Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
01 nov 2022 13:25
Moneyman schreef:
31 okt 2022 15:14
Klopt, volgens Wim Hof ;)
Om hem nu als voorbeeld te nemen....hij ging ook op de spoeier in het Vonderpark zitten waarna zijn anus tot aan zijn ellenbogen gereinigd werd wat hem bijna fataal werd.
I know :mrgreen: ik noemde hem ook niet als voorbeeld, maar meer als iemand die dit tot in het extreme had doorgevoerd.

Degenen die naar de theatershow van Pieter Derks zijn geweest zullen dit overigens herkennen :lol: en met het oog op degenen die mogelijk nog gaan, zal ik er niet teveel van verklappen :D

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Uit het bezuinigingstopic en hier, omdat het anders teveel off-topic wordt.
J. Deltoer schreef:
01 nov 2022 16:14
Ook hangt er een bordje bij de voordeur: Collectanten wegwezen, verkopers ophoepelen (inclusief verkoop kinderpostzegels)
Het kan vriendelijker. klik voor de foto: Geachte aanbeller op blogspot; Pas op voor de hond uit het assortiment van een winkel; De bel is stuk op Pinterest.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Jablan schreef:
01 nov 2022 18:51
Uit het bezuinigingstopic en hier, omdat het anders teveel off-topic wordt.
J. Deltoer schreef:
01 nov 2022 16:14
Ook hangt er een bordje bij de voordeur: Collectanten wegwezen, verkopers ophoepelen (inclusief verkoop kinderpostzegels)
Het kan vriendelijker. klik voor de foto: Geachte aanbeller op blogspot; Pas op voor de hond uit het assortiment van een winkel; De bel is stuk op Pinterest.
Ik had een bordje "geen verkoop aan de deur" hangen, maar kreeg toch verkopers want dat bordje gold niet voor "goede doelen" informeerde colporteurs van abonnementen mij. Dus maar een strakkere tekst gehanteerd.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

breien schreef:
01 nov 2022 23:07
Het stembureau voor de Loden Leeuw is weer geopend.
Nou, laten we massaal die reclames van het ministerie van Volksgezondheid nomineren. Die over die vaccinaties en die zelftesten, zo'n zoetsappige reclames die alle politiek correcte vinkjes aanvinken. Een Turkse buurtwinkel, een oudere man, een jongere vrouw, de buurvrouw is gekleurd en nog meer van die dingen. En de gesprekken klinken totaal niet zoals een echt gesprek zou gaan.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nijogeth schreef:
02 nov 2022 11:47
breien schreef:
01 nov 2022 23:07
Het stembureau voor de Loden Leeuw is weer geopend.
Nou, laten we massaal die reclames van het ministerie van Volksgezondheid nomineren. Die over die vaccinaties en die zelftesten, zo'n zoetsappige reclames die alle politiek correcte vinkjes aanvinken. Een Turkse buurtwinkel, een oudere man, een jongere vrouw, de buurvrouw is gekleurd en nog meer van die dingen. En de gesprekken klinken totaal niet zoals een echt gesprek zou gaan.
Net gedaan!

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nog beter reclame overslaan.

Jablan
Contacteer:

Goede suggestie, Nijogeth. Heel veel zien we ze niet, maar ze slaan totaal de plank mis (en roepen bij mij agressie op).

Lady1234

Altijd een genoegen. 😁

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Legt er weer een dooie in Oksfort dan?

Jablan
Contacteer:

Het is toch opmerkelijk hoe groot de kans om slachtoffer van een misdrijf te worden is in Oxford.
J. Deltoer schreef:
02 nov 2022 08:10
Ik had een bordje "geen verkoop aan de deur" hangen, maar kreeg toch verkopers want dat bordje gold niet voor "goede doelen" informeerde colporteurs van abonnementen mij. Dus maar een strakkere tekst gehanteerd.
Ach, ieder zijn stijl. Tijdens de Corona-beperkingen werd bij ons nog aangebeld door een loterijverkoper, natuurlijk net als je het vlees wilt aanbraden. Hardnekkig en vasthoudende gespreksstrategie, totdat ik vroeg of het echt nodig is om een jachtgeweer tevoorschijn te halen om niet meer lastig gevallen te worden. Ze waren heel snel de straat uit ...

