Heb gehoord dat we in Nederland 36.000 vertegenwoordigers hebben +-
Maar dit heb ik ook maar gehoord..
Je kan alles opvragen bij de KvK he
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Zie wijziging bericht, betrof de loondienstwerknemers.MLMvoorstanderNL schreef:Goeie constatering. Denk dat de loondienst medewerkers worden bedoelt..
Heb gehoord dat we in Nederland 36.000 vertegenwoordigers hebben +-
Maar dit heb ik ook maar gehoord..
Je kan alles opvragen bij de KvK he
Dat jij het probleem niet ziet is wel vaker voorgevallen hier. Eerst kom je ons vertellen wat het verschil is tussen mlm en normaal werken. Maar daar ga je nat. Vervolgens kom je met een cijfervoorbeeld en dat blijkt nogal negatief te zijn voor mlm. Daarna wordt ACN erbij gehaald en ook daar blijkt mlm in het nadeel tov reguliere verkoop. Daarna komen twee bedrijven die ACN als extra sales kanaal gebruiken en ook daar gaat het weer mis.MLMvoorstanderNL schreef:Ik ga nu weer misschien te rooskleuring lullen maar ik zie het probleem niet
Wie is hhier noou de lachende 3de
Ben je nu de definitie van wat groter is aan het aanpassen aan de correctheid van je eigen feiten ?MLMvoorstanderNL schreef:Tele 2 zit nu maar in 11 landen en ACN al in 23.. Dat wort bedoelt met groter... We hebben het over ACN in het algemeen...
Wat dacht je van de cijfers van het WFDSA, de overkoepelende organisatie van MLM-bedrijven wereldwijd.Ik weet niet waar ik die 36.000 heb gelezen..wel grappig dat 'jullie' tot de conclusie komen dat er maar 40.000 MLM'ers zijn in NL.. Who the **** are 'jullie"?
Inderdaad, uit die omzet moeten de inkomsten worden betaald. En de inkomsten zullen dus altijd lager zijn dan de omzet.MLMvoorstanderNL schreef:Kuklos: Omzet is trouwens iets anders dan de inkomsten van een MLM'er
Nee, maar je kan ook niet laten zien hoeveel mensen er een modaal inkomen uit halen of hoeveel mensen er financieel onafhankelijk mee worden.MLMvoorstanderNL schreef:Denk inderdaad dat niet de meerderheid ervan kan leven...Like I give a damn... Dat kwam ik niet beweren.
Ja die kennen we. Gaan we daar eens mee rekenen. 20% van de distributeurs zou dan 80% van de omzet genereren.MLMvoorstanderNL schreef:Ken u de 80/20 regel? Misschien hier ook wel toepasbaar?
Is dit de nieuwe tactiek? Hier uitspraken gaan aanhalen die op dit forum niet gebruikt zijn?MLMvoorstanderNL schreef:ja en dan krijg je apen verhalen als 'een vriend van mij is eraan kapot of failliet gegaan' En dat iemand zijn hypotheek niet meer kan betalen...
Vetgedrukt is door mij gedaan.MLMvoorstanderNL schreef:Er wordt altijd geadviseerd aan distributeurs om eerst te zorgen dat je geld hebt ontvangen voordat je besteld voor je klanten.