LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Dagen lang goed gegaan, net weer m'n eerste time-out gehad. Ik blijf hopen dat het naschokken zijn.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 28 nov 2011 13:15
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Waar kunnen jullie aan testen of er time-outs zijn?
Telefoonverbinding heeft inderdaad geen kuren meer, maar internet
nog steeds ontzettend traag.
Heb weer 2 keer gebeld met Ziggo van de week en ze verwezen mij na een paar handelingen te hebben uitgevoerd door naar Service + nummer.
Schrok me dood; €0,65 per minuut!!!!! Ben echt niet van plan dat te gaan betalen, volgens mij ligt het niet aan onze router, want als ik de router er tussen uit haalde op aanraden van ziggo mevrouw aan de tel en rechtstreeks op pc aansloot kreeg ik helemaal geen verbinding. Nu met router er tussen dus wel, maar speedtest gedaan en download vrijdag 8,3 Mbits en vanmorgen 9,1 Mbits.
Dit schijnt rond de 40 te horen.
Als ik met de muis op icoontje verbinding ga staan zegt hij wel; verbinding uitstekend. Evenals de mevrouw van Ziggo. Maar ja, dat zeiden ze ook toen de storing er nog volop was.
Groetjes,
Karin
Telefoonverbinding heeft inderdaad geen kuren meer, maar internet
nog steeds ontzettend traag.
Heb weer 2 keer gebeld met Ziggo van de week en ze verwezen mij na een paar handelingen te hebben uitgevoerd door naar Service + nummer.
Schrok me dood; €0,65 per minuut!!!!! Ben echt niet van plan dat te gaan betalen, volgens mij ligt het niet aan onze router, want als ik de router er tussen uit haalde op aanraden van ziggo mevrouw aan de tel en rechtstreeks op pc aansloot kreeg ik helemaal geen verbinding. Nu met router er tussen dus wel, maar speedtest gedaan en download vrijdag 8,3 Mbits en vanmorgen 9,1 Mbits.
Dit schijnt rond de 40 te horen.
Als ik met de muis op icoontje verbinding ga staan zegt hij wel; verbinding uitstekend. Evenals de mevrouw van Ziggo. Maar ja, dat zeiden ze ook toen de storing er nog volop was.
Groetjes,
Karin
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Waarom bel je niet met nummer 1200, dat is gratis.
Dat zijn 2 aparte problemen, ik zou toch eens proberen wat de snelheid is als je rechtstreeks op het modem aansluit. Als je wel internet het en rechtstreeks aan het modem niet ligt dat aan de PC of de kabel.volgens mij ligt het niet aan onze router, want als ik de router er tussen uit haalde op aanraden van ziggo mevrouw aan de tel en rechtstreeks op pc aansloot kreeg ik helemaal geen verbinding.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 28 nov 2011 13:15
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Hoi,
Ik bel al sinds het begin van de storing met 1200, maar die verwijzen dus nu door naar service plus. rechtstreeks op de modem maakt hij geen verbinding. Tenminste vrijdag niet. Zal het zo nog eens proberen.
Ik bel al sinds het begin van de storing met 1200, maar die verwijzen dus nu door naar service plus. rechtstreeks op de modem maakt hij geen verbinding. Tenminste vrijdag niet. Zal het zo nog eens proberen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Dat is een PC probleem dus ik zou proberen dat eerst te verhelpen.rechtstreeks op de modem maakt hij geen verbinding. Tenminste vrijdag niet. Zal het zo nog eens proberen.
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Misschien doe je het al op deze manier en dan is het ten overvloede maar als je je modem rechtstreeks aan de computer/laptop hangt heb je dan de modem tijdelijk van de stroom gehaald?katootje33 schreef:rechtstreeks op de modem maakt hij geen verbinding. Tenminste vrijdag niet. Zal het zo nog eens proberen.
Als je dit niet doet krijg je namelijk (in de meeste gevallen) geen verbinding.
Zelf merk ik de laatste dagen ook dat sommige pagina's ontzettend veel moeite hebben met laden en heb ik heel af en toe weer timeouts.
Gelukkig is het niet zo erg als vorige maand.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 28 nov 2011 13:15
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Hey Nore,
Nee dat doe ik niet, dus zal dat nog even proberen idd. En ik moet dan bij verbindingen toch ook LAN verbinding aanklikken? Ipv draadloos? Of is dat niet nodig?
Ik had AVG opnieuw geinstalleerd laatst. Net er af gegooid om te kijken of het daar misschien aan lag, maar niet het geval, dus maar weer verder zoeken dan....
