LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fisher Kings
Re: Fisher Kings
De winst van iemand op de beurs is het verlies van een ander. Zo werkt het leven, het bedrijfsleven en ook MLM.
-
Zeg hoe dik is die plaat voor je kop? Hoe vaak moet student26 nog zeggen wat hij bedoelt voordat jij precies datgene aanhaalt wat dus geen bewijs is dat het systeem werkt?Volgens jou werkt MLM in zijn geheel niet, je moet de mensen eens de kost geven die met Tupperware, Herbalife, Kleeneze en noem ze maar op toch echt een hele dikke boterham hebben verdiend, daarbij werkt het voor mij, mijn sponsor, mijn downlines, verschillende MLM-ers op dit forum en bij al die verschillende miljonairs die worden voorgesteld bij al die verschillende systemen endus KUN je niet concluderen dat MLM in zijn geheel niet werkt.
En Kleeneze bestond hoe lang? 82 jaar las ik ergens. Dus al 82 jaar zijn jullie bezig in Engeland en er zijn nu al 24.000 distributeurs op een bevolking van (ik geloof) 80 miljoen. Dat is dus 0,03%.Over de bevolking: er komen er elk jaar heel wat 18 jarigen bij dus potentie genoeg zullen we maar zeggen.Daarbij is Kleeneze nu pas actief in 3 landen en dus blijven er nog meer dan 200 over.
Laat me raden: volgend jaar wordt de potentie van Kleeneze na 82 jaar eindelijk waargemaakt in Engeland en Ierland. 82 jaar bezig met het verkopen van dingen die iedereen nodig heeft, en 0,03% van alle Engelsen en Ieren doet mee.
Heeft niets te maken met een plaat voor mijn kop maar met de opmerkingen van de anti`s dat het in zijn geheel niet werkt.
En nog even voor de expert: Kleeneze bestaat 82 jaar. Maar ze zijn pas de laatst 27 jaar bezig met MLM.
En die 24.000 distributeurs zijn op dit moment ingeschreven.
In de afgelopen jaren kunnen dat er dus heel wat meer geweest zijn, of moet ik je dat ook even voorkauwen.
Waar is nou steeds dat bewijs van de anti`s dat het niet werkt dan.
Er zijn hier toch genoeg mensen geweest die hun ervaringen hebben vertelt, dat het voor hun ( en mij) wel degelijk werkt.
Lever dan eens goed en overtuigend bewijs dat MLM IN ZIJN GEHEEL niet werkt.
Ik heb ook al vaker gezegd, verdiep je eens in de feiten voordat je met slimme opmerkingen komt. Lees eerst ALLES over Kleeneze voordat je hun systeem afkraakt, dan had je geweten hoe het in elkaar zit.
Want je kan wel heel intelligent proberen te doen met al je slimme berekeningen maar die zijn puur berust op jouw kromme denkwijze en op feiten die je "denkt" te hebben.
En nog even voor de expert: Kleeneze bestaat 82 jaar. Maar ze zijn pas de laatst 27 jaar bezig met MLM.
En die 24.000 distributeurs zijn op dit moment ingeschreven.
In de afgelopen jaren kunnen dat er dus heel wat meer geweest zijn, of moet ik je dat ook even voorkauwen.
Waar is nou steeds dat bewijs van de anti`s dat het niet werkt dan.
Er zijn hier toch genoeg mensen geweest die hun ervaringen hebben vertelt, dat het voor hun ( en mij) wel degelijk werkt.
Lever dan eens goed en overtuigend bewijs dat MLM IN ZIJN GEHEEL niet werkt.
Ik heb ook al vaker gezegd, verdiep je eens in de feiten voordat je met slimme opmerkingen komt. Lees eerst ALLES over Kleeneze voordat je hun systeem afkraakt, dan had je geweten hoe het in elkaar zit.
Want je kan wel heel intelligent proberen te doen met al je slimme berekeningen maar die zijn puur berust op jouw kromme denkwijze en op feiten die je "denkt" te hebben.
Je haalt de woorden uit m'n mond...Daar gaan we weer:
Ik geef liever de mensen die jij noemt de kost, dan de mensen die met MLM de mist in zijn gegaan. Dat is bewijs 1 voor het niet werken van MLM.Volgens jou werkt MLM in zijn geheel niet, je moet de mensen eens de kost geven die met Tupperware, Herbalife, Kleeneze en noem ze maar op toch echt een hele dikke boterham hebben verdiend, daarbij werkt het voor mij, mijn sponsor, mijn downlines, verschillende MLM-ers op dit forum en bij al die verschillende miljonairs die worden voorgesteld bij al die verschillende systemen endus KUN je niet concluderen dat MLM in zijn geheel niet werkt.
Hoe bepaal je of een systeem werkt of niet? Voor jou geldt de redenatie: als 100 man hetzelfde systeem volgen, en minstens 1 is succesvol, dan is het een werkend systeem.
