LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja dat zal bij pc winkeltje ook lang duren!!! net als je levering...

nog zoiets provisioneels,

als je op vakantie gaat zet je dat toch op je site?
nee laat mensen gewoon bestellen en als ze het dan niet vertrouwen kom je er achter dat ze op vakantie zijn...

dit wordt echt de ondernemer van 2012

maar mensen wees gerust! of je kan je geld gaan halen,of je tablet en dan gezellig een bakkie doen :mrgreen: :lol:

00Dolly00
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2012 20:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door 00Dolly00 »

Ik ben dus ook de dupe van dhr. pcwinkeljc. :?
Voelde aan mijn theewater wel dat t niet helemaal snor zat nadat ik betaald had.
Googelen..vind ik een forum over pcwinkeljc bij Tros Radar. Toen wist ik het dus zeker.

Ik zie op de site van pcwinkeljc dat het thuiswinkelcertificaat geschorst is per 5-7-2012 en dat is fantastisch maar hoe zit het met mijn geld?! :evil:
Kan ik en de rest van de gedupeerden dat toch niet op 1 of andere manier terugkrijgen?

Wat een ongelofelijke rotstreek.
Geen woorden voor.

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

00Dolly00

Als je in de buurt woont zou je even langs kunnen gaan om je zuurverdiende eurootje op te eisen.

Maxiem.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Helaas ben ik ook de dupe bij deze man. Ik heb 2 tablets van samsung besteld voor mijn kinderen. Dit heb ik op 11 juni gedaan. Tot 3x toe niets geleverd op de door hem toegezegde datum. Ook tot 3x toe zeer teleurgestelde kinderen.
Ik heb deze meneer wel regelmatig aan de telefoon gehad en dinsdag heeft hij mij voor de laatste keer gemaild dat hij het een en ander zou regelen. Ik had altijd wel een beetje hoop gehouden dat het goed zou komen maar ik krijg nu op geen enkele manier contact met deze man.
Morgen maar de bank bellen en anders aangifte doen.

00Dolly00
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jul 2012 20:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door 00Dolly00 »

Hij mag de bumper van mijn Q5 kussen.

Met 120 km per uur.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Weet iemand of/hoe je je geld terug kan krijgen?

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

bloempje1

Dit zal wel op een faillissement uitdraaien en dan mag je als consument met je vordering helemaal achter in de rij aansluiten. M.a.w. (hoe vervelend het ook klinkt) je bent meer dan waarschijnlijk je geld gewoon kwijt.

Maxiem.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Goh trabelski zijn glazenbakje werkte goed :mrgreen: en wij waren te negatief...tuurlijk slapen doen we s'nachts

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Met dank (echt niet) aan de zogenaamde tevreden klanten die ervoor gezorgd hebben dat pcwinkeljc nog meer slachtoffers heeft gemaakt door hun leugens.Wees maar trots op jezelf.

http://www.thuiswinkelcertificaat.nl/co ... cwinkeljc/
Status Thuiswinkel Certificaat:
GESCHORST per 05-07-2012


Thuiswinkel Certificaat Downloaden:
GESCHORST per 05-07-2012


Lidmaatschap Webshop:
GESCHORST PER 05-07-2012



Contactpersoon:
Dhr. J.W.J. C******
T. 077-201******



Vestigingsadres:
Pcwinkeljc.nl..............
Venlo



Bedrijfsinformatie:
Website: http://www.pcwinkeljc.**
E-mail: [email protected]

Kvk nr: 14105***
Btw nr: NL.1167*7586.***
Lidmaatschapsnummer: 2910***



Omschrijving Webshop:
PCwinkelJC is per 05-07-2012 geschorst vanwege klachten.

Consumenten wordt door de Stichting Thuiswinkel Certificaat sterk afgeraden om producten
via deze site te bestellen aangezien communicatie niet mogelijk blijk
t

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Afbeelding

Helaas ondanks alle koffiedrinkers is dit de realiteit.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Top reclame!!!

Joh gewoo. Bakkie koffie gaan doen,komt alles goed .....
Tevreden klanten,joh gewoon kennissen of hij zelf geweest!!
Goh en wij maar voor gek verklaard worden hier hiihihihi,geweldig

Qwatta
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2012 10:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Qwatta »

Ach, 2 weken geleden ook wat besteld, zou echt op tijd geleverd worden werd er per email bevestigd.
Nu inderdaad alleen maar "Ik ben op vakantie" reacties op de mail.
Het is jammer dat "ondernemers" zo goed beschermd worden en de klanten helemaal niet door de wet, eigenlijk zou je in dit geval willen dat alle gedupeerde klanten even langs konden komen om hun geld gewoon zo op te halen. Zou de ondernemer meteen even iedereen uit kunnen leggen wat er aan aan de hand is terwijl hij hem in het gezicht kijkt. Maakt meer indruk als via internet.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik snap eerlijk gezegd en zo en zo niet waarom mensen bij dit soort winkeltjes iets bestellen,ach ja het is een paar euro goedkoper,tja maar dit risico loop je dan...

