Ik dnap ook niet dat...nou ja het zal wel.
Heb nu genoeg aan mezelf,sorry,maar het is even zo..
@ ciske dus in ams staat er nog nergens oliebollen kraam
Nou nee 1 jan hoef ik ze echt niet meer,dan ben ik het zat
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
@ ciske dus in ams staat er nog nergens oliebollen kraamhuh
Ik denk dat ze wel willen weten of ze met enige regelmaat op je kunnen rekenen. Ook voor de mensen met wie je als visite een babbeltje wilt maken, is dat misschien prettig.tenormin schreef:@Witte Angora, dat bedoelde ik dus, toen ik werd afgewezen voor 'het echte vrijwilligerswerk', ik opperde om dan zo nu en dan, als ik mezelf goed genoeg voelde, om gewoon eens bij iemand binnen te wippen en gewoon als 'visite' een babbeltje te maken. Dát begrijp ik dan niet; dat zoiets word afgewezen. Daar hangt toch geen 'organiseren van' vanaf? Maar goed, zal wel aan mij liggen. Ik krijg ook vaak, onverwachts, iemand die even langs komt, gezellig. En dat had ik simpel in gedachte; alleen, zij kunnen kennelijk niet simpel denken, tja, hoe moeilijk kan men het maken?
Dat maakt niets uit je moet komen wanneer het hen uitkomt en niet wanneerJolijn schreef:Dat kan ik dan idd niet goed begrijpen, jij was daar bekend, de verzorgenden en bewoners kenden je.
Chocomelk schreef:Dat maakt niets uit je moet komen wanneer het hen uitkomt en niet wanneerJolijn schreef:Dat kan ik dan idd niet goed begrijpen, jij was daar bekend, de verzorgenden en bewoners kenden je.
de vrijwilliger het uitkomt lichamelijk.
Ahaciske schreef:@ ciske dus in ams staat er nog nergens oliebollen kraamhuh
Jawel rozemarijntje, ik quote dat jij ze niet veel eet, ik alleen met oud en nieuwjaar.
rozemarijntje schreef: Ahaja hand he tast meer aan
nachtrust vooral dus soms hihihih...
Nou heb nu op en denk niet meer tot oud en nieuw,had ff ineens trek...
:
Dat je niet officieel als vrijwilligster ingeroosterd kunt worden, begrijp ik wel, maar op deze manier krijg je toch het idee dat je niet welkom bent. En dat is jammer, want je kunt wel gewoon iets extra's bieden.tenormin schreef:Ja, dat heb ik reeds lang begrepen, dat is erg: helaas. Weet nooit als ik opsta of al dan niet bewegen/lopen mogelijk is, soms weken wel goed en dan is het even gedaan. Maar goed, maakt niet uit: is niet anders. Mij hoor je niet klagen hoor. Zeker niet als ik lees wat anderen 'mankeren'. Count my blessings.Chocomelk schreef:Dat maakt niets uit je moet komen wanneer het hen uitkomt en niet wanneerJolijn schreef:Dat kan ik dan idd niet goed begrijpen, jij was daar bekend, de verzorgenden en bewoners kenden je.
de vrijwilliger het uitkomt lichamelijk.
Dacht dat jij ook al weg bleef van dit topic vandaar dat ik het vroeg.witte angora schreef:Valt wel mee Choco. Ben even met andere dingen bezig. Af en toe neem ik hier een kijkje maar verder ben ik inderdaad op het moment wat rustig.