LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
erik75
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:53

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door erik75 »

Inmiddels ben ik schriftelijk benaderd door Credifixx, de incassopartner van C&Z Media. Je ontvangt dan een "ingebrekestelling", voor het bedrag van 112,62 euro. Ze formuleren het als een vordering ontstaan uit de levering van goederen/diensten.
Ik heb direct per email bezwaar gemaakt tegen de aanschrijving. Er is immers niets geleverd. Bovendien bestaat er naar mijn mening geen "overeenkomst" met C&Z. Ik betwist dus de vordering.
Credifixx vroeg mij een kopie van een paspoort om op die manier persoonsgegevens te kunnen verifieren. Hun redenatie was dat als deze gegevens niet overeenkomen er ook geen overeenkomst is. Deze redenatie klopt echter niet als er sprake is van "dwaling". Het kan dan best zo zijn dat de persoonsgegevens overeenstemmen. Ik heb dus niet ingestemd met het overhandigen van persoonsgegevens. wel heb ik de "overeenkomst" opgevraagd die er volgens de tegenpartij bestaat. Deze zal ik volgende week per email ontvangen.
wordt vervolgd.

Ik heb nog wel even rondgesnuffeld op de site van C&Z. Ik lees dan dat ze abonnementen aanbieden van bladen die weer door andere uitgevers op de markt worden gebracht. Uiteraard tegen veel lagere prijzen. Ik heb zo'n uitgever eens benaderd. In dit geval "Vipmedia", die bladen uitgeeft als, Beet, Bloemen & Planten, etc. Zij erkennen maandelijks zo'n vijf bladen/abonnementen aan C&Z te leveren. Toen ik aangaf dat C&Z hun abonnementen doorzet voor aanzienlijk hogere prijzen, en er nogal wat klachten over deze partij op internet zijn te vinden ontving ik geen reactie meer.

wolkje89
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2009 13:37

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door wolkje89 »

@erik75 succes! Jeetje wat een stelletje oplichters zijn het toch ook.

Ik denk dat ik geluk heb dat ik haar op het blaadje heb laten zetten dat ze me eerst moeten bellen. Ik kreeg namelijk de maandag erop meteen deze mail:

Geachte mevrouw **********,

Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U mag de acceptgiro als niet verzonden beschouwden.
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.



Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice

C&Z Media Kids Club

Splinterlaan 154C

2352 SM Leiderdorp

071-581 45 01

[email protected]

www.cenzmedia.nl

breugpatmar
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2011 10:00

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door breugpatmar »

Ook ik ben er ingelopen. Op 7 maart jl. haalden mijn 2 dochters hun inenting. Na afloop werden wij buiten gelijk bestormd door medewerkers van C&Z met de vraag of zij mee wilden doen aan de actie Kids Club pakketten.
De medewerker vertelde mij het volgende”
Dit is een speciale actie vandaag. Alléén vandaag! U betaalt vandaag geen €39,80 maar eenmalig €9.95. U krijgt hiervoor 4 leveringen. U hoeft u abonnement niet op te zeggen, na afloopt van de 4 leveringen stopt het abonnement vanzelf!!!.
Na 3 x gevraagd te hebben aan de medewerker of ik alleen maar eenmalig €9,95 hoefde te betalen beaamde zij dat.
Ik heb de bestelbon doorgelezen, nogmaals gevraagd hoe het zat. Zij heeft een streep gezet door 4 leveringen een soort kringel en een cirkel door en om €39,95 , nogmaals gevraagd of ik dus niet dat bedrag moest betalen en zij antwoorde wederom dat dat niet hoefde. Vervolgens heb ik mijn handtekening op de bestelbon gezet.

Tot mijn grote verbazing zag ik op mijn bankafschrift dat er toch €39,95 was ingehouden en bij ontvangst van de welkomstbrief bleek ook nog eens dat het pakket niet automatisch na 4 levering stopte en ik ik ineens aan een abonnement vast zat.

Ik vind dat er hier sprake is van pure misleiding.
Ik heb C&Z een mail gestuurd waarin ik afzie van de koop en zal tevens mijn bestelbon aangetekend retour verzenden.
Ik hoop dat ik spoedig antwoord van ze krijg.

erik75
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:53

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door erik75 »

Breugpatmar -welkom bij de club!
Laat direct je geld terugstorten door de bank. Volgens mij kun je ook aangeven dat zij geen overboekingen meer mogen doen.

