LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Ik help mensen besparen door berekenings vergelijkingen, adviezen en oversluiten.
........
Ik vind het prima om mensen te helpen via MLM :D .
Jij doet me denken aan die polisverkopertjes zoals SpaarSelect ze in dienst had. Zichzelf financieel adviseur noemen en zich ook zo wanen, maar uiteindelijk niks meer dan verkoper van polissen. Jij doet jezelf hier voor als de grote telecom consultant die ons allemaal gaat verlossen van de te dure telecomrekeningen, maar uiteindelijk ben je gewoon een verkoper van Euphony diensten.

En dan ook nog eentje die het voor eigen risico doet.
Laatst gewijzigd door kuklos op 29 nov 2011 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Ik help mensen besparen door berekenings vergelijkingen, adviezen en oversluiten.
........
Ik vind het prima om mensen te helpen via MLM :D .
Helpen is vakjargon!
Het betekent bewerken cq ompraten.
Daarna gaat hij (de klant) jou (mlm) "helpen" als het goed is...
Eigenlijk ben jij dan het "produkt" geworden en niet de goederen.
Die zijn maar bijzaak. een dekmantel om anderen zand in de ogen te strooien.

kuklos

HW007 schreef:Vind ik prima als dat voor jou zo werkt, om voor jezelf een beeld te vormen. Dat het een verkeerd beeld is, is voor ons allemaal duidelijk.
Licht ons eens in. Wat klopt er niet aan dat beeld? Jullie zijn wel de onafhankelijke telecom helden die na een zeer gedegen opleiding en een nog gedegener onderzoek mensen een onafhankelijk advies geven om te besparen op de telecomkosten? En dan enkel middels een uurtarief betaald maar niet verdienen aan de verkoop van de producten zelf?

HW007

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos

@HW007, een bijzonder slap antwoord. Zonder reclame te maken kan jij een prima antwoord geven op mijn vraagstelling.
Jij kan prima melden dat jij probeert een goedkopere deal te vinden binnen de Euphony range, maar geen andere leveranciers verkoopt. En jij kan ook prima melden dat jij nooit een gedegen opleiding op dit gebied hebt gehad (bestaan die trouwens wel), maar wel wordt geacht veel af te weten van de leverancier die jij verkoopt. En jij kan ook prima melden dat je op commissiebasis werkt en geen urrtarief hanteert.

En nee, ik ga geen PB sturen zodat jij reclame kan maken voor Euphony. Dat is nu precies waarom jij een waarschuwing onvangt. Of beter gezegd, weer een waarschuwing ontvangt.

kuklos

Ik dacht dat jij zou wegblijven.

Ik had het niet over opleidingen tot ondernemer, maar tot telecom adviseur, zoals jij jezelf graag afficheert. Jij bent echter met je mlm noch ondernemer noch telecomadviseur. Enkel een verkoper (voor eigen risico) van euforisch bellen.

kuklos

Wat bedoelde je dan met op de achtergrond blijven? En wat was er niet duidelijk aan mijn bericht?
Maar waarom moeten we nu ineens on topic gaan? Omdat jij weer met argumenten om je oren geslagen wordt?

kuklos

En is blijkbaar van mening dat als iemand hier niet staat te juichen deze persoon gefaald is in de mlm. Moeten we dat vertalen als dat het wereldbeeld van een mlm-er bestaat uit de volgende personen:

1) Heeft geen mening over mlm, dus weet nog niets.
2) Heeft een mening over mlm, dus heeft aan mlm gedaan. Als die mening positief is is het een mlm-er. Als die mening negatief is is die persoon gefaald in de mlm.

kuklos

HW007 schreef:Ik hoopte slechte één MLMer tegen te komen voor zinvolle discussie.
Dus zinvolle discussies zijn voor jou enkel mogelijk met mede mlm-ers? Daarvoor heb je je meetings. Hier kom je ook mensen tegen die niet jouw mening hebben.

kuklos

kuklos schreef:@HW007, we kunnen wel over mij gaan praten, maar jij wilde toch on topic blijven? Vertel ons dan maar, waar zit ik fout aangaande de rentabiliteit van mlm?
Zo moeilijk is het toch niet om bovenstaande te snappen en beantwoorden?

seconds-out

kuklos schreef:
kuklos schreef:@HW007, we kunnen wel over mij gaan praten, maar jij wilde toch on topic blijven? Vertel ons dan maar, waar zit ik fout aangaande de rentabiliteit van mlm?
Zo moeilijk is het toch niet om bovenstaande te snappen en beantwoorden?
Zou die snappen dat DIT vraag 1 is? 8)

HW007

Voor mij benje niet moeilijk te snappen.

