Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Klopt het dan dat de header in het forum verdwenen is?
hebra98
vindt dit leuk
Volgens mij hebben ze een class laten vallen
-
Bij mij draait de site weer goed nu.
Het laptopdiscount-topic laat toch weer eens zien wat een voortreffelijk forum dit kan zijn, dankzij wat een van de moderators zo mooi omschreef als de behulpzame community, ofwel de stamgasten: binnen het uur allerhande informatie boven tafel. Mooi werk, dames en heren!
Dat wilde ik toch even kwijt.
Dat wilde ik toch even kwijt.
Moneyman
, Lady1234
, alfatrion
en moederslink
vinden dit leuk
-
Kunnen illegale adviezen niet sneller verwijderd worden?
Komkommertijd is net terug van een gedwongen vakantie en geeft direct weer een illegaal advies, in dit topic overig-juridisch-financieel-f93/absurd- ... 94799.html meent hij het oneigenlijk gebruik van een invaliden parkeerkaart te moeten adviseren.
Daarnaast meent hij een vast grappig bedoelde opmerking te moeten maken over dat je dan maar invalide moet worden om gratis in Amsterdam te kunnen parkeren. Ik vind dit gewoon kwetsend en niet passend op dit forum. Vrijheid van meningsuiting lijkt me hier niet treffend.
Komkommertijd is net terug van een gedwongen vakantie en geeft direct weer een illegaal advies, in dit topic overig-juridisch-financieel-f93/absurd- ... 94799.html meent hij het oneigenlijk gebruik van een invaliden parkeerkaart te moeten adviseren.
Daarnaast meent hij een vast grappig bedoelde opmerking te moeten maken over dat je dan maar invalide moet worden om gratis in Amsterdam te kunnen parkeren. Ik vind dit gewoon kwetsend en niet passend op dit forum. Vrijheid van meningsuiting lijkt me hier niet treffend.
U vraagt, wij draaien. Post is verwijderd en KKT heeft pardoes nóg een maandje vakantie!
Groeten, Radar^SK
Groeten, Radar^SK
juliomariner
, Erthanax
, Dorfje
en Frantic2
vinden dit leuk
-
Dank voor het snelle handelen. Maar een maand heeft al niet geholpen, zal het nu wel helpen? Vraag het me af.
kuklos
vindt dit leuk
Het is bekend dat jij nogal fan bent van permabans, maar laat dat de mods gewoon uitzoeken.juliomariner schreef: ↑11 sep 2020 16:14Dank voor het snelle handelen. Maar een maand heeft al niet geholpen, zal het nu wel helpen? Vraag het me af.
Julio geeft feedback op de werkwijze op het forum, volgens mij is dit topic daar gewoon de plaats voor.
kuklos
en moederslink
vinden dit leuk
-
En nee ik ben geen "fan" van Permabans maar genoeg is genoeg en een trol is een trol.
Sorry, maar weinig waardering dit keer. Vorige keer was al aangekondigd dat het zijn (haar?) laatste kans zou zijn. En nu weer.
Hoeveel allerlaatste kansen krijgt iemand?
Lowieze
vindt dit leuk
Hoeveel laatste kansen? Oneindig, op dit forum. De permabans zijn te eenvoudig te omzeilen. En dat is ergens maar goed ook, het internet hoort vrij te zijn. Ook voor mensen-met-hele-andere-meningen. Bovendien kun je , naar goed voorbeeld, gewoon een keer sorry zeggen, en afstand nemen van hetgeen je gezegd hebt en dan vindt zelfs het OM het goed.
witte angora
, riddert
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Eerlijk gezegd, de opmerking die KKT maakte - in mijn jeugd, en later nog, waren dat soort dingen de normaalste zaak van de wereld. Niemand die er over viel. Misschien omdat het een generatie is met 'eelt op de ziel'? Ik vind de huidige generatie jongeren af en toe wel erg overgevoelig reageren, sorry hoor. En dat is echt niet alleen op dit forum.
En als je vervolgens ziet hoe mensen hier met de discussie over zwarte Piet omgaan? Grapjes dat je straks geen zwarte koffie meer mag drinken, en dat soort dingen? Dat is toch exact hetzelfde?
Denk daar maar eens over na.
En als je vervolgens ziet hoe mensen hier met de discussie over zwarte Piet omgaan? Grapjes dat je straks geen zwarte koffie meer mag drinken, en dat soort dingen? Dat is toch exact hetzelfde?
Denk daar maar eens over na.
-
De opmerking van kkt had vroeger ook niet gekund. Daarnaast gaf hij een illegaal advies, lijkt me niet op de plaats op een consumenten site. Dit soort opmerkingen passen beter in zijn stamkroeg waar toch niemand serieus wordt genomen. Dit was natuurlijk ook niet de eerste keer dat hij zoiets heeft geplaatst en hij is al zo vaak gewaarschuwd
-
Sorry, maar dat 'illegale' advies werd vroeger door zo goed als iedereen gepraktiseerd. Tot er wetgeving kwam dat het alleen mocht als de betreffende invalide daadwerkelijk in de auto zat. KKT refereert enkel naar iets dat vroeger, en dat zal hooguit een jaar of 20 geleden zijn, gemeengoed was. Die wetgeving kwam er niet voor niets.
En denken mensen nu echt dat zijn 'advies' echt als advies bedoeld is? Het is zijn humor, de humor van een man uit een andere tijd.
En die opmerking - je wil niet weten wat mijn oren hebben gehoord toen ik een stuk jonger was. Daar is dit heilig bij.
Maar, daar heb je wel een punt, KKT moet wel een beetje meer onderscheid maken tussen zijn stamkroeg en dit forum.
En denken mensen nu echt dat zijn 'advies' echt als advies bedoeld is? Het is zijn humor, de humor van een man uit een andere tijd.
En die opmerking - je wil niet weten wat mijn oren hebben gehoord toen ik een stuk jonger was. Daar is dit heilig bij.
Maar, daar heb je wel een punt, KKT moet wel een beetje meer onderscheid maken tussen zijn stamkroeg en dit forum.
Vroeger, vroeger....is voorbij. Humor uit het verleden is niet meer de humor van nu.
En het gaat om wat er nu geschreven en gezegd wordt.
En het gaat om wat er nu geschreven en gezegd wordt.