36
door pvd
Beste Sinav,
Je snapt het niet helemaal geloof ik. Als KLANTENservicemedewerker ben je er voor de KLANTEN en zit je er niet voor je eigen ego.
Maar zoals jij hier op dit forum met de (potentiele) klanten omgaat is niet best. Van zulke mensen moet ziggo eigenlijk af.
Dus Ziggo zou er in mijn ogen zeer goed aan doen om jou op straat te zetten.
pvd
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 nov 2008 19:50
door sinav
---
Re: Ziggo
Geplaatst: 04 nov 2008 20:17
door Ulbe
Beste Sinav,
Ik kijk er niet raar van op dat jullie als callcentermedewerkers het echt zwaar te verduren krijgen,
Ziggo levert een pakket dat vol fouten zit, de klant is machteloos, en zit vaak weken zonder internet en/of telefoon,
Dat de frustraties dan hoog oplopen daar kun je op wachten,
De callcenter medewerkers kunnen geen ijzer met handen breken, de support achter de schermen laat dan ook vele steken vallen,
Ik neem aan de julle de problemen correct doorgeven aan de betreffende dienst, maar als die er totaal niks aan doet, wordt een klant ongeduldig en chagarijnig, getuige mijn ervaringen,
Zeg dan eerlijk dat er een grote storing is, en dat deze zo snel mogelijk verholpen wordt, maar poeier de klant niet af met: "over een paar dagen heeft u weer internet" een klant die iedere keer dergelijke goedbedoelde opmerkingen hoort voelt zich bedonderd en daarbij ook machteloos,
Dit kan zich dan na een paar keer vergeefs bellen naar helpdesk resulteren in een geïrriteerde klant, die wacht op een goede oplossing op zijn/haar klacht,
Helaas bent u daar als medewerker het slachtoffer van,
Hopende dat Ziggo de problemen en de communicatie tussen de helpdesk én de betreffende diensten snel op orde hebben, want dan krijgt u het een stuk makkelijker ,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Ziggo
Geplaatst: 05 nov 2008 14:23
door sinav
---
Re: Ziggo
Geplaatst: 10 nov 2008 10:45
door messed-up
@sinav
Maar heel veel storingen kunnen wij aan de lijn oplossen (als de klant maar mee werkt).
Er zijn door de klantenservice precies NUL van mijn klachten opgelost.
Ik ben sinds Mei bezig om een goed werkend Alles in 1 pakket te krijgen.
Ondanks alle toezeggingen en beloftes werkt het nog steeds niet goed.
De klantenservice is bedroevend slecht en bovendien nauwelijks of niet bereikbaar. Het enige wat er gedaan wordt (hoewel ik daar ook mijn twijfels over heb) is het doorgeven van mijn klachten aan de desbetreffende afdeling. Gezien het uitblijven van enig resultaat betwijfel ik of dat wel wordt gedaan en vraag ik me soms zelfs af of die afdelingen wel bestaan. Het is onmogelijk iemand aan de lijn te krijgen die daadwerkelijk iets kan doen.
De administratie van Ziggo is een chaos. Werd het in mei nog afgedaan met kinderziektes, in November hoef je daar niet meer mee aan te komen.
Ook sw special, de afdeling die mij een email stuurde naar aanleiding van mijn klachten bij Radar en naar mijn gegevens vroeg voor een "persoonlijk gesprek over mijn klachten" heeft blijkbaar last van geheugen verlies. Na mijn gegevens te hebben gestuurd (die uiteraard gewoon in het Ziggo systeem staan) kreeg ik enkele dagen later weer een verzoek om mijn gegevens, van een andere afdeling en medewerker. Weer verstuurd, sindsdien niets meer vernomen.
Helpdeskmedewerkers vertellen regelmatig volslagen onzin verhalen. Als je met aantoonbare tegen argumenten komt word de verbinding verbroken.
Een groot deel van de medewerkers weet niet eens het verschil tussen bit en byte, probeer die maar eens iets duidelijk te maken over snelheden die niet kloppen.
