LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

tja gast maar je ex-collega lukt het aardig om de mensen hier bezig te houden, en sorry maar ik heb tot nu toe geen verbetering gezien

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Hier in amsterdam ook nog geen verbetering! Zolang UPC weigert om normaal te reageren op brieven en faxen zal der service toch echt nooit verbeteren.

Cable Guy
Berichten: 61
Lid geworden op: 14 apr 2004 13:07

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Beste mensen,

Helaas, of misschien is het juist wel goed, ben ik dankzij Puma door de mand gevallen, ik werk inderdaad niet bij UPC.
Doordat je meteen voor medewerker van UPC wordt uitgescholden als je hier iets positiefs over UPC zegt, ben ik een beetje (teveel misschien) in mijn rol van Cable Guy opgegaan. Jullie reacties waren dan ook erg vermakelijk! Het is bijna te leuk om ermee te stoppen, maar goed, ik heb mijn lolletje gehad en nu is het weer tijd voor wat anders.
Hoewel Puma gelijk heeft als hij zegt dat ik niet bij UPC werk, vergist hij zich sterk als hij denkt dat ik een UPC fan ben, die zich wil verzetten tegen iedereen die iets negatiefs over UPC te melden heeft.
Zelf heb ik ooit diensten afgenomen van dit bedrijf, maar ben daar al ruim anderhalf jaar geleden mee gestopt omdat ik ook opeens een vreemde rekening zonder verdere uitleg kreeg.
Sindsdien leef ik mijn leven, wrok of haat koester ik eigenlijk niet tegen dit toch wel iets of wat zielige bedrijf, zoals jullie dat wel doen.
Vorig jaar april heb ik meteen Digitenne genomen toen het er was, nadat ik al ruim 4 maanden!!! zonder tv had gezeten. Inmiddels heb ik KPN telefonie en sinds kort kan ik internetten via adsl. Zo ben ik ook op deze site terecht gekomen en ik kon het gewoon niet laten om te doen zoals ik heb gedaan...
Ik wil nu dan ook mijn excuses aanbieden aan mensen die zich misschien gekwetst voelen door mijn uitspraken (die overigens dus absoluut niet gemeend waren, maar bedoeld waren om bij jullie felle reacties uit te lokken).
Dat er misschien mensen zijn die dachten UPC is echt een k*t bedrijf, kijk maar naar die Cable Guy en hoe die doet, dat vond ik juist wel een leuke bijkomstigheid. Maar achteraf vind ik dit niet helemaal eerlijk ten opzichte van de welwillende mensen (als die er zijn) die echt bij UPC werken. Ik denk ook eigenlijk niet dat mensen die echt bij UPC werken, hier komen reageren.
Tot slot toch een echt gemeend advies: zet UPC van je af, ga verder met je leven. Dit geldt zeker voor degenen die al maanden lang op dit forum rondhangen en menen dat alle positieve opmerkingen over UPC de grond ingeboord dienen te worden. Volgens mij is dat niet goed voor jezelf als je dit jarenlang doet! En voor UPC maakt het echt geen fluit uit volgens mij.

Met vriendelijke groet,
"Cable Guy"
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

hoffie

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door hoffie »

lol UPC is dus op 19 april gestopt met het beter doen...... sjammer ze waren nog niet in mijn regio aangekomen met het beter doen...... snik :cry:

Echt zo

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Echt zo »

Het is me wel opgevallen dat upc het de laatste tijd echt veel beter doet! :D
Ik heb hier eens wat zitten lezen en ik begrijp al die klachten niet zo goed. :?:
Als ik (als het al nodig is) eens keer moet bellen met hun helpdesk, dan word ik binnen drie minuten te woord gestaan en ik krijg dan advies waar ik echt iets aan heb en als ze iets voor mij moeten doen, dan doen ze dat ook razendsnel en goed.
Ja upc is echt goed, ik heb een tijdje adsl gehad, nou niets dan ellende! Op dit moment zit ik er over te denken om ook mijn telefoon van UPC te gaan nemen, ze zijn namelijk wel veel goedkoper dan kpn. :!: :!:

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

vooral doen echtzo, als je eens geluk hebt wil niet zeggen dat je altijd guus geluk blijft hoor, maar wens je sterkte met je keuze

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

UPC doet het toch beter de laatste tijd?

ZIJN ZE ZEKER ALWEER EEN MAAND MEE GESTOPT :P !!!!

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

Mensen gaan dood in afrika omdat ze geen genoeg water en voedsel krijgen....

En jullie maar zeuren omdat jullie geen leven hebben.
Zielig, kijk is naar de spiegel...

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

blah, wat heeft dat er nou weer mee te maken. Als ik nu bij jou in zou breken heb je toch ook niet zo iets van : ach ja er gebeuren ergere dingen op de wereld. Begrijp me niet verkeerd wat in afrika en andere landen gebeurd vind ik ook verschrikkelijk, maar daarom wordt mijn leed als gevolg van de verschrikkelijke incompetentie van UPC en haar medewerkers niet minder. Volgens mij zijn het ook 2 zaken die je totaal niet met elkaar kan vergelijken.