Dus analoog daaraan: als 100 man hetzelfde griep-medicijn krijgt en 1 daarvan heeft nooit meer griep, dan concludeer jij dat het een werkend systeem is.
En wat als de andere 99 man als gevolg van het medicijn per direct is overleden? Is het dan nog steeds een goed werkend medicijn?
Ik snap best dat voor een willekeurig systeem geen 100% eis kan worden gesteld. Dat geldt ook voor medicijnen, er zullen altijd mensen tussenzitten met bijvoorbeeld allergische reacties of iets dergelijks. Maar er moet toch wel een reeel succescijfer aan een systeem vastzitten wil je kunnen concluderen dat een systeem succesvol is, toch?
Nu is de volgende logische vraag natuurlijk hoe deze cijfers er voor MLM uitzien. Van de mensen die ik ken en die met MLM bezig zijn geweest, is 0% succesvol gebleken. Maar, dit is inderdaad geen representatieve steekproef. Het liefst zou ik dus voor alle MLM systemen samen of desnoods voor een aantal systemen die redelijk van elkaar verschillen willen weten hoe de cijfers eruitzien. Nu schijnen die cijfers zo goed als onmogelijk achterhaalbaar te zijn (ik heb op dit forum tenminste al zo'n 5 keer om dergelijke cijfers gevraagd, maar nog nooit heeft iemand ze gepost of durven posten). Van de cijfers die wel te vinden zijn, met name via Internet, blijkt keer op keer dan 90% of meer nooit iets met MLM verdient of verlies maakt. Dergelijke cijfers kun je zelf nazoeken. Dat is bewijs 2.
Bewijs 3 is wel vrij simpel te bepalen: kijk simpelweg hoe MLM zich verhoudt tot andere systemen. Hiervoor heb je niet meer nodig dan gecumuleerde omzetcijfers. Dergelijke berekeningen zijn hier al meerdere malen gemaakt, en daaruit blijkt dat MLM een extreem klein percentage voor zijn rekening neemt. Dus na ruim 50 jaar stelt MLM eigenlijk nog steeds bijna niets voor. Overigens blijkt uit dergelijke cijfers ook dat het relatieve percentage niet stijgt maar zelfs daalt, met andere woorden, MLM krimpt ten opzichte van het totaal.
Ik ken de precieze cijfers voor jullie systeem niet dus kan ik hier weinig zinnigs over zeggen. Een en ander zal afhangen van het percentage klanten dat daadwerkelijk bestelt en voor welk bedrag ze dat doen. Daarnaast komt bij de volgende vraag op: wat als in jouw buurt al mensen actief zijn voor Kleeneze? Hoe kom je daar achter en waar ga je dan je catalogi verspreiden?Dan het gezwets weer over de "investeringen" bij ons systeem is dat hooguit 75 euro (met de catalogi erin) en als je 50 boeken wegbrengt per dag is dat terugverdient in 2 a 3 dagen a 2 uur werk per dag. Goh, goh wat een probleem.
Als je een bedrijf begint stel je een balans op en schrijf je je activa af, zodat ze niet in 1 keer op je verlies- en winstrekening drukken. Daarnaast ben ik, evenals het gros van de tegenstanders, van mening dat een MLM'er geen eigen bedrijf heeft.ALs je een bedrijf begint ga je ook geld lenen bij een bank en duurt het ook even voor je dat terugverdiend hebt.
Sterker, MLM is gebaseerd op duplicatie. Alleen niet van succes, maar van het systeem. Dit is 1 van de redenen dat van ondernemerschap feitelijk geen sprake is.Gezien het feit dat jijzelf dus ook beweerd dat MLM dupliceerbaar is,
Daarop heb ik al meermalen geantwoord. Namelijk dat niet iedereen in dezelfde positie zit en dus de kans op succes niet voor iedereen gelijk is. Daarnaast kun je alleen miljonair worden als je er op tijd bij bent. Als je te laat bent zijn er immers OF geen klanten meer over, OF geen distributeurs meer te vinden (of beide).en er een aantal miljonairs zijn (zoals al bewezen) is het dus simpel wat zij kunnen kan jij ook.
We hebben hier al eens berekeningen gemaakt over de bevolkingsgroei. Hoe ruim je ook rekent, de bevolkingsgroei is NOOIT genoeg om voor een willekeurig MLM systeem voldoende mensen te genereren.Over de bevolking: er komen er elk jaar heel wat 18 jarigen bij dus potentie genoeg zullen we maar zeggen.Daarbij is Kleeneze nu pas actief in 3 landen en dus blijven er nog meer dan 200 over.
Een studie is niet per definitie gericht op het vinden van een baan. Daarnaast is er wellicht geen garantie (dus 100% succes), maar is het succespercentage wel reeel (ik ken hier de exacte cijfers niet van). Jij weet daarbij net zo goed als ik dat de eisen die werkgevers stellen op het gebied van opleiding op het moment bijzonder hoog liggen.En student vertel eens, hoeveel heeft jou studie gekost zonder de garantie op een baan.
