Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 6136
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman, dat is allang (altijd?) zo. Jij was ook vanmorgen voor het laatst actief.😁

Volgens mij is hebra98 een man, geen vrouw.

Moneyman
Berichten: 31256
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
22 aug 2020 21:27
Moneyman, dat is allang (altijd?) zo. Jij was ook vanmorgen voor het laatst actief.😁
Ik wist wel dat het wat achterliep, maar zóveel was nieuw voor me.

ZeerPrivé
Berichten: 6136
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Wel raar, bij jou staat 11.41 en bij de lady 00.29 uur?

Moneyman
Berichten: 31256
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Schiet mij maar lek :wink:

ZeerPrivé
Berichten: 6136
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

🔫🔫🔫🔫 Bij deze.😄

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En ik was toch aardig actief vandaag, dacht ik zo. 😁 Maar ik log nooit uit.

Moneyman
Berichten: 31256
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jose2501 schreef:
22 aug 2020 22:02
Moet dit even kwijt.

Waarom controleert iemand of iemand ingelogd is of niet? Waarom doet iemand dat? Wat maakt dat uit? Ene Hebra schrijft veel en daar zitten soms interessante opmerkingen bij. En zij reageert altijd correct vind ik. Ondanks dat er veel op de persoon gereageerd wordt.

Als er zo op mij gereageerd zou worden als op @hebra dan zou ik het snel voor gezien houden hier.
Want wat doen sommigen toch vervelend naar anderen toe. Bah.
Laat iedereen toch. En als je je ergert reageer je toch niet.
Sommigen vinden zichzelf zo wijs en reageren werkelijk op alles. Ik begrijp dat niet.
Je miskent:
- dat er geen sprake is van “controle”;
- dat het hier niet om Hebra98, naar om een forum-issue gaat.

De rest van je observaties laat ik maar voor wat ze zijn.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Juist omdat Hebra98 veel schrijft, wordt er veel gereageerd op haar of hem. Is toch compleet logisch?

En zo correct zijn haar of zijn reacties niet. Meeste tijds super agressief.

En als iemand hier onzin verkondigt, wordt er nog veel meer gereageerd.

alfatrion
Berichten: 22058
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
22 aug 2020 21:11
Grappig: als ik het profiel van Hebra98 bekijk, staat daar: “Laatst actief: 21 augustus 2020 om 23.41 uur”. Na die tijd heeft zij echter nog heel wat berichten geplaatst.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=247541

Conclusie: de forum-weergave op dit punt klopt dus niet met de realiteit. Of dat mogelijk komt doordat Hebra98 incingnito heeft ingelogd, weet ik uiteraard niet, maar de weergave en realiteit stemmen in ieder geval niet overeen.
Dit wordt bijgewerkt bij het inloggen. Als je niet inlogt, bijvoorbeeld door de pagina in de browser open te laten staan, dan wordt dit niet bijgewerkt.

Moneyman
Berichten: 31256
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ook dat heb ik gecheckt, wantvsat vermoeden had ik al, maar werkte bij mij niet zo.

Los daarvan zou dan de weergave taalkundig onjuist zijn. “Laatst ingelogd” is immers iets heel anders dan “laatst actief”.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@meiklokje

En voor uw aantijgingen is dit topic niet bedoeld. Heb het dan ook gemeld.

Hoefde niet meer, was al gedaan.

Overigens weet u niets van mijn voormalige beroep. Maar dat doet er ook niet toe.

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als ik mij afmeld en weer aanmeld, staat de tijd goed.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Jablan »

Sinds jaar en dag laat de software van php-bb altijd de voorlaatste datum/tijd van uitloggen zien. Pas als je sessie niet meer actief is of je actief uitlogt, wordt deze datum/tijd aangepast.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Even voor de Mods en ieder die er zijn voordeel mee wil doen.

Wellicht kan er eens aandacht zijn van "hoe te reageren en begrijpen van de mogelijk gevolgen"
Even eenvoudig voorbeeld.
Als iemand mij "zijn muziek" laat horen, kan ik op twee manieren reageren
1) Dat is geen muziek
2) Dat vind ik geen muziek

Voor eenieder die nu zegt, wat een onzin....dat is hetzelfde.
Hierin zit een wereld van verschil en is eigenlijk gewoon een fatsoenskwestie.
1) is een aanval op iets waar de ander plezier aan beleeft en kan alleen maar wrijving en woede opleveren. de eerste reactie op 1 is ook meestal "Ja, dat vind jij".
2) is een verschil in smaak, laat de ander in zijn waarde en dat kan de ander gewoon accepteren. Niet alle smaken zijn gelijk.

Zo is het met vele dingen, B.v. eten... Dat is niet te vreten of dat vind ik niet lekker. Vraag maar aan de kok.

