Zeker zo dikke vette schaap als madeleine.
ze roept alleen maar hetzelfde.antwoordt niet op reacties.
Wanneer het te moeiliijk wordt vindt ze dat wij heel raar praten.
Het gekke van dit is dat veel "'moeilijke reacties"' van ons niet alleen met mlm gebruikt wordt.
ik heb wel eens boek uitgeleend aan een accountant dat over hoe je financieel vrijheid kunt bereiken (ook mlm).Hij had nooit zo'n goede boek gelezen en vele zaken nooit bij stilgestaan ,maar het klopt wel.
basisprincipes om financieel vrijheid te bereiken zijn bijna voor alles hetzelfde,alleen het is jou keus met welke systeem je het wilt bereiken.
bijv.mlm. Belangrijke voorwaarde als je maar consequent aan de systeem houdt.(daar gaan vele mensen mee op hun bek)
We willen allemaal stoppen met roken ,maar het stoppen gaan veel op hun bek. aach ja Dagelijks gewoonte is moeilijk door te breken. Wanneer je het doorgebroken hebt dan ben je volgens de mensen hier een schaap????of gehersengespoeld.
Iedere zijn/haar keuze. Maar wie is hier gehersengespoeld?
De maatschappij toch? Dat is de massa die allemaal op dezelfde manier leven. BV EK voetbal. allemaal gaan ze de straat oranje maken ,10 miljoen mensen voor de tv. Wie is hier een schaap?
wanneer je tijdens de EK zegt ja ik ga tennissen. Dan kijken ze je aan ben je niet goed snikt of zo. BEL KASSA! BEL RADAR.. Nu ik ga naar een mlm avond.

ucccccch Moet je niet naar een dokter?.
mensen weten het niet beter.
overigens die dikke vette schaap als madeleine behandel ik nu zo omdat zij alleen bezig is om mlm zwart te maken zonder enige argumentatie en bewijzen, laatstaan kennis.
misschien moet ik ook even steeds herhalen wie madeleine is.zonder daarbij te weten zij echt is.Herhalen ,herhalen. om haar zwart te maken.
10 keer uitleggen. ! en ze zegt nog steeds wanneer je nieuwe distributeurs ingeschrijft 255,- voor krijgt. DUS NIET. DOMME SCHAAP.
ik gelooft het niet.! Maar wel steeds herhalen van haar teksten.
ze heeft daar alleen maar een bedoeling mee.omdat ze pist is dat er nu een officiele forum is voor mlm.