Dat hangt er dus vanaf hoe je bepaalt of het een werkend systeem is. Als je dat in termen van "baan-succes" doet dan werkt het redelijk goed. Overigens ben ik inderdaad van mening dat het leersysteem hier en daar achterhaald is. Het uit je hoofd kennen van rijtjes feiten heeft tegenwoordig niet zoveel nut meer. In die zin is de 2e fase een goede verandering geweest, en is daarmee ook een betere aansluiting met vervolgopleidingen ontstaan.Hoeveel mensen zijn er niet die duizenden euro`s schuld op zich nemen voor een studie die 4,8 of zelfs 12 jaar duren zonder dat ze ook maar enige zekerheid hebben op een baan? Zeg je dan ook dat het leersysteem in zijn geheel niet deugt?
Waar het mij hier om gaat is de stellige stelling van de anti`s dat MLM NIET werkt. Naturlijk zijn er systemen uitgemolken en moet je er op tijd bijzijn, dat is dus ook de reden dat ik met Kleeneze wel in zee ben gegaan.
Het is nieuw in Nederland en Kleeneze gaat hoedanook ook van start in de rest van Europa en dus is er genoeg potentie( de komende jaren).
Er zijn zat mensen die met Herbalife een leuk inkomen genereren alleen heeft het nu weinig zin om er nog mee te beginnen, het is tenslotte al zo bekend en al zolang bezig in Nederland, dat je gek word van de advertenties betreffende dit systeem.
Was je er 10 jaar geleden mee begonnen dan had je waarschijnlijk wel tot 1 van de succesverhalen kunnen horen.
Het argument over dat er distributeurs in jouw omgeving kunnen zitten is ook niet echt van kracht, je kan altijd afspraken maken hierover en Nederland is vrij groot, ook staan op de boeken de telefoonnummers van de distributeurs en als de klanten 2 keer hetzelfde boekje in de bus krijgen hoor je dat snel genoeg.
Vergeet ook niet dat je in principe maar 50 tot 100 boeken per dag hoeft weg te brengen voor een leuk inkomen. Weet je hoeveel huizen er in Nederland zijn. Ik woon in een dorp met 5000 huizen en heb er 2 maanden over gedaan om al deze huizen te voorzien van een boek, tegen de trijd dat je al de huizen gehad hebt kun je dus aan je tweede ronde beginnen.
Daarbij is het ook zo dat je tijdens je eerste ronde de huizen er tussenuit hebt gehaald die zowiezo geen interesse hebben waardoor je het verlies van boeken kan reduceren.
Dat een bedrijf niet als ondernemerschap word gezien door je, zeg dat maar tegen de KvK en de belastingdienst, plus denk ik ook dat dat puur afhankelijk is van wat voor soort MLM je doet.
Wij zijn een winkel aan huis, we verzorgen dus het vervoer, de garantie en de service die de mensen verwachten van een winkel.
Als je met Kleeneze geen ondernemer bent dan is de SRV man dat ook niet of de Eismann, Bofrost of ijspaleis.
Dat niet elke MLM-er ondernemer is absoluut een feit, ik vind ook niet dat als je goedkoper bellen ofzo aanbied je echt ondernemer bent, maar zoals al eerder gezegd, elk systeem of bedrijf is anders.
Het gaat er bij mij echt niet om om hoedanook gelijk te krijgen over MLM, waar het bij mij omgaat is de stelling dat MLM in zijn geheel oplichting of wat dan ook is. Dit is en blijft afhankelijk van het bedrijf waar je als MLM-er mee te maken hebt.
Over de stelling van die griep, natuurlijk kan je niet zeggen dat een medicijn werkt als je maar 1 op de 100 mensen beter maakt maar je kan simpelweg ook niet zeggen dat het in zijn geheel niet werkt.
Er is er tenslotte in ieder geval 1 beter van geworden, of het medicijn werkt is dus afhankelijk van bepaalde factoren.
Net als een bepaald MLM systeem dus.
En over die studie, je neemt toch ook het risico dat je er niets aan hebt, ja je kan de kennis misschien gebruiken maar ook een heleboel van de kennis niet.
Ik ken heel wat studenten die 4 jaar hebben gestudeerd in een bepaalde richting en nu iets compleet anders doen. Dit is dan toch ook zonde maar dat risico neem je voor lief omdat je in je studie en je keuzes gelooft.
Als je honderden euro`s moet investeren in MLM zou ik het gewoonweg niet doen, ook als je inkomen alleen afhankelijk is van het zoveel mogelijk inschrijven van mensen zou ik er serieus even over nadenken, maar ik werk met Kleeneze en dit systeem werkt gewoon wel.
Als je maar 5 serieuze mensen in je downline hebt die er echt op uitgaan met de boeken dan verdien je een leuk salaris waar je van zou kunnen leven, met een "baan" van nog geen 20 uur in de week.
