Pagina 9 van 38

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 18:44
door tiqi
Beste Extreme Discount,

Jullie zijn simpelweg een stelletje oplichters! Op 30 september heeft onze dochter een koelkast en fornuis besteld. Op 4 oktober werd duidelijk dat deze niet leverbaar waren. Het is vandaag 11 november en zij heeft haar geld nog niet terugontvangen. Inmiddels is de thuiswinkel.org ingeschakeld en als alles goed gaat ontvangt onze dochter a.s. dinsdag haar geld. :evil: :evil: :evil:
Jullie handelen helemaal niet adequaat. Het enige wat jullie doen is zeggen dat het geld wordt teruggestort en dit vervolgens niet doen.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 11 nov 2010 21:03
door stellab
Ik heb drie weken geleden een waterkoker besteld. Volgens de website van extreme discount zou deze op voorraad zijn en ik heb meteen via Ideal betaald. Helaas kreeg ik vrij snel een mailtje van extreme discount dat de waterkoker niet op voorraad was. Ik had de keus: wachten totdat hij op voorraad zou zijn (dat zou waarschijnlijk een maand gaan duren) of de bestelling annuleren. Omdat mijn waterkoker kapot is gegaan en ik snel een nieuwe nodig had, heb ik voor het laatste gekozen. Tot mijn grote verbazing moet ik nu tot 30 dagen wachten voordat mijn geld wordt terug gestort. Ik vroeg mij af of dit de normale gang van zaken is en ben gaan googlen naar extreme discount. Tot mijn grote schrik lees ik op dit forum de meest verschrikkelijke verhalen over hun manier van handelen. Ik vrees nu dat ik moet gaan vechten om mijn geld terug te krijgen (dit zal ik ook zeker gaan doen!!!!) en verwikkeld ga raken in een juridische rompslomp. Maar goed, misschien ben ik te voorbarig, want ze hebben nog een week de tijd om te betalen. Ik wacht rustig af. Mocht het geld niet op tijd zijn terug gestort weet ik, dank zij dit forum, welke stappen ik moet ondernemen. Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is... Ik houd jullie op de hoogte!

Update:
Het is nu 24 november en heb mijn geld nog niet terug. Ik heb een klacht ingedient bij Thuiswinkel. Die sturen de klacht door naar Extremediscount. Ja, daar schiet ik wat mee op! Ik ga contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering om advies in te winnen. Ik laat het hier niet bij zitten! Het zijn een stelletje dieven!!!!!!!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 08:06
door Guardian72
[quote="stuyfmail
Maar erg betrouwbaar lijkt mij dit bedrijf echt niet. Omdat mijn betaling via Visa liep zal ik daar ook een klacht tegen dit bedrijf in gaan dienen net als bij thuiswinkel.org.

[/quote]

Inderdaad - met een credit card kan je wegens 'niet leveren' en 'geen antwoord geven op gestelde vragen' en ook wegens (bewuste) 'misleiding qua levertijden' - een 'reverse charge' aanvragen bij VISA.
Neemt niet weg dat je na de 30 dagen niet meer moet wachten - maar topic uit moet printen en direct aangifte moet gaan doen.

Smoesjes zijn leuk - maar ze kunnen ook een uitzendkracht of 2 inhuren om de (administratieve) achterstanden weg te werken.

Succes.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 08:48
door Extremediscount
Beste klanten van Extremediscount,

De afgelopen periode heb ik geprobeerd om namens Extremediscount de bestaande klachten die gemeld werden op dit forum, op te lossen. Het blijkt echter steeds meer, dat onze reacties op dit forum niet serieus genomen worden en niet gewaardeerd worden. Dit betreuren wij ten zeerste.

Het doel van onze berichten was enkel het oplossen van eventuele klachten. Helaas wordt dit ons op deze manier onmogelijk en ondraaglijk gemaakt.

