LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Pipa,
It takes one to know one.
We all missed you.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Beste Hollander,
I thought you were knocking on heaven's door?
My friend Hollander is always good for a laugh.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Bekkum »

Inmiddels zijn jullie bezig 13 pagina,s vol met onzin te plaatsen en ruzie te maken.
Stelletje kleuters.
Maar ja ik denk dat jullie hier plezier aan beleven op de een of andere manier. Onbegrijpelijk
:x :x :x

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door pallu »

"De stroom van onzin, die de kritiek over ons uitstort, schijnt mij een van de grootste bezoekingen van deze tijd, en een van de ergste belemmeringen voor ware geestesbeschaving."

- George Eliot

Michiel Luidens

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Inderdaad Bekkum, wat die Willems weet uit te kramen is met geen pen te beschrijven. Ik heb zo mijn gedachten waarom het hem in Holland te heet onder de voeten werd ...

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Michiel Luidens wat is dit nu, nog steeds hier, jij zou toch naar AUTOBANDEN gaan.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

de dorpsgek schreef:Het lijkt wel alsof de fllikkers dit forum na middernacht gebruiken om hun liefde problemen uit te vechten. Nu ligt het echt aan Tros iets te ondernemen tegen deze flikkers. Ze blijven maar doorgaan tot de holst van de nacht totdat ze klaarkomen. Tros indien je het forum voor dergelijke problemen laat misbruiken dan ben ik weg, het lijkt nergens meer op!
Megadwaas!! Ga eens weg hier. Als je niet zo zielig was kon er om gelachen worden.

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door berendjan »

meneer willems, u heeft in dit topic met enige regelmaat hetzelfde verhaal geschreven. Wat is daarbij de achtergrondgedachte of wat is de reden? Heeft u vroeger op school zo vaak strafwerk moeten schrijven dat u als een soort van automatisme uw verhaal herhaalt? Ik hoop zinnige bijdragen te kunnen lezen, geen eindeloze herhalingen.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Berendjan,

Het ging mij om het topic, inmiddels is er 187 reacties geen enkel over het topic, waarover dit forum gaat. Ik vind TROS hiervoor verantwoordelijk. Er is kennelijk onenigheid onder de vervuilers met 1001 namen en ik word, gewoon erbij gesleurd met mijn topic, daarom die herhalingen om te laten zien waarover het gaat. Maar heeft niet geholpen. Het gaat niet meer om topics over lease, maar om persoonlijke afrekeningen. Ik voel er niets voor. Mijn E-Mail is bekend indien iemand veronderstelt dat ik haar/hem benadeeld heb en persoonlijk dit wens uit te vechten is welkom zij het dan bij het gerecht zonder enige uitstel! Mensen behoren eigenwaarde en eigenverantwoordelijkheid te hebben, ook in gezinsverband en onverantwoordelijke eigengereidheid kent eigen verantwoordelijkheid evenals waardigheid of onwaardigheid! En het is juist dit laatste die relevant is.
Overigens Jan, ik heb geen reactie van jou gezien over het topic en ook nooit een originele stuk van jou gelezen hier op het forum, hoewel jij kennelijk tuk bent wat van anderen te lezen!

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door berendjan »

Willems, als je een gefundeerde reactie wilt op een verhaal moet je niet zo'n wartaal uitslaan als jij hebt gedaan. Dan kun je alleen maar de reacties verwachten zoals ik die heb gelezen in dit topic. Enne mijn bijdrage? Die komt nog wel. Gewoon ff geduld. Een schone deugd. Die bij bijvoorbeeld beleggen ook dringend noodzakelijk is.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Rudy,

Natuurlijk verklaart Bruneel zichzelf heilig, wie zou het anders moeten doen? Nick Leason?

Ton
Laatst gewijzigd door aert0001 op 26 jul 2004 00:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Och, Jan , wartaal? Om te beëindigen, laten wij het maar gezellig houden in afwachting van jouw stuk! OK?

ook_ik_ben_kaal_geplukt
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 jun 2004 22:45

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door ook_ik_ben_kaal_geplukt »

Tjonge jonge

Het is echt vakantietijd

Vervelen jullie je zo dat je hier je vakantiestress kwijt raakt?

Denk eens even na op welke site je zit

Als jullie zo met jezelf overhoop liggen, ga dan even naar
een psychiater, of een bedrijsarts of huil uit bij je partner

Mensen mensen, jullie kunnen onmogelijk gedupeerden zijn
die denken maar aan één ding
hoe krijg ik mijn zuurverdiende geld terug van die grote maatschappijen die het net even mooier uitlegden dan het nu blijkt te zijn
Ach vroeger heette dat oplichting, tegenwoordig heet dat "de onnozele consument" maar in plaats dat die consument zich druk maakt over zijn financiële zorgen en **** hier ga ik tegen vechten, zit hij of zij te neuzelen op een forum om tegen een ander neuzelaar te neuzelen "ik heb gelijk" en de ander .......

Jonge jonge jonge, zielig gewoon en voor niet gedupeerden die zich hier op het forum bevinden om wazige redenen, mensen zoek een andere hobby.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wat een simpele stammenoorlog is dit

Schaamte is mijn gevoel als ik deze troep lees
Wat voor land is dit BAH BAH BAH en wat voor mensen leven hier?

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door kwast »

willems schreef:Mensen behoren eigenwaarde en eigenverantwoordelijkheid te hebben, ook in gezinsverband en onverantwoordelijke eigengereidheid kent eigen verantwoordelijkheid evenals waardigheid of onwaardigheid! En het is juist dit laatste die relevant is.
Ik heb dit een keer of zes doorgelezen en ik kom er niet achter wat de Belg hier mee bedoelt. Werkelijk filosofie van de hoogste orde! Verklaar u nader, oh orakel van Belgenland! Laat ook de nederigen der aarde binnen in uw denkwereld zodat dezen hun voordeel kunnen doen met uw zienswijzen en theorieën.

Gesloten