Wolkje, bedankt voor je aardige reactie. Ik heb je eerdere berichten overigens als nuttig en informatief ervaren. Ik heb veel vertrouwen in een goede afloop, hierbij helpt het dat veel mensen onze ervaring delen.

Groet,

Staaij
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mei 2010 16:56

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Staaij »

@wolkje89;
Hou alsjeblieft je bankafschriften in de gaten... Ik heb precies dezelfde mail ontvangen maar een paar weken later was toch de 40 euro afgeschreven...! En er zat een doorlopende machtiging aan vast (vertelde de bankmedewerker!). Direct blokkeren dus!

Ik heb mijn best gedaan; van de week kwam ik een bende gladde verkooptutjes tegen toen mijn kind ingeent moest worden. Ik heb direct rondgeroepen dat het oplichters zijn en dat de mama's vooral geen gegevens moesten achterlaten. Het verbaasde me dat de meiden eigenlijk wel wisten waarmee ze bezig waren??! En dat ze hier ook "voor hun eigen brood" stonden...??!! Heb gevraagd of ze niet beter een eervolle baan kunnen gaan zoeken i.p.v. al deze ellende te veroorzaken....

En heb de politie gebeld. Weet trouwens niet ze iets hebben kunnen doen...

wolkje89
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2009 13:37

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door wolkje89 »

@staaij ze kunnen niets afschrijven, want ze hebben mijn rekeningnummer niet. Die heb ik niet ingevuld, omdat ik eerst meer informatie wilde. Maar als je die mail hebt, en ze blijven afschrijven dan kan je het idd blokeren. Daarnaast zou ik ook evt. verdere stappen ondernemen. Dit bedrijf houdt zich op zoveel manieren niet aan de wed!

moosten
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2011 18:43

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door moosten »

Hallo medegedupeerde,

Hier nog iemand.
ik word al sinds dec lastig gevallen over iets wat ik ondertekend zou moeten hebben in 2009.

credifixx vraagt mij nu om een kopie van mijn id wat zouden jullie doen???

ik weet hier namelijk niets van af en aan de kopie te zien die zij mij hebben gestuurd klopt 3kwart niet het enige wat klopt is mijn naam en verder niets.

groetjes marielle

Staaij
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mei 2010 16:56

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Staaij »

Niets opsturen!! Dan hebben ze al je gegevens, en handtekening.... Volgens mij staat er in dit topic ergens, hoe je daarmee om kunt gaan.

Airmaxx
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2011 03:07

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Airmaxx »

Nou ook ik ben welkom bij de club

Credifixx achter me broek aan voor 112,62

Ik heb bij de monstertruck in Arnhem dit verhaal aangehoord.
Ik hoefde niks te doen en het zou na 4 proef zendingen stoppen.
Ik heb me afrekening bekeken en de eerste keer niet goed gekeken. Er is gelijk 39.80 afgeschreven. Voor 83 pakketten. Nou dit staat volgens mij niet op het bonnetje wat je krijgt tijdens de aanbieding.

Ik heb het 10x gevraagd en ook weet je het heel zeker. Ja zij het meisje.
eenmalig 9,95 in plaats van 39,80. Je word gewoon belazerd. Is het een zaak om bij Radar aan te melden. Want dit soort zaken kan gewoon niet. Bedrijf blijft gewoon doorgaan. En wie zegt niet dat Credifixx een dochter is van C&Z.

Ik heb consuwijzer ook maar ingeschakeld. Des te meer klachten des te eerder kunnen we dit soort praktijken stoppen. Ik weet 1 ding koop niks meer op straat.

Ik ga me rechtsbijstand maar eens erbij halen.

moosten
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2011 18:43

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door moosten »

beste staaij,

kun je me vertellen waar dat precies staat.
kan t namelijk niet vinden,

word echt knettergek van dat credifixx ze bellen nu echt elke dag:S

word der een beetje moedeloos van.

bah bah wat een vervelende club:S

Staaij
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 mei 2010 16:56

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Staaij »

