Jammer uitzending gemist.
Ik vraag me af of dit een insinuatie is. Of voel je dit als een insinuatie.
Mijn reaktie was de eerste reaktie in me me opkwam
NA het lezen van he bericht vrance. Een reaktie op datgene wat jij schrijft.
Het woord insinuatie wordt in deze thread wel erg vaak en losjes gebruikt.
Zolang niet bewezen is dat beschuldigingen/beweringen, die op een forum geplaatst zijn door gebruikers, op waarheid berusten mag men er daar niet voetstoots vanuit gaan . Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Het is volgens mij wel degelijk gebruikelijk, op sommige fora, om bewijzen te vragen aan gebruikers voor hetgeen ze op een forum plaatsen.
Heeft niks met het beperken van vrijheid van meningsuiting te maken.
Je kunt als gebruiker niet zomaar alles op een forum plaatsen en mensen klakkeloos beschuldigen van zaken en als forumbeheer, moderator en eigenaar van een website je er van af maken met een ingebouwd forumregeltje als BBCS plaatst.
XXX kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van de bijdragen die in het forum worden geplaatst.
Als gebruiker van een forum, op het moment dat je registreert of voordat je een bericht plaatst, ga je mogelijk ook akkoord met bijvoorbeeld deze regels.
Het ongegrond zwartmaken van personen, instellingen, organisaties en internetsites is niet toegestaan
en
Als er geen bewijzen zijn, zal xxxx dergelijke topics verwijderen en verplaatsen naar een, voor forumleden, niet toegankelijk archief.
Uit onderstaande reaktie van lievke, maak ik duidelijk op dat ze er OF niks van begrijpt (forumregels) OF dat ze bepaalde algemene antwoorden op een algemene vraag toepast op haar eigen situatie en dit hier dan ook op het forum plaatst.
@BBCS
Ohw.... dus een forum kan helemaal geen advocaat op z´n dak krijgen wanneer men dus heel eenvoudig in de forum regels vermeld dat ze niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de postings?? nou we moesten altijd van alles bewijs aanleveren en sturen naar de mod. en daarom was er ook overleg/citeren noodzakelijk werd verteld omdat de dreiging van een advocaat zo groot was!!!
tja sorry dat was misschien wat naïef om zo klakkeloos aan te nemen dat dit zo was
lievke heeft geenszins, uit naieviteit klakkeloos aangenomen dat dit zo was.
Ze heeft zich als gebruiker van een forum, in eerste instantie als forumlid geregistreerd en door middel van registratie, ook bepaalde forumregels geaccepteerd.