LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell Computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Vic

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Vic »

De moed zakt menu aardig in de schoenen...
Ik ben "slechts" drie weken aan het wachten op mn compu, maar nog steeds volverwachting...haha en toen...Ik kon mn status nog niet checken, dus bellen (want antwoorden per email doen ze niet) en ze konden me vertellen dat ik de betaling niet voor elkaar had en dat de order gecancelled was. Maar geen probleem, ze zetten de order wel weer voor me open (iets zegt me dan dat ze dit vaker dan 1x per dag horen). Dit hebben ze twee keer voor me gedaan totdat vandaag het verlossende emailtje kwam: mijn order is niet betaald !!!! Ik heb alles driedubbel gechecked...alles klopt. Ondertussen ben ik dus mooi 1000 euro lichter. ...wordt dus vervolgt....

Victor

Lampie80

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Lampie80 »

Ik heb tot nu toe wisselende ervaringen met dell 2 x maal een pc besteld geen problemen, maar tot nu toe en dell drijft mij nu echt tot wanhoop. Het is nu 30 dgn geleden heb nog steeds geen normale reactie gehad op mijn telefoontjes en emailtjes, de ALI figuren die daar werken hebben absoluut geen kaas gegeten hoe je klantvriendelijk met je klanten omgaat.

Ze sturen je telkens met een waardeloze smoes het riet in, Niet Betaald niet op voorraad bel volgende week maar terug dat soort dingen. Terwijl de vraag zo simpel waar de door mij bestelde en inmiddels betaalde goederen blijven. Een levertijd van nu bijna meer dan 1 maand is echt absurd te noemen. Het is te erg voor woorden dan je een bestaande klant van een jonge onderneming zo schandalig lang laat wachten. De volgende keer dat ik overweeg om nieuwe pc's aan te schaffen zal de fabrikant DELL niet meer in mij opkomen.

- Slechte Service
- Onbereikbaar per e-mail
- Ondeskundige medewerkers
- Vooruitbetaling van het volledige bedrag
- Lange levertijd


"Not So Easy As Dell"

Carl

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Carl »

Ik heb ook problemen met Dell.

Op 18 December 2003 heb ik bij Dell een 18 inch TFT scherm besteld.
Het is een PC PRIVE project van mijn baas, het scherm zou rond
12-01-2004 worden afgeleverd, maar ik heb nog niets van Dell
gehoord of gezien. :twisted:

Na een paar keer bellen met Dell krijg ik steeds te horen dat er problemen zijn met de productie, het kan nog maanden gaan duren.!!

Verder zeggen ze gewoon afwachten meneer!!
Wat een bedrijf !!!!!!!!!!!

kleij081
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2004 21:41

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door kleij081 »

Dinsdag 27 januari 2004
Ik bestel een computer bij Dell via Internet en betaal per CC € 1.102,27.

Dinsdag 3 februari 2004
De computer en AIO worden geleverd op mijn thuisadres.

Dinsdag 10 februari 2004
De computer en AIO voldoen niet aan mij verwachtingen. Ik neem contact op met Dell over de te lopen procedure. Er wordt mij door Nienke Slette medegedeeld dat ik dezelfde dag gebeld ga worden voor het ophalen van het systeem en dat de kosten € 80,- bedragen.

Dinsdag 17 februari 2004
Ik heb niets vernomen van Dell en stuur een mail en neem telefonisch contact op met Customer Care. Er wordt mij verteld dat ik dezelfde dag wordt gebeld voor het retour halen van de spullen.

Woensdag 18 februari 2004
Er staat een bericht op mijn voicemail dat men een afspraak wil maken voor het retour halen van de computer en AOI. Dit wordt ook bevestigd in een mail van Customer Care.

Donderdag 19 februari 2004
Ik wordt gebeld op mijn mobiel, op mijn werk, door een dame van Fast & Safe die de spullen wil laten ophalen. Daar er iemand in de buurt is kan het dezelfde dag plaatsvinden. Daar de oppas thuis is, is dat geen probleem. De oppas wordt thuis gebeld rond half twee en er wordt een afspraak gemaakt om langs te komen. Rond half drie verschijnt een dame aan de deur die zich uitgeeft voor het koeriersbedrijf. Zij neemt de twee dozen mee zonder een bewijs van ontvangst achter te laten. Later heb ik contact met de oppas en stuur een mail naar Dell of het correct is dat ik geen ontvangstbewijs heb ontvangen. Ik krijg een zeer laconiek antwoord dat ik mij niet druk hoef te maken.