De klantenservice is de laatste weken op elk tijdstip volkomen onbereikbaar. Als je ondanks de melding "het is momenteel te druk om u te woord te staan, belt u alstublieft op een ander tijdstip terug" toch maar aan de lijn blijft hangen wordt na enige tijd de verbinding gewoon verbroken.
De beloftes van de Ziggo woordvoerder blijken weer eens volkomen waardeloos te zijn. De reclame uitingen van Ziggo over de geweldige Alles in 1 pakketten zijn ronduit lachwekkend. Het zou verstandiger zijn dat geld te gebruiken om klanten fatsoenlijk te woord te staan en de problemen op te lossen.
Als Ziggo niet snel zijn "service" en administratie op orde heeft zie ik het somber in.
Veel klanten gaan al weg en nog veel meer zullen volgen als het niet verbeterd.
Re: Ziggo
Geplaatst: 10 nov 2008 11:16
door TdeHond
Zelfs om klokslag opening helpdesk Ziggo is de wachttijd al langer dan 10 minuten en wordt verzocht op een later tijdstip terug te bellen.
Re: Ziggo
Geplaatst: 10 nov 2008 12:04
door BAMA
Ook hier problemen met Ziggo. De verbinding vliegt er om de haverklap uit, resetten is het enige antwoord wat we krijgen. Dat komt neer op de stekker maar weer uit het contact halen, 15 seconden wachten, en ja hoor internet en telefoon doen het weer even. Voor zolang het duurt.
Een poging gedaan om Ziggo te bereiken, maar net als voorgaande berichten, ze zijn constant in gesprek of ik krijg een in gesprekstoon.
Na het overzetten van mijn factuur van athome naar Ziggo, kan ik niet meer inloggen. Ik krijg alleen maar de melding dat mijn gebruikersnaam en klantennummer niet overeen komen.
Ik heb nog geen nota ontvangen van november, maar mocht deze wel komen, zou ik niet weten wat ik moet betalen, want ik kan niet inloggen. En daar ik niemand kan bereiken ben ik bang dat ik straks compleet zonder internet en telefoon zit.
We denken er sterk over na om bij Ziggo weg te gaan, want de service is ver te zoeken.
Re: Ziggo
Geplaatst: 13 nov 2008 13:46
door Freddyboy
In de afgelopen maanden meerdere malen dikke problemen gehad met die doe het zelvers : geen Internet n( 3 x ) : geen TV : Email niet op kunnen halen : etc .
In de wachtrij staan en gewoon € 20.- kwijt voor niks , nu hebben ze het dan verlaagt naar een lokaal tarief , maar dan nog sta je 10 minuten in de wachtrij of langer .
Ik vind het grof schandalig en van een Dramatisch laag niveau dat van een dienst ( Internet ) waar je door de moderne tijd gewoon afhankelijk van bent ( toe verplicht word !) met zo verschrikkelijk veel storingen word geconfronteerd als het huidige Ziggo ( Sicko ).
Begrijp me niet verkeerd , overal kan wel eens wat gebeuren en daar heb ik alle begrip voor , maar als ik mijn Internet kwijt ben , heb ik ook geen telefoon ( ik bel via software van een derde dus niet met Ziggo ) en kan ik ze alleen maar bellen met de mobiel en dan heb je ook die kosten er nog bij ! Op Tv hebben ze dan een informatiekanaal en denk je ff kijken bij de storingen , maar daar staat dan helemaal niks vermeld !
Als je het Internet kwijt bent is het net als of je word terug gesmeten in het Stenen tijdperk , waardeloos en als ik die woordvoerder met zijn mooie praatjes dan op TV zie bij Radar met zijn mooie beloftes , dan denk ik was het maar waar ( het Stenen Tijdperk ) , dan smeet ik hem onmiddelijk een steen naar zijn hoofd .