En dus blijf ik erbij dat je nooit kan beweren dat het MLM-systeem niet deugt. MLM-bedrijven zijn niet altijd koosjer en dat vind ik een heel groot verschil.
Het is nieuw in Nederland en Kleeneze gaat hoedanook ook van start in de rest van Europa en dus is er genoeg potentie( de komende jaren).
Er zijn zat mensen die met Herbalife een leuk inkomen genereren alleen heeft het nu weinig zin om er nog mee te beginnen, het is tenslotte al zo bekend en al zolang bezig in Nederland, dat je gek word van de advertenties betreffende dit systeem.
Was je er 10 jaar geleden mee begonnen dan had je waarschijnlijk wel tot 1 van de succesverhalen kunnen horen.
Het argument over dat er distributeurs in jouw omgeving kunnen zitten is ook niet echt van kracht, je kan altijd afspraken maken hierover en Nederland is vrij groot, ook staan op de boeken de telefoonnummers van de distributeurs en als de klanten 2 keer hetzelfde boekje in de bus krijgen hoor je dat snel genoeg.
Vergeet ook niet dat je in principe maar 50 tot 100 boeken per dag hoeft weg te brengen voor een leuk inkomen. Weet je hoeveel huizen er in Nederland zijn. Ik woon in een dorp met 5000 huizen en heb er 2 maanden over gedaan om al deze huizen te voorzien van een boek, tegen de trijd dat je al de huizen gehad hebt kun je dus aan je tweede ronde beginnen.
Daarbij is het ook zo dat je tijdens je eerste ronde de huizen er tussenuit hebt gehaald die zowiezo geen interesse hebben waardoor je het verlies van boeken kan reduceren.
Dat een bedrijf niet als ondernemerschap word gezien door je, zeg dat maar tegen de KvK en de belastingdienst, plus denk ik ook dat dat puur afhankelijk is van wat voor soort MLM je doet.
Wij zijn een winkel aan huis, we verzorgen dus het vervoer, de garantie en de service die de mensen verwachten van een winkel.
Als je met Kleeneze geen ondernemer bent dan is de SRV man dat ook niet of de Eismann, Bofrost of ijspaleis.
Dat niet elke MLM-er ondernemer is absoluut een feit, ik vind ook niet dat als je goedkoper bellen ofzo aanbied je echt ondernemer bent, maar zoals al eerder gezegd, elk systeem of bedrijf is anders.
Het gaat er bij mij echt niet om om hoedanook gelijk te krijgen over MLM, waar het bij mij omgaat is de stelling dat MLM in zijn geheel oplichting of wat dan ook is. Dit is en blijft afhankelijk van het bedrijf waar je als MLM-er mee te maken hebt.
Over de stelling van die griep, natuurlijk kan je niet zeggen dat een medicijn werkt als je maar 1 op de 100 mensen beter maakt maar je kan simpelweg ook niet zeggen dat het in zijn geheel niet werkt.
Er is er tenslotte in ieder geval 1 beter van geworden, of het medicijn werkt is dus afhankelijk van bepaalde factoren.
Net als een bepaald MLM systeem dus.
En over die studie, je neemt toch ook het risico dat je er niets aan hebt, ja je kan de kennis misschien gebruiken maar ook een heleboel van de kennis niet.
Ik ken heel wat studenten die 4 jaar hebben gestudeerd in een bepaalde richting en nu iets compleet anders doen. Dit is dan toch ook zonde maar dat risico neem je voor lief omdat je in je studie en je keuzes gelooft.
Als je honderden euro`s moet investeren in MLM zou ik het gewoonweg niet doen, ook als je inkomen alleen afhankelijk is van het zoveel mogelijk inschrijven van mensen zou ik er serieus even over nadenken, maar ik werk met Kleeneze en dit systeem werkt gewoon wel.
Als je maar 5 serieuze mensen in je downline hebt die er echt op uitgaan met de boeken dan verdien je een leuk salaris waar je van zou kunnen leven, met een "baan" van nog geen 20 uur in de week.
En dus blijf ik erbij dat je nooit kan beweren dat het MLM-systeem niet deugt. MLM-bedrijven zijn niet altijd koosjer en dat vind ik een heel groot verschil.
-
Ik denk ook niet dat de "tegenstanders"iets tegen het systeem in feite hebben. Toch? Het meeste wat me opvalt waar ze zo tegen zijn, zijn de wijze(s) waarop de meeste MLM-ers hun mensen recruteren.
Kijk eens naar het Donald Trump verhaal, Of naar het Harvard Fabeltje - Feit is wel dat Dr. King op de universiteit van Illinois les geeft en daar ging het over mbt Harvard. Dr. King is iemand die een boek geschreven heeft mbt Netwerkmarketing.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: wees eerlijk naar jezelf mebt MLM en vooral naar je klanten en prospects!
