LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loonbeslag leidt tot fallisement!!
Re: Loonbeslag leidt tot fallisement!!
@ SJZ,
Dochter heeft alleen recht op alimentatie waneer ze studeerd of een uitkering
zou ontvangen, waarschijnlijk werkt ze en heeft ze er dus GEEN rechten op.
Maar wil pa een streek leveren, zo kun je het ook zien SJZ !
Dochter heeft alleen recht op alimentatie waneer ze studeerd of een uitkering
zou ontvangen, waarschijnlijk werkt ze en heeft ze er dus GEEN rechten op.
Maar wil pa een streek leveren, zo kun je het ook zien SJZ !
Wat ik niet snap van bepaalde personen die commentaar hebben op TS.
Ze spreken maar over de rechten van de dochter van TS, wellicht heeft de dochter ook haar plichten naar haar ouders toe.
En niet alleen maar haar "voordeeltjes"waar zij recht op zou hebben, wellicht hade de dochter in het verleden en nu ook gewoon contact op kunnen nemen met haar vader.
Maar dat doet zij niet en heeft zij ook niet gedaan, nou lekkere dochter dan zou ik zeggen als je als kind zo met je ouders omgaat.
En je alleen maar je rechten wilt laten gelden en niet je plichten.
Je hebt als ouders idd plichten naar je kind toe, maar ook andersom heb je plichten naar je ouders toe als kind zijnde.
Ik zeg altijd zo een kind heb je in bruikleen, en dan mag je als ouders hopen dat je tijdens de opvoeding de normen en waarden kunt bijbrengen en dat je kinderen later met trots kunnen zeggen ik heb een fijne jeugd gehad, en ben altijd blij dat dit mijn ouders waren.
Ze spreken maar over de rechten van de dochter van TS, wellicht heeft de dochter ook haar plichten naar haar ouders toe.
En niet alleen maar haar "voordeeltjes"waar zij recht op zou hebben, wellicht hade de dochter in het verleden en nu ook gewoon contact op kunnen nemen met haar vader.
Maar dat doet zij niet en heeft zij ook niet gedaan, nou lekkere dochter dan zou ik zeggen als je als kind zo met je ouders omgaat.
En je alleen maar je rechten wilt laten gelden en niet je plichten.
Je hebt als ouders idd plichten naar je kind toe, maar ook andersom heb je plichten naar je ouders toe als kind zijnde.
Ik zeg altijd zo een kind heb je in bruikleen, en dan mag je als ouders hopen dat je tijdens de opvoeding de normen en waarden kunt bijbrengen en dat je kinderen later met trots kunnen zeggen ik heb een fijne jeugd gehad, en ben altijd blij dat dit mijn ouders waren.
-
Je kunt het ook zo zien de vader had geen tijd en aandacht meer voor zijn dochter.
De dramatische titel van dit topic alleen al "Loonbeslag leidt tot faillisement"
De dramatische titel van dit topic alleen al "Loonbeslag leidt tot faillisement"
Is toch de waarheid de titel !gramsbergen schreef:Je kunt het ook zo zien de vader had geen tijd en aandacht meer voor zijn dochter.
Huis staat te koop van TS door de beslaglegging kan er geen hypotheek betaald worden en zoals u hebt kunnen lezen omdat LBIO een verkeerd beslag heeft gelegd, LBIO heeft geen rekening ermee gehouden dat hij met een gezin leeft en niet alleenstaande is waar ze vanuit zijn gegaan.
Ook mag TS gelijk ff iets over de € 400,00 neerleggen bij advokaat voordat ze
iets gaan doen.
-
Advocaten zijn meesters in het inschatten van mensenOok mag TS gelijk ff iets over de € 400,00 neerleggen bij advokaat voordat ze
iets gaan doen.
Als je al zo financieel in de problemen zit zouden ze toch een andere oplossing kunnen vinden zoals het betalen in termijnen bijvoorbeeld !?gramsbergen schreef:Advocaten zijn meesters in het inschatten van mensenOok mag TS gelijk ff iets over de € 400,00 neerleggen bij advokaat voordat ze
iets gaan doen.
