I know

Degenen die naar de theatershow van Pieter Derks zijn geweest zullen dit overigens herkennen

I know
Het kan vriendelijker. klik voor de foto: Geachte aanbeller op blogspot; Pas op voor de hond uit het assortiment van een winkel; De bel is stuk op Pinterest.J. Deltoer schreef: ↑01 nov 2022 16:14Ook hangt er een bordje bij de voordeur: Collectanten wegwezen, verkopers ophoepelen (inclusief verkoop kinderpostzegels)
Ik had een bordje "geen verkoop aan de deur" hangen, maar kreeg toch verkopers want dat bordje gold niet voor "goede doelen" informeerde colporteurs van abonnementen mij. Dus maar een strakkere tekst gehanteerd.Jablan schreef: ↑01 nov 2022 18:51Uit het bezuinigingstopic en hier, omdat het anders teveel off-topic wordt.Het kan vriendelijker. klik voor de foto: Geachte aanbeller op blogspot; Pas op voor de hond uit het assortiment van een winkel; De bel is stuk op Pinterest.J. Deltoer schreef: ↑01 nov 2022 16:14Ook hangt er een bordje bij de voordeur: Collectanten wegwezen, verkopers ophoepelen (inclusief verkoop kinderpostzegels)
Nou, laten we massaal die reclames van het ministerie van Volksgezondheid nomineren. Die over die vaccinaties en die zelftesten, zo'n zoetsappige reclames die alle politiek correcte vinkjes aanvinken. Een Turkse buurtwinkel, een oudere man, een jongere vrouw, de buurvrouw is gekleurd en nog meer van die dingen. En de gesprekken klinken totaal niet zoals een echt gesprek zou gaan.
Net gedaan!Nijogeth schreef: ↑02 nov 2022 11:47Nou, laten we massaal die reclames van het ministerie van Volksgezondheid nomineren. Die over die vaccinaties en die zelftesten, zo'n zoetsappige reclames die alle politiek correcte vinkjes aanvinken. Een Turkse buurtwinkel, een oudere man, een jongere vrouw, de buurvrouw is gekleurd en nog meer van die dingen. En de gesprekken klinken totaal niet zoals een echt gesprek zou gaan.
Ach, ieder zijn stijl. Tijdens de Corona-beperkingen werd bij ons nog aangebeld door een loterijverkoper, natuurlijk net als je het vlees wilt aanbraden. Hardnekkig en vasthoudende gespreksstrategie, totdat ik vroeg of het echt nodig is om een jachtgeweer tevoorschijn te halen om niet meer lastig gevallen te worden. Ze waren heel snel de straat uit ...J. Deltoer schreef: ↑02 nov 2022 08:10Ik had een bordje "geen verkoop aan de deur" hangen, maar kreeg toch verkopers want dat bordje gold niet voor "goede doelen" informeerde colporteurs van abonnementen mij. Dus maar een strakkere tekst gehanteerd.
Jij woont wel op heel veel plekken Ridder777. Vlaardingen, Schiedam, nu weer Delft.
Waarom begint een "nieuw" lid in hemelsnaam spontaan over IP-adressen en "altijd weer terugkomen"? Omdat het geen echt nieuw lid is natuurlijk, maar iemand die al eerder een IP-permaban heeft gekregen.clowndelft schreef: ↑04 nov 2022 22:38?
Ik kan inloggen zonder IP adres, dus ze kunnen mij wel bannen, ik zal er altijd weer terugkomen.
Je bent door de mand gevallen. Jij weet dat, ik weet dat, iedereen weet dat.clowndelft schreef: ↑04 nov 2022 22:43(...) Ze kunnen wel mijn account blokken, ik kan gewoon een nieuwe aanmaken!
Ik heb veel emailadressen.
Wacht nou maar rustig af tot de moderator langskomt en verder geen forumleden meer uitschelden of beledigen, daar maak je echt geen vrienden mee. Een spelletje (mee)spelen wil ik echt wel, maar alleen als het fatsoenlijk blijft. Met een oen zonder fatsoen is er geen lol aan.clowndelft schreef: ↑04 nov 2022 23:42Woont u in Schiedam?
Ik woon er vlakbij in Delft een echte studentenstad.