Vertel ze toch gewoon dat ze er een leuke cent aan kunnen overhouden en dat de meesten MLM meer als bijverdiensten doen dan als fulltime inkomensbron. Dat er uitzonderingen zijn is waar. Maar dat zijn en blijven uitzonderingen waar wij misschien deel van gaan uitmaken.
Dus voor al die Blaaskakende Collega MLM-ers: Blijf eens met beide benen op de grond staan, daar bereik je veel meer me dan dat Macho en wij zijn de beste gedrag.
Heb veel plezier,
E-nergetiX
Kijk eens naar het Donald Trump verhaal, Of naar het Harvard Fabeltje - Feit is wel dat Dr. King op de universiteit van Illinois les geeft en daar ging het over mbt Harvard. Dr. King is iemand die een boek geschreven heeft mbt Netwerkmarketing.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden: wees eerlijk naar jezelf mebt MLM en vooral naar je klanten en prospects!
Vertel ze toch gewoon dat ze er een leuke cent aan kunnen overhouden en dat de meesten MLM meer als bijverdiensten doen dan als fulltime inkomensbron. Dat er uitzonderingen zijn is waar. Maar dat zijn en blijven uitzonderingen waar wij misschien deel van gaan uitmaken.
Dus voor al die Blaaskakende Collega MLM-ers: Blijf eens met beide benen op de grond staan, daar bereik je veel meer me dan dat Macho en wij zijn de beste gedrag.
Heb veel plezier,
E-nergetiX
Als geheel, als systeem, is het falend.Waar het mij hier om gaat is de stellige stelling van de anti`s dat MLM NIET werkt.
En dat is precies de reden waarom het een oneerlijk systeem is, wat nooit kan werken zoals men pretendeert dat het werkt. Omdat er altijd een moment komt waarop het systeem uitgemolken is, zoals jij het noemt. Verzadiging is het woord dat ik ervoor gebruik. Er komt een moment waarop er of geen klanten meer zijn, of geen potentiele distributeurs (genoeg) om het systeem in stand te kunnen houden. Terwijl ook aan de mensen die op dat moment worden aangesproken wordt volgehouden dat er geen verzadiging is of kan optreden.Naturlijk zijn er systemen uitgemolken en moet je er op tijd bijzijn, dat is dus ook de reden dat ik met Kleeneze wel in zee ben gegaan.
In feite spreek je nu dus ook jezelf tegen, in een eerder bericht zei je namelijk nog dat er op een willekeurig moment genoeg mensen 18 worden, nu heb je het ineens over uitgemolken systemen.
En daar sla je dus, alweer, de spijker op zijn kop. Want wat komt er na "de komende jaren"? Hoe kun je dit een ethisch verantwoord systeem noemen, als je WEET dat er na die tijd een periode komt waarin je onderste lagen geen nieuwe mensen meer kunnen vinden?Het is nieuw in Nederland en Kleeneze gaat hoedanook ook van start in de rest van Europa en dus is er genoeg potentie( de komende jaren).
Moet je eens tegen Kristina of andere HBL-distributeurs vertellen die hier op het forum meelezen/-schrijven. Wel mooi, dat je zulke uitspraken over andere MLM's doet, in die zin ben je niet anders dan alle andere MLM'ers hier: "dit MLM systeem is het best, de rest is achterhaald/werkt niet/is uitgemolken"...Er zijn zat mensen die met Herbalife een leuk inkomen genereren alleen heeft het nu weinig zin om er nog mee te beginnen, het is tenslotte al zo bekend en al zolang bezig in Nederland, dat je gek word van de advertenties betreffende dit systeem.
Er zijn ongeveer 7 miljoen huishoudens in Nederland. Stel dat je 1 distributeur in je systeem hebt, die heeft er dan dus 7 miljoen. Zijn er 2 dan hebben ze er 3,5 miljoen. Zijn er 1000 dan hebben ze elk 7000 huishoudens. Zijn er 2000 dan zijn het er nog 3500. Je upline heeft je vast verteld dat je met gemak een aantal mensen kunt vinden, is het niet? Een stuk of 5? Je hebt dan ook vast al eens uitgerekend hoe lang het duurt voor je een behoorlijk aantal mensen in je downline hebt, toch? Laten we eens stellen dat er op den duur 10.000 distributeurs in Nederland zijn? Dan hebben die dus elk 700 huishoudens. Leveren die genoeg op om al die mensen een leuk inkomen op te leveren? Jij hebt er blijkbaar al 5000 nodig om leuk te verdienen...Het argument over dat er distributeurs in jouw omgeving kunnen zitten is ook niet echt van kracht, je kan altijd afspraken maken hierover
Dit kan ik nou weer niet plaatsen. Als je vanaf 50 boeken al leuk verdient, dan moet jij met je 5000 toch wel al miljonair zijn???Vergeet ook niet dat je in principe maar 50 tot 100 boeken per dag hoeft weg te brengen voor een leuk inkomen.