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

Ik wil er eigenlijk alleen maar mee zeggen dat WIJ als Nederlanders het helemaal niet zo slecht hebben, maar toch is het alleen maar gezeik.

Ik had Chello plus, sinds ze de datalimiet naar beneden had geschroefd heb ik opgezegd en krijg ik deze maand een 8mbit adsl verbinding zonder datalimiet.
En dit alles zonder frustraties.

Als iemand niet tevreden is met chello, zeg het dan op en neem adsl.
En je bent klaar!!

Al dat gekanker is ook niet goed.
Ik word er gewoon misselijk van.

henkje

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door henkje »

ik sta minder lang in de wacht laatste tijd bij de chello helpdesk. Dat is dan wel weer positief!

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

blah, ik heb 2 jaar geleden ook chello opgezegd. per brief, aangetekend en per fax. helaas denkt chello tot op de dag van vandaag er anders over. ik hou me ook liever bezig met andere zaken maar zodra ik weer een intrum justitia brief ontvang moet ik toch reageren. was het maar zo simpel met upc!

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

En dit zijn de lullige dingen van UPC die nog wel een tijd zo zal blijven.
maar wat heeft het voor zin om constant op dit forum te gaan vertellen hoe slecht upc wel niet is ?
Het heeft allemaal geen zin.

Want het probleem wat jij hebt heeft niet iedereen.
Als dat zo was dan had upc geen enkele klant meer gehad.

succes iig

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Niet iedereen heeft dat probleem. Ik wel en ik wil er voor zorgen dat anderen niet de zelfde ervaring krjigen met upc als ik. Ik zal ze zwart blijven maken totdat ze mijn probleem op een fatsoenlijke wijze hebben opgelost. "Gelukkig" is dat niet zo moeilijk omdat meerdere dezelfde ervaring hebben met UPC en precies begrijpen wat ik bedoel.

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Mensen gaan dood in afrika omdat ze geen genoeg water en voedsel krijgen....
Als die mensen wel een goede verbinding hadden gehad konden ze eten en drinken via internet bestellen. Zie je hoe belangrijk het kan zijn?

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

Laatst reed ik door de mcdrive in hoorn. ik bestelde een menu met cola erbij. Ik gaf netjes 10 euro en kreeg me wisselgeld terug.
Toen ik thuis kwam zag ik dat er een ander soort 2 euro bij zat, 1 of andere buitenlandse munt wat 25cent waard was.
Ik heb meerdere brieven geschreven naar mcdonalds en krijg moeilijk een antwoord terug. als ik een antwoord terugkrijg dan had ik er helemaal niks aan. bellen deed ik niet, want dat vond ik zonde van me geld terwijl ik misschien wel geholpen kon worden.

Dus iedereen die dit leest :

McDonalds zijn monopolisten die overal misbruikt van maakt!
Je bent VERPLICHT om daar elke avond te eten!!
Ze naaien je constant, nooit geen service daar.
Administratief zijn ze ook verrot, want ik krijg verkeerde wisselgeld.
kortom, GA NOOIT NAAR DE MCDONALDS, *&*&@*&#*@&^# want ik ben zielig.

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

Ook heb ik een tijdje een adsl abbo gehad van planet.
Ik had een max download van 128 KB/sec

Ik haalde nooit meer dan 110KB/sec de etters.
Einde van de maand kreeg ik de eerste rekening, ik heb natuurlijk niet betaald omdat ik me beloofde snelheid niet kreeg.
4 maanden verder hebben ze mij ZOMAAR afgesloten terwijl ZIJ hun beloftes niet nakomen.
Nu 2 jaar verder krijg ik nog steeds (spook) rekening van ze.
Wat een *** bedrijg zeg.
Jongens, nooit xs4all nemen, want administratief deugen ze niet en je haalt nooit de beloofde snelheid.

ooooh wat ben ik zielig aan het doen...

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

Want na planet had ik xs4all, en ik kreeg ook alleen maar spookrekeningen.

Geen Planet en xs4all voor mij.
*** bedrijf!!

Gast

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik werk nu al een maand bij de V&D. Ik had afgesproken dat ik per uur 10 euro bruto zou krijgen. Na mijn salarisstrookje nauwkeurig bestudeerd te hebben was het 8 euro per uur. Nou ga ik niet meer werken totdat ik het verschil alsnog betaald krijg. Wat een zeurpiet ben ik, he.

Als ik bij de bakker voor een heel brood betaal, elke dag, dan zal ik ook eisen dat ik een heel brood krijg en niet een half, elke dag weer. En wat ben ik een zeurpiet.

zo kan ik nog wel tientallen voorbeelden bedenken. Ik vind het alleen een beetje kinderachtig.

blah

Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?

Ongelezen bericht door blah »

Ik vind het niet een beetje kinderachtig, ik vind het compleet kinderachtig al het gedoe hiero.

De mensen stellen zich aan (niet degene die ECHT problemen met upc heeft) en blaten hier alles maar af.
Als ze in het echte leven ook zo zijn dan zullen ze geen fijn sociaal leven hebben.

Gesloten