Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
hebra98

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

Klopt het dan dat de header in het forum verdwenen is?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

hebra98 schreef:
01 sep 2020 14:27
Ja, ik heb er net twee minuten geleden een ticket voor ingeschoten. Ook niet zo handig, dus wederom excuses!

Groeten, Radar^SK

hebra98

Volgens mij hebben ze een class laten vallen :evil:

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

hebra98 schreef:
01 sep 2020 14:27

Ik dacht al, ik mis hier toch nog wat??

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Bij mij draait de site weer goed nu.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het laptopdiscount-topic laat toch weer eens zien wat een voortreffelijk forum dit kan zijn, dankzij wat een van de moderators zo mooi omschreef als de behulpzame community, ofwel de stamgasten: binnen het uur allerhande informatie boven tafel. Mooi werk, dames en heren!
Dat wilde ik toch even kwijt.

hebra98

fonsflons schreef:
02 sep 2020 16:22
Nu alleen het geld nog :)
>>
Als we dat toch eens konden regelen :evil:

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

fonsflons schreef:
02 sep 2020 16:22
Nu alleen het geld nog :)

Via PB aan @Kokka kun je storten. :mrgreen: Ik vrees dat buurvrouw deze financiële tegenslag eigenlijk niet kan missen. Als dat zo is, ben ik de beroerdste niet om wat bij te dragen.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Kunnen illegale adviezen niet sneller verwijderd worden?
Komkommertijd is net terug van een gedwongen vakantie en geeft direct weer een illegaal advies, in dit topic overig-juridisch-financieel-f93/absurd- ... 94799.html meent hij het oneigenlijk gebruik van een invaliden parkeerkaart te moeten adviseren.
Daarnaast meent hij een vast grappig bedoelde opmerking te moeten maken over dat je dan maar invalide moet worden om gratis in Amsterdam te kunnen parkeren. Ik vind dit gewoon kwetsend en niet passend op dit forum. Vrijheid van meningsuiting lijkt me hier niet treffend.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

U vraagt, wij draaien. Post is verwijderd en KKT heeft pardoes nóg een maandje vakantie!

Groeten, Radar^SK

juliomariner

Dank voor het snelle handelen. Maar een maand heeft al niet geholpen, zal het nu wel helpen? Vraag het me af.

omega19

Ongelezen bericht door omega19 »

juliomariner schreef:
11 sep 2020 16:14
Dank voor het snelle handelen. Maar een maand heeft al niet geholpen, zal het nu wel helpen? Vraag het me af.
Het is bekend dat jij nogal fan bent van permabans, maar laat dat de mods gewoon uitzoeken.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Julio geeft feedback op de werkwijze op het forum, volgens mij is dit topic daar gewoon de plaats voor.

juliomariner

En nee ik ben geen "fan" van Permabans maar genoeg is genoeg en een trol is een trol.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Radar schreef:
11 sep 2020 16:05
U vraagt, wij draaien. Post is verwijderd en KKT heeft pardoes nóg een maandje vakantie!

Groeten, Radar^SK
Sorry, maar weinig waardering dit keer. Vorige keer was al aangekondigd dat het zijn (haar?) laatste kans zou zijn. En nu weer.
Hoeveel allerlaatste kansen krijgt iemand?

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

Hoeveel laatste kansen? Oneindig, op dit forum. De permabans zijn te eenvoudig te omzeilen. En dat is ergens maar goed ook, het internet hoort vrij te zijn. Ook voor mensen-met-hele-andere-meningen. Bovendien kun je , naar goed voorbeeld, gewoon een keer sorry zeggen, en afstand nemen van hetgeen je gezegd hebt en dan vindt zelfs het OM het goed.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerlijk gezegd, de opmerking die KKT maakte - in mijn jeugd, en later nog, waren dat soort dingen de normaalste zaak van de wereld. Niemand die er over viel. Misschien omdat het een generatie is met 'eelt op de ziel'? Ik vind de huidige generatie jongeren af en toe wel erg overgevoelig reageren, sorry hoor. En dat is echt niet alleen op dit forum.

En als je vervolgens ziet hoe mensen hier met de discussie over zwarte Piet omgaan? Grapjes dat je straks geen zwarte koffie meer mag drinken, en dat soort dingen? Dat is toch exact hetzelfde?

Denk daar maar eens over na.

juliomariner

De opmerking van kkt had vroeger ook niet gekund. Daarnaast gaf hij een illegaal advies, lijkt me niet op de plaats op een consumenten site. Dit soort opmerkingen passen beter in zijn stamkroeg waar toch niemand serieus wordt genomen. Dit was natuurlijk ook niet de eerste keer dat hij zoiets heeft geplaatst en hij is al zo vaak gewaarschuwd

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Sorry, maar dat 'illegale' advies werd vroeger door zo goed als iedereen gepraktiseerd. Tot er wetgeving kwam dat het alleen mocht als de betreffende invalide daadwerkelijk in de auto zat. KKT refereert enkel naar iets dat vroeger, en dat zal hooguit een jaar of 20 geleden zijn, gemeengoed was. Die wetgeving kwam er niet voor niets.

En denken mensen nu echt dat zijn 'advies' echt als advies bedoeld is? Het is zijn humor, de humor van een man uit een andere tijd.

En die opmerking - je wil niet weten wat mijn oren hebben gehoord toen ik een stuk jonger was. Daar is dit heilig bij. ;)

Maar, daar heb je wel een punt, KKT moet wel een beetje meer onderscheid maken tussen zijn stamkroeg en dit forum.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Vroeger, vroeger....is voorbij. Humor uit het verleden is niet meer de humor van nu.
En het gaat om wat er nu geschreven en gezegd wordt.

Gesloten