Dinsdag 24 februari 2004
Mijn vrouw wordt gebeld door Dell voor het maken van een afspraak voor het ophalen van de spullen. Zij vertelt dat dat al is gebeurd. De medewerker van Dell vindt het vreemd dat we geen ontvangstbewijs hebben ontvangen. Later die dag stuur ik een mail naar Dell om een verklaring te krijgen voor de gang van zaken.


Woensdag 25 februari 2004
Ik ontvang een mail van Customer Care dat mijn mail is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.

Vrijdag 27 februari 2004
Na twee dagen stilte neem ik contact op met Dell. de afdeling logistiek vertelt mij dat men niets voor mij kan doen zonder ontvangstbewijs. Voor Dell is daarmee de zaak afgedaan.


De persoon die mijn computer en AIO heeft opgehaald moet in contact zijn geweest met één van de medewerkers van Dell, omdat deze persoon op de hoogte was van:
• het retourneren van spullen;
• de inhoud van de retour (twee dozen);
• mijn mobiele nummer (net drie weken oud);
• mijn privé telefoonnummer;
• mijn huisadres.

Voor het retourneren van bij Dell gekochte zaken wordt gebruik gemaakt van UPS. UPS besteedt op haar beurt de pick-ups uit aan Fast & Safe Kleintransport te Zaandam (dit bedrijf verkeert in faillissement).

Daar ik zelf twee jaar werkzaam ben geweest bij Dell schat ik mijn kansen klein in en ook die van alle andere gedupeerden.

Gast

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb 16-01 een laptop aangeschaft via het pc-prive-plan.
Ik heb duidelijk tegen de telefonische verkoper gezegd dat mijn, nu ex- werkgever dit bedrag zou betalen. Verder zei de verkoper dat ik die dag extra een gratis digitale camera of een gratis mp3 speler kon krijgen, ik hoefde alleen maar bij bijzonderheden in te vullen welke ik wilde hebben, ik koos voor de camera en vulde het in.
Omdat mijn werkgever voor 19-01 wegens rechterlijke zaken het bedrag moest weten van de pc, vroeg ik de verkoper de rekening naar mijn werkgever te mailen, zodat die meteen de laptop kon betalen, daarna kon de laptop besteld worden.
De verkoper vertelde dat hij dit meteen zou doen.
21-01 bleek dat mijn werkgever nog steeds geen rekening van Dell te hebben gekregen, waardoor ik weer tig keer moest inspreken bij de verkoper. Toen die eindelijk terugbelde, bleek dat hij de rekening naar mij had toegemaild, terwijl ik geen pc of laptop had en duidelijk had gezegd dat mijn werkgever die rekening moest hebben.

Hierdoor was ik genoodzaakt om veel telefoontjes met mijn advocaat en mijn ex-werkgever te plegen.
Toen er problemen kwamen met de betaling werd er door Dell weer naar mij gemaild, terwijl de verkoper toch echt wist dat ik niet mijn mail kon lezen.
Na veel telefoontjes over en weer, zonder excuses van de verkoper, werd mijn laptop eindelijk bij mij bezorgd, alleen ZONDER digitale camera, die ik er gratis bij zou krijgen.
Na weer een week proberen mijn verkoper aan de lijn te krijgen, belde hij me op. Hij had het nagekeken, er was iets fout gegaan. Hij zou de dig. camera opnieuw bestellen.
Dat is nu meer dan een maand geleden en ik heb nog geen digitale camera. Vorige week elke dag ingesproken bij de verkoper, maar hij heeft me niet terug gebeld. Toen nog op donderdag 4 maart 20 min. met klantenservice aan de lijn gehangen, maar mijn verkoper blijkt de enige persoon die de camera kan bestellen. De klantenservice zou mijn verkoper mailen en zeggen dat hij me moest bellen.
Tot op heden ben ik niet terug gebeld, al dat bellen heeft me waarschijnlijk meer gekost dan die hele digitale camera!!!

