Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
omega19

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

ZeerPrivé schreef:
25 aug 2020 11:31
Moneyman schreef:
25 aug 2020 11:26
Haha ja. Los van de punten die SK daar al noemde, is ook het taalgebruik/ zinsopbouw en reactiestijl wel heel herkenbaar :D
Inderdaad! En het IQ is duidelijk onder het gemiddelde. :mrgreen:
Dat geldt voor ongeveer de helft van de mensen..

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik zag gisteren ineens dat je, zonder ingelogd te zijn, toch de “vind ik leuk” reacties kan zien.
Was al vaak door sommigen om gevraagd, is nu gehoor aan gegeven.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Is het topic over niet aan een huis kunnen komen met een studieschuld nu ineens verwijderd?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Lowieze schreef:
28 aug 2020 14:45
Is het topic over niet aan een huis kunnen komen met een studieschuld nu ineens verwijderd?
lijkt er wel op, als ik zoek op dlanor dan vind ik wel het topic over de schadevrije jaren, en eerdere berichten, maar niet meer het topic over studieschuld

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik snap best dat er ingegrepen is in dat topic, omdat er iemand een offtopic discussie begon. Maar het hele topic verwijderen is wel weer een hele grote stap. Wellicht had TS erom gevraagd?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoewel ik echt wel snap wat er bedoeld wordt met onderstaande citaat uit dit topic, is het wel een gevaarlijk statement.
Radar schreef:
28 aug 2020 15:54
De moderator alleen oordeelt over de intenties van forumgebruikers. Berichten kunnen gemeld worden, maar een gebruiker viseren is uit den boze. Het begrip 'trol' is hier niet welkom. Hou het vriendelijk. ^JS
Enerzijds: volgens mij is het verrekte lastig om te oordelen over de intentie van een forumgebruiker - volgens mij moet je primair oordelen over de daadwerkelijke uiting van de forumgebruiker. Diens intentie moet daar immers uit blijken. Wat iemand achter zijn toetsenbord denkt, maar niet schrijft, is immers niet mee te wegen.

Anderzijds: als goed moderator moet je -ondanks het voorgaande- tóch ook de intentie meewegen. Even gechargeerd: in het topic waaruit dit citaat komt, zou -als het om de intentie gaat- eerder op het zogenaamd positief geformuleerde bericht van omega19 geacteerd moeten worden, dan op het negatief geformuleerde (maar overduidelijk sarcastische) bericht van tttlocke wat erop volgde en waarop nu daadwerkelijk geacteerd wordt. Iemand die als het ware voelt wat er op het forum gebeurt, weet waarom dat zogenaamd positieve bericht toch juist de oorzaak van het probleem is. Dáár moet je primair op acteren, niet (alleen) op de erop volgende reacties.

En ja, dat vereist feeling met het forum, en de tijd om het forum ook daadwerkelijk bij te houden. Maar daar is het al vaak genoeg over gegaan ;)

Just my 2 cents ;)

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

een moderator zonder gevoel voor de sfeer en topics
topics die verdwijnen zonder melding en noodzaak

deja vu?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Opvallend is dat bepaalde personen die hier trolgedrag vertonen altijd geliked worden door bepaalde andere personen die zelf blijkbaar niet openlijk trolgedrag durven te vertonen maar het feitelijk wel zijn.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

juliomariner schreef:
28 aug 2020 17:00
Opvallend is dat bepaalde personen die hier trolgedrag vertonen altijd geliked worden door bepaalde andere personen die zelf blijkbaar niet openlijk trolgedrag durven te vertonen maar het feitelijk wel zijn.
Het probleem is dat de moderatie offtopic bijdragen en daarmee vervuiling van het topic gewoon toestaan.

Voorbeeld: viewtopic.php?p=2778403#2778403,

Hoewel je twijfels kunt hebben of AVSGedupeerde20 oprecht is is 1 ding zeker, als dat zo was zal die niet meer reageren door de vele offtopic reacties en verwijten dat het wel een alt account zal zijn. De moderatie staat die vervuiling gewoon toe.

Logische dat iedereen er gewoon schijt aan heeft want het wordt allemaal hier toegestaan. Ik ben zelf vrijwel niet meer actief hier door de slechte moderatie en de onbetrokkenheid van de meeste moderatoren op dit forum, ze lezen vrijwel zelf niets.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

En KoningKlant1 is weg zie ik nu .
Waarom is er geen toelichting bij de diverse ingrepen?

moederslink

sylvesterb schreef:
28 aug 2020 18:12
Voorbeeld: viewtopic.php?p=2778403#2778403,
Hoewel je twijfels kunt hebben of AVSGedupeerde20 oprecht is is 1 ding zeker, als dat zo was zal die niet meer reageren door de vele offtopic reacties .....
AVSgedupeerde20 is zegge en schrijven 9 minuten online geweest, registreert zich om 20.39 u , plaatst zn topic om 20.41u en is 20.50u weg op 26 augustus.

