LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Palladium

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Chocomelk

Re: Palladium

Ongelezen bericht door Chocomelk »

kuklos schreef:Ah, tijd voor nog meer laster. Dat is natuurlijk veel beter dan ingaan op de vragen van vroem.
De vragen van Vroem worden gewoon overgeslagen. :shock:

Kanik

Ongelezen bericht door Kanik »

Chocomelk schreef:
kuklos schreef:Ah, tijd voor nog meer laster. Dat is natuurlijk veel beter dan ingaan op de vragen van vroem.
Ja, typisch die antwoorden van je, hier nog meer. We noemen het bedrog, oplichting, misleiding en dus a-sociaal.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Kanik schreef:Ja, typisch die antwoorden van je, hier nog meer. We noemen het bedrog, oplichting, misleiding en dus a-sociaal.
Correctie: JIJ noemt het dat. De rest noemt het gewoon antwoord geven op jouw vraagstelling en vervolgens aanvullende vragen stellen. Vragen die jij vervolgens negeert.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

Het is heel simpel, ik denk dat ik wel weet waarom kno en kaakchirurg niet willen behandelen. Lijkt mijmredelijk duidelijk. Als zorgverlener kan je adviezen geven, maar als die niet opgevolgd worden trek ik ook mijn handen van iemand af, zeker als er ook nog beschuldigend gedaan wordt. Recent ook meegemaakt, advies en verwijzing voor CBT geregeld. Allemaal brieven met verwijten aan mijn adres, maar al jaren niets gedaan met adviezen voor aanpak grote problemen, dan houd ik op. Patiënt heeft eigen verantwoordelijkheid, maar zorgverleners hieven. Niet mee te gaan in absurde wensen of eisen.en ik denk dat dat hier aan d worden is, met wat ik nu weet en met reactie van TS en uitblijven van antwoord op heel simpele vragen. Nog steeds wordt niet alles verteld, dan houd ik op, kansloos. Dan roept TS maar over van alles, als hij van mening is dat hij het hard kan maken gaat ie lekker naar de tuchtraad. zo niet ophouden met roepen van onzin.

Chocomelk

vroem schreef: Dan roept TS maar over van alles, als hij van mening is dat hij het hard kan maken gaat ie lekker naar de tuchtraad. zo niet ophouden met roepen van onzin.
Haha dat kan die niet want het is vermoedelijk palladium, hij weet het niet eens zeker. :mrgreen:
Kanik schreef: Ja, typisch die antwoorden van je, hier nog meer. We noemen het bedrog, oplichting, misleiding en dus a-sociaal.
Jij noemt het bedrog, oplichting, misleiding en asociaal !
Jij bent werkelijk niet goed in je hoofd, ga naar een ander land vertrekken waar alle artsen
niet zo zijn volgens jou, want hier in NL moet jij toch geen fatsoenlijk leven kunnen hebben.

vroem

Kanik schreef:Jammer dat u nu reageert via dit forum en niet meer via mail dan had ik u verder kunnen informeren over het volgende.
De kroon op kies 25 was ook van Palladium is allang verwijderd evenals alle andere palladiumbevattende materialen in het gebit. Toch wijzen tests uit dat er nog palladiumbronnen aanwezig zijn. Zoals u gemaild is in de mond totaal geen ontsteking meer aanwezig behalve zoals aan u gemaild de bloedvatverwijding ter hoogte van de caldwel luc.
Het verdachte bultje in de kaakholte thv kies 26, de afwijking met daarin vermoedelijk palladium, wordt opvallend telkens door tandartsen, kaakchirurgen en kno-artsen niet eens gemeld, vermeld en dus genegeerd. Duidelijk is dat de artsen hiermee proberen de fout van de tandarts te verdoezelen!
De bloedvatverwijding is geen ontsteking, is een normaal anatomisch gegeven wat vaak voorkomt. Is een voedingskanaal wat in dit geval wat wijd is en door verloop toevallig op een röntgenfoto goed zichtbaar. Per saldo betekent dit dus dat er geen ontsteking aanwezig is nu, it tot wat eerder vermeld was, en ook zo in de vraag op tandarts . Nl verwoord was. Alleen wist ik toenniet dat het heel simpel om een voedingskanaal gaat.... Het probleem wordt dus naarmate er meer info komt steeds kleiner, nu hebben we alleen nog de aanwezigheid van een verdacht fragment, wat er eerst uit moet om te kunnen vaststellen wat het is.

Chocomelk

Dan vraag ik me af WAAROM Kanik niet het verdachte fragment laat verwijderen.

Kanik

Chocomelk schreef:
Ja, typisch die antwoorden van je, hier nog meer. We noemen het bedrog, oplichting, misleiding en dus a-sociaal en onfatsoenlijk.
Het gaat dus om een ontsteking in de kaakholte door een tandarts veroorzaakt en die dus door kno artsen opzettelijk niet wordt gemeld en hersteld, stel niet van domme vragen svp je moet nu wel beter weten

kuklos

@Kanik, het wordt nu wel heel triest. Er zijn vragen gesteld waar je niet op ingaat, maar wel op reageert met meer laster. Denk je nu echt sympathie te krijgen op deze manier? Of zelfs maar geloofwaardig over te komen?

