LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs McAfee anti-virus software

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: Prijs McAfee anti-virus software

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ach als je de wegen kent worden betaalde versies vanzelf gratis :wink:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Teunbosseman schreef:Ach als je de wegen kent worden betaalde versies vanzelf gratis :wink:

uiteraard gratis :lol:

Daan_1978

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

MSE is sowieso gratis en goed! :wink:

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Mijn NOD32 ( business ed ) is ook gratis - gemaakt - en goed.

Tsja, tis net waar een ieder zich prettig bij voelt.....ik heb dat bv niet met Norton......troep en maakt mn pc langzaam. Een ander zal erbij zweren.

Ieder zn meug.

Daan_1978

Ken er maar weinig wie bij Norton zweren. Die is zo traag als dikke....
Norman heb ik jaren op gedraaid, maar deze werd ook steeds groter en uitgebreider en begon toch langzaam steeds meer aan mijn resources te trekken.

Hetzelfde als met AVG. 2 jaar terug vond ik hem nog prima draaien, afgelopen jaar werd deze ook steeds zwaarder.

MSE merk je niet eens dat deze draait. Hoe het met NOD is, geen flauw idee. Daar zou ik pas een mening over kunnen hebben als ik hem heb geprobeerd.
Ik zweer niet zomaar ergens bij voordat ik het andere heb gezien.

Het enige wat ik kan zeggen is dat het vorige bedrijf waar ik werkte MSE had, het bedrijf waar ik nu werk MSE heeft en ongeveer 70% van de klanten ook op MSE draaien. Gezien dit ingericht wordt door systeembeheerders mag ik toch wel enigszins aannemen dat het dan ook een goed pakket is, wat dus ook mijn eigen ervaring kan bevestigen.

Mensen geven aan "die is goed" maar ik merk bar weinig dat er veel andere scanners uitgeprobeerd zijn en ze dan toch stug bij die ene welke door hun gebruikt wordt blijven zweren. Dat is altijd jammer in een discussie over een scanner welke goed of slecht kan zijn. Bevindingen blijven op deze manier erg kort door de bocht.

ciske

Ik heb zowel Norman gehad als Norton vond het alletwee 10x niks ben dik tevreden met AVG en zeg maar zo ieder gebruikt wat die prettig vindt.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

ciske schreef:Ik heb zowel Norman gehad als Norton vond het alletwee 10x niks ben dik tevreden met AVG en zeg maar zo ieder gebruikt wat die prettig vindt.
Hoe kan een gratis stukje software nou het beste zijn?, AVG moet toch ergens aan verdienen, ik heb Karspersky voor 3 pc,s naar volle tevredenheid, eerst Norton gehad ( duur en traag),AVG ( laat veel spam door met hun proefpakket),MSE is nog te jong. :?

ciske

Henri42 schreef:
Hoe kan een gratis stukje software nou het beste zijn?, AVG moet toch ergens aan verdienen, ik heb Karspersky voor 3 pc,s naar volle tevredenheid, eerst Norton gehad ( duur en traag),AVG ( laat veel spam door met hun proefpakket),MSE is nog te jong. :?
nogmaals speciaal voor Henri :mrgreen: ben dik te vreden over AVG , niks geen last van virus , dus wat wil een mens nog meer.

Henri42

ciske schreef:
Henri42 schreef:
nogmaals speciaal voor Henri :mrgreen: ben dik te vreden over AVG , niks geen last van virus , dus wat wil een mens nog meer.
Iedereen is tevreden over zijn werkende beveiliging :wink:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

idd zo zijn wij tevreden of maf afee....

alles is persoonlijk en sommige willen het gratis en sommige betalen,
iedereen moet het voor zich weten,toch

Henri42

rozemarijntje schreef:idd zo zijn wij tevreden of maf afee....

de vraag is natuurlijk wat sommige inhoudelijke weten van hun pc beveiliging, weinig of niets veronderstel ik, lees de test van de consumentenbond eens door:)

ciske

Henri42 schreef:
de vraag is natuurlijk wat sommige inhoudelijke weten van hun pc beveiliging, weinig of niets veronderstel ik, lees de test van de consumentenbond eens door:)

:?: jij denkt dat er allemaal domme blondjes achter de pc zitten? sommige zullen inderdaad niet zoveel verstand van pc's hebben, maar ik geef ze niet graag te eten.

Daan_1978

ciske schreef: :?: jij denkt dat er allemaal domme blondjes achter de pc zitten? sommige zullen inderdaad niet zoveel verstand van pc's hebben, maar ik geef ze niet graag te eten.
Ik denk dat er meer zijn dan je vermoed wie totaal niet weten hoe de beveiliging in elkaar zit en/of wat ze wel en niet kunnen accepteren.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Henri42 schreef:
rozemarijntje schreef:idd zo zijn wij tevreden of maf afee....

De testen van de consumentenbond.

Neem jij die vogels nog serieus?

Ik al heel lang niet meer.

ciske

Daan_1978 schreef: Ik denk dat er meer zijn dan je vermoed wie totaal niet weten hoe de beveiliging in elkaar zit en/of wat ze wel en niet kunnen accepteren.

met je eens , maar alsnog wil je niet weten hoeveel er wel verstand van computers hebben dus ook van beveiliging.

@BBCS je antwoord volgens mij op de verkeerde zie hier niks van vogels.

Henri42

ciske schreef:
Henri42 schreef:

:?: jij denkt dat er allemaal domme blondjes achter de pc zitten? sommige zullen inderdaad niet zoveel verstand van pc's hebben, maar ik geef ze niet graag te eten.
ff lezen Ciske, ik wist niet dat jij blond was :lol: , heb jij de test van de consumentenbond gelezen ?, verstand van een pc en verstand van beveiligings-software zijn 2 verschillende zaken, sorry dat Ciske zich aangesproken voelt als ze mijn naam leest :lol:

ciske

Henri...wanneer geef jij nou eens een normaal antwoord? of ik blond , rood of donker haar heb doet weinig ter zake.

ook met de consumentenbond heb ik nogmaals niks.

Dekseldopje

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Een test lezen kan altijd leerzaam zijn, je kan op nadelen stuiten bij het werken met een programma die je tot nu toe niet had opgemerkt of tegen gekomen bent. En over het verstand hebben van.....blijf dat nog steeds een domme uitspraak vinden. Iedereen heeft verstand, maar soms gebrek aan kennis op een bepaald gebied. Moet wel zeggen dat ik om me heen ziet dat het tegenwoordig bijna een status is geworden om "verstand te hebben van pc's" Nadeel dat computers gemeengoed zijn geworden.......

ciske

Moet wel zeggen dat ik om me heen ziet dat het tegenwoordig bijna een status is geworden om "verstand te hebben van pc's"
ik kan van mijzelf wel zeggen dat ik verstand van pc's heb gelukkig :D

Henri42

ciske schreef:
Moet wel zeggen dat ik om me heen ziet dat het tegenwoordig bijna een status is geworden om "verstand te hebben van pc's"
ik kan van mijzelf wel zeggen dat ik verstand van pc's heb gelukkig :D
He dat is waar, maar of je verstand van anti virus software hebt is een ander verhaal, daar hoef je ook niet blond voor te zijn(jouw kreet). :?

Gesloten