Als de gegevens niet kloppen, is er toch geen overeenkomst??!
IPCVK schreef:In vervolg op het vorige: Ik heb C&Z Media aan de telefoon gehad. Ze eisten eerst nog dat ik een kopie van een juist identiteitsdocument zou opsturen, zodat ze zelf de handtekeningen konden vergelijken. Maar ik heb ze gezegd dat, aangezien de gegevens die ze nu al van me hebben frauduleus gebruikt zijn, ik er geen behoefte aan had om ook mijn handtekening ook nog met ze te delen. Vervolgens moest ik per mail bevestigen dat ik misleidend geinformeerd was en dan zouden ze mijn gegevens verwijderen. Echter, dat leidt af van het feit dat ik nooit een overeenkomst ben aangegaan. Ik heb hen dus wel een uitgebreide mail gestuurd met een overzicht van de misleidende informatie maar heb vastgehouden aan het feit dat ik uberhaupt nooit een overeenkomst ben aangegaan met ze. Vervolgens heb ik ze gevraagd mij te bevestigen dat mijn gegevens uit hun bestand verwijderd worden, dat zij geen enkele nieuwe incasso doen op mijn rekeningnummer en dat zij mij geen enkel ongevraagd pakket zullen versturen. Die bevestiging heb ik zojuist van ze ontvangen. De aangifte bij de politie is in behandeling.
corien40 schreef:Pas geleden leuk naar Disney on Ice in Ahoy Rotterdam geweest.
Worden we aangesproken om een proefabonnement te nemen.
OK misschien wel leuk voor Euro 9,95. Het zou ook automatisch stoppen na deze 4 maanden. Later blijkt dit ook valse info te zijn. Meisje heeft alles ingevuld incl. mijn bankrekening.
Ik hoefde alleen nog maar mijn handtekening te zetten. En dus ging ik toch maar even de kleine lettertjes lezen. Al snel zag ik Euro 39,80 staan!!! Dus ik zeg tegen dat meisje: dit doe ik niet. Ik heb mijn handtekening dus niet gezet.

Wat schetst mijn verbazing? Na enkele weken krijg ik een brief, waarin ik welkom wordt geheten als abonnee en dat het geld al van mijn rekening is afgeschreven!

Ik heb dit door de bank laten storneren en heb telefonisch contact gezocht met CenZ. Het hele verhaal uitgelegd. Dit ging overigens niet in 1x want ik werd continue in de rede gevallen. Nadat meneer mijn formulier erbij pakte, gaf ie wel toe, dat de kleur inkt van de handtekening toch wel lichter was dan de rest van het ingevulde formulier. Of ik dan maar even kopie van mijn identiteitsbewijs wilde faxen, zodat ze konden vergelijken. Dit doe ik natuurlijk niet. Ik heb geen vertrouwen in deze onderneming. Ik zei: we draaien het om. Stuur jij eerst het formulier naar mij! Dat zou meneer doen per mail. Ik moest vervolgens even reageren, dat ik ontken dat het mijn handtekening is. Maar tot op de dag van vandaag natuurlijk niets ontvangen.

Wel kreeg ik heden een brief of ik zsm Euro 44,75 wilde overmaken, want ze hadden de Euro 39,80 niet ontvangen. Ik zeg, laat de deurwaarder maar komen, dan kan deze man mijn handtekening met die van het formuliertje vergelijken!!!

Kortom ook valsheid in geschrifte komt bij dit bedrijf voor!!!
lope schreef:Nou ik heb dus hetzelfde probleem met deze club.
Stelletje oplichters ik heb mijn geld teruggevorderd nu blijven ze deurwaarders sturen en moet je ineens €112,60 betalen.
Ik heb ook alle pakketjes netjes teruggestuurd.
En twee weken geleden een brief gestuurd waarin ik alles schriftelijk opzeg ik moest daar een kopie van mijn identiteitsbewijs bij doen en dan zou het allemaal in orde komen maar nu heb ik alweer een rekening van de deurwaarder.
Ik word er echt helemaal gek van.
Kunnen niet alle gedupeerde samen iets ondernemen.
Want dit kan zo toch niet. :oops:
Deze laatste post bewijst maar weer dat je door het opsturen van je gegevens nog niet verlost bent van deze BENDE!!!
Succes!!

newbeetle
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 nov 2010 21:16

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door newbeetle »

beste mensen,
ik kan 1 tip geven :reageer helemaal nergens meer op,niet op mails en als ze bellen
gelijk de verbinding verbreken,dan houden ze vanzelf op,ik heb hetzelfde gehad,zit nog steeds op de deurwaarder te wachten,is alweer een paar maanden geleden,ze belden me elke dag ,totdat ik het zat was,want ze komen ook echt niet professioneel over,gewoon laten waaien dus!! :lol:

*Jolanda*
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2007 20:46

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Yep... ook ik ben er ingetrapt, inmiddels dit draadje doorgeworsteld en wat fijn dat C&Z Media hier zelf meeschrijft. Helaas is er nog niets verandert aan hun trieste praktijken, ook ik heb 'geheel vrijblijvend' getekend, want 'u wordt binnen 7 dagen gebeld'. Op die manier hoefde ik niet meteen te beslissen, maar kon ik nog even rustig met mijn man overleggen.

