Huiskamer
Re: Huiskamer
Omdat ik steeds meer last van licht krijg, vroeg ik me af, of het ook mogelijk was om de achtergrond, of misschien thema te veranderen? Ik kan dit nergens vinden bij mijn profiel.
Helaas komen ze bij jou plunderen. Je hebt waarschijnlijk veel aan een goede buurt waar je voor elkaar gaat zorgen. De een heeft een warm huis. De ander kan koken. Nog een ander heeft veel eten. Zo ook met elektra etc. Als ze elkaar de hersenen inslaan overleeft een deel ook de maand in noodsituaties niet.
Sociale veiligheid kan heel belangrijk zijn. IPV ons zorgen te maken om waxinelichtjes
Sociale veiligheid kan heel belangrijk zijn. IPV ons zorgen te maken om waxinelichtjes
Alleen al het terugschroeven van de helderheid van je beeldscherm kan al heel veel schelen. En anders even de nachtmodus van je browser aanpassen.
-
Ridder, Krijgen we straks ook nog Fritz Stau, Aard Appel, Roy Graszooi en pater Piemelot?
Erthanax
vindt dit leuk
Google Chrome en Android 13 helaas. Had liever gewoon mijn laptop gebruikt maar ja, het is zoals het is.
Firefox is hetzelfde. Dus ik ben bang dat het niet anders is.
-
En een zonnebril opzetten? 

Zoiets zal het dan wel worden.
Op mijn telefoon (android) kan ik in diverse browsers (Brave, Firefox, Opera) weliswaar een donker thema kiezen, maar dit forum blijft dezelfde lichte achtergrond houden.
Als ik in Opera de nachtmodus instel, wordt de achtergrond wél donker, in Brave en Firefox niet.
Het lijkt erop dat de forumsoftware in de meeste gevallen voorrang heeft boven de instellingen van de browser.
Als ik in Opera de nachtmodus instel, wordt de achtergrond wél donker, in Brave en Firefox niet.
Het lijkt erop dat de forumsoftware in de meeste gevallen voorrang heeft boven de instellingen van de browser.
Opera bleek de oplossing te zijn. Thanks.Erthanax schreef: ↑01 dec 2022 16:25Op mijn telefoon (android) kan ik in diverse browsers (Brave, Firefox, Opera) weliswaar een donker thema kiezen, maar dit forum blijft dezelfde lichte achtergrond houden.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Frank Ensteijn, Dr. Acula en Weer Wolf zou ook kunnenjuliomariner schreef: ↑01 dec 2022 13:51Ridder, Krijgen we straks ook nog Fritz Stau, Aard Appel, Roy Graszooi en pater Piemelot?
-
J. Klep-Zeiker komt eerder in aanmerking denk ik.J. Deltoer schreef: ↑01 dec 2022 17:48Frank Ensteijn, Dr. Acula en Weer Wolf zou ook kunnenjuliomariner schreef: ↑01 dec 2022 13:51Ridder, Krijgen we straks ook nog Fritz Stau, Aard Appel, Roy Graszooi en pater Piemelot?
Heintje Davids misschien, want die wist ook niet van ophouden en beloftes nakomen.witte angora schreef: ↑01 dec 2022 17:52J. Klep-Zeiker komt eerder in aanmerking denk ik.J. Deltoer schreef: ↑01 dec 2022 17:48Frank Ensteijn, Dr. Acula en Weer Wolf zou ook kunnenjuliomariner schreef: ↑01 dec 2022 13:51Ridder, Krijgen we straks ook nog Fritz Stau, Aard Appel, Roy Graszooi en pater Piemelot?

Even over kleurinstellingen. Ik kan het thema van de Outlook app voor Android in de volgende thema's veranderen:
Pride, Lesbisch, Biseksueel, Transgender en Non-Binair.
Alle andere keuzes zijn gewoon kleuren: blauw, paars, roze, rood, oranje en groen.
Ik mis in mijn ogen de thema's Homoseksueel en Heteroseksueel, maar ja die laatste wordt ook de lhbtabcdalfabet-mensen vaak er niet bij geschaard. Toch iets wat ik mis in die groep die acceptatie zou moeten omarmen.
Pride, Lesbisch, Biseksueel, Transgender en Non-Binair.
Alle andere keuzes zijn gewoon kleuren: blauw, paars, roze, rood, oranje en groen.
Ik mis in mijn ogen de thema's Homoseksueel en Heteroseksueel, maar ja die laatste wordt ook de lhbtabcdalfabet-mensen vaak er niet bij geschaard. Toch iets wat ik mis in die groep die acceptatie zou moeten omarmen.
-
Nee Ton Deuze de nieuwste nick van Ridder is een typetje van Dingetje in het vrijdagprogramma van Somertijd op radio10. Deze typetjes lezen daar dan de files. Ton Deuze is daar een homofiele kapper. Hij heeft als echtgenoot Andre Lon
. Zo flauw dat het weer grappig is.
. Zo flauw dat het weer grappig is.
Moneyman
vindt dit leuk