Als jij 100 catalogi bij mensen door de bus gooit, hoeveel daarvan bestellen dan daadwerkelijk? En wat is het gemiddelde bedrag van de bestellingen?
Die discussie hebben we hier ook al eens gehad. De KvK mag je meteen doorstrepen hoor, als ik maandag naar de KvK ga dan ben ik dinsdag ook ondernemer, ook al heb ik geen echt bedrijf. Ff lappen voor een nummertje kan iedereen.Dat een bedrijf niet als ondernemerschap word gezien door je, zeg dat maar tegen de KvK en de belastingdienst,
De belastingdienst is een ander verhaal. Ik heb geen belastingrecht gestudeerd dus ik ken de precieze eisen die worden gesteld voor ondernemerschap niet.
Los daarvan ben ik econoom en gebruik ik voor ondernemerschap andere eisen dan de belastingdienst. Ondernemerschap is gebaseerd op zaken als creativiteit en onafhankelijkheid. Alleen al aan deze 2 voldoet MLM niet.
Dat hangt ervan af. Ik weet niet hoe een SRV man zijn zaken regelt, er zijn er ook niet meer zoveel Als een SRV man geen verkoper is in dienst van een overkoepelende organisatie, en het hem bijvoorbeeld vrij staat zijn leveranciers te kiezen, dan is hij zeker wel ondernemer.Wij zijn een winkel aan huis, we verzorgen dus het vervoer, de garantie en de service die de mensen verwachten van een winkel.
Kun je eens toelichten waarom een MLM distributeur van telefoonabonnementen geen ondernemer is?Dat niet elke MLM-er ondernemer is absoluut een feit, ik vind ook niet dat als je goedkoper bellen ofzo aanbied je echt ondernemer bent, maar zoals al eerder gezegd, elk systeem of bedrijf is anders.
Vandaar dat ik erbij vermeldde dat de andere 99 proefkonijnen zijn overleden. Dan kun je toch niet vol blijven houden dat het een werkend medicijn is?Over de stelling van die griep, natuurlijk kan je niet zeggen dat een medicijn werkt als je maar 1 op de 100 mensen beter maakt maar je kan simpelweg ook niet zeggen dat het in zijn geheel niet werkt.
Er is er tenslotte in ieder geval 1 beter van geworden, of het medicijn werkt is dus afhankelijk van bepaalde factoren. Net als een bepaald MLM systeem dus.
Een studie is meer dan feitenkennis. Feitenkennis is eigenlijk zelfs ondergeschikt in een studie. Tegenwoordig gaat het meer om zaken als redeneren, concluderen, onderzoek kunnen doen, zelfstandigheid enzovoorts. Iedereen kan opzoeken welke stoffen je nodig hebt om benzine te maken, of hoe de wet luidt die van toepassing is bij een roof. Het punt is dat je weet waar en hoe je moet zoeken, en hoe je dergelijke zaken moet interpreteren.En over die studie, je neemt toch ook het risico dat je er niets aan hebt, ja je kan de kennis misschien gebruiken maar ook een heleboel van de kennis niet.
Nogmaals, een studie is niet per definitie gericht op een bepaalde baan of functie. Een studie is dan eerder gericht op het vergroten van je kansen op bepaalde typen banen.Ik ken heel wat studenten die 4 jaar hebben gestudeerd in een bepaalde richting en nu iets compleet anders doen. Dit is dan toch ook zonde maar dat risico neem je voor lief omdat je in je studie en je keuzes gelooft.
Affijn, het lijkt erop dat ik dit soort zaken kan blijven herhalen, je geeft er toch geen reactie op.
Ik heb iets tegen beiden. Er zijn voor mij genoeg argumenten die tegen het systeem zelf pleiten, zoals de onvermijdelijke verzadiging. Dat veel MLM'ers bepaald gedrag vertonen is een symptoom.Ik denk ook niet dat de "tegenstanders"iets tegen het systeem in feite hebben. Toch? Het meeste wat me opvalt waar ze zo tegen zijn, zijn de wijze(s) waarop de meeste MLM-ers hun mensen recruteren.
-
Zullen we die discussie maar weer ff opnieuw opstarten? Lijkt mij leuk!Ik heb iets tegen beiden. Er zijn voor mij genoeg argumenten die tegen het systeem zelf pleiten, zoals de onvermijdelijke verzadiging
Verhaal is al aangehaald door Osiris, Door mij en ook vele anderen!
Om het toch maar ff gelijk te trekken met andere soorten (product)aanbieders:
Coca Cola, Unilever, Heineken, Amstel, Toyota, Tv's, Koelkasten, kleding, Pc's, GSM, internet aanbieders, enz., enz.