We hebben dan ook besloten om niet meer op dit forum te reageren. Dit leid naar onze mening enkel tot onnodige discussies en niet tot een oplossing van de klacht.

Mocht u een serieuze klacht hebben en hiervoor samen met ons naar een oplossing willen zoeken, dan verzoek ik u mij persoonlijk te e-mailen op [email protected]. We zullen de klacht dan naar behoren voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,

Monique, Servicemanager Extremediscount

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 10:13
door markvandijk
Beste Monique,

"Mocht u een serieuze klacht hebben en hiervoor samen met ons naar een oplossing willen zoeken, dan verzoek ik u mij persoonlijk te e-mailen op [email protected]. We zullen de klacht dan naar behoren voor u oplossen."

Ik heb mijn klacht al bij jullie ingediend. Jullie de mogelijkheid gegeven om mij te bellen (nog steeds niets van je gehoord), inmiddels maar de klacht bij thuiswinkel.org ingediend en gevraagd om te bemiddelen.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 17:03
door damhu056
Wij hebben een zeer slechte ervaring met extremediscount :evil: . Onze dochter van 16 heeft hard gewerkt om een televisie te kunnen kopen. Deze bestelde ze bij extr.discount. Levertijd 3-5 dagen. Na 10 dagen nog geen t.v. Gebeld, excuus en zou binnen week geleverd worden. Tien dagen na die week nog geen t.v. Gebeld, zelfde verhaal en weer geen t.v. Weer gebeld, nu verhaal dat ze niet konden leveren. Dus bestelling geannuleerd en gezegd, geld per ommegaande retour, is namelijk hun geld niet. Nu bijna twee maanden later, het geld nog niet terug. Telefoontjes, mailtjes, het haalt allemaal niets uit. Extreme discount belazerd de boel. Het is een zeer onbetrouwbare club mensen die niet leveren wat ze beloven en geld achterhouden. Kortom het zijn criminelen.
Wij hebben bij thuiswinkel.org een klacht ingediend, die reageren wel maar we hebben nog steeds het geld niet terug. Misschien toch maar aangifte doen bij de politie? Ik hoop dat in ieder geval iemand in staat is om dit een halt toe te roepen. Op dit moment is extreme discount nog steeds in staat om kopers te belazeren.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 12 nov 2010 17:18
door link
Helaas ook in de praktijken van dit bedrijf getrapt. Na bestelling alleen de mededeling, dat ze me verder zouden informeren bij het in behandeling nemen van de bestelling, daar dit na 1 week nog niet was gebeurd, zelf aan de bel getrokken en ja hoor de dag erna is de bestelling in behandeling genomen. Door de negatieve recensies dagelijks gemaild inzake levering, hierbij telkenmale de mededeling dat de bestelling spoedig (begin-, midden- en eind van de week) geleverd zou worden. Uiteindelijk geannuleerd. Nu zijn de 30 dagen terugbetaling reeds voorbij, echter geen terugbetaling ontvangen. RADAR wat is hieraan te doen ? collectieve aangifte van oplichting of ?

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 14 nov 2010 11:48
door Kappa0
Ook wij kregen na onze bestelling bericht dat het product toch niet op voorraad was. Ook wij werden voor de keuze gesteld om te wachten op het product of om te annuleren. Wij kozen voor het laatste, met het bekende gevolg: 30 dagen wachten (schandalig, als klant maak je direct geld over) Op al onze aanmaningen krijgen we excuses als: de boekhouding is er pas woensdag weer, of: we hebben een achterstand etc.
In de tijd dat dit excuus aangepast verzonden wordt, kan men met enkele drukken op de knop ook het geld overmaken.
Een dergelijke onderneming mag het Thuiswinkelwaarborg NIET dragen. De organisatie van Thuiswinkelwaarborg schijnt met deze slechte onderneming in onderhandeling te zijn over de klachten, maar doet er vooralsnog niets aan. Het is derhalve geen WAARBORG! Dat waarborg stelt voor consumenten dus NIETS voor.
Ondertussen worden onschuldige mensen die uitgaan van dit waarborg gewoon bestolen.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 14 nov 2010 12:59
door Hans van Heeswijk
Helaas heb ik ook dezelfde slechte ervaring met Extremediscount. Een door mij geannuleerde order werd door Extremediscount per e-mail op 24-09-2010 bevestigd met info dat het door mij op 14-09-2010 betaalde bedrag van € 269,47 aan mij binnen 30 dagen zou worden gecrediteerd conform de thuiswinkel voorwaarden. Na e-mail smoezen van Extremediscount ( achterstand in de boekhouding !!) en na diverse langdurige telefoontjes naar hun betaald 0900 nr. a. € 0,50 per minuut tot op heden 14-11-2010 nog niets ontvangen.

