in principe denk ik omdat hij:maar als de tandarts zo'n vertrouwensband met me heeft begrijp ik ook niet waarom hij telkens in de pc moet kijken hoe het met mijn gebit gesteld is want hij heeft toch zo'n goede band met me.
1. niet van meer dan 2000 patienten alles kan onthouden, moet hij ook njiet, sterker nog hij is verplicht een dossier bij te houden. Dat ie dat ook inkijkt voorafgaande aan verdere activiteiten vind ik itt tot jijzelf niet meer dan normaal, is het minste wat je kan/mag verwachten
2. omdat er wellicht telefonisch kontakt is geweest, wellicicht brieven of mails zijn binnengekomen waar hij nog neit van wist omdat de assistente dit afgehandeld heeft en netjes genoteerd heeft zoals het hoort.
3. misschien om zeker te zijn dat hij inderdaad die persoon in de stoel heeft die nog steeds geen afspraak voor zijn kroon gemaakt heeft hoewel dat toch wel heel dringend nodig was wil de kies niet verloren gaan...
Over uitschrijving en beeindigen behandelovereenkomst in relatie tot WGBO: hier is bij de tuchtraden en klachtencommissies jurisprudentie over.
Pijnklachten moeten overigens altijd behandeld worden maar in bepaalde situaties en afhankelijk hoe het regionaal geregeld is mag dat ook doorgestuurd naar de plaatselijke spoeddienst, onder voorwaarden en mits die ook overdag tijdens normale werktijden actief is.