LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!
Re: Biostabil 2000 werkt wel!
hallo,ik ben een tijdje in spanje geweest en mijn man heeft chronische pijn in zijn rug hij is timmerman en werkt in bouw hij mist een tussenwervel hij stond op met ibuprufen en ging er mee naar bed, in spanje ging het goed mis en heeft 2 weken niet kunnen lopen van de pijn we gingen naar een zondagmarkt en daar stond een man met magneten bioflow uit engeland daar is dit al meer dan 20 jaar en ook voor dieren ik heb ook gedacht oh,tellsellproduct mijn man ging op een stoel zitten dan kon hij al 2 weken niet met een band om zijn rug met 3 magneten en voelde verlichting???? ik dacht ja hoor wat is dit ????we hebben een bandje gekocht er zit 2000 gauss in zo"n magneet wat erg veel is en ze zijn wel gepattenteerd en als medisch hulpmiddel erkent door de engelse overheid.het leukste is dat ze er voor dieren zijn en die kunnen het echt niet tussen hun oren hebben oh ik heb een band om nou ga ik huppelen en springen???? ik heb vele krantenartikelen als bewijs uit engeland ..... weet u de bloedcellen gaan langs de magneet en springen los de bloedcellen zijn het transportmiddel van het menselijk/dierlijk lichaam voor afval/voedingsstoffen ze gaan aan elkaar klonteren heb foto"s van met en zonder magneet ze kunnen nu meer ZUURSTOF VERPLAAATSEN /AFVALSTOFFEN wat betekend dat het lichaam zich beter gaat voelen wat betreft die hanger 2000 zal er best wel magneet kracht in zitten maar het moet wel een hoog gauss gehalte hebben anders werkt het niet ik ben distributeur geworden en help mensen ermee ze mogen hem 3 maanden proberen anders geld terug !!!! en dat geeft wel garantie ik doe er verder nog niet veel mee alleen als iemand er over begint zeg ik heb misschien iets wat je kan helpen zo niet geld terug en heb wel positieve reacties zelf heb ik pms en erge hoofdpijnen dit is echt wel minder geworden sinds ik de band draag er zijn magneten voor mens dier water gas auto motor allen met testen uit engeland door consumenten en instanties...... dus wat ik wil zeggen is dat magneten wel degelijk kunnen helpen als ze maar krachtig genoeg zijn bovendien is de bioflow omgepoold waardoor de kracht zo hoog is en dat is de enige magneet ter wereld die in die grootte die kracht heeft en pattend heeft.... en mijn man is een ander mens geworden stuk vrolijker zonder die pijn .... dus niet te negatief over de magneettherapie het kan mensen en dieren wel degelijk helpen
genezen is wat anders en mag men nooit beweren maar verbetering en kwaliteit van het leven kan wel behaald worden met verlichting en soms verdwijnen de klachten en als ze da band af doen kan het terug komen
groeten van een positieve gebruiker van de magneten petra
genezen is wat anders en mag men nooit beweren maar verbetering en kwaliteit van het leven kan wel behaald worden met verlichting en soms verdwijnen de klachten en als ze da band af doen kan het terug komen
groeten van een positieve gebruiker van de magneten petra
Nou Petra,
je man mist een tussenwervel en zelfs dat probleem lossen die magneten op.
Sterker nog....de magneten hebben alle punten aan het einde van je zinnen ook opgelost.
Zo krijg je vanzelf weer opnieuw hoofdpijn.
Als Bruno je berichtje leest biedt hij je zo een contract voor de tv aan.
Maar sterkte natuurlijk met de gezondheid.
je man mist een tussenwervel en zelfs dat probleem lossen die magneten op.
Sterker nog....de magneten hebben alle punten aan het einde van je zinnen ook opgelost.
Zo krijg je vanzelf weer opnieuw hoofdpijn.
Als Bruno je berichtje leest biedt hij je zo een contract voor de tv aan.
Maar sterkte natuurlijk met de gezondheid.
Petra, kun je dat bericht nog een keer plaatsen, maar nu mét interpunctie?
Dank.
Dank.
Ik heb me de Biostabiel ook aangeschaft.
Sinds mijn 12 de jaar heb ik last van een doorgezakte rechtervoet, dat kan soms zeer pijnlijk zijn.
Vorige week vrijdag kreeg ik hem binnen. Sinds maandag heb ik geen last meer van verstuikingen. Om onverklaarbare reden zitten er nu opeens nieuwe zolen onder mijn schoenen.
Groet
Sinds mijn 12 de jaar heb ik last van een doorgezakte rechtervoet, dat kan soms zeer pijnlijk zijn.