Wanneer wordt dit crimineel aandoende bedrijf aangepakt zodat er nog niet meer mensen de dupe van worden ?

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 14 nov 2010 17:09
door Guardian72
Hans van Heeswijk schreef:Helaas heb ik ook dezelfde slechte ervaring met Extremediscount. Een door mij geannuleerde order werd door Extremediscount per e-mail op 24-09-2010 bevestigd met info dat het door mij op 14-09-2010 betaalde bedrag van € 269,47 aan mij binnen 30 dagen zou worden gecrediteerd conform de thuiswinkel voorwaarden. Na e-mail smoezen van Extremediscount ( achterstand in de boekhouding !!) en na diverse langdurige telefoontjes naar hun betaald 0900 nr. a. € 0,50 per minuut tot op heden 14-11-2010 nog niets ontvangen.

Wanneer wordt dit crimineel aandoende bedrijf aangepakt zodat er nog niet meer mensen de dupe van worden ?
@ Hans,

reken je na de beloofde datum even de wettelijke rente erbij - stuur ze nog eenmaal een mail of aangetekende brief met eis tot betaling (+ rente) anders aangifte, en word het ter incasso uit handen gegeven, en alle bijkomende kosten worden dan op hun verhaald.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 14 nov 2010 23:47
door Erick1958
ZELFS OP MARKTPLAATS ZIJN DIE OPLICHTERS BESCHERMD!!


ExtremeDiscount website niet kopen zijn oplichters


* Bekeken:
* 0 keer sinds 14-11-10, 23:01

Meer foto's
Beschrijving
U kent het wel u koopt iets er wordt wat anders geleverd, terugsturen mag, je komt pas na opening erachter dat het verkeerder geleverd is en dan............

IK BESTEL EEN FRITZBOX 7390 en krijg een Duitse versie geleverd in plaats van een Internationale versie, zelfs FRITZBOX zelf vind dit belachelijk. Ik spreek extremediscount erop aan en krijg mijn eerste grote bek, op moeten spelen om te mogen terug sturen. Eind september is het zover................. Vorige week kreeg ik na veel gemaakte kosten pakketje weer thuis, was beschadigd, logisch als je ziet hoe extremediscount verzend!!!

EXTREMEDISCOUNT punt NL is zo'n beruchte website die zich online winkel MET klantenservice noemt.

NA MAANDEN KRIJG IK OPEENS PAKKETJE TERUG EN GEEN GELD HOOR< DOOS WAS BESCHADIGD EN PRODUCT OOK< VUILNISZAKJE EROM HEEN! ZIE FOTO"S ze noemen het speciale verpakking hahahaha

Mijn advocaat gaf aan dat ik gewoon mijn gang mocht gaan om andere te waarschuwen omdat ik over voldoende bewijs beschik



Dit schrijven ze onder elke mail:

"De informatie in deze mail is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en bevat mogelijk vertrouwelijke informatie. Het is voor een ander dan de geadresseerde niet toegestaan de informatie openbaar te maken, te kopiëren, te verspreiden of anderszins te gebruiken. Indien deze mail u bij vergissing bereikt, stel dan de afzender hiervan op de hoogte en verwijder de mail van uw systeem. De inhoud van de e-mail kan onjuist of onvolledig zijn. Aan de inhoud van de e-mail kunnen geen rechten ontleend worden.The information in this e-mail is meant for the exclusive use of the addressee and may contain confidential information. No part of this information may be made public, copied, spread, or used in other way, by anyone apart from the addressee. If this mail should reach you by accident, inform the sender and remove the mail from your system. The contents of the e-mail may be wrong or incomplete. No rights can be derived from the contents of the e-mail."

