LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opmaak website
-
Re: opmaak website
Uh hoofdpijn is gezakt, zo sloeg gelijk op me...ff niet hihih...
Kan me nu niet eens alles van andere forum herineren? Daar zat wel rood in toch? Ik weet hetniet meer,is dat wat...
Kan me nu niet eens alles van andere forum herineren? Daar zat wel rood in toch? Ik weet hetniet meer,is dat wat...
-
Ik wil niet veel zeggen, maar het forum is nu te breed voor mijn scherm. Moet steeds van links naar rechts scrollen. Van boven naar beneden en vice versa ok, dat is bijna met alles, maar van links naar rechts ben ik niet zo blij mee.
Of ligt dat aan de instellingen van mijn pc?
Of ligt dat aan de instellingen van mijn pc?
witte angora schreef: Of ligt dat aan de instellingen van mijn pc?
Nee dat ligt niet aan jouw pc, ik heb dat ook.
Ik heb daar totaal geen last van. Ik heb een 17" scherm op mijn laptop.ciske schreef:witte angora schreef: Of ligt dat aan de instellingen van mijn pc?
Emmy75 schreef:Ik heb daar totaal geen last van. Ik heb een 17" scherm op mijn laptop.ciske schreef:witte angora schreef: Of ligt dat aan de instellingen van mijn pc?
Nou dat ligt dus niet aan mijn pc, je kan wijzigen tot je een ons weegt.
Ik heb het met geen een forum alleen met dit.
ach er zijn ergere dingen. zo belangrijk is het niet
Maar we zien wel.
Dag later, nachtje over geslapen...............en............??
K vind t nog steeds niks
K vind t nog steeds niks
-
nergends last van ! alles past keurig in het scherm .
-
Ik heb een 19"scherm, en ik kan ook wijzigen tot het beeld van het scherm afvalt, maar helpen doet het niks.
Met Ctrl-scrollen helpt het wel iets, maar dan worden die letters weer zo pietepeuterig (Ja, ik heb de AAA al gezien en toegepast), bovendien is dit de enige manier om al dat wit een beetje in te perken.
Met Ctrl-scrollen helpt het wel iets, maar dan worden die letters weer zo pietepeuterig (Ja, ik heb de AAA al gezien en toegepast), bovendien is dit de enige manier om al dat wit een beetje in te perken.
-
Ciske en wa
Ik heb nergens last van...
Mischien liggen bepaalde dingen toch aan waar we mee zitten,chrome vandaag goed en nu ipad dat is safari...ie was ook goed?
Firefox misschien?
Mischien liggen bepaalde dingen toch aan waar we mee zitten,chrome vandaag goed en nu ipad dat is safari...ie was ook goed?
Firefox misschien?
-
weet je wat me ineens opvalt ! het aantal berichten van de forumgebruikers teld niet verder , alle berichten van vandaag staan nog op het zelfde aantal als gisteren en bij iedereen. niet dat het erg is maar viel me ineens op
Misschien nog en tip voor de moderatie, maak nog een meldknop voor trollen, dan hoef je niet zo lang te zoeken.
Men kan ook eens beginnen met die trollen te negeren, maar sommigen hier blijven er op reageren
Men kan ook eens beginnen met die trollen te negeren, maar sommigen hier blijven er op reageren
rozemarijntje schreef:Ciske en wa
Firefox misschien?
Ik heb het zowel thuis als op mijn werk, dus het ligt echt wel aan het forum.
Maar zoals gezegd, er zijn ergere dingen ,zoals die kleur
-
Kan best dat het met Firefox te maken heeft, maar dan zit de fout toch in de software van het forum. Ik heb het alleen hier, sinds vandaag, gisteren ging het goed, geen probleem.
Laatst gewijzigd door witte angora op 23 aug 2012 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier staat alles ook weer precies in het midden. Alleen de vorige pagina was behoorlijk breder, omdat er iemand het nogal breed liet hangen hier met al die smilies.
Ik ben al helemaal gewent aan de nieuwe opzet. Oh ja.... ik heb IE.
Ik ben al helemaal gewent aan de nieuwe opzet. Oh ja.... ik heb IE.
-
En raad eens? Probleem opgelost, ik heb alles weer in het midden! Nu nog even horen of dat bij Ciske ook zo is, dan zijn we weer allemaal blij.
O nee, is alleen deze pagina, pagina 10 moet ik nog steeds scrollen.
O nee, is alleen deze pagina, pagina 10 moet ik nog steeds scrollen.
Er zijn verschillende mensen hier, die het steeds opnieuw vragen, dus misschien wordt jouw oproep dan gehoord!sephora30 schreef:Misschien nog en tip voor de moderatie, maak nog een meldknop voor trollen, dan hoef je niet zo lang te zoeken.
-
1280 x 1024, redelijk gangbaar dacht ik.vogels schreef:Op welke resolutie staat je scherm dan?witte angora schreef:O nee, is alleen deze pagina, pagina 10 moet ik nog steeds scrollen.
Gekeken, ik heb het ook op pagina 10. alle anderen niet°!
Pag 10 van dit topic ??nevermind schreef:Gekeken, ik heb het ook op pagina 10. alle anderen niet°!
Ik niet, is bij mij ook normaal.
Welke view heeft u ? Oudste bericht bovenaan of nieuwste bovenaan ?
-
Als de mods nu eens gewoon een topic openden waarin ze aangaven wat ze er zelf aan doen, en wat wij kunnen doen, niet om nieuwe dingen te vertellen, maar gewoon om de neuzen allemaal dezelfde kant op te laten wijzen, dan zou het al een stuk schelen denk ik.Of de mods moeten maar eens alle berichten die over getrol gaan verwijderen.
Nu heeft iedereen zijn eigen visie op wat wel of niet werkt.