Vorige week vrijdag kreeg ik hem binnen. Sinds maandag heb ik geen last meer van verstuikingen. Om onverklaarbare reden zitten er nu opeens nieuwe zolen onder mijn schoenen.
Groet
Mensen die zwaar in de **** zitten gaan dénken dat het helpt.
Denk je nu echt dat als het waar zou zijn, dit niet op de reguliere markt zou komen, of in het ziekenfonds?
Als het werkelijk zo was, zou de overheid geen moment peinzen om hiermee in zee te gaan.
En dit scheelt dan al gauw 30 miljard.
Met andere woorden, bedrog..
Je ziet in de mensen die zo'n dig hebben een bepaald patroon, overspannen geweest, fysiotherepy, ergotherapie, en ga zo maar door.
En tenslotte zit het tussen je oren.
Net als snoep, je voelt je op dat moment lekker, terwijl dat puur tussen de oren zit.
Net als patat, het smaakt lekker, maar het helpt niks, integendeel..
De biostabiel is bij de mensen die zoveel klachten hebben een psychologisch wondermiddel...
En wie word er beter van.....Brúno.......
Kortom..kolder
En zonde van het geld...
Denk je nu echt dat als het waar zou zijn, dit niet op de reguliere markt zou komen, of in het ziekenfonds?
Als het werkelijk zo was, zou de overheid geen moment peinzen om hiermee in zee te gaan.
En dit scheelt dan al gauw 30 miljard.
Met andere woorden, bedrog..
Je ziet in de mensen die zo'n dig hebben een bepaald patroon, overspannen geweest, fysiotherepy, ergotherapie, en ga zo maar door.
En tenslotte zit het tussen je oren.
Net als snoep, je voelt je op dat moment lekker, terwijl dat puur tussen de oren zit.
Net als patat, het smaakt lekker, maar het helpt niks, integendeel..
De biostabiel is bij de mensen die zoveel klachten hebben een psychologisch wondermiddel...
En wie word er beter van.....Brúno.......
Kortom..kolder
En zonde van het geld...
Ik ben van mening dat een hangertje niks..maar dan ook niks kan verbeteren aan je gezondheid.
Denk eens na...hoe ben je ongezond geworden, ook door een hangertje??
De gezondheid wordt verbetert door de oorzaak aan te pakken en niet door de symptomen te gaan bestrijden (bijv: een chemisch pilletje in je lijf te gooien of een biostabieletje om je nek te gaan hangen)
Denk eens na...hoe ben je ongezond geworden, ook door een hangertje??
De gezondheid wordt verbetert door de oorzaak aan te pakken en niet door de symptomen te gaan bestrijden (bijv: een chemisch pilletje in je lijf te gooien of een biostabieletje om je nek te gaan hangen)
Overigens....onderwerp "Biostabiel" hoort niet onder Gezondheidszorg te vallen maar onder Ziekteindustrie.
Het is natuurlijk geweldig dat de biostabil werkt voor een kleine groep mensen. Er zal een geloofs effect bestaan het zogenaamde placebo-effect. Zolang je gelooft dat het sieraad de biostabil 2000 werkt voor jou klachten, kan het zijn dat dit ook echt gebeurt. Dit is vaak aangetoond bij het testen van nieuwe medicijnen dat mensen die een suikerpilletje kregen, ook beter werden zonder het medicinale bestandsdeel.
Tsja, maar om dan maar 100 euro te gaan vragen voor een hangertje IS EN BLIJFT OPLICHTING!Het is natuurlijk geweldig dat de biostabil werkt voor een kleine groep mensen. Er zal een geloofs effect bestaan het zogenaamde placebo-effect. Zolang je gelooft dat het sieraad de biostabil 2000 werkt voor jou klachten, kan het zijn dat dit ook echt gebeurt. Dit is vaak aangetoond bij het testen van nieuwe medicijnen dat mensen die een suikerpilletje kregen, ook beter werden zonder het medicinale bestandsdeel.
Want: je doet dan net alsof jij de persoon bent die iemand beter heeft gemaakt en dat is gewoon niet zo.
Groetjes.
"Geachte heer Santanera,
... Wat mijn BioStabil 2000 betreft, welke ik heb tegen aangezichtspijn, heb ik nooit voor contrôle durven opsturen, omdat ik verschrikkelijk bang was dat de pijn terug zou komen. Ik heb hem nu anderhalf jaar en de pijn is WEG! Ik gebruik de BioStabil 2000 nu alleen nog 's nachts, en soms zelfs een dag niet. Gelukkig ben ik nu van zware medicijnen en pijn verlost. Mijn leven is hierdoor totaal veranderd en daarvoor heel veel dank!
