LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@sobeit, ik vroeg om veroordelingen voor dergelijke praktijken. Deze zijn er nog steeds niet. Google zoekresultaten op enkele steekwoorden is iets anders.

Misschien moet je weer gaan roepen dat de FTC positiieve dingen over de producten van Amway zegt.

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Smoesjes, jongen..., zoek je zelf maar uit....
SBI

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

tuurlijk moeten we dat zelf uitzoeken.. geeft mij al een indruk in welke richting die uitspraken liggen, en dat zal wel niet in het straatje van meneer SBI passen....

So be it

Sure...., loser number2........:lol:
Misschien moet je weer gaan roepen dat de FTC positiieve dingen over de producten van Amway zegt.
Oh..., jij vindt dat de rechter dat doet???
Heb je alweer gelijk...! :lol:

En..., wat vind je nu van Covey????? De Super managers goeroe???
Waar jij nog nooit van hebt gehoord???

SBI

Maarschalk

En opnieuw blijkt een bewering van sobeit een leugen. Jammer.

So be it

En opnieuw blijkt een bewering van sobeit een leugen. Jammer.
Jij hebt beweerd dat je multi, multi millionair bent......

Bewijs nou maar eens dat je dat niet gezegd hebt!!!

SBI
(Zo gaat dat toch hier......! :wink: Wat een zielige vertoning... :roll: )

Maarschalk

Ach gut, dus jij mag alles beweren?
Je hebt gelogen, net als bij het vermelen van het inkomen van Walter. Blijkbaar heeft mlm het nodig, leugens om haar bestaansrecht te bewijzen.
Jammer.

So be it

Au, hè??? :lol:

Heb je "het" al bewezen...??

Toch van de zotte..., al dat spektakel omdat jullie, 0,0000000000000001% van Nedereland, een scheet dwars zit.

Ik zie het wel wanneer er echte argumenten, eerlijk bedoelde argumenten naar voren komen...

SBI

So be it

Maar...., Maarschalk.....,

wat is NU je mening over het filmpje, "respected people.....etc", nu je weet wie S. Covey is?
Je ziet dat Covey helemaal niet "gemaakt" is door mlm?
Dat de halve wereldwijde managerswereld deze man citeert en op hoge waarde schat?
Wordt het nu niet eens tijd dat jij je licht opsteekt waaróm zulke mensen hun waardering tonen voor dit bedrijf?

Tuurlijk moet je critisch blijven en wanneer je de ontwikkelingen volgt op http://www.thetruthaboutamway.com/index.php dan ZIE je dat binnen de gelederen van dit bedrijf pittig wordt gevochten om wantoestanden te voorkomen... én de wantoestanden die er zijn (nog steeds zijn) uit te bannen.

So be it

http://www.youtube.com/watch?v=f61tt1lu ... ed&search=

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Leg uit? Want volgens mij is je insinuatie dat SBI een leugenaar is een leugen die je op heel mooie manier verpakt. Maar als je het nou met feiten kunt onderbouwen.....

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

Want volgens mij is je insinuatie dat SBI een leugenaar is een leugen die je op heel mooie manier verpakt.
onderbouw dat nu eens.! het is op meerdere punten in bijna al zijn reacties terug te lezen. Hij verdraait woorden van anderen en dat op zich is al liegen.
Men kan dus gezien dat hij dit stelselmatig doet zelfs kunnen stellen dat hij pathologisch leugenaar is.

En onderbouw nu ook eens waarom hij geen leugenaar zou zijn, want dat beweer je eigenlijk.

mrtelecom

Nee hoor, ik beweer helemaal niet dat SBI geen leugenaar is. Wat ik wel beweer is dat M met zijn uitspraak
Ach gut, dus jij mag alles beweren?
Je hebt gelogen, net als bij het vermelen van het inkomen van Walter. Blijkbaar heeft mlm het nodig, leugens om haar bestaansrecht te bewijzen.
Jammer.
geen enkel bewijs levert maar wel insinueert dat SBI een leugenaar is. Insinuaties zijn zeer vuile streken die iemand heel makkelijk in de hoek leugenaar zetten. En insinuaties hoef je niet te onderbouwen terwijl je wel op dat moment iemand karakter afbreekt.

Maar als je een insinuatie niet onderbouwen kunt ben je zelf de leugenaar.

Typerend overigens dat je hier wel over struikelt maar de uitspraak van M gewoon zonder commentaar laat wezen voor wat hij is terwijl het in het grootste gedeelte van de gevallen juist M is die van alles beweert zonder het met feiten te kunnen onderbouwen. Blijkbaar hebben de tegenstanders het nodig, leugens om hun theorieen te onderbouwen (of ga je deze van M gejatte uitspraak, nu hij aangepast van mij komt, WEL aanvallen?!)

So be it

het is op meerdere punten in bijna al hun reacties terug te lezen. Zij verdraaien woorden van anderen en dat op zich is al liegen.
Zou IK dus nóóit doen!!...:lol:
Men kan dus gezien dat zij dit stelselmatig doen.... zelfs kunnen stellen dat zij pathologische leugenaars Zijn......
DÁT zou zó maar kunnen!!! Whoooeeeeiiiiihhhhaaaa!!

Wat een stelletje zijn jullie toch....

Er is gewoon niks mis met reguliere mlm, buiten de uitwassen, en de rest verzinnen jullie er gewoon bij... en dan moeten WIJ maar zien te "bewijzen" dat het NIET zo is!!!

So be it

Maarschalk

Sobeit heeft beweerd dat Amway is veroordeeld voor iets waar nog een miljoen andere bedrijven mee bezig zijn. Maar hij bewijst dit niet.
Dus mogen we gevoeglijk aannnemen dat dit een leugen is.
En nee, dan is zoek maar op Google op niet goed genoeg.
Vermelden van de site waar je het gevonden hebt met of de specifieke url of het specifieke klikpad is dan wel goed. Als bronvermelding.
Dan kan je altijd nog de bron in twijfel trekken.

So be it

Ga nou óók maar zoet slapen..., grote MM-er.....!

SBI... :roll:

Maarschalk

Begin je weer?
Bewijd die uitspraak nu eens.

mrtelecom, de uitspraak die sobeit deed is nu juist iets wat je laster kan noemen.

So be it

Kom..., ik zal het even bewijden.....!!

Tok-tok-tuut-tuut...!

So be it.... 8)

So be it

Als je niet kunt slapen..., mag je nog éven buitenspelen...., maar wanneer de lantaarnpalen aangaan, thuiskomen, mien jong....!

So be it
En geen kikkers opblazen en spinnen hun pootjes uittrekken, hoor...! :x

mrtelecom

Als je goed leest wat je zelf schrijft lieve Maarschalk, ontdek je dat je net hebt gezegd dat als ik je leugenaar noem dat GEEN laster is. Want iets wat je beweert en niet met feiten onderbouwd geeft volgens jou aanleiding om je een leugenaar te noemen. En jij doet niet anders!!!

Maarschalk

@rene, ik meld het hier nogmaals, ik ga niet meer op je persoonlijke aanvallen. En blijf alsjeblieft on topic, hier schieten we niets mee op.

Gesloten