Je raadt het al: ik ben natuurlijk nooit gebeld, kreeg meteen een factuur. Daarna heb ik hen gebeld en werd me doodleuk te verstaan gegeven dat ik gewoon moest betalen, annuleren kon niet meer. Ik heb duidelijk uitgelegd dat dit niet de afspraak was die met mij is gemaakt, en dat ik niet tot betaling over zou gaan.

Nu heb ik een brief van het incassobureau gekregen. Opnieuw gebeld met zowel C&Z als het incassobureau: de conclusie is dat ik bijna 250,- euro mag gaan betalen voor letterlijk niets (want nooit iets ontvangen), want ik heb gewoon getekend, had ik maar de kleine lettertjes moeten lezen. Kleine lettertjes of niet, dat is nou eenmaal niet wat er is afgesproken (en er stonden mensen naast me die kunnen bevestigen wat er is afgesproken, maar zo te lezen is dit voor iedereen herkenbaar).

Mijn vragen:
- Is er bij iemand hier uiteindelijk ooit een zaak voor de rechter van gekomen als er niet tot betaling over werd gegaan?
- Is er iemand die aangifte van oplichting o.i.d. bij de politie heeft gedaan, of weet of dit mogelijk is?

*Jolanda*
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2007 20:46

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Ik heb inmiddels wat info gevonden op de site van de overheid over de wet koop of afstand.

Ik haal er even 2 dingen uit:

Informatie over product of dienst
Een verkoper is verplicht belangrijke en duidelijke informatie te geven over het product of de dienst, bijvoorbeeld de prijs en levertijd. U heeft recht op informatie voordat u de koop op afstand sluit en nadat de koop is gesloten.

Bedenktijd bij koop op afstand
Bij koop op afstand heeft u recht op een bedenktijd van 7 werkdagen. De bedenktijd gaat in als u het product thuis krijgt. Koopt u geen product maar een dienst, dan gaat de bedenktijd in op het moment dat u de dienst bestelt.

Bij beide was er duidelijk een gebrek aan informatie, ik wist niet eens waaruit het pakket bestond en heb dit later pas op de site na kunnen kijken. Daarnaast heb ik nooit een product geleverd gekregen, en zit ik wettelijk gezien dus nog steeds in mijn bedenktijd. Dus van een contract lijkt mij geen sprake...

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik denk dat het de hoogste tijd is voor Radar om tot actie over te gaan.
Maak dit bekend via een uitzending, dan zijn meteen duizenden mensen gewaarschuwd!

Voor alle gedupeerden: wellicht is het een mogelijkheid om je krachten te bundelen en een zaak aan te spannen tegen CZ én Credifixx!

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Deze zogenaamde contracten zijn stuk voor stuk niet rechtsgeldig, gezien het feit dat deze onder dwaling zijn ontstaan, dat weet C en Z media, en dat weet credifixx ook!

erik75
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:53

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door erik75 »

Helemaal mee eens.

Overigens vind ik het opmerkelijk dat een dergelijke partij deze praktijken zolang kan voortzetten. Ik, en anderen hebben hiervan melding gemaakt bij de consumentenautoriteit, etc. Daarbij heeft C&Z kennelijk een incasso machtiging van de bank gekregen. Daar hoort toch enige controle bij vanuit de bank.

Aanvullend, is de overeenkomst en de mondelinge afspraak niet alleen misleidend en daarmee een reden tot vernietiging. Het contract zelf vertoont ook nog wat onjuistheden. Een belangrijk punt zijn de algemene voorwaarden.
Op het contract die mensen op straat krijgen aangeboden gaat het om een viermaandelijks abonnement. Op de site spreekt men van een driemaandelijks abonnement.
Je mag geen wijziging in de voorwaarden aanbrengen zonder overleg, waarmee de algemene voorwaarden niet geldig meer zijn.
Bovendien mag een viermaandelijks abonnement niet , gelet op de verplichte maximale opzegtermijn van drie maanden voor consumenten.
De claim die C&Z kenbaar maakt gaat in vrijwel alle gevallen om een vooruitbetaling van vier maanden en is dus niet toegestaan.

Kortom, laat je niet gekmaken.