P.M. te Middelburg"
Ik snap er niks meer van. Je mag dat ding toch s'nachts niet dragen!!
Gezien op de nieuwe lachwekkende, misleidende website van B.SANTANERA. De website bevat ook nog veel onwaarheden.
http://www.biostabil2000.nl
... Wat mijn BioStabil 2000 betreft, welke ik heb tegen aangezichtspijn, heb ik nooit voor contrôle durven opsturen, omdat ik verschrikkelijk bang was dat de pijn terug zou komen. Ik heb hem nu anderhalf jaar en de pijn is WEG! Ik gebruik de BioStabil 2000 nu alleen nog 's nachts, en soms zelfs een dag niet. Gelukkig ben ik nu van zware medicijnen en pijn verlost. Mijn leven is hierdoor totaal veranderd en daarvoor heel veel dank!
P.M. te Middelburg"
Ik snap er niks meer van. Je mag dat ding toch s'nachts niet dragen!!
Gezien op de nieuwe lachwekkende, misleidende website van B.SANTANERA. De website bevat ook nog veel onwaarheden.
http://www.biostabil2000.nl
Gisterenavond was het programma Hoe?Zo! op de televisie.
Hier werd het placebo-effect besproken en ook aangetoont dmv een
testje. De biolabiel is nét zoiets. Als je maar vaak genoeg zegt dat het werkt zijn er altijd mensen die het geloven.
Succes met u BioLabiel
Hier werd het placebo-effect besproken en ook aangetoont dmv een
testje. De biolabiel is nét zoiets. Als je maar vaak genoeg zegt dat het werkt zijn er altijd mensen die het geloven.
Succes met u BioLabiel
Gebruiksaanwijzing en vragen over de BioStabil 2000
Mag iedereen de BioStabil 2000 dragen?
De BioStabil 2000 kan vrijwel door iedereen van 9 jaar of ouder gedragen worden, behalve door dragers van een pace-maker.
Bovenstaande komt van de website van B.SANTANERA
http://www.biostabil2000.nl/
Onderstaande komt ook van die website (bedankbrieven):
Ik ben S. en ben 8 jaar. Eerst stotterde ik heel veel maar nu niet zo vaak meer. Dat komt ook omdat ik uw kettinkje (BioStabil 2000) om heb. Het helpt heel goed en op school gaat het ook veel beter. Mijn moeder krijgt nu ook een kettinkje.
S. de H. te Twijselheide
Je mag de Biostabil pas vanaf 9 jaar dragen.Wij hebben de BioStabil 2000 voor onze dochter van 6 jaar gekocht en zijn zeer tevreden over het resultaat. Haar weerstand is enorm toegenomen. Ving ze eerst de koude wind in de herfst op, dan was ze binnen de kortste keren verkouden of had ze keel- of oorpijn. Het eerste wat er dan gebeurde was dat ze niet wilde eten, en dat is nu juist wat zo regelmatig moet zijn bij diabetici met het oog op het noodzakelijke spuiten. Sinds ze de BioStabil 2000 draagt is ze lang zo vatbaar niet voor bovenstaande kwalen. Op aanraden van mijn vrouw heb ik ook een BioStabil 2000 gekocht, omdat ik altijd in het weekeinde zo'n zeurderige hoofdpijn had. Hier heb ik geen last meer van. Op mijn werk kan ik mij beter concentreren, ben rustiger en kan (geestelijk) sneller en beter inspelen op allerlei sterk wisselende omstandigheden. Nu wil ik mijn vrouw ook zo'n BioStabil 2000 geven....
J.D. te Schuinesloot
Het rammelt dus aan alle kanten.
Bron: http://www.biostabil2000.nlDe BioStabil 2000 heeft dezelfde functie op het menselijk lichaam als b.v. de spanningsregelaar op de auto. Deze zorgt ervoor dat, of u nu snel of langzaam rijdt, dezelfde hoeveelheid elektriciteit naar b.v. de verlichting stroomt. De fiets heeft geen spanningsregelaar, hoe harder wordt getrapt hoe meer spanning naar de verlichting stroomt. De mens heeft ook geen spanningsregelaar, dus hoe drukker wij ons maken hoe harder ons hart pompt. Met de consequentie dat de spanning die naar onze hersenen stroomt wordt verhoogd en het teveel aan positieve of negatieve lading een uitweg zoekt via ons zenuwstelsel naar de zwakke punten.
Een kind van 10 jaar had het bovenstaande kunnen schrijven.