FF 1 eruit pikken die we nog niet gehad hebben:
Je PC (Desktoppie) Volgens een onderzoek heeft ieder huishouden er minstens 1. Ondanks dat worden er nog steeds pc's verkocht. Redenen kunnen zijn: Vervanging, een extra pc enz. Is er dan verzadiging van het product? Er zijn de afgelopen jaren ook meer aanbieders gekomen van PC's.
Of kijk naar de diverse internetaanbieders. Volgens een onderzoekje van CI (=Computeridee) heeft ieder huishouden een internet aansluiting en toch blijven de aanbieders abo's verkopen. Zelfs jij kan er geld aanverdienen -Zie topic Tiscali goes MLM.
of kijk eens naar Coca Cola: iedere dag worden er Blikjes met Cola verkocht. Gemiddeld genomen drinkt de werewdbevolking 3 blikjes per dag. (info via CC) Is de markt voor Coca Cola verzadigd?
Zoals jezelf weet is TIJD de belangrijkste factor. Het is nl. onmogelijk om binnen 1 jaar alle bewoners in Nederland in te schrijven. Of de gehele wereldbevolking.
En tijd is ook de belangrijkste reden waarom MLM maar? 0.03% van de markt heeft veroverd.
Succes,
E-nergetiX
-
Hier gaan we weer.
@tevreden mlm-er: Je doet nu precies wat mij zo verschrikkelijk tegenstaat aan mlm. Die oude belofte van jullie, je kan geweldig verdienen. Kijk maar naar die en die. Elke berekening vewijs je naar de prullenbak want "het verandert steeds" dus is een berekening niet zinning.
Daarna ga je woorden verdraaiien en de mensen die, zoals de berekeningen al voorspelden, losers noemen.
@Energetix, Je zegt dat tijd de reden is dat pas 0,03% meedoet. Maar tegelijkertijd haal je ook pc's aan als reden dat er geen verzadiging optreedt. Hoe verklaar jij dan dat pc's in minder dan twintig jaar tijd "de wereld" hebben veroverd?
En waarom denk je dat HP en Compaq fuseerden? Of dat IBM haar pc divisie aan Lenovo wil verkopen?
Daartoe zijn grofweg twee redenen aan te wijzen. 1) Door verzadiging staat er een enorme druk op de prijs. 2) Door continue innovatie worden de lifecycles van producten steeds korter en neemt ook de prijsdruk toe.
En bij nagelschaartjes, "gezondheid bevorderende" magneetjes zie ik dit nog lang niet.
@tevreden mlm-er: Je doet nu precies wat mij zo verschrikkelijk tegenstaat aan mlm. Die oude belofte van jullie, je kan geweldig verdienen. Kijk maar naar die en die. Elke berekening vewijs je naar de prullenbak want "het verandert steeds" dus is een berekening niet zinning.
Daarna ga je woorden verdraaiien en de mensen die, zoals de berekeningen al voorspelden, losers noemen.
@Energetix, Je zegt dat tijd de reden is dat pas 0,03% meedoet. Maar tegelijkertijd haal je ook pc's aan als reden dat er geen verzadiging optreedt. Hoe verklaar jij dan dat pc's in minder dan twintig jaar tijd "de wereld" hebben veroverd?
En waarom denk je dat HP en Compaq fuseerden? Of dat IBM haar pc divisie aan Lenovo wil verkopen?
Daartoe zijn grofweg twee redenen aan te wijzen. 1) Door verzadiging staat er een enorme druk op de prijs. 2) Door continue innovatie worden de lifecycles van producten steeds korter en neemt ook de prijsdruk toe.
En bij nagelschaartjes, "gezondheid bevorderende" magneetjes zie ik dit nog lang niet.
-
Nog even op twee andere door jou aangehaalde voorbeelden reageren:
Coca Cola, deze jongens zijn op zoek naar andere producten om te zetten daar het gebruik van Coca Cola niet echt meer groeit.
Heineken, waarom denk je dat er zo'n enorme concentratie plaatsvindt onder bierproducenten?
En misschien de allerleukste voor jullie: alle aangehaaldemartken hebben te maken met een overcapaciteit. Wat een teken is van een verzadigde markt.
Coca Cola, deze jongens zijn op zoek naar andere producten om te zetten daar het gebruik van Coca Cola niet echt meer groeit.
Heineken, waarom denk je dat er zo'n enorme concentratie plaatsvindt onder bierproducenten?
En misschien de allerleukste voor jullie: alle aangehaaldemartken hebben te maken met een overcapaciteit. Wat een teken is van een verzadigde markt.
Een grote fout wat de mlm-ers maken is dat zij de woorden gebruiken van het mlm bedrijf zelf!
Heelveel zaken die als "'feiten"' gebruikt worden geldt voor het mlm bedrijf zelf MAAR NIET VOOR DE DISTRIBUTEUR!!!.
Ga van je zelf uit als dit ook voor jou werkt en 98% van de andere distributeurs dan merk je al snel genoeg dat het bijna altijd zo is dat de andere distributeurs in dezelfde land dezelfde probleem hebben.