Lady1234

Is simpel. Geen belangstelling, goedendag, deur dicht.

Lady1234

Vergeet Frost en Morse niet.

Erthanax

breien schreef:
04 nov 2022 16:36
DS Dalziel heeft het deze week druk.
Gisteren beunhaasde hij als hoofdportier in Oxford. (...)
Inderdaad, en Lewis en Hathaway deden net of ze hun collega niet herkenden. Wat steekt daar achter?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Die uitwisseling van acteur in de Engelse crimi's vind ik wel grappig.
Zag deze week Richard Bucket (spreek uit als Bouquete) in Midsomer Murders (Barnaby) op ZDFNeo

Jablan
Contacteer:

Tussendoor ... zijn we bezig een nalatenschap op te ruimen. Een goed deel is al bij musea terechtgekomen, nu zijn we bij de langspeelplaten aangekomen.

Wim Kan, Oudejaarsavond 1973. Wij hebben er een jaarboek bij gepakt voor alle namen en om überhaupt te weten wat er toen speelde, maar als je alle namen naar nu verandert, is het eigenlijk verrassend actueel. Toen tekort aan olie, nu tekort aan gas. Toen werd gehamsterd, nu wordt gehamsterd. Toen was de eerste reactie van de regering 'gaat u rustig slapen'. Nu geeft elke regering toe overvallen te zijn door alle ontwikkelingen.

Toen was er een partij met de naam PPR en die wilde windmolens, de VVD was tegen. We zijn 49 jaar verder en nog steeds is er discussie over windenergie.

Verandert er ooit iets in dit land?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jablan schreef:
04 nov 2022 20:31
Verandert er ooit iets in dit land?
Nee.
Prediker I, vs. 9: 'Tgene datter geweest is, 't selve salder zijn: ende 't gene datter gedaen is, 't selve salder gedaen worden: so datter niet nieuws en is onder de Sonne.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik kijk ook vaak naar Ketel1 uit Schiedam.
Lekker eigenwijs drankje net als de Vieux!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee hoor, ik haal mijn jenever gewoon in de winkel. Maar wie denk jij nu eigenlijk in de maling te nemen? Je gelooft hopelijk toch zelf je eigen sprookjes niet, of wel?

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

clowndelft schreef:
04 nov 2022 23:42
Ik woon er vlakbij in Delft een echte studentenstad.
Jij woont wel op heel veel plekken Ridder777. Vlaardingen, Schiedam, nu weer Delft.
Maar er zijn vast wel steden waar je claimt te wonen die ik gemist heb.

Erthanax

Hoor, of liever lees eens even, clown. In een ander topic schrijf je dit:
clowndelft schreef:
04 nov 2022 22:38
?
Ik kan inloggen zonder IP adres, dus ze kunnen mij wel bannen, ik zal er altijd weer terugkomen.
Waarom begint een "nieuw" lid in hemelsnaam spontaan over IP-adressen en "altijd weer terugkomen"? Omdat het geen echt nieuw lid is natuurlijk, maar iemand die al eerder een IP-permaban heeft gekregen.

En dan schrijf je ook nog:
clowndelft schreef:
04 nov 2022 22:43
(...) Ze kunnen wel mijn account blokken, ik kan gewoon een nieuwe aanmaken!
Ik heb veel emailadressen.
Je bent door de mand gevallen. Jij weet dat, ik weet dat, iedereen weet dat.

Wees dan een echte vent en ga dan hier niet schijnheilig doen en de vermoorde onschuld uithangen met dit soort flauwiteiten:
clowndelft schreef:
04 nov 2022 23:42
Woont u in Schiedam?
Ik woon er vlakbij in Delft een echte studentenstad.
Wacht nou maar rustig af tot de moderator langskomt en verder geen forumleden meer uitschelden of beledigen, daar maak je echt geen vrienden mee. Een spelletje (mee)spelen wil ik echt wel, maar alleen als het fatsoenlijk blijft. Met een oen zonder fatsoen is er geen lol aan.

Plaats reactie