Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Nijogeth schreef:
16 aug 2024 23:04
Als je dan toch iets gaat bezorgen, doe dan een doodskist. Kost je wat, maar je haalt waarschijnlijk wel het nieuws.
Bedankt voor het meedenken. Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn die ook slachtoffer zijn geworden en die af en toe een lief kaartje naar Andreas Thiel en Wolfgang Auer willen sturen,

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

BL2 schreef:
17 aug 2024 00:27
Ondanks het advies om de kuil voor zichzelf niet nog dieper te graven is KeesBroer2 toch weer terug in het topic.
Maar volgens mij is hij zelf een grote grap als je zijn likes zo ziet, positief of negatief tegen of over hem, hij vind alles prachtig.......
Ik ga niet op dit forum ruzie maKen. Ik heb nu een duidelijk vijandsbeeld en dat is Auer Witte Thiel

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees Broer2 schreef:
18 aug 2024 14:18
Volgens de nieuwe Europese incassoregels, kan hij in München naar de rechter stappen en een zogenaamde “Titel” krijgen, daarmee kan hij loonbeslag leggen, met een Nederlandse deurwaarder.
Je slaat een belangrijke stap over, namelijk dat de gedaagde in zijn land van herkomst gedagvaard/ opgeroepen moet worden. Waarbij je gewoon verweer kunt voeren. Het is niet alsof er ineens een titel uit de lucht komt vallen ofzo…
Kees Broer2 schreef:
18 aug 2024 14:22
Ik ga niet op dit forum ruzie maKen. Ik heb nu een duidelijk vijandsbeeld en dat is Auer Witte Thiel
Had ik het woord “queeste” nou al genoemd?

BL2
Berichten: 4994
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door BL2 »

Moneyman schreef:
18 aug 2024 21:33
....Had ik het woord “queeste” nou al genoemd?..
Jazeker, had zelfs opgezocht wat het betekende, KeesBroer2 is er een duidelijk voorbeeld van......

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

De hindernissen die hier overwonnen moeten worden zijn natuurlijk de diverse forumleden die het niet zo heel roerend met hem eens zijn.

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Moneyman schreef:
18 aug 2024 21:33
Kees Broer2 schreef:
18 aug 2024 14:18
Volgens de nieuwe Europese incassoregels, kan hij in München naar de rechter stappen en een zogenaamde “Titel” krijgen, daarmee kan hij loonbeslag leggen, met een Nederlandse deurwaarder.
Je slaat een belangrijke stap over, namelijk dat de gedaagde in zijn land van herkomst gedagvaard/ opgeroepen moet worden. Waarbij je gewoon verweer kunt voeren. Het is niet alsof er ineens een titel uit de lucht komt vallen ofzo…
Kees Broer2 schreef:
18 aug 2024 14:22
Ik ga niet op dit forum ruzie maKen. Ik heb nu een duidelijk vijandsbeeld en dat is Auer Witte Thiel
Had ik het woord “queeste” nou al genoemd?
@Moneyman: na invoering van de nieuwe Europese incassowetten, kan AWT in theorie ook naar een rechtbank in München gaan. Dan moet hij wel zorgen dat ik gedagvaard wordt. In mijn geval is er geen poot om op te staan , omdat er geen contract is en omdat er al betaald is.

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees Broer2 schreef:
21 aug 2024 21:28
Moneyman schreef:
18 aug 2024 21:33
Kees Broer2 schreef:
18 aug 2024 14:18
Volgens de nieuwe Europese incassoregels, kan hij in München naar de rechter stappen en een zogenaamde “Titel” krijgen, daarmee kan hij loonbeslag leggen, met een Nederlandse deurwaarder.
Je slaat een belangrijke stap over, namelijk dat de gedaagde in zijn land van herkomst gedagvaard/ opgeroepen moet worden. Waarbij je gewoon verweer kunt voeren. Het is niet alsof er ineens een titel uit de lucht komt vallen ofzo…
@Moneyman: na invoering van de nieuwe Europese incassowetten, kan AWT in theorie ook naar een rechtbank in München gaan. Dan moet hij wel zorgen dat ik gedagvaard wordt.
Dat zég ik...

Roelw1
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2024 13:30

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Roelw1 »

Hallo ook ik krijg emails van deze club uit Duitsland ,is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien of iets dergelijks?