Beetje meer begrip voor de situatie zou niet verkeerd zijn, of niet ?
-
Als die man de waarheid schrijft dan zou dat kunnen ja. Maar ze doen het niet de advocaat werkt niet mee en de dochter heeft plotseling een baan en gaat samenwonen......wat een bende allemaal.
-
Neem niet eens de moeite om hun iets uit te leggen ze snappen het toch niet.Chocomelk schreef:Is toch de waarheid de titel !gramsbergen schreef:Je kunt het ook zo zien de vader had geen tijd en aandacht meer voor zijn dochter.
Huis staat te koop van TS door de beslaglegging kan er geen hypotheek betaald worden en zoals u hebt kunnen lezen omdat LBIO een verkeerd beslag heeft gelegd, LBIO heeft geen rekening ermee gehouden dat hij met een gezin leeft en niet alleenstaande is waar ze vanuit zijn gegaan.
Ook mag TS gelijk ff iets over de € 400,00 neerleggen bij advokaat voordat ze
iets gaan doen.
Sommige hebben nu eenmaal kritiek en willen hun gelijk hebben koste wat kost.
Iemand heeft het over de dochter een poot uit draaien, ik vraag me af van welke planeet hij/zij komt, ik heb nooit iets geeist en doe dat nog steeds niet.
Maar wat ik wel heb gedaan is een kort geding tegen zowel LBIO als mijn dochter wanneer het huis eenmaal verkocht is, dat ik beide verantwoordelijk hou voor de navolgen en zal het ook via de rechter hun aansmeren.
Voor diegene die het nog niet snappen, ik heb niet hierom gevraagt, en heb nooit ontkent niet voor de dochter op te willen komen, en ook nooit ontkent dat ze geen rechten heeft.
Echter lees eerst het begin van de topic en volg de discussie voordat je ergens op reageerd waar je zelf mee voor schut loopt.
Al moet ik zeggen sommige staat dat goed in deze tijd van het jaar.( carnaval ).
Ik vroeg tips, en gelukkig zijn er mensen die serieus reageren, daarvoor mijn dank.
Overige onzin en oordelen van sommige mag je thuis doen, of hebben mischien daar juist niets te zeggen, en gooien hun frustratie hier er maar uit.
Dus lees eerst voordat je iets suggereerd
Groetjes
Eagle
Huh ?gramsbergen schreef:Als die man de waarheid schrijft dan zou dat kunnen ja. Maar ze doen het niet de advocaat werkt niet mee en de dochter heeft plotseling een baan en gaat samenwonen......wat een bende allemaal.
Advokaat werkt wel mee, geld is nu betaald door voorschot van werkgever.
Dochter heeft niet plotseling een baan, daar is hij nu achter gekomen doordat hij geen contakt heef met dochter.
Wat is hier nu zo moeilijk aan te begrijpen, alles staat hier al beschreven hoor door TS.
Mischien even beter alles doorlezen.
-
Jij bent de man die de verantwoording draagt en je in de schulden hebt gestoken en kinderen op de wereld heeft. Eerst schets je alles negatief en plotseling weet je van alles over je dochter.
Je baas kan jou plotseling niet meer missen etc. allemaal zaken waarvan ik denk hoe diep kun je zinken.
Succes verder met de afloop !
Je baas kan jou plotseling niet meer missen etc. allemaal zaken waarvan ik denk hoe diep kun je zinken.
-
Zoals de waard is!!gramsbergen schreef:Jij bent de man die de verantwoording draagt en je in de schulden hebt gestoken en kinderen op de wereld heeft. Eerst schets je alles negatief en plotseling weet je van alles over je dochter.
maak er verder geen woord aan vuil, jij snapt het kennelijk nooit!
