LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
SanderRv
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2014 22:31

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door SanderRv »

Op 4 december 2013 een Samsung S4 batterij besteld en tot nu toe nog niets vernomen van deze shop.
Door de redelijk goed uitziende site en 'voor 22u besteld morgen in huis' text toch besteld.
Valt me heel erg tegen en nu ik de reacties lees helemaal!!!! Wanneer komt er wat beweging in mijn bestelling met nr 13982?????

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

Dus negatieve reviews plaatsen helpt. Raar... deze webshopeigenaar is sowieso raar: hij reageert wel hier en op andere review-sites, maar de telefoon opnemen doet-ie blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2014 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Mocht u als klant een vraag hebben over uw bestelling neem dan contact met ons op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact Dit forum lezen wij niet iedere dag.

SanderRv
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2014 22:31

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door SanderRv »

Ik heb al een aantal keer contact proberen op te nemen dmv telefoon het het gegeven contact formulier. Dit is denk ik niet de manier van zaken doen?
Het gaat maar om een batterij maar het idee zo opgelicht te worden, en niets te ontvangen is voor nieuwe klanten niet wensbaar. Indien ik reactie krijg, of nog liever mijn bestelde product kan ik nog enigszins positief zijn en het hier melden...

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

SanderRv schreef:Ik heb al een aantal keer contact proberen op te nemen dmv telefoon het het gegeven contact formulier. Dit is denk ik niet de manier van zaken doen?
Het gaat maar om een batterij maar het idee zo opgelicht te worden, en niets te ontvangen is voor nieuwe klanten niet wensbaar. Indien ik reactie krijg, of nog liever mijn bestelde product kan ik nog enigszins positief zijn en het hier melden...
Ach, de narigheid gaat ook in 2014 verder.Sinds 1 januari 2014 tot nu alweer 5 nieuwe klachten,eigenlijk triest.Zal wel weer worden opgelost,maar toch.
Edit = link verwijderd.
Laatst gewijzigd door trail46 op 09 jan 2014 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Jermaine2014
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jan 2014 10:23

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Jermaine2014 »

Hallo,

Na het lezen van verschillende fora betreft deze webshop was ik er ook al bang voor. Bij het contactformulier staat duidelijk "aderwebshop uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop."

Het mocht niet zo zijn, na het versturen van 3 contactmail afgelopen 7 dagen heb ik reeds nog geen antwoord mogen ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging tentijde van de betaling.
Het lijkt erop dat de klachten allemaal gegrond zijn, ben ik zelf helaas aan het ervaren.

Ik wacht "niet rustig" af tot de 30 dagen en zal dan mijn geld terug eisen. Tot die tijd zolang ik geen antwoord krijg of iets ontvang. Houd ik dit forum in de gaten, en klachten.nl etc etc..

Gewenste oplossing: Antwoord formulier(en) beantwoorden en mijn product of geld terug aub.

grt Jermaine (nu al een ontevreden klant)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Het schiet dus niet op om daar wat te bestellen dat is wel duidelijk.
Triest dat er zoveel mensen zitten te wachten op hun bestelde produkt maar op hun
site wel aangeven dat het binnen 24 uur geleverd word.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

tja, maar meneer Laderwebshop is ook vooral bezig om alleen de citicasters aan te pakken.. de klachten laat-ie gewoon doorlopen. Hele bijzondere bedrijfsvoering :lol:

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Jermaine2014 schreef:Hallo,
Na het lezen van verschillende fora betreft deze webshop was ik er ook al bang voor. Bij het contactformulier staat duidelijk "laderwebshop uw iPhone lader, Galaxy lader, HTC, LG en Blackberry opladers altijd in 24 uur geleverd bij Laderwebshop."

Het mocht niet zo zijn, na het versturen van 3 contactmail afgelopen 7 dagen heb ik reeds nog geen antwoord mogen ontvangen. Zelfs geen bestelbevestiging tentijde van de betaling.
Het lijkt erop dat de klachten allemaal gegrond zijn, ben ik zelf helaas aan het ervaren.
grt Jermaine (nu al een ontevreden klant)
Ja, vanaf 1 januari jl lopen er alweer 7 nieuwe klachten.Het blijft lastig om te benoemen waar deze ''ondernemer'' nu precies mee bezig is behalve (na veel gezeur) klachten op te lossen.

Edit= (deze) klachten opgelost.
Laatst gewijzigd door trail46 op 09 jan 2014 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

lmeijers1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2013 09:55

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door lmeijers1984 »

Hallo,

Ik heb op 16-12-2013 een solarlader besteld. Bestellingnummer 14290. Omdat de levering niet op tijd was zou ik mijn overgemaakte bedrag teruggestort krijgen volgens communicatie via trosradar en laderwebsite (verschillende mailtjes gestuurd met mijn rekeningnummer) Nu nog steeds niets vernomen.