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Roelw1 schreef:
26 aug 2024 13:49
... ,is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien of iets dergelijks?
Vandaag nog, een hele club :D

Alleen werken wij niet voor AWT :wink:

Holkea1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2024 21:40

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Holkea1991 »

Beste,

Ik krijg ook deze mails.
Maar telkens veranderd het casenummer.

Dus dat is best raar.
Ik ga er vanuit dat het een scam is.

Groeten

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Roelw1 schreef:
26 aug 2024 13:49
Hallo ook ik krijg emails van deze club uit Duitsland ,is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien of iets dergelijks?
Ze zouden eerst naar de rechtbank moeten en dan pas, na een oordeel, kunnen ze een deurwaarder sturen.
Op alle websites met klachten over dit advocatenkantoor, en dat is over heel Europa, hebben we nog niet over rechtszaken of deurwaarders gehoord. Maar de brieven zijn heel vervelend.
Ik wordt er in ieder geval nerveus van

Het is wel verstandig om te antwoorden en te schrijven dat je de vordering afwijst.

Thijs124
Berichten: 1270
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Antwoorden en hun schrijven lijkt me helemaal niet verstandig.
Dan geef je juist te veel informatie van jezelf prijs.
Je moet ze negeren totdat er een deurwaarder aan de deur zou komen.
Ik ga ook niet in discussie met de sms benadering Pap ik heb een nieuwe telefoon kun je......of vanmiddag telefoon, Belgisch nummer, een bandje, Er wordt geprobeerd van Uw Ppal rekening 10000 euro over te maken naar het buitenland voor hulp druk op #1......Toen opgelegd.

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees Broer2 schreef:
26 aug 2024 21:53
Ze zouden eerst naar de rechtbank moeten en dan pas, na een oordeel, kunnen ze een deurwaarder sturen.
Onzin, wederom. Je weet nog steeds niet hoe het werkt, ondanks dat ik het je al eerder uitlegde. Die deurwaarder komt uiteraard vóór de rechtszaak.

Roelw1
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2024 13:30

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Roelw1 »

Ik negeer het maar en ben ook echt niet van plan om ook maar 1 cent te betalen aan die oplichters

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Roelw1 schreef:
27 aug 2024 08:09
Ik negeer het maar en ben ook echt niet van plan om ook maar 1 cent te betalen aan die oplichters
Dat is alleen een slimme keuze als je 100% zeker weet dat de onderliggende vordering daadwerkelijk onjuist is.

Roelw1
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2024 13:30

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Roelw1 »

Ja dat weet ik zeker ik heb nooit een abonnement afgesloten dus ze mogen van mij die rekening op een plek steken waar de zon niet schijnt..

Kees Broer2
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 aug 2024 21:12

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Kees Broer2 »

Moneyman schreef:
26 aug 2024 22:26
Kees Broer2 schreef:
26 aug 2024 21:53
Ze zouden eerst naar de rechtbank moeten en dan pas, na een oordeel, kunnen ze een deurwaarder sturen.
Onzin, wederom. Je weet nog steeds niet hoe het werkt, ondanks dat ik het je al eerder uitlegde. Die deurwaarder komt uiteraard vóór de rechtszaak.
In Duitsland moet de schuldeiser eerst een "Titel" hebben en die krijgt hij via de rechter.
Zie deze uitleg:
"
Gerichtsvollzieher – was darf er und was nicht?
Überschuldung, Geldsorgen, Pfändung, Schulden / Letzte Aktualisierung: 25. Juli 2024
Bezahlt ein Schuldner seine Rechnungen nicht, kann ein Gläubiger vor Gericht einen vollstreckbaren Titel erwirken und seine Forderungen mithilfe von Zwangsmaßnahmen durchsetzen. Eine solche Zwangsvollstreckung besteht in der Sachpfändung durch einen Gerichtsvollzieher."

https://schuldnerberatung-schulz.de/was ... ollzieher/

Thijs124
Berichten: 1270
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Kees, jij gaat hier aan een deurwaarder uitleggen hoe een deurwaarder werkt?
Serieus nog steeds?

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Erthanax »

Begrijp ik het zo goed:
U maakt een vals account aan op naam van de dochter van een advocaat en met diens kantooradres als haar adres? Lachen man! En dan plaatst u dat ook nog op een openbaar forum, herleidbaar naar uzelf?
Dan denkt die advocaat ook “lachen man”, en gaat op zijn gemak een mooie zaak voorbereiden.

Het kan ook zijn dat ik het verkeerd begrijp. Dat hoop ik eigenlijk maar.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik begrijp er eigenlijk niks van. Is dat erg?

Plaats reactie