De reacties en de grollen kwamen pas de volgende dag op 27 augustus .

moederslink

moederslink schreef:
28 aug 2020 19:55
En KoningKlant1 is weg zie ik nu .
Waarom is er geen toelichting bij de diverse ingrepen?
Hij is weer terug! :wink:

omega19

Wat een wonderlijk bericht staat er op de vorige pagina in dit FeedBack topic.

In het topic waarin het verhuisbedrijf failliet is gegaan diende zich deze week een nieuwe gedupeerde aan. Ik wijs hem/haar op de uitstekende bijdrage van ElleFlowers eerder gegeven in datzelfde topic. Dit wordt dan "zogenaamd" positief bevonden (not) , en is aanleiding tot sarcastische opmerkingen, en een bijdrage in dit topic.

Ik heb groot respect voor ElleFlowers, zij was de enige advocaat op dit forum, maar is helaas hier weggepest. @ElleFlowers, ik weet niet of je nog meeleest, maar je bent van harte welkom om terug te komen naar dit forum.

Door nu een verwijzing naar een waardevolle bijdrage van ElleFlowers af te doen als negatief, is echt spijkers op laag water zoeken, naar mijn idee ingegeven door jaloezie.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Elleflowers is helemaal niet weggepest. Zij was aardig in de war, wat bleek uit haar reacties.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Mijn bericht is ook ineens verdwenen.
omega19 schreef:
29 aug 2020 09:37
Ik heb groot respect voor ElleFlowers, zij was de enige advocaat op dit forum, maar is helaas hier weggepest.
Zij is/.was niet de enige advocaat, er is nog iemand die zich heeft geïdentificeerd als advocaat, Uw Jurist is de nickname van die persoon. En dat zijn dan de twee die hebben gezegd advocaat te zijn. De anderen hebben hun beroep hier nooit vermeld. Dus de uitspraak dat zij de enige advocaat was klopt niet.

En ze is niet weggepest, ze heeft zich misdragen en liet nogal verward gedrag zien.

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

kuklos schreef:
29 aug 2020 11:48
Mijn bericht is ook ineens verdwenen.
omega19 schreef:
29 aug 2020 09:37
Ik heb groot respect voor ElleFlowers, zij was de enige advocaat op dit forum, maar is helaas hier weggepest.
Zij is/.was niet de enige advocaat, er is nog iemand die zich heeft geïdentificeerd als advocaat, Uw Jurist is de nickname van die persoon. En dat zijn dan de twee die hebben gezegd advocaat te zijn. De anderen hebben hun beroep hier nooit vermeld. Dus de uitspraak dat zij de enige advocaat was klopt niet.

En ze is niet weggepest, ze heeft zich misdragen en liet nogal verward gedrag zien.
>>
Ik denk dat het in dit geval meer iets was als:
"Een kat in het nauw, maakt vreemde sprongen"

En ze werd behoorlijk aangevallen, van alle kanten.

omega19

TrosRadar heeft gewoon bevestigd dat zij een echte advocaat is, en de rest roept maar wat. Ze heeft zich niet misdragen en heeft ook geen ban. En iemand wegpesten en dan naderhand zeggen dat ze verward is, daar is in de psychiatrie een heel mooi woord voor.

moederslink

Laten we het niet over EF hebben. :idea:

feedback:
Moderatie , wordt er momenteel niet teveel geklungeld?
Ik mis SK😥

Edit : SK is er! 😁

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ze heeft meermaals, nadat al heel duidelijk was dat een TS juridisch weinig tot geen kans maakte, gezegd dat TS juridisch een zaak heeft zonder daar toelichting op te geven en te aan te geven dat ze die alleen via PM zal geven. Het leek er heel erg op dat ze op die manier klanten probeerde te werven, maar dat kunnen we niet hard maken. Het is wel zo dat meermaals is gevraagd waar ze op baseert dat iemand wel een zaak heeft, maar dat ze dat niet wilde aangeven. Dat vind ik best vreemd, we zijn hier allemaal om mensen te helpen als dat kan (vaak genoeg zien we ook dat een TS gewoon niet te helpen is of zelfs een onredelijk standpunt in heeft genomen), maar zei heeft schijnbaar ergens mazen in de wet gevonden en wil hier niemand mee helpen, behalve als ze haar een pm sturen. Beetje de verkeerde insteek als je het mij vraagt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik gun SK een, professioneel gezien, rustig weekeinde.

Gesloten