Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Jablan schreef:
04 sep 2022 10:03
ballroom-dansjurk

[...]
Het wezen

[...]

paddestoeleffect, vandaag wit met blauwe stippen.

[...]

Nog dichterbij is het een meisje met overgewicht, die duidelijk te vaak gepest is met haar kilo's.

Onzeker en tegelijk trots, dat ze toch een zomerjurk aantrekt en hier heeft gelukkig niemand commentaar.
:?

reggie2

Ongelezen bericht door reggie2 »

witte angora schreef:
04 sep 2022 11:10
.
Wel op straat, loeihard, toen een pas getrouwd stelletje het stadhuis uit kwam. En dat was niet bepaald positief, over de jurk van de bruid.
Niet netjes , maar ach....als je je al iets aantrekt wat een vreemde vindt van je kleding....

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
04 sep 2022 11:13
Jablan schreef:
04 sep 2022 10:03
ballroom-dansjurk

[...]
Het wezen

[...]

paddestoeleffect, vandaag wit met blauwe stippen.

[...]

Nog dichterbij is het een meisje met overgewicht, die duidelijk te vaak gepest is met haar kilo's.

Onzeker en tegelijk trots, dat ze toch een zomerjurk aantrekt en hier heeft gelukkig niemand commentaar.
:?
Tja, pedanter dan dit kan bijna niet

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

De observatie dat vooral jonge hetero vaders zich opvallend laten kleden door hun terrritorium-afbakenende vrouw vind ik even opvallend als shorts met bloemenprint.

In een relatie is er op tal van vlakken, inclusief kledingkeuze, wederzijdse beinvloeding; dat lijkt me niet beperkt tot jonge heterostellen.

Daarnaast valt de invloed van de sociaal-culturele omgeving waarin men verkeert, ook niet te veronachtzamen.

Ik kan me herinneren dat minister Zalm en staatssecretaris Vermeend destijds op het ministerie "de smarties" werden genoemd, niet alleen om dat zij beiden erg slim waren, maar ook omdat zij toen nog gekleurde jasjes droegen voordat zij zich aanpasten aan het in financiële kringen meer gebruikelijke donkerblauw en -grijs.

Lowieze

Ik vond het altijd heel leuk dat Hugo de Jonge zich durfde te onderscheiden met zijn aparte schoenen. Ik hou daar wel van om niet met de meute mee te doen.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Lowieze schreef:
04 sep 2022 12:04
Ik vond het altijd heel leuk dat Hugo de Jonge zich durfde te onderscheiden met zijn aparte schoenen. Ik hou daar wel van om niet met de meute mee te doen.
heb je hem dat ook gezegd?
Lowieze schreef:
04 sep 2022 11:15
Tja, pedanter dan dit kan bijna niet
Je zal eens een positief commentaar achterlaten.
witte angora schreef:
04 sep 2022 11:08
Dat eten zal dan thuis ook niet de moeite waard zijn geweest, gezien alle perikelen rond die 8-jarige. Exact hetzelfde.
waar slaat dit op, WA en wie bedoel je?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Lowieze schreef:
04 sep 2022 12:04
Gewoon te koop aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam, of via de webshop natuurlijk. Ze hebben ook leuke damesschoenen trouwens.

Lowieze

@Jablan “ Je zal eens een positief commentaar achterlaten”.

Wij lezen dit met een glimlach, meer zeg ik niet….

reggie2

Lowieze schreef:
04 sep 2022 12:45

Is voldoende, dit doet mij glimlachen :D

witte angora

Jablan schreef:
04 sep 2022 12:23
Dat eten zal dan thuis ook niet de moeite waard zijn geweest, gezien alle perikelen rond die 8-jarige. Exact hetzelfde.
]waar slaat dit op, WA en wie bedoel je?
Lees maar eens het bericht van Lady exact boven die post. En lees dat maar eens in de context van de voorgaande berichten.