Inmiddels is wel duidelijk dat het probleem bij jou ligt en niet bij iedereen die door jou beschuldigd wordt.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Als we gewoon niet meer reageren op deze trol met zijn smaad en laster, dan heeft hij ook geen podium meer om zijn onzin te verspreiden.

Het is duidelijk dat hier geen enkele discussie helpt. Laat doodbloeden en reageer niet meer.

Kanik

kuklos schreef:@Kanik, het wordt nu wel heel triest. Er zijn vragen gesteld waar je niet op ingaat, maar wel op reageert met meer laster. Denk je nu echt sympathie te krijgen op deze manier? Of zelfs maar geloofwaardig over te komen?

Inmiddels is wel duidelijk dat het probleem bij jou ligt en niet bij iedereen die door jou beschuldigd wordt.
Ja, je valt in herhaling. Probleem ligt overduidelijk bij de artsenij, als je dat nu nog niet snapt ga dan maar naareen andere topic die je wel begrijpt.

kuklos

@Kanik, als het probleem is dat artsen meer informatie willen en dat jij ingaat op vragen en hun adviezen opvolgt, ja, dan duurt jouw probleem nog wel even. Maar hoe je in hemelsnaam de artsen de schuld kan geven ontgaat me nog steeds.

En nee, ik hoef naar een ander topic. Doch jij moet wel eens jouw beschuldigingen gaan onderbouwen. Het enige wat je tot nu toe hebt laten zien is dat jij de persoon bent waar het probleem ligt.

Kanik

kuklos schreef:@Kanik, als het probleem is dat artsen meer informatie willen en dat jij ingaat op vragen en hun adviezen opvolgt, ja, dan duurt jouw probleem nog wel even. Maar hoe je in hemelsnaam de artsen de schuld kan geven ontgaat me nog steeds.

En nee, ik hoef naar een ander topic. Doch jij moet wel eens jouw beschuldigingen gaan onderbouwen. Het enige wat je tot nu toe hebt laten zien is dat jij de persoon bent waar het probleem ligt.
Een echte arts had de toegezonden foto's meteen goed beoordeeld. Vroem deed dat niet, zoals gebruikelijk is als men door heeft dat het om een medische misser gaat.

kuklos

Dus als ik het goed begrijp ben jij nog enkele echte arts tegengekomen. Want ze hebben allemaal gelogen tegen je. Alleen daarvoor ontbreekt het bewijs nog steeds, maar dat feit zullen we maar negeren.

vroem

Kanik schreef:
kuklos schreef:@Kanik, als het probleem is dat artsen meer informatie willen en dat jij ingaat op vragen en hun adviezen opvolgt, ja, dan duurt jouw probleem nog wel even. Maar hoe je in hemelsnaam de artsen de schuld kan geven ontgaat me nog steeds.

Een echte arts had de toegezonden foto's meteen goed beoordeeld. Vroem deed dat niet, zoals gebruikelijk is als men door heeft dat het om een medische misser gaat.
Ik heb de foto goed beoordeeld. Dat die beoordeling niet is wat jij wilt horenis mijn probleem niet. Dat je niets doet met mijn uitleg en adviezen ook niet trouwens.

Kanik

kuklos schreef:Dus als ik het goed begrijp ben jij nog enkele echte arts tegengekomen. Want ze hebben allemaal gelogen tegen je. Alleen daarvoor ontbreekt het bewijs nog steeds, maar dat feit zullen we maar negeren.
Ja, dat is het probleem met de hedendaagse artsen, ze zijn bewijsbaar niet te vertrouwen.

kuklos

Kanik schreef:Ja, dat is het probleem met de hedendaagse artsen, ze zijn bewijsbaar niet te vertrouwen.
Lever dat bewijs dan eindelijk eens.

En als je dan toch bezig bent, ga gelijk eens in op de vragen van vroem.

Kanik

kuklos schreef:
Kanik schreef:Ja, dat is het probleem met de hedendaagse artsen, ze zijn bewijsbaar niet te vertrouwen.
Lever dat bewijs dan eindelijk eens.

En als je dan toch bezig bent, ga gelijk eens in op de vragen van vroem.
Voor de zoveelste keer, dat is reeds gebeurd. De toegezonden foto,s zijn voldoende en kinderlijk eenvoudig te beoordelen. Vroem liegt.

kuklos

Als ik het dus goed begrijp Kanik liegt dus iedereen die jouw mening niet deelt. Want daar komt jouw gehele casus inmiddels op neer.

Chocomelk

Kanik schreef:
Voor de zoveelste keer, dat is reeds gebeurd. De toegezonden foto,s zijn voldoende en kinderlijk eenvoudig te beoordelen. Vroem liegt.
Dit is een enorme beschuldiging die je nu doet hier !!! :twisted:

Vroem heeft er meer verstand van dan jou maar als jij denkt dat je meer
verstand van zaken hebt dan moet je ook helemaal geen arts/specials/tandarts bezoeken en
jezelf helpen met vanalles wat.
Maar niet hier liggen mauwen.

- het is vermoedelijk palladium, weet het niet ééns zeker (dat vermoedelijk zijn Kanik zijn woorden)
- beweert dat hij een ontsteking had terwijl het een bloedvatverwijding is

@ Kanik, je liegt, bedriegt, beschuldigt onterecht mensen !
Je kan niet ééns de vragen van Vroem beantwoorden maar wel durven schrijven dat Vroem liegt. :mrgreen:

Gesloten