Jaap123

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Jaap123 »

:D Eind februari een Inspiron 510m Notebook besteld voor draadloos netwerk en draadloos internetten, (vooruit) betaald en daarna binnen 1 week in huis. Ik heb ontvangen wat ik heb besteld en alles werkt tot nu toe prima.

Tijmensen R.G.

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Tijmensen R.G. »

:cry: Een monitor van Dell kopen en ontvangen met versleten voetstuk (staander) is natuurlijk knudde. Op mijn e-mailtje verklaart Dell doodleuk: "Ach meneer, stuur de monitor maar terug, dan kunnen we een andere gebruiker daar nog een plezier mee doen!"
Wat een kletskoek! Onbetrouwbaar, dus!

axelhuisman

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door axelhuisman »

Morgen komt mijn Dell computer, HOOP IK DAN MAAR!!!, want als ik al deze reacties lees. Ik ben tot nu toe goed geinformeerd( door Leila Hendriksen) heb zelfs een order geannuleerd ivm een aanbieding de volgende dag ( geen afleverkosten) en opnieuw besteld. Zou na 8 maart geleverd worden ivm vakantie, week daarvoor al 2x aangeboden!!(binnen 2 weken) Toch houd ik mijn hart vast!!! Gek he!!!

Karel Jansen

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Karel Jansen »

Als Dell (ex) medewerker, kan ik je zeggen dat de kans groot is dat de verkopers in kwestie binnen 3 tot 6 maanden niet meer werkzaam is en zo werkt het binnen geheel Dell.

Kort door de bocht en dit is ook logisch vwbt het asosiale gedrag naar werknemers van Dell>> het gaat alleen om orders, verder NIET!!

Mijn advies ga op www.dell.nl een configuratie maken en ga naar een lokale PC boer en vraag daar ook een offerte aan. De kans is groot bij eventuele problemen dat die PC boer nog wel bestaat tov die " leuke" tijdelijke Dell medewerker.............. die wellicht niet meer werkzaam is en alleen uit is op snelle orders.

lang

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door lang »

Ha, vandaag stond er zowaar een vervoersbedrijf op de stoep met 3 computers. Zoals gezegd heb ik die dus geweigerd en teruggestuurd. Nu eens kijken wat er verder gebeurd.

Joenray

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Joenray »

Ook ik heb veel `Dellende´ meegemaakt. Mijn laptop had vrij snel na aankoop het probleem dat het scherm wegviel en hij daarna gewoon uitviel. Er is duidelijk iets kapot, kan er niet meer op werken.

Sinds begin november vorig jaar verschillende telefoontjes met Dell gepleegd (ik ben ook niet te spreken over de communicatie!), met als resultaat dat ik allerlei testen heb gedaan, alles opnieuw heb geïnstalleerd, en ik steeds opnieuw werd afgescheept. Op de Dell support site vond ik de foutmeldingen die ik heb terug bij andere Dell-gebruikers, het is wel zeker dat er iets aan het apparaat kapot is (waarschijnlijk mother board of beeldscherm). Ik heb garantie tot eind maart, maar ze weigerden het apparaat gewoon in te nemen!

Nu is het, via een kennis die veel verstand heeft van computers en na de nodige dreigementen, eindelijk gelukt dat ze de laptop opsturen naar Ierland, maar nu is de garantie bijna afgelopen.
We hebben voor de zekerheid maar een aantal maanden extra garantie betaald, maar eigenlijk is dit van de zotte :twisted: !
Ben benieuwd of anderen ook problemen met uitvoeren van garantie hebben gehad.