Jablan
Contacteer:

Lady plaagt. Jij haalt er een 8-jarige bij en daar vraag ik op door.
Lowieze schreef:
04 sep 2022 12:45
Fijn. Je geeft hier toe dat je niet goed hebt gelezen:
Lowieze schreef:
04 sep 2022 10:31
Ik heb echt nog nooit in een restaurant iemand commentaar op andermans kleding horen geven. Ze zouden het eens moeten wagen….
Sinds wanneer is een beeldende beschrijving gelijk aan hardop commentaar geven?
Als wij in zo'n situatie al iets zeggen, is dat opbouwend en positief.

witte angora

Ach, ben je vergeten wat je allemaal over dat 8-jarige aanlopertje hebt geschreven?

reggie2

witte angora schreef:
04 sep 2022 13:23
Ach, ben je vergeten wat je allemaal over dat 8-jarige aanlopertje hebt geschreven?
Weer een bewijs dat je never nooit je prive leven op het internet moet pleuren.

Jablan
Contacteer:

witte angora schreef:
Nee. Evenmin ben ik jouw negatieve interpretatie of suggestieve beschuldigingen daarbij vergeten.

Hij is ondertussen 10 en komt minstens één keer per dag langs, op schooldagen twee keer.

Ik zie alleen niet wat het te maken heeft met het beeldend beschrijven van hotelgasten. Waar geen verband is, moet je het er niet bij halen.

Deel twee dan: we zijn aan de praat geraakt met het meisje met overgewicht en haar familie. Ze heeft nog een talent: zingen. Ze heeft een klein stukje gezongen in het restaurant en de reacties waren positief.

Maar voor de zure zeurders hier nog één: de omgang met en reacties op gasten in een rolstoel. Zouden jullie ongemerkt behulpzaam zijn, zodat de rolstoelers probleemloos aan een tafel kan rollen of zouden jullie met een afkeurend gezicht vol medelijden alleen kijken?
Laatst gewijzigd door Jablan op 04 sep 2022 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

Jablan schreef:
04 sep 2022 18:47
witte angora schreef:
Nee.
Dus je wist exact wat ik bedoelde.

Ik zie alleen niet wat het te maken heeft met het beeldend beschrijven van hotelgasten. Waar geen verband is, moet je het er niet bij halen.
Kennelijk wil je het niet zien - je doet met die hotelgasten exact hetzelfde als bij die jongen. je mag het 'beeldend beschrijven' noemen - een hoop mensen hier, ikzelf incluis, hebben daar toch echt een ander beeld bij. En dat verander je toch echt niet. Ronduit gezegd: neem een ander in de maling.
Laatst gewijzigd door witte angora op 04 sep 2022 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Die beeldende beschrijving is al genoeg om je over kapot te schamen. Schijnt niet tot je door te dringen.

Jablan
Contacteer:

ZeerPrivé schreef:
04 sep 2022 18:52
Die beeldende beschrijving is al genoeg om je over kapot te schamen. Schijnt niet tot je door te dringen.
Ach, echt? Mensen betalen om dit soort beschrijvingen te lezen. Vroeger werden dat boeken genoemd.

Jablan
Contacteer:

witte angora schreef:
04 sep 2022 18:51
Ronduit gezegd: neem een ander in de maling.
Doe ik niet. Als je het niet wilt geloven, dan is dat jouw probleem.
1001 mensen zijn ook 1001 levens en die zijn allemaal verschillend. Geen reden voor wantrouwen of afwijzen van anderen, alleen omdat het afwijkt van hoe je zelf je leven leidt.

witte angora

Jablan schreef:
04 sep 2022 18:55
ZeerPrivé schreef:
04 sep 2022 18:52
Ach, echt? Mensen betalen om dit soort beschrijvingen te lezen. Vroeger werden dat boeken genoemd.
Ah, nu zijn we weer collectief een boek aan het lezen. Grotendeels homo-erotisch, dat dan weer wel. Dat sommigen daar niet op zitten te wachten maakt voor de schrijver natuurlijk niks uit.

Jablan
Contacteer:

Je hebt een serieus probleem, WA. Je ziet erotiek waar dat er niet is.

Plaats reactie