Hallo
Ik ben vandaag met mijn moeder mee geweest met zo een bus reisje.
kwart voor 7 werden we opgehaald , en toen andere mensen ophalen 1,5 uur.
Toen kwamen aan in om half tien in Uedem Duitsland.
Geen gratis ontbijt zo als in brief stond koffie met eventueel gebak naar betaling.
Gastheer Jeroen verwelkomde ons , en begon over de GRATIS cadeaus , aan te bevelen zo als in brief stond ,
Het cadeau pakket met daarin
* bloedworst *fles rode wijn
* eieren * fles witte wijn
*kaas *boter
*worst *ham
*groenten * tomaten
*wortelen *spaghetti
*aardappelen *boerenbrood
*donker brood * eenpansmaaltijd
* koek * salami
Van deze producten hebben we alleen de bloedworst , koek , worst en pakje drinken gehad.
Dus van de 18 produkten maar vier producten, dit vindt ik als eerste niet kloppen.
De andere prijzen was, een tv zou worden verloot, dit is niet gebeurt.
Mijn moeder was met drie andere uitgeloot voor een bedrag van 3500, niet gebeurt.
Een porseleinen pop , wel gehad.
Een grill plaat , nee ook niet.
Er waren volgens hem nog veel cadeaus over en omdat het zaterdag was ging hij ze ook uitdelen onder ons , ook niet gebeurt.
Het programma zal niet al te lang duren want het was zaterdag en de gastheer wilde ook wel op tijd naar huis want hij had nog een bbq en wilde het vlot afronden, de meeste mensen hadden toch al zo een bed en dat scheelde veel tijd zei hij aan het begin. NIET DUS!!!!!!!!
Nou toen het programma PHUF van half tien tot vier uur met eten tussen door , wat gratis zou zijn maar niet het geval was !!!!!!!
Hij heeft het over een nieuwe telefoon gehad met alarm functie, en natuurlijk over de wollen dekens ,kussens , matrassen enz.
Toen kwamen nog de reizen die zij aanbieden .
Ondertussen was het vier uur .
De buschauffeur stond al een tijd door de deur opening te kijken, alle mensen naar de bus , het programma was dat we naar Rees in Duitsland gingen en dan een boottocht + zomerbazar dit moet een markt of braderie zijn.
Wij op weg naar Rees zeg de buschauffeur dat we naar Tolkamer gingen en vandaar naar Rees, met boot.
Wij dachten oké, maar ook dit was niet zo , doordat de presentatie zolang duurde was de boot al weg en stonden wij daar. HIERVOOR BEN IK GEZELLIG MET MIJN MOEDER MEE GEGAAN EN MET MIJ OOK HEEL VEEL ANDERE MENSEN DIE IN DE BUS ZATEN.
DUS zo goed als geen cadeaus Geen geld prijzen of tv. geen compleet pakket , geen ontbijt , middag eten tegen betaling , geen boottocht of gezellige markt of grill plaat.
EEN GROTE TELEURSTELLING.
GELD KLOPPERIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIt moet een bedrijf zijn van Snoeijnk holding
DR Schuster
En zit op meerdere adressen via boekingcentrale
Postbus 166
758 Losser
en ook ,
Postbus 201
9670 AE Winschoten
OP ONZE BRIEF STOND HET ADRES
postbus 78
9500 AB Stadskanaal.
NOU WAT EEN LEUKE DAG NOOIT MEER.........!!!!!!!!!!!!!!!!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)