IS NIET RAAR NATUURLIJK VANDAAR DIT BERICHTJE

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 12:30
door twijbenga
Op 6 augustus 2010 heb ik een gele stofzuiger besteld en betaald, bij Extreme discount.nl deze zou binnen 1-3 dagen worden bezorgd, dit was niet het geval ik heb deze stofzuiger op 17 augustus 2010 pas ontvangen, maar dit was niet een gele maar een blauwe, deze wou ik niet hebben want ik had een gele besteld, deze stofzuiger heb ik op 19 augustus 2010 teruggestuurd.

Ik heb toen contact gehad met extremediscount, er zou een andere stofzuiger worden opgestuurd, op 2 september de 2e stofzuiger ontvangen, en tot mijn verbazing was dit weer een blauwe deze heb ik ook terug gestuurd,
ik heb contact gehad met extremediscount, er werd gezegd we hebben geen gele stofzuigers alleen blauwe, toen heb ik de bestelling geanuleerd, en zou het geld binnen 30 dagen teruggestort worden op mijn rekening, ik heb vaak mail en telefonisch contact met ze gehad, en steeds werd er weer gezegd dat het geld onderweg was.

Ik heb tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen! Ik zou nu langzamerhand mijn geld wel eens terug willen ontvangen.

Het viel mij op dat ze nu sinds kort een 0900 nummer met elke dag verschillende contact tijden, misschien dat ze de klachtenstroom van de consumenten niet meer aan konden, en dat het internet vol staat met klachten over dit bedrijf van mensen die ook allemaal wachten op hun geld.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 12:54
door twijbenga
Ik heb ze weer gemaild en ik krijg nu automatisch antwoordt, volgens mij is dit een aflopende zaak met dit bedrijf,en kunnen we allemaal fluiten naar ons geld!


Geachte Hr./Mw.,

Bedankt voor uw e-mail.

Wegens omstandigheden zijn wij t/m woensdag 24 november niet in staat om op uw e-mail te reageren. Tevens zijn wij tot deze datum niet telefonisch bereikbaar. Zowel onze afhaallocatie als ons hoofdkantoor zijn in deze periode gesloten.



Nieuwe orders kunnen niet geplaatst worden.



Onze excuses voor het eventuele ongemak!



Met vriendelijke groet,



Klantenservice Extremediscount

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 13:18
door claudia_apeldoorn
Ik ben helaas de zoveelste in het rijtje zie ik!
Wat een geniepige praktijken houden ze erop na.
Ik wacht nu ook al weken op mijn bestelling en kan niemand te pakken krijgen.
Zelfs niet via e-mail.
Is er al een gezamelijke klacht ingediend. Misschien toch maar via tros opgelicht onder de aandacht brengen.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 13:33
door twijbenga
Wij hebben de klacht gemeld bij kassa, radar, de ombudsman, en het juridisch loket, het beste kun je ook een klacht indienen bij consuwijzer.nl en de thuiswinkel.org (daar zijn ze bij aangesloten). Dit hebben wij ook gedaan. En het automatische antwoordt wat je via de mail van ze krijgt is wel heel erg vreemd!

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 14:29
door JohnRozema
Wat een herkenning ... ben blijkbaar dus één van de velen!
Wacht nu ook al ruim 6 weken op creditering van vooruitbetaald bedrag en eindeloos gedoe met klantenservice over frituurpan die niet leverbaar zou zijn.