-
Daar heb je gelijk in ik zorg voor mijn gezin en mijn vrouw is op sterven na dood (terminale fase) mijn kinderen heb ik om mij heen omdat mijn dochters van ons houden. Ik zou mijn kinderen nooit in de steek laten dat is wat ik niet kan begrijpen.
Nogmaals ik begrijp je niet en kan je ook niet begrijpen. Dat het jullie goed moge gaan.
Nogmaals ik begrijp je niet en kan je ook niet begrijpen. Dat het jullie goed moge gaan.
-
Dat is dus waarom ik zeg lees eerst.gramsbergen schreef:Daar heb je gelijk in ik zorg voor mijn gezin en mijn vrouw is op sterven na dood (terminale fase) mijn kinderen heb ik om mij heen omdat mijn dochters van ons houden. Ik zou mijn kinderen nooit in de steek laten dat is wat ik niet kan begrijpen.
Ik heb haar nooit in de steek gelaten, ze is me ontnomen toen ze klein was, en na vele jaren duikt ze op en eist alleen maar terwijl ik zeg de deur staat open.
Maar ze kent me niet goed genoeg door de lange tijd en de verhalen van de ex.
Nu wil ze me verder niet kennen, en alleen geld eisen terwijl we al op randje van afgrond zitten.
Door het loonbeslag is het dusdanig problematisch dat het huis verkocht moet worden omdat alle regelingen opeens niet meer kunnen.
Dat betekent deurwaarders, en overige kwak.
Ik weet niet hoe ik het duidelijker kan uitleggen.
-
Hallo iedereen die op deze topic hebben gereageerd.
Allereerst wil ik de mensen die het verhaal begrijpen en nuttige tips hadden hartelijk bedanken.
Het verhaal zoals mijn man heeft beschreven hier klopt helemaal.
Jammer dat sommige mensen er geen begrip voor kunnen opbrengen.
We hadden altijd gehoopt dat we ooit contact met haar zouden krijgen en dat zij een positief beeld van haar vader zou kunnen vormen.Helaas is dat niet zo.
Het is niet niks als je kind je word ontnomen en je haar nooit meer te zien krijgt laat staan iets van haar hoort. Maar nu opeens op de proppen komt om geld te vangen zonder boe of bah.
Zaten we niet zo met de DSBbank in onze maag gesplitst, zou dat ook nog niet eens een probleem zijn. Maar had dan op z'n minst toch wel eerst verwacht dat ze op een normale manier contact met haar vader had gezocht.
Verder hoop ik dat nooit iemand die nu commentaar levert er ooit zo voor komt te zitten als wij, want dat gun je je ergste vijand nog niet.
M.V.G. flame
Allereerst wil ik de mensen die het verhaal begrijpen en nuttige tips hadden hartelijk bedanken.
Het verhaal zoals mijn man heeft beschreven hier klopt helemaal.
Jammer dat sommige mensen er geen begrip voor kunnen opbrengen.
We hadden altijd gehoopt dat we ooit contact met haar zouden krijgen en dat zij een positief beeld van haar vader zou kunnen vormen.Helaas is dat niet zo.
Het is niet niks als je kind je word ontnomen en je haar nooit meer te zien krijgt laat staan iets van haar hoort. Maar nu opeens op de proppen komt om geld te vangen zonder boe of bah.
Zaten we niet zo met de DSBbank in onze maag gesplitst, zou dat ook nog niet eens een probleem zijn. Maar had dan op z'n minst toch wel eerst verwacht dat ze op een normale manier contact met haar vader had gezocht.
Verder hoop ik dat nooit iemand die nu commentaar levert er ooit zo voor komt te zitten als wij, want dat gun je je ergste vijand nog niet.
M.V.G. flame
Veel sterkte voor jou en TS flame..
