Precies ! Daarom begrijp ik hier ook geen snars van! Ik vind het een een gotspe , die smerige chaos in Ter Apel.sjohie schreef: ↑29 aug 2022 12:12Maar goed, we bouwen regelmatig tentendorpen met voorzieningen voor 50.000 mensen in de polder of Achterhoek voor een weekendje festival, in een dag of tien meestal, maar in Ter Apel laten we mensen rustig maanden buiten slapen, met een paar mottige dixies.
Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Moneyman
vindt dit leuk
Niks wanhoop, gewoon uitgekookt om op het gevoel van de mensen te spelen omdat kinderen nou eenmaal iets oproepen.
Grenzen sluiten , de Nederlandse bevolking moet overal wachten vanwege deze lui, 20 duizend huizen bouwen voor de asielzoekers??? En onze jongeren dan?? Moeten die tot hun 40 ste bij ouders wonen?
Grenzen sluiten , de Nederlandse bevolking moet overal wachten vanwege deze lui, 20 duizend huizen bouwen voor de asielzoekers??? En onze jongeren dan?? Moeten die tot hun 40 ste bij ouders wonen?
moederslink schreef: ↑29 aug 2022 12:18sjohie schreef: ↑29 aug 2022 12:12
Precies ! Daarom begrijp ik hier ook geen snars van! Ik vind het een een gotspe , die smerige chaos in Ter Apel.
Dat doen ze zelf, niks mankeert er aan hun handen. Zelf schoonmaken die viespeuken.
reggie2 schreef: ↑29 aug 2022 12:21moederslink schreef: ↑29 aug 2022 12:18sjohie schreef: ↑29 aug 2022 12:12
Precies ! Daarom begrijp ik hier ook geen snars van! Ik vind het een een gotspe , die smerige chaos in Ter Apel.
Dat doen ze zelf, niks mankeert er aan hun handen. Zelf schoonmaken die viespeuken.
En waar laten ze dan de inhoud van de dixies? En ze hebben helemaal geen spullen.
Ze hebben geen spullen??? Mobiel....alles wat ze al gegeven is.... ga toch fietsen.
Er is nog nooit iemand dood gegaan van schoonmaken.
Er is nog nooit iemand dood gegaan van schoonmaken.
Oldsmobile442 schreef: ↑29 aug 2022 12:03Ok, nu heb ik even een vraagje over heffingskorting waar ik niet helemaal uitkomt. SVB vraagt: wilt u dat de svb het premiedeel van de heffingskorting toepast op uw aow pensioen?
Ja, de svb past het premiedeel van de heffingskorting toe op mijn AOW pensioen. Vanaf x - x
Nee, de SVB past niet het premiedeel van de heffingskorting toe op mijn AOW pensioen.
Wat moet ik nu antwoorden ?
U woont blijkbaar in het buitenland.
Lees eens hier.
https://www.svb.nl/nl/aow/aow-buiten-ne ... -nederland
-
Ik ben van plan om naar buitenland te gaan, ja. Maar het is me duidelijk, dank u wel.
Als ik zo jouw bijdragen van de laatste pagina's lees, Reggie, dan verwonder ik me oprecht over het totale gebrek aan ook maar de minste empathie. Triest dat iemand zo in het leven kan staan.
Jablan
vindt dit leuk
-
Het was een gokje, maar in mijn herinnering zat die oogarts op de Keizersgracht en heette hij Stolz. En dat bleek vrijwel exact te kloppen: Keizersgracht 286. Op nr 290 had hij ook een praktijkruimte, maar in mijn herinnering moest je, en dat moet dus 286 zijn buiten het trappetje af naar de onderverdieping, daar liep je doorheen, dan naar boven naar de wachtruimte. Als je werd geroepen werd je een kamer met hoge ramen binnen geleid, ik meen met bordeaux-rode gordijnen die grotendeels dicht waren. Was je eenmaal geholpen, dan ging je door de voordeur weer naar buiten.
https://archief.amsterdam/indexen/perso ... arts%22%7D
https://archief.amsterdam/indexen/perso ... arts%22%7D
Ik heb inderdaad mijn oude "fiets van de zaak" gedoneerd aan een van de Oekraïense vluchtelingen hier in onze stad, ipv deze te verkopen via marktplaats. Dus er rijdt hier iemand op een nog zgan-e Trek L400. Die zijn in ieder geval al voorbij Ter Apel.
Maar als jij zou moeten vluchten als inwoner van een ontwikkeld land, en vermoedelijk in bezit van bankpas, moderne smartphone en een auto, zou jij die dan achterlaten ivm de beeldvorming?
Sjohie , jij moet doen wat jij nodig vindt......ik zeg hoe ik er over denk.
Het zijn niet allemaal vluchtelingen, groot gedeelte zijn gelukzoekers.
Het zijn niet allemaal vluchtelingen, groot gedeelte zijn gelukzoekers.
sjohie
vindt dit leuk
Zou best kunnen, al lees ik dat anders aangezien deze mensen niets met procedure in Ter Apel te maken hebben.
Als je de ligging van Ter Apel in ogenschouw neemt, dan zal dat voor merendeel wel zo zijn.
Valt me nog mee dat ze ze niet naar Cadzand sturen, campings zat daar. Tentje meer of minder maakt niet uit.
Opvangcentrum in Zoutkamp is maar voor 6 maanden.
Verkoop hotel Tubbergen moet doorgaan, lees ik.
Verkoop hotel Tubbergen moet doorgaan, lees ik.
-
Gedver, geen treinen. Hoe moet dat nou?
Simpel toch? Je pakt gewoon de...
scontra
en Oldsmobile442
vinden dit leuk
-
Yessssss......thats the way.
scontra