oh maar je kan er wel heen gaan hoor,zijn er een paar voor je ook geweest,
gewoon doen :wink: krijg je koffie...als hij dat nog heeft..

dus de confrontatie is hij wel een paar keer aangegaan hoor,als het waar is..
hoop smoezen heeft hij wel :lol: :lol:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Dat begreep ik ook niet zo goed maar een figuren als ''Wassenju'' hebben ervoor gezorgd dat het aantal slachtoffers van pcwinkeljc (waarschijnlijk) nog groter werd door hun Kul-verhalen. Wie is hier nu een zuur figuur?
Wassenju schreef op 21 juni 2012...Lees mijn 1e bericht waarin ik meld dat ik vooralsnog van het positieve uitga en zie hier: niets aan de hand.
Wel heb ik om het vaste clubje zure, negatieve, betweters vaak moeten lachen. Mijn dank daar voor.
Rest me verder niets anders dan jullie veel succes te wensen en een lange neus te trekken. Ik heb lekker mijn tablet voor weinig. Pcwinkeljc: niets mis mee!!!!!!

Toedels!!!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tja....ach weet je,misschien zijn het gewoon mensen in zijn omgeving geweest die wat reacties neer hebben gezet..

of mensen die echt zo naïef zijn ...dat kan ook,die zijn er genoeg!
en heel eerlijk gezegd moet ik nu toch het hartst lachen,ik ben niet in de maling genomen toedels :mrgreen: :mrgreen:


pc winkeltje van alles mis mee....
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 06 jul 2012 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

rozemarijntje schreef:ik snap eerlijk gezegd en zo en zo niet waarom mensen bij dit soort winkeltjes iets bestellen,ach ja het is een paar euro goedkoper,tja maar dit risico loop je dan...
Dat schreef ik al eerder en begrijp ik ook niet. Ik bestelde mijn Samsung Tablet 10.1 16GB 3G voor 3 tientjes duurder bij een grote bekende shop en deze werd na 2 dagen keurig geleverd, niets week 26/27/28 enz. maar gewoon direct. Trouwens, zelfs als je hem wel geleverd kreeg kan de koper zijn of haar borst wel natmaken als het apparaat onverhoopt stuk gaat.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tja mijn man heeft hem gekocht aanbieding,hij was net uit..
en idd er is een hele grote shop (wel 2 denk ik)die leveren echt goed.
er is er hier eentje die levert ook echt binnen 24 uur! wat je ook besteld...
voor 10 uur in de avond besteld andere dag in huis en dat gebeurd ook echt!!!

en ik weet waar die zaak zit je kan het ook gewoon gaan halen...doet man ook vaak..

dan maar 3 tientjes duurder,ach...bespaart hoop ellende...

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb inmiddels de bank gebeld maar die kunnen helaas niets doen qua geld terug storten.

Ik heb contact gehad met de politie en die verwees mij naar de site www.mijnpolitie.nl . Daar kunnen mensen die denken te zijn opgelicht aangifte doen. Ook heeft de politie telefonisch een klein rapportje opgemaakt.
De politie zei dat het ook zou kunnen dat deze meneer zoveel aanvragen zou hebben dat hij het overzicht niet meer ziet.

Ik heb ook contact gehad met stichting thuiswinkel certificaat en zij vertelde dat ze weet dat deze meneer ook afhankelijk is van iemand anders die levert. Zij proberen regelmatig om in contact te komen met deze man.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

bloempje1 schreef:Ik heb inmiddels de bank gebeld maar die kunnen helaas niets doen qua geld terug storten.

Ik heb contact gehad met de politie en die verwees mij naar de site http://www.mijnpolitie.nl . Daar kunnen mensen die denken te zijn opgelicht aangifte doen. Ook heeft de politie telefonisch een klein rapportje opgemaakt.
De politie zei dat het ook zou kunnen dat deze meneer zoveel aanvragen zou hebben dat hij het overzicht niet meer ziet.

Ik heb ook contact gehad met stichting thuiswinkel certificaat en zij vertelde dat ze weet dat deze meneer ook afhankelijk is van iemand anders die levert. Zij proberen regelmatig om in contact te komen met deze .

Het overzicht kwijt maar wel gewoon de poen vangen van nietsvermoedende klanten.ik zet maar niet neer hoe ik daarover denk want dan zou ik nog tegen een ban oplopen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

het is gewoon 1 grote oplichter,dat is het!

of hij het bewust dat ,dat zal ik in het midden laten wat wel blijkt,als deze man dus echt bestaat,of het bedrijf dan...dat hij of zei niet geschikt is om een bedrijfje te runnen,
misschien overzicht kwijt,moet niet gekker worden!!!!

Gesloten