je hebt helemaal gelijk en met dat
zal ik het wel nooit leren
groetjes ayla
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
zal ik het wel nooit leren
groetjes ayla
Ha ha je ziet ik leer het nog welVok
Het was bijna goed.
Ik lees dat jij nog steeds wat problemen hebt met quoten.Hallo Ayla:Ik heb geprobeerd iets te vertellen wat er allemaal speelt, met het gevolg dat ik twee geschrokken oudjes achter liet.
Ik heb een aangetekende brief naar yarden gestuurd en volg gewoon de procedure na hun antwoord alles naar KIFID.
Dit alles maakt mij zo verschrikkelijk boos en verdrietig
Hoeveel oudjes weten er niets van en krijgen straks de schrik van hun leven als er iets met hun partner gebeurd.
groetjes Ayla
Juist en voor deze mensen moeten wij gewoon doorgaan. Daarom was ook vreselijk kwaad op de redactie van een plaatselijk 3 keer week courant.
Zij weigeren gewoon om een ingezonden brief van mij te plaatsen.
Als ik een schrijven inzend b.v. over onze burgemeester. da plaatsen zij dat gegarandeerd.
dan pak je gewoon de posting waarvan je wilt quoten en maakt met de muis het gedeelte blauw. dan ctrl c ctrl v dan ga ik terug naar mijn eigen gedeelte waar het moet staan druk op de rechter muisknop en tik plakken .En om goed te laten zien het verschil tussen je eigen schrijven en wat je gequot hebt, maak ik het gequote gedeelte weer blauw met de rechter muisknop en tik dan boven de site
quoete aan en het staat netjes omlijnt op jou posting.
je ziet nu in mijn posting heb ik dat ook een deel van mijn eigen schrijven gequot heb, dat doe ik normaal alleen als er een onderdeel in zit, waarvan ik denk dat belangrijk genoeg is om telezen, mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig dus lezen zij dat dan meetal wel.
groet
janssen
Dag Ayla.als ik een goed voorbeeld heb wil ik het ook wel naar onze krant die 3 x per week komt sturen.