Kreeg vandaag ook autoreply dat ze door "omstandigheden" even de mail niet kunnen beantwoorden t/m 24 november. Website is nog wel in de lucht.
Eens met voorgangsters: lijkt me een aflopende zaak.

Ga tips opvolgen van 'twijbenga' (zie reactie hierboven). Op hoop van zegen ...

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 15:52
door Guardian72
Gezien het bericht wat twijbenga post - als u benadeeld bent, en niet geholpen door "monique" zou ik niet meer wachten - en aangifte gaan doen.

Print dit topic in zijn geheel uit, en overweeg ook om u bij Opgelichtopinternet te melden.

Neem de print(s) mee bij aangifte doen.
Dit helpt om de zaak serieus op te laten nemen - daar u niet alleen bent.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 16:01
door twijbenga
JohnRozema, ik adviseer je inderdaad ook aangifte te doen bij de politie!!, de politie kon mijn aangifte niet opnemen, omdat ze bij mij wel het product hebben proberen te leveren alleen 2 x de verkeerde kleur, dus dat was geen oplichting zeiden ze, http://www.thuiswinkel.org, is nu voor mij bezig, nu is het afwachten, of die iets zouden kunnen betekenen. Ik snap verder ook niet hoe zon bedrijf het thuiswinkelcertificaat kan hebben.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 16 nov 2010 20:03
door bartk
ik heb 1 slechte ervaring met deze webwinkel en dat zullen er niet meer worden. Ik had een monitor besteld voor mijn PC. Het was een goede aanbieding, ongeveer €20,- goedkoper als elders. Vooraf betaald want het leek me wel safe met het thuiswinkel waarborg (is dus totaal nutteloos en werkt misleiding in de hand). De volgende dag kreeg ik al een email met de boodschap dat de monitor niet meer leverbaar was (was op voorraad toen ik bestelde) en ik kreeg de keuze om een ander artikel te bestellen of mijn geld terug. Ik koos voor het laatste en ik zou binnen 30 dagen mijn geld terugkrijgen. De bestelling heb ik op 16 september geplaatst en ik wacht nu nog steeds op mijn geld. Ik krijg met enige regelmaat een reactie op mijn emails dat de boodschap is doorgegeven aan de boekhouding (die alleen op woensdag aanwezig is ??) en deze het zo snel mogelijk in orde maakt. Ze zeggen er wel bij dat deze afdeling een kleine achterstand heeft (die op deze manier van zakendoen steeds groter wordt). Ik ben van plan om als ik aan het eind van de week mijn geld niet heb, aangifte te doen van oplichting. Ik weet niet of dat nut heeft maar ga dat toch doen. Misschien als er meer mensen dit doen het dan meer effect sorteert.

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Geplaatst: 17 nov 2010 10:40
door jialin
Op 15-11-2010 goederen besteld en via Ideal voldaan....bevestiging bestelling ontvangen, echter verder niets meer. Na 24 uur mail verzonden hoe het ermee stond. Krijg een autoreply terug: we zijn er niet tot woensdag 24-11-2010!

[adresgegevens verwijderd door de Moderator]

Wel schandalig dat Ideal niets doet, zoals betalingen/stortingen blokkeren de consument is dus de dupe. (zijn ook op de hoogte en hebben bewijsstukken in hun bezit)

Beter om ook geen zaken meer te doen met Ideal want dit biedt geen ENKELE bescherming, beter is het om te betalen via Paypal of Creditcard kun je tenminste nog iets doen. Ook het keurmerk de Thuiswinkel biedt geen enkele garantie....(hoe is het mogelijk dat ze dit keurmerk nog hebben) blijkt dus ook niets voor te stellen.

Beste is misschien om toch aangifte te doen.......
Politie Midden en West Brabant (Goirle) verwijs naar aangifte: PL2000-101117-606457344