LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laderwebshop leveringen
Re: Laderwebshop leveringen
Op 4 december 2013 een Samsung S4 batterij besteld en tot nu toe nog niets vernomen van deze shop.
Door de redelijk goed uitziende site en 'voor 22u besteld morgen in huis' text toch besteld.
Valt me heel erg tegen en nu ik de reacties lees helemaal!!!! Wanneer komt er wat beweging in mijn bestelling met nr 13982?????
Door de redelijk goed uitziende site en 'voor 22u besteld morgen in huis' text toch besteld.
Valt me heel erg tegen en nu ik de reacties lees helemaal!!!! Wanneer komt er wat beweging in mijn bestelling met nr 13982?????
Dus negatieve reviews plaatsen helpt. Raar... deze webshopeigenaar is sowieso raar: hij reageert wel hier en op andere review-sites, maar de telefoon opnemen doet-ie blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2014 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote
-
- Contacteer:
Mocht u als klant een vraag hebben over uw bestelling neem dan contact met ons op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact Dit forum lezen wij niet iedere dag.
Ik heb al een aantal keer contact proberen op te nemen dmv telefoon het het gegeven contact formulier. Dit is denk ik niet de manier van zaken doen?
Het gaat maar om een batterij maar het idee zo opgelicht te worden, en niets te ontvangen is voor nieuwe klanten niet wensbaar. Indien ik reactie krijg, of nog liever mijn bestelde product kan ik nog enigszins positief zijn en het hier melden...
Het gaat maar om een batterij maar het idee zo opgelicht te worden, en niets te ontvangen is voor nieuwe klanten niet wensbaar. Indien ik reactie krijg, of nog liever mijn bestelde product kan ik nog enigszins positief zijn en het hier melden...
Ach, de narigheid gaat ook in 2014 verder.Sinds 1 januari 2014 tot nu alweer 5 nieuwe klachten,eigenlijk triest.Zal wel weer worden opgelost,maar toch.SanderRv schreef:Ik heb al een aantal keer contact proberen op te nemen dmv telefoon het het gegeven contact formulier. Dit is denk ik niet de manier van zaken doen?
Edit = link verwijderd.
Laatst gewijzigd door trail46 op 09 jan 2014 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hallo,
Na het lezen van verschillende fora betreft deze webshop was ik er ook al bang voor. Bij het contactformulier staat duidelijk "aderwebshop uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop."
Het mocht niet zo zijn, na het versturen van 3 contactmail afgelopen 7 dagen heb ik reeds nog geen antwoord mogen ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging tentijde van de betaling.
Het lijkt erop dat de klachten allemaal gegrond zijn, ben ik zelf helaas aan het ervaren.
Ik wacht "niet rustig" af tot de 30 dagen en zal dan mijn geld terug eisen. Tot die tijd zolang ik geen antwoord krijg of iets ontvang. Houd ik dit forum in de gaten, en klachten.nl etc etc..
Gewenste oplossing: Antwoord formulier(en) beantwoorden en mijn product of geld terug aub.
grt Jermaine (nu al een ontevreden klant)
Na het lezen van verschillende fora betreft deze webshop was ik er ook al bang voor. Bij het contactformulier staat duidelijk "aderwebshop uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop."
Het mocht niet zo zijn, na het versturen van 3 contactmail afgelopen 7 dagen heb ik reeds nog geen antwoord mogen ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging tentijde van de betaling.
Het lijkt erop dat de klachten allemaal gegrond zijn, ben ik zelf helaas aan het ervaren.
Ik wacht "niet rustig" af tot de 30 dagen en zal dan mijn geld terug eisen. Tot die tijd zolang ik geen antwoord krijg of iets ontvang. Houd ik dit forum in de gaten, en klachten.nl etc etc..
Gewenste oplossing: Antwoord formulier(en) beantwoorden en mijn product of geld terug aub.
Het schiet dus niet op om daar wat te bestellen dat is wel duidelijk.