Reindert

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Reindert »

Ik geef toe niet alle 13 pagina's met reacties gelezen te hebben maar mijn ervaring is positief. Een kale computer besteld via internet, bevestiging via e-mail, geschatte levertijd +/- 2 weken. 5 Dagen voor geplande leverdatum stond de bezorgdienst al voor de deur. Doos in perfecte staat, computer werkt meteen, meest geruisloze kast die ik ooit heb gehoord. Helaas hielp een (niet door Dell geleverd) programma het XP systeem in de puin, een kleine fout in de Bios maakte opnieuw installeren een beetje lastig want hij start niet automatisch op van CD. Daarna opnieuw geinstalleerd met meegeleverde CD's, 4 CD's, geen directe Dell recovery CD (minpuntje) maar gebruiksvriendelijk genoeg en het werkt weer zoals het hoort. Service kan ik niet over oordelen (niet nodig gehad), maar het product en de levering scoort zeer goed in mijn ogen. Wat de prijs betreft, voor 350 Euro een compleet systeem (exclusief monitor, echt Intel processor inclusief Windows licentie) is bij een reguliere winkel haast onmogelijk. Dus tot zover ben ik een zeer tevreden klant. Mijn medeleven met klanten die negatieve ervaringen hebben maar het is onterecht van de HCC en RADAR om alleen de slechte kant te laten zien. Online winkelen staat nog steeds in de kinderschoenen, Dell is een pionier en maakt ongetwijfeld fouten maar met wat verbeteringen in service (gezien de reacties hier) lijkt Dell gewoon een goed bedrijf.
PS, Ik ben ook al jaren een zeer tevreden klant van UPC tv, internet en telefonie dus misschien heb ik ergens een engeltje boven mijn hoofd hangen (bericht getypt op Dell met Chello verbinding).

Reindert.

Marcell

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Marcell »

In feb. 2004 bestelde ik een derde Dell PC binnen 6 jaar (ook voor familie), technisch is de kwaliteit m.i. erg goed, service is nu totaal niet meer aanwezig. Wat UPC langzaam aan leert geldt tegenovergesteld voor Dell. Het probleem bij deze derde PC was bevestiging en levering (hij doet het nog steeds trouwens). Na de order op internet geplaatst te hebben volgde ruim een dag later betalingsinformatie en direct via internetbankieren werd het totale bedrag afgeschreven. Een week later telefonisch (wachttijd 15 min.) geinformeerd naar een bevestiging maar er volgde een automatische e-mail, deze deelde mee dat pas na betalingsontvangst de order in behandeling kon worden genomen. En dat terwijl het ruim een week was afgeschreven. Weer een dag later gebeld (bijna 25 min. wachttijd) en men zag in het systeem (misschien gebruikt het callcenter wel Packard Bell) dat de PC onderweg was. Gevraagd of afleveradres goed was overgenomen uit de order, niet dus. Is alsnog gedaan maar toch verscheen UPS de 1e keer en een dag later op verkeerde adres en tevergeefs. Opnieuw gebeld (min. 15 min. wachttijd) en nu had men een fax nodig met copie legitimatie. Volgende dag UPS weer tevergeefs op verkeerde adres. Weer gebeld (en gewacht uiteraard) om 3e poging (op een vrijdag) op het goede adres te krijgen, dat zou van UPS afhangen en anders zou het hopelijk de maandag na het weekeinde worden... Uiteindelijk zelf naar (regionaal) UPS distributiecentrum in Apeldoorn gereden waar wel meer klachten over Dell bekend waren. UPS gaf super service terwijl, officieel, alleen Dell er mee mag communiceren. Als het aan Dell lag was die PC er nog niet geweest. Slot: het heeft mij behalve ergernis erg veel tijd en geld gekost door bellen, faxen, mailen en het zelf ophalen, ik heb voor de juistheid Dell verzocht de normaal gehanteerde transportkosten beleefd te willen crediteren voor al dit ongemak. Reactie van Dell? Daarin zijn zij te easy, je wordt compleet genegeerd zodra zij jouw geld binnen hebben. En het is zo dom van hun want ik was erg tevreden en heb het anderen aanbevolen, nu ontraad ik het ten sterkste. Ik ben nu bezig via [email protected] waar diverse contact personen zijn want iemand bij Dell HQ moet toch verantwoordelijk zijn voor zo'n chaos bij Dell Netherlands?