Zo is dat met veel uitspraken..
Als je zegt onzin, dat IS niet zo, of belachelijk of doe niet zo dom dan heb je wat de meeste hier willen.. Discussie en een agressievere reactie.
Dit kun je wel doen, maar absoluut niet zonder daadwerkelijk met feiten dit te onderbouwen.
Als je zegt dat wit groen is, kom dan met het bewijs. Anders is de eerste reactie, doe niet zo achterlijk, dat IS niet zo, je kletst onzin wat ben jij dom.
Dan is dus mijn bewijs... wat voor kleur heeft een witte druif dan?
En dan is het komisch en niet meer om problemen mee te verwachten. (hooguit uitleg hoe de witte druif groen kan zijn)

Dus als je stellig bent en een voldongen FEIT claimed, onderbouw deze dan met bewijs voor dit voldongen FEIT of waarom jij dit als een FEIT naar voren brengt.

En daar komt het dan...
Als jij je uitspraak niet kunt aantonen / bewijzen / onderbouwen met feiten, DAN blijft het alleen jouw mening.

Dan nog een voetnoot
Kunnen de mods even als regel stellen dat leden niet andere leden gaan corrigeren?
En hier ook een gevolg aan verbinden.
Want vele zijn erg inconsequent en gebruiken het alleen om de ander op de kast (proberen) te krijgen.
Natuurlijk, zoals ik dat ook wel doe, kan eenieder mods wijzen op gedrag dat deze hierop actie ondernemen.

Erthanax
Berichten: 10115
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

>> Kunnen de mods ook even als regel stellen dat er geen onnodige symbolen voor een reactie geplaatst worden? En dan ook maar een consequentie verbinden aan het onnodig gebruik van vette tekst?

scontra
Berichten: 3962
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door scontra »

Een ieder een goedemorgen op deze wat mistroostige zondagmorgen. :wink:

Het verbaasd mij dat er voorstellen tot het invoeren van bepaalde spelregels worden gedaan.

Maar die spelregels bestaan al en ze staan in de 'gebruiksaanwijzing', maar als die niet gelezen worden, dan krijg je het oeverloze gekissebis over wat wel en niet zou moeten en/of mogen op dit forum.

Trouwens kissebissen hoort, naar mijn beleving in ieder geval, thuis in de 'huiskamer' en niet in een feedback topic voor de moderatie.

Inmiddels is de koffie op en gaan we maar eventjes de grote stille (hoop ik) heide op om daar even van het mooie 'paars' te genieten. :oops:

witte angora
Berichten: 32064
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij draait het forum tot (bijna) volle tevredenheid van de meeste stamgasten. Schattig dat een nieuwkomer een hoop open deuren intrapt in het feedbacktopic, maar voor wie is dat bedoeld?

Zoals bekend overweeg ik naar een heel andere regio te verhuizen. Wat ik meerdere malen heb aangegeven, is dat ik me moet aanpassen aan de nieuwe omgeving. Andersom kan ik het niet verwachten, laat staan eisen. Daarom is het zaak om me goed te realiseren of de nieuwe plek past bij wie ik ben. Zo ja, dan kan ik er wonen, zo nee, dan kan ik er beter weg blijven.

Volgens mij is het met fora nauwelijks anders. Je accepteert hoe het gaat, en pas na verloop van een lange, zeer lange tijd kun je eens proberen wat kleine dingen te veranderen mits je zelf altijd het goede voorbeeld hebt gegeven.

Het is dat ik de quotes kan lezen, maar ik prijs me gelukkig met het negeerlijstje en dat een zekere nieuwkomer daar al een tijdje op staat. En er nog een zeer lange tijd op blijft.

alfatrion
Berichten: 22058
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door alfatrion »

witte angora schreef:
23 aug 2020 23:15
Volgens mij draait het forum tot (bijna) volle tevredenheid van de meeste stamgasten.
Getuigen de recente forse kritiek op het beheer kan het niet anders dan dat dit onjuist is.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

PietertjeTwee begrijpt het helaas nog steeds niet. Dit topic is voor Feedback op de moderatie en niet om een ander lid uit deze fijne community te bekritiseren.

Lowieze
Berichten: 6883
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lowieze »

“Schattig dat een nieuwkomer een hoop open deuren intrapt in het feedbacktopic, maar voor wie is dat bedoeld?“
en
“Volgens mij is het met fora nauwelijks anders. Je accepteert hoe het gaat, en pas na verloop van een lange, zeer lange tijd kun je eens proberen wat kleine dingen te veranderen mits je zelf altijd het goede voorbeeld hebt gegeven. “

Getuigt dit juist niet van: “wij” zullen wel bepalen wat wel of niet mag veranderen op dit forum. En die “wij” zijn dan forummers die al geruime tijd mee gaan hier? Een zekere hoogmoed?
Precies waar ik tegen aan liep en PB’s over kreeg toen ik net op het forum mee schreef en waarover schande werd gesproken toen dit bekend werd?

Waarom zou een nieuwe forummer, die misschien al jaren meeleest, geen kritiek op dit forum mogen hebben en dit pas na lange, zeer lange tijd eens mogen proberen?
Het idee alleen al, echt bespottelijk.
Valt het dan niemand op dat het maar een heel klein kringetje is van mensen die hier vaak reageren. Goh, waarom zouden zich toch geen nieuwkomers melden en regelmatig meepraten?

Gesloten