Triest dat er zoveel mensen zitten te wachten op hun bestelde produkt maar op hun
site wel aangeven dat het binnen 24 uur geleverd word.
Triest dat er zoveel mensen zitten te wachten op hun bestelde produkt maar op hun
site wel aangeven dat het binnen 24 uur geleverd word.
tja, maar meneer Laderwebshop is ook vooral bezig om alleen de citicasters aan te pakken.. de klachten laat-ie gewoon doorlopen. Hele bijzondere bedrijfsvoering
Ja, vanaf 1 januari jl lopen er alweer 7 nieuwe klachten.Het blijft lastig om te benoemen waar deze ''ondernemer'' nu precies mee bezig is behalve (na veel gezeur) klachten op te lossen.Jermaine2014 schreef:Hallo,
Na het lezen van verschillende fora betreft deze webshop was ik er ook al bang voor. Bij het contactformulier staat duidelijk "laderwebshop uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop."
Edit= (deze) klachten opgelost.
Laatst gewijzigd door trail46 op 09 jan 2014 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hallo,
Ik heb op 16-12-2013 een solarlader besteld. Bestellingnummer 14290. Omdat de levering niet op tijd was zou ik mijn overgemaakte bedrag teruggestort krijgen volgens communicatie via trosradar en laderwebsite (verschillende mailtjes gestuurd met mijn rekeningnummer) Nu nog steeds niets vernomen.
Graag ontvang ik of de bestelling of mijn overgemaakte geld van €23.90 terug!
Groet Linda Meijers
Ik heb op 16-12-2013 een solarlader besteld. Bestellingnummer 14290. Omdat de levering niet op tijd was zou ik mijn overgemaakte bedrag teruggestort krijgen volgens communicatie via trosradar en laderwebsite (verschillende mailtjes gestuurd met mijn rekeningnummer) Nu nog steeds niets vernomen.
Graag ontvang ik of de bestelling of mijn overgemaakte geld van €23.90 terug!
Groet Linda Meijers
-
Ja het blijft oplopen, wat nog erger is, is dat laderwebshop blijkbaar wel op klacht.nl/twitter/en hier op trosradar berichtjes stuurt en totaal NIET reageert via het contactformulier van de eigen site. Het is erg zorgelijk nl. dat ik geen betalingsbevestiging heb gekregen sinds betaling in december 2013.
Als ik in iedergeval binnenkort geen antwoord krijg zie ik mezelf gedwongen aangifte doen bij mijnpolitie.nl ik adviseer andere "klanten" die ook het gevoel hebben te worden opgelicht hetzelfde te doen want dit is geen doen voor de consument en zeker niet voor een webshop dat adverteert met levering binnen 24 uur.
Ik bedoel, meerdere contactmails via de site EN geen bestellingsoverzicht/betalingsbevestiging? en geen enkel antwoord kan toch niet?
Gelukkig voorziet Trosradar wel in standaard ingebrekestelling brieven etc voor mensen die het zoeken.
Dit kwam ik ook nog tegen online een link met gegevens van de beste man van laderwebshop volgens kvk, http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl-op-lichter-pas-op/
Als ik in iedergeval binnenkort geen antwoord krijg zie ik mezelf gedwongen aangifte doen bij mijnpolitie.nl ik adviseer andere "klanten" die ook het gevoel hebben te worden opgelicht hetzelfde te doen want dit is geen doen voor de consument en zeker niet voor een webshop dat adverteert met levering binnen 24 uur.
Ik bedoel, meerdere contactmails via de site EN geen bestellingsoverzicht/betalingsbevestiging? en geen enkel antwoord kan toch niet?
Gelukkig voorziet Trosradar wel in standaard ingebrekestelling brieven etc voor mensen die het zoeken.
Dit kwam ik ook nog tegen online een link met gegevens van de beste man van laderwebshop volgens kvk, http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl-op-lichter-pas-op/
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2014 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link naar Facebook verwijderd
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link naar Facebook verwijderd
Best knap dat dit topic een dik jaar bestaat en al 10 pagina's beslaat...