Jawel, meneer B.Santanera is een groot natuurkundige
Dus in andere woorden, het werkt niet voor iedereen (doh)
anders zou de hele wereld toch genezen kunnen worden met dit middel.
peace,
anders zou de hele wereld toch genezen kunnen worden met dit middel.
peace,
Het wordt hoog tijd dat de overheid eens stappen gaat ondernemen tegen de heer Santanera. De onzin die deze man uitkraamt grenst aan het ongelooflijke, iedere wetenschapper is daarvan doordrongen maar stomme mensen laten zich nu eenmaal alles aanpraten. Als je ook de verhalen hoort van de mensen uit het clubje waarmee hij steeds op TV verschijnt dan blijkt inderdaad dat het gezegde de mensheid wil bedrogen worden nog volop geldt. Vooral het laatste verhaal waar ze mee aankomen van de Japanners die ziek zouden worden wegens gemis aan elektromagnetische velden zoals het aardveld. Nu, dat is niets minder dan een gotspe. Maar laten de mensen maar braaf hun zuurverdiende geld aan deze prullaria uitgeven, ze verdienen gewoon niet beter. Ik zou ze zelfs willen aanraden een aardstralenkastje te kopen, kunnen ze nog gezonder leven. Wat heb je toch onnozele halzen op deze planeet. Ik probeer al geruime tijd achter het patentnummer van het ding te komen, op TV wordt steeds geroepen dat het ding wereldwijd gepatenteerd is, maar bij ieder patent wordt een patentnummer verstrekt. Van de BioStabil hebben ze zover mij bekend op nog niet één patentbureau gehoord. De heer Santanera zal toch niet proberen ons voor de gek te houden? Hoewel?
-
Hi,
Er zijn genoeg sieraden op de markt die 1) Goedkoper zijn dan de biostabil. 2) een betere en sterkere magneet hebben. 3) Er nog stukken beter uitzien. 4) Die dankzij alleen maar een noordpool magneet door meer dan 90% van de mensen gebruikt kan worden.
Geloof je me niet?
Kijk dan eens op de volgende website: www.e-nergetix.tk
Hier kun je alle artikelen zien waar een goed werkende magneet inzit en er ook nog goed uitzien.
(Beetje reclame maken )
Groet en een fijne Discussie
Er zijn genoeg sieraden op de markt die 1) Goedkoper zijn dan de biostabil. 2) een betere en sterkere magneet hebben. 3) Er nog stukken beter uitzien. 4) Die dankzij alleen maar een noordpool magneet door meer dan 90% van de mensen gebruikt kan worden.
Geloof je me niet?
Kijk dan eens op de volgende website: www.e-nergetix.tk
Hier kun je alle artikelen zien waar een goed werkende magneet inzit en er ook nog goed uitzien.
(Beetje reclame maken )
Groet en een fijne Discussie
Laatst gewijzigd door E-nergetix op 17 nov 2004 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tip
Voor mensen die niet geloven dat magnetisme kan helpen bij het bevorderen van hun gezondheid kunnen eens vrijblijvend kijekn op de website van de stichting biomagnitisme: www.biomagnetisme.nl
Gr,
E-nergetiX
Voor mensen die niet geloven dat magnetisme kan helpen bij het bevorderen van hun gezondheid kunnen eens vrijblijvend kijekn op de website van de stichting biomagnitisme: www.biomagnetisme.nl
Gr,
E-nergetiX
-
@venantius,
Sorry dat de link niet werkt. Misschien krijg ik via deze link te veel bezoekers?
Dat mag de pret niet drukken. Je kunt het ook proberen via de volgende link: www.energetix.tv/isis.
Deze moet het doen!
Veel plezier,
E-nergetix
Sorry dat de link niet werkt. Misschien krijg ik via deze link te veel bezoekers?
Dat mag de pret niet drukken. Je kunt het ook proberen via de volgende link: www.energetix.tv/isis.
Deze moet het doen!
Veel plezier,
E-nergetix
Is nu gelukt, bedankt!
Vreemd alleen, dat als ik wat wil bestellen dat ik dan naar een Belgische Madam wordt verwezen om de bestelling en de betaling te regelen, terwijl ik eerst wel al mijn persoonsgegevens heb moeten geven
Is er geen andere betaalmogelijkheid, bijv. via VISA ?
met vriendelijke groeten, venanatius
Vreemd alleen, dat als ik wat wil bestellen dat ik dan naar een Belgische Madam wordt verwezen om de bestelling en de betaling te regelen, terwijl ik eerst wel al mijn persoonsgegevens heb moeten geven
Is er geen andere betaalmogelijkheid, bijv. via VISA ?
met vriendelijke groeten, venanatius