LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Nogmaals voor de zoveelste keer: van inschrijfgelden wordt NIEMAND betaald.
JIJ ONTVANGT VAN HET INSCHRIJFGELD VAN 549€ IEDERE KEER ALS JIJ IEMAND AANBRENGT ALS DISTRIBUTEUR 255€.

En dat is de reden dat er zo driftig naar nieuwe distributeurs wordt gezocht. Met 40 klanten heb je misschien 15€ per maand als bijverdienste, maar breng je 5 nieuwe distributeurs aan dan ontvang je 1.275 €. En jullie blijven distributeurs zoeken tot in het oneindige, zelfs al belt heel nederland met ACN. Er wordt niet gekeken naar de verzadiging van de markt.

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

JIJ ONTVANGT VAN HET INSCHRIJFGELD VAN 549€ IEDERE KEER ALS JIJ IEMAND AANBRENGT ALS DISTRIBUTEUR 255€.
Ook deze uitspraak is gewoon niet waar. Vraagje: hoe ben je tot deze conclusie gekomen? Kun je deze uitspraak bewijzen?

Ik kan en wil je het officiele ACN compensatieplan wel mailen. Ik geef je hierbij mij hotmailadres, anders word ik weer platgespamd.
[email protected].

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ondernemer2004,

Al kom je met alle bewijzen, ze zullen het nooit geloven. Ze draaien overal omheen en zijn alleen maar bezig om mlm zwart te maken. Het is een apart soort mensen, die never voor reden vatbaar zijn.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ondernemer2004,

Al kom je met alle bewijzen, ze zullen het nooit geloven. Ze draaien overal omheen en zijn alleen maar bezig om mlm zwart te maken. Het is een apart soort mensen, die never voor reden vatbaar zijn.
Ik ga dit op een thread plaatsen, daar ik te moe wordt van al die slimme mlm jongens om nog veel verder te discussieren.

Gisteravond las ik weer in het boek van iemand die je vertelt hoe je miljonair kan worden.
Of dit boek werkt weet ik niet. Maar een aantal concepten is goed om je beter met je geld om te gaan. En weet je wat het mooie is, wat hij zegt wordt deels aangehaald door de mlm mensen, op het moment dat het ze uitkomt, alleen vertellen ze de andere kant niet.

Ondernemer_2004, als ACN echt geen pirmaidespel is, waarom zijn er dan verschillende sites, allen onder de mlm vlag die allemaal iets anders beloven en beweren?
Waarom staat er dan op de kassa site de ervaring van iemand die bij ACN wel een piramide achtig spel?
Zeker ook weer niet waar?

Madeleine

@Maarschalk

Ik hoop dat één van de consumentenprogramma's een dezer dagen eens een dik item hieraan besteden, zodat neutraal alle voor- en nadelen worden belicht. Ik denk dat dat de enige manier is om voor eens en altijd deze discussie te beëindigen.

mvg

Madeleine

Maarschalk

Madeleine,

Ik ben bang dat dat niet zal helpen. Verscheidene mlm-ers hebben geklaagd dat Radar en Kassa negatieve programma's zijn die niet eerlijk zijn.
Waarom niet? Omdat deze programma's net als jij en ik kritisch zijn en kunnen rekenen.

Madeleine

Gelukkig is er nog hoop. Als mensen die op zoek zijn naar meer informatie over MLM en op dit forum terechtkomen en de reacties zien van de voorstanders, zij al gegeten en gedronken hebben en van hun levensdagen er niet in zullen trappen.

Gast

Geplaatst op 18 Aug 2004 10:36 door Madeleine

--------------------------------------------------------------------------------

Gelukkig is er nog hoop. Als mensen die op zoek zijn naar meer informatie over MLM en op dit forum terechtkomen en de reacties zien van de voorstanders, zij al gegeten en gedronken hebben en van hun levensdagen er niet in zullen trappen

Alvast bedankt hiervoor, want mensen die HIER info gaan zoeken, zijn nou niet echt de mensen die wij zoeken voor mlm.
Wij zoeken mensen met een open mind en die een eigen wil hebben.
Madeleine,
de tijd zal het leren.