Pas op hè, het is onze tendentieuze berichtgeving die het probleem is.
-
- Contacteer:
Beste heer en mevrouw,
Bedankt voor uw berichten helaas kunnen wij u hier niet helpen, neem contact op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact hier kunnen wij u helpen.
Groet,
Laderwebshop
Bedankt voor uw berichten helaas kunnen wij u hier niet helpen, neem contact op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact hier kunnen wij u helpen.
Groet,
Laderwebshop
en dat samen met de "opgeloste" klacht op Klacht.nl>Laderwebshop schreef:Beste heer en mevrouw,
Bedankt voor uw berichten helaas kunnen wij u nergens mee helpen, neem dus nooit contact op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact .
Groet,
Laderwebshop
Goed bezig....denk ik. Wellicht krijgt de klant weer de schuld, want wie bestelt er nu een accu/batterij bij een laderwebshop? Voor kaas ga je ook naar de smid?Na weken heb ik eindelijk batterij ontvangen i.p.v. mijn geld terug. Bij aankomst blijkt de batterij niet geschikt te zijn voor mijn Galaxy S4. Weer gemaild gebeld geen reactie
Bokkel wat is het probleem om accu/batterij te bestellen bij een laderwebshop ?
Het is geen Ladderwebshop.
Het is geen Ladderwebshop.
Ik heb dus geen idee wat er zo schokkend of beledigend was aan mijn post dat het nodig was op deze te verwijderen.
De eigenaar van ladershop heeft niet goed de posts gelezen want daarin wordt duidelijk gezegd dat ze al menigmalen contact hebben proberen op te nemen.
En ik vind nog steeds dat als je een online winkel hebt die pretendeert alles binnen 24 uur te leveren en dat niet doet,je toch eerst hard aan je loze beloften moet gaan werken ipv te reageren op een forum.
Plus blijkbaar zijn klanten ook niet tevreden over het contact en dat lijkt me toch wel belangrijk.
Maar goed als dat te beledigend is voor meneer Ladershop,dan zal dit bericht ook wel weer gemeld worden.
De eigenaar van ladershop heeft niet goed de posts gelezen want daarin wordt duidelijk gezegd dat ze al menigmalen contact hebben proberen op te nemen.
En ik vind nog steeds dat als je een online winkel hebt die pretendeert alles binnen 24 uur te leveren en dat niet doet,je toch eerst hard aan je loze beloften moet gaan werken ipv te reageren op een forum.
Plus blijkbaar zijn klanten ook niet tevreden over het contact en dat lijkt me toch wel belangrijk.
Maar goed als dat te beledigend is voor meneer Ladershop,dan zal dit bericht ook wel weer gemeld worden.
-
Zowaar is mijn klacht bij klacht.nl opgelost! Super! (na aangifte gisteren)
https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.ph ... iew=294031
Top bedrijf, en erg goed in de service.
Ter info : geen mail gehad, geen contact gehad, geen antwoord gehad, geen betalingsbevestiging gehad.
Ben benieuwd als ik wat krijg of het dan wel hetgene is wat ik heb besteld.
Ik laat het horen... voor de consumenten onder ons.
https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.ph ... iew=294031
Top bedrijf, en erg goed in de service.
Ter info : geen mail gehad, geen contact gehad, geen antwoord gehad, geen betalingsbevestiging gehad.
Ben benieuwd als ik wat krijg of het dan wel hetgene is wat ik heb besteld.
Ik laat het horen... voor de consumenten onder ons.
tja, zo werkt helaas Klacht.nl . De winkel geeft aan of het is opgelost, niet de klant. Dat had ik al een keer aangegeven en ze schijnen er aan te werken.
Het is haast niet te geloven, laderwebshop loste ( nu ja. dat staat nog te bezien als je bovenstaande reactie leest) vandaag op en op dezelfde dag (9 Jan dus) staan er weer drie nieuwe klachten.Dat is echt dweilen met de kraan open en kan toch ook voor een ondernemer geen pretje zijn.http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/