Huiskamer
Re: Huiskamer
Als je voetbalspelers slaven noemt, dan heb ik mijn hele jeugd en zelfs nu nog slaaf willen worden. Dat lijkt me niet dus.
Mooi dit. Afgelopen week zagen we dat dit forum in het echte leven ook ellende kan brengen. Maar hiermee is gelijk aangetoond dat het ook andersom kan: mooie positieve effecten, op basis van dit forum. Mensen met specifieke kennis, zoals Lady ook heeft, maken dit forum een stuk mooier!
Lady1234
, moederslink
en JozJan
vinden dit leuk
Ik ga haast blozen.
Maar juist nu is het van belang je rechten goed in de gaten te houden. Ik merk jammer genoeg regelmatig dat mensen niet van zaken op de hoogte zijn door onwetendheid.
Maar ik heb mijn “omgeving” goed geïnstrueerd. En ze zijn daar blij mee.
Maar juist nu is het van belang je rechten goed in de gaten te houden. Ik merk jammer genoeg regelmatig dat mensen niet van zaken op de hoogte zijn door onwetendheid.
Maar ik heb mijn “omgeving” goed geïnstrueerd. En ze zijn daar blij mee.
Moneyman
vindt dit leuk
De transferwaarde van een speler hangt deels af van de kwaliteiten van de speler.
Op de slavenmarkt was het niet anders. Jonge, gezonde, aantrekkelijke mannen hadden de hoogste verkoopwaarde.
Mocht het een keer op je route liggen: bezoek een museum of tentoonstelling over de voc, wic, Griekse of Romeinse tijden.
*
Als mysterie guest in een 4 sterren strandhotel onderweg. Erg opvallend onder de gewone gasten zijn de gezinnen met jonge kinderen. Vaak zijn grootouders mee op vakantie. Nog vaker draagt de jonge vader de baby (tuigje, baby op de buik).
Maar wie heeft deze mannen, met baard, goed verzorgd haar, zonnebril, verder aangekleed? De een na de ander loopt in shorts met prints van bloemen, tropische vruchten of ... Sponge Bob.
Stuur maar hier heen.scharrelschipper schreef: ↑02 sep 2022 18:39De rust is weergekeerd,mooi!
Het is nog steeds vacantietijd,dus doen wij daar ook aan mee.
Nu met de camper,en ja,toch weer Frankrijk, gevoelsmatig ons tweede vaderland.
Waren vandaag in Étretat aan de kust,indrukwekkende "falaises".
En het weer is nog redelijk.
Zo af en toe een buitje,goed voor de natuur.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Dat heet 'mode', Jablan. Kennelijk heb je op een of andere manier een aantal jaren gemist? Niet dat ik het voor mezelf wat vind, maar dat is wat anders.
Maar ben je nou mysterie gast om het hotel te beoordelen of de gasten?
-
Hipster toch? Drinken een boba tea en eten een avocadotoast om helemaal compleet te zijn.
Maar dat komt omdat die mannen allang niet meer door hun moeder worden aangekleed.
En als ze naar het strand gaan, kiezen ze zelf iets.
En als ze naar het strand gaan, kiezen ze zelf iets.
Mode komt bij ons binnen, maar dit viel gewoon op. Je kunt de neonkleuren niet missenwitte angora schreef: ↑03 sep 2022 17:39Dat heet 'mode', Jablan. Kennelijk heb je op een of andere manier een aantal jaren gemist? Niet dat ik het voor mezelf wat vind, maar dat is wat anders.
Maar ben je nou mysterie gast om het hotel te beoordelen of de gasten?
We houden het erop, dat de jonge vaders deze strandmode beslist niet zelf hebben gekocht. Tenslotte lopen er meer modebewuste mannen rond zonder Sponge Bob als kontbekleding.
We zijn hier om het hotel te beoordelen, maar daar valt niet zo veel over te vertellen. Wel weer leuk om te doen, laatste keer was vier jaar geleden.
Dat kleding kopen voor je man moet wel iets zijn richting territorium markeren door hun vrouw
-
Je hebt geen idee in hoeveel stelletjes de man niks meer dan een tandeloos oud stemloos keffertje is... het blijft me verbazen hoeveel vrouwen je af en toe op de herenafdelingen vindt. De kerels vinden het best, hoeven ze niet na te denken.
Maar waarom zouden de jonge vaders dit niet hebben gekocht? Er zijn er zat, met name pubers, die met neonkleuren in hun haar lopen, al wordt dat de laatste tijd gelukkig weer wat minder.
Maar waarom zouden de jonge vaders dit niet hebben gekocht? Er zijn er zat, met name pubers, die met neonkleuren in hun haar lopen, al wordt dat de laatste tijd gelukkig weer wat minder.
Ja, eigenlijk te gek dat die mannen niet in een keurig wandelkostuum naar het strand gaan, maar zomaar een of ander hevig bedrukt short aantrekken. Maar goed, als het spuuglapje voor de baby maar smetteloos is.
-
Ik denk dat we kunnen concluderen dat Nederland nou niet bepaald qua charme/ smaak in de Top 3 staat. Als je toch ziet hoe velen er bij lopen.
Dikke pens vooruit , bloot, raar Zeeman kort broekje, witte sokken en sandalen.
Vrouwen , ook niet bepaald charmant ....mollig, te korte rokjes, legging ( ) te kort mannenkapsel met of zonder neonkleuren , borsten op half 11.....
Aggemaarleuthet......
Dikke pens vooruit , bloot, raar Zeeman kort broekje, witte sokken en sandalen.
Vrouwen , ook niet bepaald charmant ....mollig, te korte rokjes, legging ( ) te kort mannenkapsel met of zonder neonkleuren , borsten op half 11.....
Aggemaarleuthet......
-
Als een winkel pretendeert een herenmodezaak te zijn en adverteert met kostuums loop ik er met een boog omheen. Kostuums koop je in een feestartikelenwinkel. In een herenmodezaak koop je een pak.
Ooit in zo'n feestartikelenwinkel een colbertje willen kopen. 'Nee meneer, maat 27 is niet voor dikke mensen, dat is voor slanke mensen. Nee meneer, echt niet. Nee meneer, u weet er niks van'. Of ik voor het eerst een pak of colbert koop. Ajuu, snottebel.
Oeps ... mijn fout, vergeten erbij te zetten dat dit observaties uit het hotelrestaurant zijn. Waar de baby natuurlijk de ouders of grootouders onder kwijlt.
Strandkleding is niet zo interessant.
Een ander ding uit het restaurant.
Op afstand lijkt iemand een ballroom-dansjurk te dragen. Het wezen komt dichterbij en het geheel geeft een paddestoeleffect, vandaag wit met blauwe stippen. Nog dichterbij is het een meisje met overgewicht, die duidelijk te vaak gepest is met haar kilo's. Onzeker en tegelijk trots, dat ze toch een zomerjurk aantrekt en hier heeft gelukkig niemand commentaar.
Mensen die zich stierlijk vervelen, gaan blijkbaar anderen bekritiseren op uiterlijk / kleding.
Het eten was blijkbaar niet de moeite waard.
-
Dat eten zal dan thuis ook niet de moeite waard zijn geweest, gezien alle perikelen rond die 8-jarige. Exact hetzelfde.
-
In een restaurant niet. Wel op straat, loeihard, toen een pas getrouwd stelletje het stadhuis uit kwam. En dat was niet bepaald positief, over de jurk van de bruid.