Maarschalk

Alvast bedankt hiervoor, want mensen die HIER info gaan zoeken, zijn nou niet echt de mensen die wij zoeken voor mlm.
Wij zoeken mensen met een open mind en die een eigen wil hebben.
Madeleine,
de tijd zal het leren.
En het mooie is dat als iemand de zaak heeft onderzocht en niet met jullie in zee wil gaan hij het concept niet snapt aldus jullie.

Jullie zoeken geen mensen met een open mind en een eigen wil, jullie zoeken schapen.

tegenstander

Ongelezen bericht door tegenstander »

Het bewijs dan Madeleine en Maarschalk hier gelijk hebben kun je vinden op de sites van de Consumentenbond en van Herbalife.

Een onpartijdig orgaan, de consumentenbond, onderzoekt de voedselvervangers van Herbalife en komt tot de ontdekking dat het allemaal oude koek is, en véél duurder dan de koek die er al was. Ook worden er vraagtekens gezet bij de wijze van verkopen.

Het antwoord van Herbalife: de consumentenbond wordt smalend besproken, onderuitgehaald, en daar waar ze overschot van gelijk hebben, zo gruwelijk veel gelijk dat er helemaal niks meer tegenin te brengen is, komt het antwoord: 'zullen we dáár maar geen woorden meer over vuilmaken'.

Dat dit net zo'n domme conversatiestopper is als: 'jij moet ook altijd het laatste woord hebben', ziet een kind.
Alleen die herbalifers trappen er blijkbaar in.

Weet je wat dat betekent?

Dat wij, Madeleine, Maarschalk, Student26, Slim, Econometrist, Echte Meisje en noem maar op, ook ik, gewoon onze tijd aan het verdoen zijn.

Er is een groep mensen die veel te intelligent is om ooit in de buurt van MLM, piramidespelen, time-sharing (nóg zo-iets!) te komen, en die hebben onze waarschuwingen niet nodig.
Het groepje wat er wel in gelooft zal niet luisteren.
Niet naar ons
niet naar consumentenprogramma's
naar niemand.

Net zoals een herboren christen beweert, dat god de fossielen heeft weggelegd om hun geloof op de proef te stellen, en blijft geloven dat de wereld 7000 jaar geleden door god is geschapen in 6 dagen, zo geloven de MLM-ers rücksichtlos alles wat hun maatschappij hen heeft wijsgemaakt. Er wordt hun ingepompt dat het systeem wél werkt en dat degenen die met bewijzen aankomen dat dit niet zo is, 'het niet snappen'.

Wij vechten tegen de bierkaai!

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Gast schrijft:
M.a.w.: ze zoeken dus naieve mensen die nog in sprookjes geloven :lol:

Madeleine

M.a.w.: ze zoeken dus naieve mensen die nog in sprookjes geloven
Inderdaad! En vooral mensen die niet zelf nadenken maar wel goed kunnen nalopen!

Zoals ik al zei:

Alles wat te mooi voor woorden is, IS te mooi voor woorden.

Gast

Zeker zo dikke vette schaap als madeleine.
ze roept alleen maar hetzelfde.antwoordt niet op reacties.
Wanneer het te moeiliijk wordt vindt ze dat wij heel raar praten.
Het gekke van dit is dat veel "'moeilijke reacties"' van ons niet alleen met mlm gebruikt wordt.
ik heb wel eens boek uitgeleend aan een accountant dat over hoe je financieel vrijheid kunt bereiken (ook mlm).Hij had nooit zo'n goede boek gelezen en vele zaken nooit bij stilgestaan ,maar het klopt wel.
basisprincipes om financieel vrijheid te bereiken zijn bijna voor alles hetzelfde,alleen het is jou keus met welke systeem je het wilt bereiken.
bijv.mlm. Belangrijke voorwaarde als je maar consequent aan de systeem houdt.(daar gaan vele mensen mee op hun bek)