Jackie

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Jackie »

Wij hadden op 14-11-2003 een laptop besteld via internet, ook gelijk geld overgemaakt, echter bij nacontrole bleek dat ik geen laptop maar een gewone computer had besteld. Ik heb onmiddelijk telefonisch contact met dell gezocht en de order werd onmiddelijk stop gezet en binnen 2 werkweken zou mijn geld weer gestort zijn op mijn rekening.
Echter na 3 weken maar eens weer gebeld, 55 min. in de wacht, en weer werd beloofd dat mijn geld onmiddelijk overgeboekt zou worden, na 6 wk. nogmaals gebeld, weer 50 min. in de wacht, maar nu zou mijn geld écht overgemaakt worden.Drie weken later nog steeds geen geld, toen maar eens gemaild, geen reactie terug van Dell. Uiteindelijk ben ik vorige week bij het bureau van rechtshulp geweest en werd door hun geadviceerd om een aangetekende brief te versturen, waarin ze binnen een termijn van 2 wk.nog de kans kregen om het geld alsnog terug te storten. Wanneer ze daar weer niets mee deden om dan gerechtelijke stappen te ondernemen, waarvan alle kosten natuurlijk voor Dell zouden zijn.
Ik heb dit in de aangetekende brief (met ontvangstbewijs) vermeld.
Binnen 3 dagen had ik al een telefoontje van Dell, met duizendmaal excuus en er werdt direct werk van gemaakt. Na 4 uurtjes kreeg ik weer een telefoontje, dat het geld nu echt over gemaakt was en binnen 2 á 3 dagen zou het op mijn rekening bij geschreven zijn. En inderdaad binnen 2 dagen had ik mijn 1336.37 Euro terug! :lol:
Maar het is toch te gek dat je 14 weken!! op je eigen geld moet wachten en je bijna naar de rechter moet om je geld weer terug te krijgen!!
Wij kunnen de naam Dell niet meer horen!
We hebben echter nu wel een idee hoe het komt dat Dell vorig jaar zoveel winst heeft behaald, U ook??

sron

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door sron »

Yep, daar ben ik nu dus ook, aangetekende brief en dreiging met rechtszaak op kosten Dell.

Half november laptop besteld en betaald. Twee keer gebeld, maar half december was de order nog niet in behandeling genomen. Heb toen gecancelled: factuur kon niet meer in 2003, en in 2004 zijn de fiscale voorwaarden voor pc privé slechter, dus dat was niet handig. Was het sowieso al helemaal zat.

Order afzeggen was geen probleem, en geld zou worden teruggestort. Nee dus. Vanaf dat moment hebben ze de order tóch in behandeling genomen. Hele circus liep ineens als een trein, maar wel te laat. Orderbevestiging, telefoontje voor leveringsafspraak, zelfs levering aan de deur (geweigerd). Elke keer contact opgenomen met Customer Care (duurt inderdaad minstens een half uur en mijn god, die naam). Elke keer uitgelegd dat ik al weken geleden had aangegeven die laptop niet meer te willen, en dat refund was beloofd. En elke keer zou het in orde worden gemaakt, binnen een termijn van twee tot vijf weken, afhankelijk van wie ik sprak...

Inmiddels half maart, nog geen cent gezien van de ruim 1600 euro. Vorige week nog eens gebeld. Laptop staat volgens customer care medewerker nog in depot in NL en moet naar Ierland. Pas dan zou creditnota volgen. Duurt me allemaal te lang. Wat een prutswerk! Nu ga ik er dus vol in, ik ben het behoorlijk zat.

P.S. 90% van de positieve reacties in dit forum is zo nietszeggend en in algemene termen gesteld dat die 100% zeker van Dell-medewerkers afkomstig zijn. Jongens, wat vangen jullie hiervoor? 1600 euro extra?

jfk

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door jfk »

Het eerste deel van mijn verhaal postte ik op 4 maart, hier een klein stukje:
17-2 tijdens de 24-uurs-aanbieding een laptop besteld. (...) (18-2) nog overgemaakt onder vermelding van de juiste nummers. Volgens de mail zouden we dan "binnen 5 werkdagen" meer informatie ontvangen.
(maar dat was dus na 11 dagen nog niet het geval)

Nouja, na enkele keren bellen en met valse beloftes en kluitjes het riet in gestuurd te zijn hebben we uiteindelijk iemand aan de telefoon getroffen die wel moeite ging doen om het een en ander uit te zoeken. De dag erop een mail ontvangen dat we volgens de financieele afdeling 30 euro te weinig hadden overgemaakt. Toen ons echt kwaadgemaakt, order van Dell en bankafschrift gefaxt, oh, uhm, ja, oeps, u heeft dus toch al het hele bedrag betaald, nou, dan gaan we de laptop maar bestellen voor u.

