En dan hebben we nog het kleinigheidje dat je in strijd bent met de grondwet met je inbreuk op privacy.
Ik zou maar heel rap mijn excuses aanbieden en je beledigende, onware en insinuerende posts verwijderen.
Doe je dat niet, dan zul je de gevolgen zelf moeten dragen
Ik heb tot dusver nog geen exploit mogen ontvangen om me te melden voor de rechtbank, dus dat geeft me de gelegenheid wat makkelijker te posten dan vanuit het huis van bewaring. Je hebt inderdaad gelijk Mrtelecom dat je niet hebt gezegd dat je 3 jaar terug in Australië zat. Dat doet niks af aan het feit dat ik heb gesteld dat je toen bij moeder's pappot zat. Sue me.
Je bedrijf ben je dan dus al minstens 9 jaar geleden in Australië begonnen (6+3, waarmee ik heus geen insinuaties bedoel m.b.t. jouw intelligentie), en nu heb je daar de juridische nasleep nog van en dacht je met een ruime financiële compensatie op zak: "kom, laat ik weer thuis gaan wonen en een carrière beginnen in de verkoop van telefoonabbootjes".
Wie het gelooft is rijp voor jouw team.
Ik heb inmiddels een goed vermoeden wie econometrist is en ik ben hartstikke serieus: Verwijder je bijdrage! Overigens heb ik ook radar hiervoor geinformeerd; dit is een hetze die beneden alle peil is.
Nou dat is nog eens een goed plan. Ik heb niet de indruk dat de Radar-redactie hier actief meeleest, of dat ze het goed vinden dat het forum 'Piramidespelen' juist wordt gebruikt om actief mensen hiervoor te werven waar jij al een tijd mee bezig bent en waar je ook navolging in krijgt...
En nou zal ik eens even voorrekenen waarom mensen vooral niet in jouw mlm-avontuur moeten stappen.
Met het produkt is ongetwijfeld niks mis. Een belminutenhandelaar die door prijsconcurrentie de markt wil penetreren en zijn marktaandeel tracht op te eisen; prima. De verkooptechniek echter, die is mis.
In Nederland zijn 200.000 straten. Dat betekent voor 1000 huis-aan-huis verkopers 1 jaar werk. Dan loop je elke dag een straat af en is heel de potentiele markt benaderd. Duizend mensen,
dat betekent dat als je maar 5 mensen voor je volgende level zoekt, de zaak in level 5 al vastloopt. Daarin zitten 625 mensen die zelfs nog maar niet 1 persoon plaats kunnen bieden in het systeem.
Komen er wel meer mensen, dan zullen die in elkaars vijver gaan vissen. En in welk level denk je dat je komt als je nu instapt? De grootste bulk van de mensen moet dus daadwerkelijk van deur tot deur sjokken op een toch al verzadigde markt met het vooruitzicht af en toe 15 euro te scoren als ze een keertje beet hebben. Nou, lekker verheffende baan hoor, zo'n eigen ondernemerschap.
En begeleiding? Bij de vraag "dag meneer/mevrouw, wilt u een abbootje, dit zijn de tarieven en hier kunt u tekenen dan krijgt u alle informatie vanzelf thuis."?
Cursussen? In wat, aanbeltechnieken, doorzeurstrategie?
Verder heb ik nog een sharewaretip voor potentiele klanten die dat bellen eigenlijk wel wat lijkt. Schrijf een briefje naar Euphonie Benelux, Meentwal 15, 3432GL Nieuwegein, en vraag om een abonnement met 4% korting, het bedrag dat anders aan de 'consultant' wordt uitgegeven. De %-ages die naar de consultant van de consultant, en de consultant van de consultant van de consultant etc. gaan mogen ze houden. Dan wordt iedereen er beter van.
Dit is trouwens geen gratis tip; 1% stuurt u naar mijn bankrekening. Houdt u altijd nog 3% in de zak, voor niks gaat de zon op, nietwaar?
En Student26, je website is niet compleet. Je bent vergeten een verklarende woordenlijst met veel voorkomende begrippen toe te voegen. Die heb ik maar even voor je gemaakt, de termen met daarachter hoe men deze dient te interpreteren:
Vergroot inkomen: verdien er een zakcentje bij
Informatieavonden: brainwash sessies
Eigen bedrijf: je denkt zeker toch niet dat WIJ je markt- en bedrijfsrisico's, vervoer, ziektekostenverzekering of pensioen verplichtingen gaan dekken?
Je inkomen bepaal je zelf: tegen de tijd dat het mislukt kan je het tenminste niet aan ons wijten
Bepalen of dit iets voor je is: deelnamekosten betalen om zelf ook te kunnen ontdekken dat het systeem al lang vol zit
Werken in een team: je bent niet de enige bij wie het mislukt
Eigen tijdsindeling: complete afhankelijkheid van de bereikbaarheid van de doelwitten die je niet kent om ze iets aan te smeren waar ze niet om hebben gevraagd
Relatiemarketing: je vrienden zul je steeds minder zien vanwege je gez*ik aan hun kop
Cursussen: een stenciltje met alles wat je weten moet om eenvoudige produkten aan de man te brengen
Onafhankelijkheid: je hebt weinig meer te verliezen
Samen: met iemand in hetzelfde vaarwater
Kansen: bedreigingen
Controle over je leven: de oorzaak van de mislukking van je bestaan
Bewezen marketing strategie: het zo snel mogelijk noemen van de term 'Tupperware' en ontwijken van de termen 'Blokker' en 'prijs'
Je eigen toekomst bepalen: bijdragen aan het vastlopen van het systeem voor de anderen
Upline: de rat die jou erin heeft geluisd
Downline: jouw hoop om hiervoor ooit nog eens een s*kkel te vinden
Onderwezen op Harvard Business School: ooit ongenadig afgefakkeld door de Boston Consulting Group
Wordt ook gebruikt door multinational1/mulitnational2/multinational3... : multinational1/mulitnational2/multinational3... leveren aan werkelijk iedereen staffelkortingen