We willen allemaal stoppen met roken ,maar het stoppen gaan veel op hun bek. aach ja Dagelijks gewoonte is moeilijk door te breken. Wanneer je het doorgebroken hebt dan ben je volgens de mensen hier een schaap????of gehersengespoeld.
Iedere zijn/haar keuze. Maar wie is hier gehersengespoeld?
De maatschappij toch? Dat is de massa die allemaal op dezelfde manier leven. BV EK voetbal. allemaal gaan ze de straat oranje maken ,10 miljoen mensen voor de tv. Wie is hier een schaap?
wanneer je tijdens de EK zegt ja ik ga tennissen. Dan kijken ze je aan ben je niet goed snikt of zo. BEL KASSA! BEL RADAR.. Nu ik ga naar een mlm avond. :shock: ucccccch Moet je niet naar een dokter?.

mensen weten het niet beter.

overigens die dikke vette schaap als madeleine behandel ik nu zo omdat zij alleen bezig is om mlm zwart te maken zonder enige argumentatie en bewijzen, laatstaan kennis.

misschien moet ik ook even steeds herhalen wie madeleine is.zonder daarbij te weten zij echt is.Herhalen ,herhalen. om haar zwart te maken.

10 keer uitleggen. ! en ze zegt nog steeds wanneer je nieuwe distributeurs ingeschrijft 255,- voor krijgt. DUS NIET. DOMME SCHAAP.

ik gelooft het niet.! Maar wel steeds herhalen van haar teksten.
ze heeft daar alleen maar een bedoeling mee.omdat ze pist is dat er nu een officiele forum is voor mlm.

Joop(K)

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Beste Gast, je op de vrouw gespeelde reactie geeft het niveau aan van de gemiddelde MLM-er. Een welgemeende raad: ga voortaan eerst je mond spoelen voordat je weer een kwetsende reactie op dit forum zet. Kortom: gedraag je op dit forum als een echte gast!
Laatst gewijzigd door Joop(K) op 18 aug 2004 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

ondernemer_2004

Ondernemer_2004, als ACN echt geen pirmaidespel is, waarom zijn er dan verschillende sites, allen onder de mlm vlag die allemaal iets anders beloven en beweren?
Waarom staat er dan op de kassa site de ervaring van iemand die bij ACN wel een piramide achtig spel?
Zeker ook weer niet waar
Er zijn ook mensen die denken dat RE/MAX een pyramidespel is. Tja.

Gast

Madeleine, Maarschalk, Student26, Slim, Econometrist, Echte Meisje
zijn bijna allemaal dezelfde personen.

ondernemer_2004

Gisteravond las ik weer in het boek van iemand die je vertelt hoe je miljonair kan worden.
Of dit boek werkt weet ik niet. Maar een aantal concepten is goed om je beter met je geld om te gaan. En weet je wat het mooie is, wat hij zegt wordt deels aangehaald door de mlm mensen, op het moment dat het ze uitkomt, alleen vertellen ze de andere kant niet
welk boek als ik vragen mag?

Madeleine

ik heb wel eens boek uitgeleend aan een accountant dat over hoe je financieel vrijheid kunt bereiken (ook mlm).Hij had nooit zo'n goede boek gelezen en vele zaken nooit bij stilgestaan ,maar het klopt wel.
Kijk, ik wil best openstaan voor zaken, maar dit geloof ik dus echt niet. Weet jij wel wat een accountant is? Een echte accountant gaat hard lachen als hij met MLM wordt geconfronteerd.

In andere threads wordt gesproken dat MLM-ers artsen, tandartsen, zakenlui, chirurgen in hun team hebben.

Nou mevrouwtje, het slechte nieuws is dat u ongeneeslijk ziek bent maar het goede nieuws is dat ik een goedkoop telefoonabonnement in de aanbieding heb! En het allerbeste nieuws is dat ik uw sponsor wil worden, kunt u ook nog even gauw rijk worden!

Kun je je het voorstellen?

Gast

neem die ervaring aan als waar? omdat het negatief is?
Er staan bij kassa genoeg reacties die postief zijn. Dat geloof je weer niet.

Maarschalk

welk boek als ik vragen mag?
Het boek: Bereik uw eerste miljoen met Bodo Schafer.
Let op, ik zeg niet dat anderen het moeten lezen, ik zeg ook niet dat het werkt en ook niet dat je het moet kopen.
Een aantal concepten is goed, maar ieder voor zich moet bepalen welke voor hem/haar werken.

Gesloten