BenBos
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2011 15:29

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door BenBos »

C&Z Media hanteerd nog steeds dezelfde praktijken.
Ook ik ben op 7 maart jl. aangesproken bij het inenten van mijn kinderen.
Omdat de promotiemedewerkster aangaf dat het slechts eenmalig 9,95 zou kosten i.v.m. de verzendkosten, ben ik ermee ingestemd.
Stomweg niet goed op het vodje gekeken dat ik kreeg, want daarin staat vermeld dat het 39,80 kost, excl. verzendkosten.
Bovendien staat er een regeltje in het contract waarin staat dat mondelinge afspraken niet gelden, waarop ze zich aan de telefoon ook direct beroepen.
Naar mijn idee is dit niet rechtsgeldig en vraag mij ook af of daarmee niet het gehele contract onrechtmatig is.
Zoals eerder ook vermeld, is de medewerker die je aan de lijn krijgt altijd de manager. Ik werk al meer dan 10 jaar voor callcenters en geloof mij, je krijgt in 99% van de gevallen de manager nooit te spreken.

erik75
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:53

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door erik75 »

Ben,
De vermelding dat mondelinge afspraken niet geldig zijn, maakt niet dat het contract onrechtmatig is. Wel heb je gelijk in je opvatting dat deze zin niet rechtsgeldig is. Mondelinge afspraken zijn dikwijls lastiger aan te tonen, maar zeker van juridische waarde. Het gebruik maken van eigen/onjuiste rechtsregels draagt natuurlijk wel bij aan een "dubieus" beeld van deze organisatie.

Maar maak je geen zorgen. Er kloppen nog een heleboel andere zaken niet aan de koopovereenkomst waardoor je er niet aan gehouden bent. Ik noem ze:
1.)Er wordt onjuiste/misleidende informatie verstrekt bij de totstandkoming van het contract. Aanleiding tot vernietiging van de koopovereenkomst.
2.)Je moet eerst betalen voordat je ook maar iets ontvangt. Mag niet en is aanleiding tot vernietiging van de overeenkomst.
3.)Evt. bedenktijd van 7 dagen voor de consument gaat pas in bij daadwerkelijke ontvangst van een produkt. Meestal ontvangt men alleen een rekening van C&Z en geen spullen. Er is dus geen sprake van een "overeenkomst".
4.)De viermaandentermijn (4x 9,95), mag niet ivm maximale opzegtermijn voor consumenten van drie maanden en is dus nietig. Hiermee klopt de rekening en de aanmaning niet meer en is deze 'nietig'.
5.)De algemene voorwaarden op de site verschillen van die op de overeenkomst die je op straat ontvangt, waarmee ze komen te vervallen.
6.)Mondelinge afspraken zijn wel degelijk geldig.

kortom, er klopt helemaal niets van deze kidsclub. Maak duidelijk dat je geinformeerd bent en hou je portomonnee gesloten. Er is geen enkele grond om je tot betaling te dwingen. Op het moment dat men blijft bellen kun je dit opvatten als "hinderlijk" volgen en aangifte doen bij de politie.

succes!

*Jolanda*
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 mar 2007 20:46

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door *Jolanda* »

Nicole1971 schreef:Voor alle gedupeerden: wellicht is het een mogelijkheid om je krachten te bundelen en een zaak aan te spannen tegen CZ én Credifixx!
Ik ben voor :lol: De opzegbrief is inmiddels verstuurd, hierin heb ik ook aangegeven dat als C&Z Media de contracten niet ontbindt, ik aangifte zal doen van oplichting bij de politie en een procedure op zal starten om de contracten door de rechter te laten ontbinden. Als de dossiers van Credifixx niet gesloten worden zal dit wat mij betreft ook voor de rechter uitgevochten mogen worden, ten eerste is er natuurlijk simpelweg geen wettelijke overeenkomst, zou deze er wel zijn dan zijn de vorderingen van Credifixx veel te hoog opgesteld, ze voldoen hiermee niet aan Rapport Voorwerk II.

Mochten meer mensen het zien zitten om gezamelijk iets te beginnen tegen C&Z, stuur me gerust een pm. Samen staan we sterker, en kunnen we de kosten beperken. Voordeel van samenwerken is ook dat het netwerk vergroot wordt, als Radar of Kassa er geen aandacht aan willen schenken is er vast en zeker wel andere media te vinden die aandacht aan de zaak wil geven als we met zijn allen concrete acties ondernemen.

Gesloten