Dat er mensen zijn die heel bekrompen vanuit alleen hun eigen standpunt kunnen denken (en ook de meeste BS commentaar leveren) moet je je maar niet aantrekken, dat zijn meestal mensen die het hardste onderuit gaan als ze daadwerkelijk eens iets meemaken
Keep us posted..
grtz
Dat er mensen zijn die heel bekrompen vanuit alleen hun eigen standpunt kunnen denken (en ook de meeste BS commentaar leveren) moet je je maar niet aantrekken, dat zijn meestal mensen die het hardste onderuit gaan als ze daadwerkelijk eens iets meemaken
Keep us posted..
grtz
-
@ beide Eagels: Ga jezelf alsjeblieft niet meer verdedigen. Dit topic was bedoeld om juridische vragen beantwoord te krijgen, dat is gelukkig gelukt. Laat mensen die een waardeoordeel hebben over een situatie die ze niet kennen lekker hun gang gaan... verspil er geen energie aan!
Ik hoop voor jullie dat de financiele problemen worden opgelost, en uiteraard hoop ik ook voor jullie dat de banden met de dochter uiteindelijk misschien nog goed zullen komen. Het blijft tenslotte jullie dochter.
Ik wens jullie wijsheid en sterkte!
Ik hoop voor jullie dat de financiele problemen worden opgelost, en uiteraard hoop ik ook voor jullie dat de banden met de dochter uiteindelijk misschien nog goed zullen komen. Het blijft tenslotte jullie dochter.
-
Athos hartelijk dank voor je steun.Athoz schreef:Veel sterkte voor jou en TS flame..
Keep us posted..
grtz
-
Hoi MarkDeurwaarder Mark schreef:@ beide Eagels: Ga jezelf alsjeblieft niet meer verdedigen. Dit topic was bedoeld om juridische vragen beantwoord te krijgen, dat is gelukkig gelukt. Laat mensen die een waardeoordeel hebben over een situatie die ze niet kennen lekker hun gang gaan... verspil er geen energie aan!
Ook jou wil ik danken voor deze vriendelijke woorden.
Ik heb nu gereageerd omdat ik het heel erg voor mijn man vind, wat er allemaal gebeurt is en wat ons nog te wachten staat. Hopelijk heeft alles snel een einde.
groeten flame
Ik denk dat een goed lezer geen nadere uitleg nodig heeft.
Laat je niet verder op de kast jagen
zoals eerder al door mij aangegeven:
zoals eerder al door mij aangegeven:
dat de dochter recht heeft op kinderalimentatie en dat zij daarvoor het LBIO heeft ingeschakeld was niet de brandende vraag.
HET probleem van EagleOne2002 is dat het LBIO beslag heeft gelegd met een beslagvrije voet uitgaande van één persoon terwijl zijn huishouden uit 4 personen bestaat.
Er wordt door het LBIO bij de vaststelling van de BVV geen rekening gehouden met gezinssituatie, woonlasten, zorgverzekeringskosten.
Hierdoor komt TS (nog verder) in financiele problemen met onder andere zijn betalingen van de hypotheek.
ik wil mezelf niet als kwak kwalificeren hoorEagleOne2002 schreef: Dat betekent deurwaarders, en overige kwak.
-
sorry hoor was niet persoonlijk, maar bedoelde de dingen die er omheen gebeurenGuusje61 schreef:Ik denk dat een goed lezer geen nadere uitleg nodig heeft.
zoals eerder al door mij aangegeven:dat de dochter recht heeft op kinderalimentatie en dat zij daarvoor het LBIO heeft ingeschakeld was niet de brandende vraag.
HET probleem van EagleOne2002 is dat het LBIO beslag heeft gelegd met een beslagvrije voet uitgaande van één persoon terwijl zijn huishouden uit 4 personen bestaat.
Er wordt door het LBIO bij de vaststelling van de BVV geen rekening gehouden met gezinssituatie, woonlasten, zorgverzekeringskosten.
Hierdoor komt TS (nog verder) in financiele problemen met onder andere zijn betalingen van de hypotheek.ik wil mezelf niet als kwak kwalificeren hoorEagleOne2002 schreef: Dat betekent deurwaarders, en overige kwak.