Mijn uitleg heb ik al lang gegeven. Wegens het ontbreken van respect heb ik alles verwijderd.

Stel je vragen dan maar 1 voor 1, op éénduidige wijze.

Dat je consequent volhoudt niet over jezelf te posten geeft duidelijk aan dat je wat te verbergen hebt. Dus wat is het nut om serieus in te gaan op jouw citaten ?

Van een mug maak je een olifant, en met zinvolle info doe je niets. Als je ook maar iets zou hebben gedaan in de computer programmering had je logica aangeleerd, en had ik je veel kunnen uitleggen. Nu is het net of ik wiskunde moet doceren aan iemand die de tafel van 7 nog net beheerst, nou ja bij wijze van spreke dan hè.

kuklos

Ga je alweer off topic. Jij wilde toch zo graag on topic blijven? Ik probeer het nog maar een keer.

Jij stelt dat ik niks van mlm snap. En dit topic gaat over welk mlm bedrijf het meest rendabel is, en dus over de rentabiliteit van mlm. 1 en 1 is 2. Waar zit ik fout qua redenering in de rentabiliteit van mlm?

HW007

Je vraag staat er.

Over welke "redenering" heb je het ?

Formuleer de redenering die JIJ bedoelt letterlijk, dan kan ik over jouw "redenering" wat zeggen.

Als ik niet weet wat je bedoelt, kan ik ook niet inschatten en zeker niet vertellen of er iets fout aan is.

Dus Kuklos, ik wacht nog steeds.
kuklos schreef: Jij stelt dat ik niks van mlm snap. En dit topic gaat over welk mlm bedrijf het meest rendabel is, en dus over de rentabiliteit van mlm. 1 en 1 is 2. Waar zit ik fout qua redenering in de rentabiliteit van mlm?

seconds-out

Waarom snappen wij niet hoe moeilijk het allemaal wel niet is om iets uit te leggen wanneer je GEEN wiskundige bent?
Waarom doen wij allemaal zo moeilijk en laten wij ons niet "helpen" door oom hw007?

Je zal zien, het komt allemaal goed>>je portemonnee wordt hooguit een beetje lichter, maar we moeten niet zo veel willen weten.Vertrouwen...daar gaat het om/
Waarom zijn wij niet ook allemaal Mlm kenners? Alleen met hun kan je op nivo praten... :roll:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 29 nov 2011 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos

Ah, je focust op het woord redenering.

Dat was niet letterlijk bedoeld. Aangezien we het hier over slechts een deel van mlm hebben, namelijk welk bedrijf het meest rendabel is, heb ik een woord gebruikt wat verwarring oproept. Dus ik zal het herformuleren.

Jij stelt dat ik niks van mlm snap. Aangezien het in dit topic enkel over de rentabiliteit gaat vraag ik me af wat in nu precies niet snap aangaande de rentabiliteit van mlm oftewel welk mlm bedrijf het meest rendabel is.

HW007

kuklos schreef:Waar zit ik fout qua redenering in de rentabiliteit van mlm?
Formuleer jouw redenering, dan kan ik inzien waar jouw foute logica in zit. Overigens praat ik allen met jou. De rest is een gepasseerd station.

kuklos

HW007 schreef:Welk MLM bedrijf vind jij het meest rendabel ?
Goede vraag. Rendabel voor wie? De aandeelhouders? Of de distributeurs? Of de medewerkers?
Of wil je er een bedrijfseconomische maatstaf op loslaten? Zoals winstgevendheid als absoluut bedrag? Winstgevendheid ten opzicht van hun activa (vast en/of vlottend)? Winstgevenheid per medewerker? Of nog weer een andere maatstaf?

Zeg het maar.

kuklos

HW007 schreef:Ik ga even bezig met General Electric,
Dit bedrijf gaat al vele jaren door het leven als GE.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Ik ga even bezig met General Electric,
Dit bedrijf gaat al vele jaren door het leven als GE.
Beide mogen.

Gesloten