LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgericht vereniging schadeloos-stelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

pieter bedankt,daarom hebben deze twee verenigingen hun eigen doelstelling en deze twee doelstellingen staan voor de rechten van de gedupeerde op een proces.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

blindelingsvertrouwen hoe beoordeel je dit door te voelen,te zien,te ruiken of te proeven ik zou het niet weten.Wat ik wel weet is waar vind je de motivatie om weer iets te ondernemen zonder dat je van te voren al een vooroordeel hebt.Om dit te overwinnen probeer je iets te doen wat ten eerste gratis is en kwalitatief goed uit te testen is na dat je goed overlegd hebt met je partner of iemand die je vertrouw.Als dit gratis product goed bevalt en goed bij je past en je vertrouwen gewonnen hebt dan ga je er mee door.""Dit is nou een fase van ondernemen van iets"",maar we zijn nog steeds voorzichtig want er wordt nog steeds negitief over het product gedaan of gepraat dit brengt u aan het twijfelen ondanks dat u zelf overtuigd bent van de kwaliteit hier van.Laat maar denkt u niemand doet het en waarom zou ik de eerste zijn om in die trein te stappen want dat is al een keer verkeerd gegaan(aandelenlease).En elke dag knaagt de gedachte aan u hoe moet ik die advocaat betalen zonder aan het idee van de vereniging schadeloosstelling deel te nemen,u haalt u schouders op en zegt het komt wel goed want in het najaar komt de OOSTINGPLOEG MET EEN UITSLAG daar wacht ik wel op.Een dag later krijgt u een telefoontje van één of andere verzekerings/beleggingsinstelling wij lossen het voor u op en de nek haren staan weer om hoog vanwege het dexia gevoel.En u maar zeggen nooit en nooit doe ik dit,de vier muren in de kamer lijken de kamer steeds kleiner te maken en u wil naar buiten toe.En buiten ziet u iemand bellen met een mobiel en deze persoon kijkt u aan en zegt wat kan ik voor u betekenen en u zegt plotseling zonder dat u het in de gaten heeft vraagt u via welke provider belt u,de persoon zegt via aspider en u zegt het factuur ook de persoon zegt gelukkig wel via aspider en dat bespaart me op het bellen en onderling is dit gratis en trouwens het vaste net ben ik ook aan gesloten bij elkaar is het goedkoper en kwalitatief gelijk(vergelijk kpn).Ik schud mij hoofd heen en weer en zeg tegen mij zelf,waarom twijfelde ik steeds waarom doe ik niet wat ik moet doen""naar mij zelf luisteren""Het eerste wat je proefd,ruikt,voelt of aanraakt is de beste ingeving in je leven.Dit is een omschrijving van twijfelaars en onzekere gedupeerde,mensen ga de strijd in met vereniging schadeloosstelling.
vrgr.andre de croos.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Harry »

Andre, hebben ze je bij aspider gehersenspoeld of zo ?

Groetjes Harry

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

harry,een product met kwaliteiten daar blijf je over praten.Een product die daar niet aan voldoet aan de kwaliteiten(kwantiteit dus) vergaat aan doordrongenheid en doorzettingsvermogen. Bijvoorbeeld een dexia product die kwantiteit in zich heeft.Vandaar dat je ook een grote rest schuld hebt.Kwaliteit heeft een aanloop nodig maar als het éénmaal bekend is en naar tevredenheid bevonden is,dan willen de gedupeerde niets anders dan een goed product om te strijden samen met vereniging schadeloosstelling.vrgr.andre de croos

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 20 Mar 2004 11:08 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

harry,een product met kwaliteiten daar blijf je over praten.Een product die daar niet aan voldoet aan de kwaliteiten(kwantiteit dus) vergaat aan doordrongenheid en doorzettingsvermogen. Bijvoorbeeld een dexia product die kwantiteit in zich heeft.Vandaar dat je ook een grote rest schuld hebt.Kwaliteit heeft een aanloop nodig maar als het éénmaal bekend is en naar tevredenheid bevonden is,dan willen de gedupeerde niets anders dan een goed product om te strijden samen met vereniging schadeloosstelling.vrgr.andre de croos
Wat heb je gedronken? Ik snap hier werkelijk niets van!

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast4 »

Daarom krijg je ook de gouden eikel uitgereikt.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Hallo iedereen,

De site is vandaag online gezet.
Kijk waar de vereniging voor staat en u kunt zich ook meteen inschrijven.

vrgr. Andre de Croos Vereniging Schadeloosstelling.

WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Hans A »

croosjes maakt over het hele forum reclame, op de homepage maakt hij reclame voor een ander, de site stikt van de pop-ups met reclame.
Kortom 99% reclame en een heel klein stukje over onze problemen.
Schept weinig vertrouwen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

hans A,het probleem is dat ik de waarheid spreek en de dingen doe die ik zeg dat is jouw probleem.Met dit systeem worden wel degelijk de gedupeerde mee geholpen en het kost ze niets en alleen een beslissing te nemen en doorzettingvermogen.Maar misschien heb jij daar een probleem mee.Het kan natuurlijk ook zijn dat jij juist de"" tegen stander "" bent van dit geheel of er mee ""gebaat ""bent als de gedupeerde juist niet geholpen worden.Meld je aan WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
vrgr.andre de croos vereniging schadeloossteling.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Hans A »

Deze reactie heeft mij overtuigd!

Verder maak ik er geen woorden aan vuil, ik hou niet zo van modder gooien. (zoek het forum maar af, je zult dit soort reactie van mij niet vinden).

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Nee, alleen van Gast4 en zijn vele aliassen

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast4 »

Daarom krijg je ook de gouden eikel 2004 uitgereikt door Jack Spijkerman.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

:lol:

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast4 »

Meer van :roll: 8) :shock: :wink:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

twijfelen,jammer dat gedupeerde nog steeds blijven achterom kijken in plaats daarvan toekomst gericht te kijken.gedupeerde laat je toch niet mee voeren met de twijfels van een ander neem de beslissing zelf.In het verleden lieten jullie je ook verleiden door mooie praatjes van zo genaamde adviseurs luister naar je zelf en vergelijk het product met andere daarbij kost het niets en geen contract en plezier voor twee met doorzetting vermogen voor de toekomst.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik vind het zo'n heerlijk ouderwets initiatief, jammer dat we niet meer buiten de commercie kunnen, het is ergens heel erg sympathiek, alleen niet haalbaar.

Andre kom tot je zelf knul sprookjes bestaan niet meer in deze wereld. Maar het typeert je wel als mens. Als je vrouw was, gaf ik je een dikke zoen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door JH »

Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.

Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
Reclame-uitingen bevatten.
Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.

Sinto
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:12

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door Sinto »

Zeg Croosjes

Ik heb jullie site eens bekeken maar ben zeer terughoudend ten aanzien van jullie initiatief.
Het wemelt van de verplichtingen tot abonneren op... en reclame voeren van.... hier tot ginder met de gekste activiteiten. Ik heb er de nodige vraagtekens bij en vraag me af wat voor meerwaarde jullie plan heeft met al die verbintenissen en zoveelste stichting.
Nee hoor , laat mij maar handelen met Pay- back met een echt grote voorman Piet, de enige echte!!!

Sinto :P :P

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

Geplaatst op 21 Mar 2004 21:39 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

sinto,ik zeg ook niet dat jullie het moeten doen,trouwens de keus is aan jullie zelf en niet aan mij.Ik heb dit op gezet voor de gedupeerde want wat ik zeg doe ik
ieder geval speel ik uiteraard geen sinterklaas,maar ik laat jullie wel zien dat er nog verantwoordelijkheden ten uw zelf zijn en niet alleen de gene die de vereniging opgericht heeft vandaar de verplichtingen.Begrijp het goed ik moet mij ook verantwoorden tegen over de belasting,controle bedrijfsadministratie en sponsors van daar de verplichtingen.Maar daar één tegen kost het niets voor de gedupeerde.Maar ik blijf het zeggen kom niet op het laatste moment en zeg dan van je zou dit en dat,want dan zegt de vereniging schadeloosstelling dankje de koekkoek.Maar iedergeval blijven we door strijden en wachten af wat de uitslagen zullen zijn van de oosting ploeg en het proces van de stichtingen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Naar boven

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: opgericht vereniging schadeloos-stelling

Ongelezen bericht door croosjes »

vervelend,ten eerste is dit een vereniging met sponsors waaruit inkomsten voor activiteiten wordt ontplooid voor gedupeerde ,dat is iets anders dan de vereniging PAYBACK.omdit zo in goede banen te leiden al die inkomsten en verantwoordelijkheden krijgt de organisatie van de vereniging schadeloosstelling 30% uit de belfactuur en 70% voor advocaten en gedupeerde.De opbouw van de kas,dit voor later de gedupeerde schuldevrij te pleiten als het mis gaat met het proces in de rechtzaal(ik hoop het niet).OOK zullen er reizen georganiseerd worden voor gedupeerde die geregisteerd staan alles inclusief.Trouwens een belasting dienst kijkt niet alleen naar winst ze kijken in het algemeen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.

Gesloten