Het kost de klanten van Ziggo een godsvermogen en die 0800 lijn die tikt maar door , oplichters zijn het , ze dienen iederéén te compenseren voor de kosten die er gemaakt zijn of een andere manier van compensatie te treffen , want waar ik voor betaal is een ronduit belabberde dienst , dit heb ik met Multikabel nog nooit zo erg gehad .
Nogmaals schandalig en ik hoop dat Sicko snel naar de filistijnen gaat , ik ga op zoek naar een ander !!!
Re: Ziggo
Geplaatst: 13 nov 2008 18:34
door Webcontact01
@Freddyboy, BAMA, messed-up
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Re: Ziggo
Geplaatst: 13 nov 2008 18:39
door Ulbe
Je krabt je inderdaad achter de oren dat dit in 2008 nog voorkomt,
Alles is verregaand geautomatiseerd, en dan nog zulke fouten, nooit gedacht dat een zichzelf respecterend bedrijf dit overkomt,
Terwijl er op de media nog steeds reclame is voor Ziggo!, die "luistert naar de mensen...",
Er zou een klantenstop moeten komen bij Ziggo, en zorg er voor dat de bestaande klanten geholpen worden, en dat de pakketten stabiel blijven, zodat de klantenservice het een stuk rustiger krijgen,
Oke, het kost Ziggo geld, maar dat ziet Ziggo vanzelf terug in tevreden én nieuwe klanten,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Ziggo
Geplaatst: 13 nov 2008 20:12
door Freddyboy
@Freddyboy, BAMA, messed-up
Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op
https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.
Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.
m.v.g.
Ziggo Webteam, Peter
Hoe werkt zo een web formulier ? Sta ik daar ook in de wachtrij ? Moet ik daar ook € 0.25 per minuut betalen ? Krijg ik daar ook met een medewerker te maken die niet weet waar die over praat ( vandaag nog meegemaakt ) omdat ik geen mail kon ophalen en verzenden ) .
Ik kreeg via de automatische melding op uw service lijn een boodschap te horen dat er een storing was m.b.t de email , ik bleef in de wachtrij om na de zoveelste klacht mijn verhaal eens te doen .
Vervolgens wist uw medewerker niet dat er een storing was en moest ik hem er op attenderen dat het vermeld werd op de automatische service lijn , goed hoor ! , ik ga wel weer zitten wachten om te kijken hoe lang het vandaag weer duurt , pfffffffffffff , worden jullie niet moe van jezelf ?
U levert een dienst , die inmiddels ettelijke malen onderhevig is geweest aan storingen , miscommunicatie via de helpdesk , foutieve facturering etc . De verhalen zijn u wel bekend !!!
Het is nogmaals schandalig dat ik als consument en vele anderen met mij en dan nog maar niet te spreken over uw klanten die niet voor zichzelf opkomen hier het gelach betalen en dat wij met zijn allen eerst in het geweer moeten komen , kosten moeten maken en allerlei onnodige rompslomp moeten aanhalen wat absoluut niet aan onze kant van het verhaal toebehoort .
U weet toch als de beste waar de storingen plaats hebben gevonden ?
Compenseer dat met een maand gratis Internet of een aantrekkelijke korting op het abonnement of wat dan ook .
Onlangs nog meegemaakt met de ABN-AMRO toen het online bankieren het tijdelijk niet werkte , oplossing 1 maand gratis !! ( Klasse )
Stroomstoring bij de Nuon en je krijgt de schade vergoed , dit houden zij zelf in de gaten ( Klasse )
Maak uw klanten service om te beginnen eerst eens gratis !!
Laat mensen niet Tien tallen minuten in de wachtrij hangen en laat uw mensen de klant terug bellen als het te lang duurt !!
Geef accurate storings info op uw TV kanaal !!
Stel mensen aan die weet waar ze over praten op uw callcentra !!
Wilt u nog meer advies ? U mag me wel bellen op mijn service lijn die ik speciaal voor Ziggo geopend heb en mijn tarief voor Ziggo woordvoerders is € 40.- per uur !!