Nee, zeker niet. Alleen als je een bepaalde vooringenomenheid over de auteur hebt. Als je gewoon goed leest wat er staat dan roept hij dat helemaal niet over zichzelf af
U vindt dat dus.
Dat is wel iets te makkelijk. Misschien is het inderdaad mijn vooringenomenheid dat ik Jablan niet aanval omdat hij degene is die iets zegt. Kan best, ik ben het zeker niet altijd met hem eens maar ik geloof absoluut in zijn goede intenties. Een observatie in een restaurant, echt wel een onderwerp waarover je een interessante discussie kunt voeren. Maar als je de observatie als commentaar gaat zien, tja, dan wordt dat lastig. Dan wordt het gewoon persoonlijk aanvallen. Nogmaals: homo erotisch, waar haal je het vandaan??witte angora schreef: ↑07 sep 2022 11:09Ach Jozjan, jij vind het nodig Jablan te verdedigen. Kan dat ook uit het oogpunt van jouw vooringenomenheid zijn? Als het een 'iedereen- tegen-Jablan is, dan zal daar toch een reden voor zijn?
Klopt. Scherp hoor. Doet niets af aan mijn opmerking over jouw meninkje.
Kleding aangepast aan het niveau van dit hotel en voor de rest het normale gefluister.
Die voor iedereen verschillend zijn. Als hier xenofobie komt bovendrijven, lees ik meningen die mijn fatsoens- en beschavingsniveau ver overschrijden. Toch ga ik niet zo tekeer als jij en anderen bij iets onschuldigs als dit nu doen.
Dit is natuurlijk ook op de inhoud en heeft niets met de persoon te maken @jozjan?. Hier zie je een generatiekloof opduiken.
Jablan schreef: ↑07 sep 2022 11:40Kleding aangepast aan het niveau van dit hotel en voor de rest het normale gefluister.
Als het ons echt stoort, vragen we kijkgeld.
@Jozjan: laat gewoon gaan. Hier zie je een generatiekloof opduiken.
Niemand vertelt hoe zij met rolstoelers omgaan en dat is veelzeggend genoeg: op de vraag 'wat zou jij doen' wordt gezwegen.
@Lady: je bent abuis. Zonder naar de overige gasten te kijken en met ze te praten, is een goede beoordeling bij dit type hotels onmogelijk.
Die voor iedereen verschillend zijn. Als hier xenofobie komt bovendrijven, lees ik meningen die mijn fatsoens- en beschavingsniveau ver overschrijden. Toch ga ik niet zo tekeer als jij en anderen bij iets onschuldigs als dit nu doen.
Des te meer reden om steeds minder actief te zijn op het forum. Als ze het forum kapot willen hebben moeten ze vooral gaan bepalen waar we wel en niet over mogen praten.juliomariner schreef: ↑07 sep 2022 11:58Laten we de politieke discussies nu maar buiten de huiskamer laten.
De mods zijn hier niet van gediend. Ik heb hiervoor een waarschuwing gehad waarin letterlijk wordt gezegd dat die mening maar tijdens het kerst familiediner moet worden besproken maar niet hier.
Dan is die spiegel van Moneyman dus volledig terecht.