En vandaag is-tie bezorgd, 10 dagen nadat bij Dell duidelijk was geworden dat we wel netjes het hele bedrag hadden betaald.

Mijn idee is dat er een erg, erg gebrekkige interne communicatie is bij Dell (zeker tussen de helldesk en de financieele afdeling), maar dat ze het allemaal uiteindelijk wel goed bedoelen. Nadat bij hun duidelijk was dat de betaling in orde was, is het allemaal keurig en snel verlopen.

Ze krijgen van mij het voordeel van de twijfel, maar ze moeten wat aan hun interne communicatie gaan doen.

(Nu de laptop nog gaan uitproberen...)

In ieder geval... Ik wilde even laten weten dat het verhaal vooralsnog positief is ge-eindigd. Niet alleen slechte verhalen over Dell.

Arthuro

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Arthuro »

Ongelofelijk hoe lang ze mensen laten wachten aan de telefoon. Inderdaad krijg je nooit antwoord op je emails. Ik moest mijn order annuleren wat een medewerker had toegezegd. Twee dagen voor aflevering kom ik erachter dat het niet is gebeurt, moest ik een keer of 10 bellen en nog konden ze niets voor mij doen. Echt helemaal niemand die wat voor je kan betekenen aan de telefoon.

Ook de afleveraar UPS was zeer onbeschoft aan de telefoon.
Konden geen enkele toezegging doen wanneer er afgeleverd werd (ja daar betaal je 78 euro voor). Voor klachten moest ik weer naar Dell, maar die wilde ik niet meer spreken.

Ik ben ze spug zat! Volgende keer ga ik naar de winkel.

Janneke Peters

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Janneke Peters »

Sinds drie jaar heb ik een PC van Dell. Ik ben uitermate tevreden over Dell! Zowel de kwaliteit van de PC, als de mogelijkheden bij Dell, de klantenservice (vaak geraadpleegd), als de prijs-kwaliteitverhouding zijn uitermate goed. Ik heb geen klachten over Dell.

Tl

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Tl »

Heb ondertussen mijn Dell ontvangen, na 5 weken of meer wachten. Ik koop nooit meer een dell. IK heb het systeem niet ontvangen dankzij dell maar omdat ik rechtstreeks de leverancier heb gebeld en met hem heb afgesproken. adres gewijzigd bij hun alles, want bleek ze haddn nooit een ijziging van Dell ontvangen. Ondanks dell mij weken had belooft het te hebben doorgegeven.

Mijn Laptop werkt Prima, dat wel, maar de afleverservice vidnt ik niets. Nu ben ik benieuwd naar hun helpdienst als ik problemen heb

Victor
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mar 2004 20:40

Re: Dell Computers

Ongelezen bericht door Victor »

...heb er nu een punt achter gezet...
nadat ze dus wekenlang beweerden geen geld van me te hebben ontvangen en dat ook niet direct achter hun (dell)computer voor me konden nagaan is de maat vol. Met 1 telefoontje naar hun bank: Citibank Amsterdam, heb ik uitgevonden dat ze allang het volledige bedrag hadden ontvangen (binnen het betalingstermijn van 5 werkdagen wel te verstaan) !! Toen had dell het natuurlijk ook ineens teruggevonden, na weer wat beloftes dat ik spoedig de orderbevestiging zou ontvangen (had ik overigens 4 weken geleden ook al ontvangen...) heb ik uiteindelijk de boel afgekapt. Ik ben nu al een maand mn geld kwijt en de order is nog niet eens in behandeling. Eer ik het boeltje heb kon het systeem weleens verouderd zijn.

Ze hebben me beloofd zo spoedig mogelijk mn geld terug te storten...
ohoh, waar had ik dat eerder gehoord?? Ik ga dus maar braaf deze week afwachten...

Gesloten