LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bijstand stopgezet/blokkade??
Re: bijstand stopgezet/blokkade??
dan zeg ik maar gewoon ook dat ik mijn kinderen niet erken ... toch net als andere.
of mag ik dat niet???
of mag ik dat niet???
Daar ben je nu te laat mee he, dat had je na de geboorte van je kind(eren)meteen moeten beslissen.ppp333333 schreef:dan zeg ik maar gewoon ook dat ik mijn kinderen niet erken ... toch net als andere.
of mag ik dat niet???
ik had het te druk met werken toen
dus effe niet opgelet
zonde
dus effe niet opgelet
zonde
Nou...te druk heb je het niet gehad, want je hebt ze wel erkend.ppp333333 schreef:ik had het te druk met werken toen
dus effe niet opgelet
zonde
dat word je ook echt niet vertelt door niemand
en zonde van het geld
en zonde van het geld
Je gaat er ook niet vanuit dat je gaat scheiden, was je wel bij je vrouw gebleven dan had je ook meegedragen in de kosten voor de kinderen, toch ?ppp333333 schreef:dat word je ook echt niet vertelt door niemand
en zonde van het geld
jawel
maar zoals ik nu zie en nadat ik ook vanalles gehoord heb is het gewoon zonde van het geld.. ik bedoel maar voor dat geld had ik nog 2 huizen bij kunnen kopen toch..
maar zoals ik nu zie en nadat ik ook vanalles gehoord heb is het gewoon zonde van het geld.. ik bedoel maar voor dat geld had ik nog 2 huizen bij kunnen kopen toch..
Wat heb je dan gehoord ?ppp333333 schreef:jawel
En het zijn toch jou kinderen ?
ik hou er over op
ik zit eigelijk hier om miss nog wat te weten te komen over mijn letselschade en en nog voor wat andere forums die me interreseren.
ik zit eigelijk hier om miss nog wat te weten te komen over mijn letselschade en en nog voor wat andere forums die me interreseren.
-
Jadelynn, laat eens wat van je horen? Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de afloop hiervan.
Ja jammer dat we niks meer horen.
miss is ze op vakantie
Van welk geld
-
Zonde van het geld?ppp333333 schreef:jawel
Je kinderen van eten, kleding etc. voorzien is zonde?
Dan liever 2 huizen kopen?
Daar had je eerder bij na moeten denken en dan had je moeten investeren in condooms.
Tjonge jonge, het zal je pa maar zijn.
Helaas lopen er genoeg van zulk denkende mannen rond
sephora30 schreef:Helaas lopen er genoeg van zulk denkende mannen rond
gelukkig ook normale echte mannen!
Gelukkig wel zeg Janjr.
gaat toch naar de soos
Alimentatie die je betaald gaat NIET naar de sociale dienst, het wordt alleen in mindering gebracht op haar uitkering.ppp333333 schreef:gaat toch naar de soos
Dan moet ze gaan werken !
waar gaat het dan heen als ze in de bijstand zit????