Graag ontvang ik of de bestelling of mijn overgemaakte geld van €23.90 terug!

Groet Linda Meijers

Jermaine2014
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jan 2014 10:23

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Jermaine2014 »

Ja het blijft oplopen, wat nog erger is, is dat laderwebshop blijkbaar wel op klacht.nl/twitter/en hier op trosradar berichtjes stuurt en totaal NIET reageert via het contactformulier van de eigen site. Het is erg zorgelijk nl. dat ik geen betalingsbevestiging heb gekregen sinds betaling in december 2013.

Als ik in iedergeval binnenkort geen antwoord krijg zie ik mezelf gedwongen aangifte doen bij mijnpolitie.nl ik adviseer andere "klanten" die ook het gevoel hebben te worden opgelicht hetzelfde te doen want dit is geen doen voor de consument en zeker niet voor een webshop dat adverteert met levering binnen 24 uur.

Ik bedoel, meerdere contactmails via de site EN geen bestellingsoverzicht/betalingsbevestiging? en geen enkel antwoord kan toch niet?

Gelukkig voorziet Trosradar wel in standaard ingebrekestelling brieven etc voor mensen die het zoeken.

Dit kwam ik ook nog tegen online een link met gegevens van de beste man van laderwebshop volgens kvk, http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl-op-lichter-pas-op/
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2014 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: link naar Facebook verwijderd

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

Best knap dat dit topic een dik jaar bestaat en al 10 pagina's beslaat...

kuklos
Berichten: 10285
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door kuklos »

Pas op hè, het is onze tendentieuze berichtgeving die het probleem is. :mrgreen:

Laderwebshop
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2013 02:26
Contacteer:

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Laderwebshop »

Beste heer en mevrouw,
Bedankt voor uw berichten helaas kunnen wij u hier niet helpen, neem contact op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact hier kunnen wij u helpen.

Groet,

Laderwebshop

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

Laderwebshop schreef:Beste heer en mevrouw,
Bedankt voor uw berichten helaas kunnen wij u nergens mee helpen, neem dus nooit contact op via http://www.laderwebshop.nl/index.php?ro ... on/contact .
Groet,

Laderwebshop
en dat samen met de "opgeloste" klacht op Klacht.nl>
Na weken heb ik eindelijk batterij ontvangen i.p.v. mijn geld terug. Bij aankomst blijkt de batterij niet geschikt te zijn voor mijn Galaxy S4. Weer gemaild gebeld geen reactie
Goed bezig....denk ik. Wellicht krijgt de klant weer de schuld, want wie bestelt er nu een accu/batterij bij een laderwebshop? :mrgreen: Voor kaas ga je ook naar de smid?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Bokkel wat is het probleem om accu/batterij te bestellen bij een laderwebshop ?
Het is geen Ladderwebshop. ;)

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door gilas »

Ik heb dus geen idee wat er zo schokkend of beledigend was aan mijn post dat het nodig was op deze te verwijderen.

De eigenaar van ladershop heeft niet goed de posts gelezen want daarin wordt duidelijk gezegd dat ze al menigmalen contact hebben proberen op te nemen.
En ik vind nog steeds dat als je een online winkel hebt die pretendeert alles binnen 24 uur te leveren en dat niet doet,je toch eerst hard aan je loze beloften moet gaan werken ipv te reageren op een forum.
Plus blijkbaar zijn klanten ook niet tevreden over het contact en dat lijkt me toch wel belangrijk.

Maar goed als dat te beledigend is voor meneer Ladershop,dan zal dit bericht ook wel weer gemeld worden.

Jermaine2014
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jan 2014 10:23

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Jermaine2014 »

Zowaar is mijn klacht bij klacht.nl opgelost! Super! (na aangifte gisteren)

https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.ph ... iew=294031

Top bedrijf, en erg goed in de service.

Ter info : geen mail gehad, geen contact gehad, geen antwoord gehad, geen betalingsbevestiging gehad.
Ben benieuwd als ik wat krijg of het dan wel hetgene is wat ik heb besteld.

Ik laat het horen... voor de consumenten onder ons.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

tja, zo werkt helaas Klacht.nl . De winkel geeft aan of het is opgelost, niet de klant. Dat had ik al een keer aangegeven en ze schijnen er aan te werken.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Het is haast niet te geloven, laderwebshop loste ( nu ja. dat staat nog te bezien als je bovenstaande reactie leest) vandaag op en op dezelfde dag (9 Jan dus) staan er weer drie nieuwe klachten.Dat is echt dweilen met de kraan open en kan toch ook voor een ondernemer geen pretje zijn.http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/

Gesloten