Dank voor jullie reacties!
Karin
Nee dat doe ik niet, dus zal dat nog even proberen idd. En ik moet dan bij verbindingen toch ook LAN verbinding aanklikken? Ipv draadloos? Of is dat niet nodig?
Ik had AVG opnieuw geinstalleerd laatst. Net er af gegooid om te kijken of het daar misschien aan lag, maar niet het geval, dus maar weer verder zoeken dan....
Dank voor jullie reacties!
Karin
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Misschien een handig familielid of buurman er even naar laten kijken.Net er af gegooid om te kijken of het daar misschien aan lag
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Vanochtend tot ca. 07:45 weer een timeout storing gehad.
(Laat me raden weer een ongetest update doorgevoerd)
(Laat me raden weer een ongetest update doorgevoerd)
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 nov 2011 10:35
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Uitvalproblemen opgelost!!!
Hallo lotgenoten,
Na maanden ellende met de internetverbinding te hebben gehad, continu resetten van het modem, eindeloos wegvallen van de verbinding zonder aantoonbare oorzaak, tientallen telefoontjes met de Helpdesk en 3 monteursbezoeken (waarbij alles is vervangen wat er te vervangen viel), had ik hem ineens aan de lijn: de Ziggo medewerker van het jaar (voor mij dan).
Hij heeft mijn hele dossier doorgenomen en sprak toen de wijze woorden: het moet aan de "routerfunctie" van het modem liggen.
Ziggo helpdesk heeft de routerfunctie van het modem uitgezet. Ik heb mijn oude router uit de kast gehaald en deze aangesloten op het modem en vervolgens 2 dagen lang geen uitval!!!
Daarna natuurlijk de Helpdesk gebeld om het blijde nieuws mede te delen en de medewerker een weekje naar Ibiza te sturen. Ziggo heeft mij kostenloos een Gigabit router toegestuurd en sinds die tijd heb ik GEEN UITVAL meer.
Ik heb de Helpdesk ingeseind om eens op Twitter en hier op dit Radar forum te kijken en iedereen op deze manier te helpen.
Dit was voor mij de oplossing.
Als je nog met het uitval probleem zit: bel de Helpdesk en vraag om de routerfunctie uit zetten en een snelle router toe te sturen.
Sterkte iedereen.
Hallo lotgenoten,
Na maanden ellende met de internetverbinding te hebben gehad, continu resetten van het modem, eindeloos wegvallen van de verbinding zonder aantoonbare oorzaak, tientallen telefoontjes met de Helpdesk en 3 monteursbezoeken (waarbij alles is vervangen wat er te vervangen viel), had ik hem ineens aan de lijn: de Ziggo medewerker van het jaar (voor mij dan).
Hij heeft mijn hele dossier doorgenomen en sprak toen de wijze woorden: het moet aan de "routerfunctie" van het modem liggen.
Ziggo helpdesk heeft de routerfunctie van het modem uitgezet. Ik heb mijn oude router uit de kast gehaald en deze aangesloten op het modem en vervolgens 2 dagen lang geen uitval!!!
Daarna natuurlijk de Helpdesk gebeld om het blijde nieuws mede te delen en de medewerker een weekje naar Ibiza te sturen. Ziggo heeft mij kostenloos een Gigabit router toegestuurd en sinds die tijd heb ik GEEN UITVAL meer.
Ik heb de Helpdesk ingeseind om eens op Twitter en hier op dit Radar forum te kijken en iedereen op deze manier te helpen.
Dit was voor mij de oplossing.
Als je nog met het uitval probleem zit: bel de Helpdesk en vraag om de routerfunctie uit zetten en een snelle router toe te sturen.
Sterkte iedereen.
-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36
Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.
Hallo Charlie1309,
Bedankt voor je terugkoppeling en ik ben blij dat alle problemen bij jou nu goed zijn opgelost.
Helaas zijn de problemen, die voorkomen bij het wifi-modem, niet overal identiek. En hoeven de stappen die bij jou gemaakt zijn niet bij een ander te werken. De helpdesk of een monteur zou dit uiteindelijk moeten beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Bedankt voor je terugkoppeling en ik ben blij dat alle problemen bij jou nu goed zijn opgelost.
Helaas zijn de problemen, die voorkomen bij het wifi-modem, niet overal identiek. En hoeven de stappen die bij jou gemaakt zijn niet bij een ander te werken. De helpdesk of een monteur zou dit uiteindelijk moeten beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex