Pagina 9 van 18

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 14:08
door Guardian72
kimberlydlr schreef:wij hebben vandaag de kaartje binnengekregen. ipv 1ste rangs is het derde geworden. Flink aan het balen maar als ik het hierzo lees mogen we blij zijn dat we kaarten hebben
Toch aangeven dat je NIET ontvangen hebt wat je besteld hebt - en je geld terug wilt.
Indien ze binnen 2 dagen dit regelen - ben je bereid voor de niet bestelde zaken, die toch ontvangen zijn, wel de 'face value' (i.e. daadwerkelijke kaartkosten) te betalen...

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 14:11
door karenx1987
156,50 euro terug gestort gekregen op me rekening :D yessss !

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 14:14
door yorinne
Wij hadden van onze kinderen kaarten gekregen om naar Frans Bauer te gaan in Ahoy Rotterdam dd 28-10-2011.De kaarten hadden ze begin het jaar al besteld bij Ticketloket.com.D D 28-10-2011 was bijna aangebroken,maar wij hadden onze kaarten nog niet!!!
Wij gemaild met ticketloket.com en kregen een mailtje terug en daar stond in: u word binnen 3 of 5 dagen teruggemaild.Nou dus mooi niet he.Ik weer gemaild dd 26-10-2011 waar onze kaarten waren,want we hadden ze nog steeds niet.Tot de deurbel ging,een aangetekende brief met de kaartjes van Frans Bauer,joepie we hadden ze,maar dat opgewekte was van korte duur,want het waren Valse Kaarten onder een hele andere naam,en ook niet op de bestelde rang en zitplaats neee erger nog het waren staanplaatsen.
Wij weer gemaild dat we hier geen genoegen mee namen en dat we ons geld het bedrag van 201,00 euro terug willen.Nu horen we helemaal niets meer word niet meer op mailtjes gereageerd.
Weg ons geld en we kwamen er ook niet in dus ook nog het concert van Frans Bauer gemist. Deze organisatie moet aangepakt worden
tros radar doe er aub iets aan het zijn gewoon [ongepast taalgebruik verwijderd door de moderator]

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 14:31
door weteringen
Dat de kaarten op een andere naam staan heeft niks te maken met de toegang tot het concert.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 15:32
door kimberlydlr
we krijgen het verschil terug... ben benieuwd

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 16:38
door LynnP
karenx1987
Geplaatst: 03 nov 2011 14:11
156,50 euro terug gestort gekregen op me rekening yessss !
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heb al twee mailtjes gestuurd, maar nog niets terug gekregen..

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 17:05
door IJVW
karenx1987 schreef:156,50 euro terug gestort gekregen op me rekening :D yessss !
Waarom reageren ze wel op jouw berichten, maar negeren ze bijna alle andere gedupeerden?

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 17:16
door yorinne
Wij zouden ook ons geld terug krijgen,nou tot op heden nog niets ontvangen,ze maken je blij met een dooie musssssssss o ja wij hadden dus ook hele andere kaarten toegezonden gekregen , want wij hadden staanplaatsen toegestuurd gekregen van Frans bauer van 28-10-2011,en zoals ik hier lees waren die er niet eens pfffffffffffffffffff

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 17:55
door karenx1987
IJVW schreef:
karenx1987 schreef:156,50 euro terug gestort gekregen op me rekening :D yessss !
Waarom reageren ze wel op jouw berichten, maar negeren ze bijna alle andere gedupeerden?
Ik heb in totaal 3 mailtjes gestuurd ( niet eens zo zeer dreig brieven ) waar de kaartjes blijven, wanneer ze binnen komen etc etc.
Nooit geen enkele reactie op terug gehad, nu krijg ik vanochtend een mailtje van ticketloket dat ze de kaarten niet kunnen leveren en dat ze direct me geld hebben teruggestort.
Keek vanmiddag op me bankrekening en ja, het volledige bedrag terug.
Blijven mailen gewoon, verder weet ik het ook niet.. heel veel succes nog!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 19:52
door Samdo
Ik heb net het bedrag van € 296,50 teruggestort gekregen. Ik heb diverse malen gemaild maar ik heb nooit antwoord gehad. Wel het bedrag terug op mijn rekening. Gelukkig!!!
Wel 4 meiden teleurgesteld dat ze woendag niet naar het concert van Rihanna kunnen maar dat het geld terug is , is een kleine pleister op de wond.

Maar in de toekomst nooit meer ticketloket!!!

Ik hoop dat bij jullie ook snel het geld teruggestort wordt!!! Succes

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 20:15
door ellen64
ook wij hebben het geld teruggestort gekregen.
Het helpt volgens mij wel om zoveel mogelijk te mailen en te dreigen met juridische stappen!!
Toch balen dat we niet naar het concert kunnen, maar gelukkig hebben we wel ons geld terug.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 21:00
door LynnP
Ik heb net het bedrag van € 296,50 teruggestort gekregen. Ik heb diverse malen gemaild maar ik heb nooit antwoord gehad. Wel het bedrag terug op mijn rekening. Gelukkig!!!
Gelukkig! Hoelang heeft er tussen die mailtjes en het terugstorten gezeten als ik vragen mag? Heb ook al meerdere malen gemaild, maar tot nu toe helaas nog geen succes. Blijven duimen dan maar.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 03 nov 2011 23:27
door neske3
Hoi ook ik heb t geld terug gestort gekregen. Kreeg s'middags een mail en een paar uur later stond t geld op m'n rekening gelukkig!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 04 nov 2011 12:52
door Burro
Ik heb nog steeds geen geld terug. Wel zijn de mails veranderd van u krijgt bericht na 2 werkdagen naar 5 werkdagen. Ook ik vind het belagelijk dat er niks aan gedaan word door niks en niemand. Ja zag dat ze het een en ander moesten veranderen op hun site maar wat hebben wij daar aan?
Geef gelijk toe net als alle andere hier dat het ontzettend stom van me was om daar kaarten te bestellen. :oops:

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 04 nov 2011 17:51
door simone1990
ik heb in mei dit jaar 2 kaarten voor het concert van rihanna van volgende week woensdag bij ticketloket besteld, voor mijn vader zijn 50e verjaardag. Heb in de tussentijd nog meerdere keren gemaild met ticketloket of mijn bestelling was doorgekomen etc en wanneer ik de kaarten zou krijgen, elke keer een mail terug gehad dat alles goed was gegaan en ze uiterlijk 1 week voor het concert binnen zou krijgen.
nu kreeg ik gisteravond dus een mail van ze:
helaas hebben wij de door u bestelde categorie kaarten niet meer op tijd geleverd gekregen en kunnen wij u deze niet toezenden.
ik baal hier echt ontzettend van zeker omdat ze 2 weken terug mij nog gemaild hebben dat alles oke was. ik krijg wel het geld teruggestort dat is tenminste iets maar toch.
nooit meer koop ik daar kaarten voor iets en zal iedereen ook zeker afraden om dat te doen!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 07 nov 2011 21:03
door coppejans
kaarten voor Rihanna besteld al in september. Zelfde verhaal vandaag pas bericht dat ze niet leverbaar zijn. zouden wel geld terugstorten. via andere websites vaker kaarten besteld nooit problemen.

Nooit meer ticketloket.com

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 08 nov 2011 22:28
door wen71
Ik had in juni al 2 kaarten besteld voor Rihanna. Al die tijd is mijn dochter al aan het aftellen tot aan morgen, 9 nov, de grote dag. Ik begon hem echt te knijpen toen ik de kaarten maar niet kreeg. Inmiddels had ik alle reacties op dit forum gelezen! Tot mijn verbazing heb ik drie dagen terug toch E-tickets ontvangen. Ik had ze aangetekend gevraagd, maar toch. Geen eerste maar derde rang, maar toch....We gaan wel heen! Ik ben alleen nog bang dat als ik voor de deur staan dat ze niet echt zijn, maar hoe kan ik dat zien??? Nu moet ik mn geld nog terug zien te krijgen voor het verschil in rang en voor het aangetekend versturen. Ik heb inmiddels drie mails verstuurd hierover en over het feit dat ik het echt belachelijk vind dat ik al in juli een hoop geld betaal en vervolgens niet krijg waar ik voor betaald heb! Ben benieuwd!
Nooit meer Ticketloket! Zegt het voort!!!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 09 nov 2011 09:34
door yorinne
Ik heb al zoveel mails gestuurd,en krijg alleen maar te horen van binnen drie of vijf dagen reageren we op uw mail.Nou wat er gebeurd ik ben hier al een paar weken mee bezig en heb denk ik al wel 20 mails en een brief gestuurd,maar er word NIET gereageerd en krijg ook mijn geld het bedrag van 201,00 euro niet terug gestort hoor op mijn rekening,dus mensen ik waarschuw iedereen koop nooit en te nimmer bij ticketloket [niet onderbouwde opmerking verwijderd].

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 10 nov 2011 09:09
door bianca2212
Mijn verhaal gaat nog over de kaartjes van George Michael.
In mei 255 euro betaald voor arenakaarten en zouden een week voor aanvang worden toegestuurd. Ik zag al dat dit niet ging lukken, dus ben vanaf twee weken ervoor gaan mailen waar ze bleven. Kreeg te horen dat ze via de mail werden gestuurd. Gezegd dat ik wel de originele kaarten wilde hebben, met mijn naam erop. Anders zou ik mijn geld terug willen. Een dag voor het concert werd mij meegedeeld dat de bestelling werd geannulleerd en dat het bedrag binnen drie werkdagen zou woren teruggestort. Dit is tot op heden niet gebeurd.
Bijna iedere dag stuur ik een mail waar het geld blijft en dat ik het uit handen geef aan een incassobureau.. Wat moet je hier nu mee??
Zo'n bureau mag wat mij betreft goed aangepakt worden.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 10 nov 2011 09:26
door Guardian72
@ Bianca ..

Dit topic uitprinten, en naar de politie gaan en aangifte doen.
Ondertussen mag 'kwade opzet' wel aantoonbaar geacht worden - dus doe aangifte van oplichting.