Nee in jullie wooorden te spreken komt er op neer dat zij allemaal losers zijn......
Wanneer de omzet met 50% stijgt van een mlm bedrijf,betekent niet dat de distributeurs hun winsten en omzetten met 50% is gestegen.
Dit is al een voorbeeld om op te noemen. Zo zijn er vele meer voorbeelden. Alle distributeurs zijn blij dat het bedrijf zo goed gaat. Gaat het met jou dan zo goed??? Gaat het met je medecollega;s ook dan zo goed in het zelfde land?
Natuurlijk kan een mlm bedrijf hun omzet met 50% laten stijgen want zijn rekenen ALLE DISTRIBUTEURS IN ALLE LANDEN WAARZIJ GEVESTIGD ZIJN DIE ALLEMAAL ONDER HET MLM BEDRIJF VALLEN. DUS NIET BIJ JOU!!!!
wanneer zij met zo'n hoge cijfers stijgen hebben zij in het meeste gevallen een nieuw land geopend (bij een start een zeer hoge produktie,het eerste erbij effect). Of er is een nieuw product of dienst gelanceerd.
Kijk eens terug naar het land waar zij in het verleden bij een start zeer succesvol waren......in het meeste gevallen hoor je nu niets meer over dat land. ....Zij zetten je mind weer op andere succes stories.
Dat herhalen ze elke weer omdat een NIEUW distibuteur het niet beter weet.
En kom nu niet met 2 voorbeelden aan die wel zeer succesvol zijn.
want 98% is niet succesvol.
Oja Kleeneze kan een mooi en goed bedrijf zijn en zeer succesvol
zijn in Great brittain...Maar hun NAAM is daar na 80 JAAR !!!! bekend geworden en een begrip. ....overigens in het begin zonder mlm.
Of wil jij over 80 jaar geld gaan verdienen..???
Maar een andere reden waarom ik dit zegt is dat Kleeneze in Engeland en vele voorbeelden wat mensen met mlm gebruiken geldt dat in dat betreffende land en niet in NEDERLAND of een andere land.
Maar het is natuurlijk logische dat mlm -ers hun mlm bedrijf beschermen en ontzettend heilig is....dat wordt wel voor gezorgd om dat tussen jullie oren te pompen.
Gek eigenlijk wanneer je baas zo weinig betaalde en zei :je zit bij een bedrijf waarbij je het in je hart moet zitten,,,en dat is al veel waard.
BLIJF JE DAN OOK WERKEN VOOR JE BAAS ????Waarom voor een mlm bedrijf wel? Voor die ene Upline???? DIE IS OOK ZO GOED! LOGISCHE HIJ VERDIENT AAN JOU!!!!!! ZONDER JOU IS DIE NERGENS!!! waarom is die nog steeds aardig en werkt zich kapot...omdat die nog steeds niet genoeg verdient.!!!! waraom is die gestopt? Hij verdient genoeg nu!! om in jullie woorden te spreken,.,...NEE IN WERKELIJKHEID IS DIE GESTOPT OMDAT DIE SLECHT VERDIENT!!!!!
Zo gaan de verhaaltjes binnen een mlm organisatie door....
Heelveel zaken die als "'feiten"' gebruikt worden geldt voor het mlm bedrijf zelf MAAR NIET VOOR DE DISTRIBUTEUR!!!.
Ga van je zelf uit als dit ook voor jou werkt en 98% van de andere distributeurs dan merk je al snel genoeg dat het bijna altijd zo is dat de andere distributeurs in dezelfde land dezelfde probleem hebben.
Nee in jullie wooorden te spreken komt er op neer dat zij allemaal losers zijn......
Wanneer de omzet met 50% stijgt van een mlm bedrijf,betekent niet dat de distributeurs hun winsten en omzetten met 50% is gestegen.
Dit is al een voorbeeld om op te noemen. Zo zijn er vele meer voorbeelden. Alle distributeurs zijn blij dat het bedrijf zo goed gaat. Gaat het met jou dan zo goed??? Gaat het met je medecollega;s ook dan zo goed in het zelfde land?
Natuurlijk kan een mlm bedrijf hun omzet met 50% laten stijgen want zijn rekenen ALLE DISTRIBUTEURS IN ALLE LANDEN WAARZIJ GEVESTIGD ZIJN DIE ALLEMAAL ONDER HET MLM BEDRIJF VALLEN. DUS NIET BIJ JOU!!!!
wanneer zij met zo'n hoge cijfers stijgen hebben zij in het meeste gevallen een nieuw land geopend (bij een start een zeer hoge produktie,het eerste erbij effect). Of er is een nieuw product of dienst gelanceerd.
Kijk eens terug naar het land waar zij in het verleden bij een start zeer succesvol waren......in het meeste gevallen hoor je nu niets meer over dat land. ....Zij zetten je mind weer op andere succes stories.
Dat herhalen ze elke weer omdat een NIEUW distibuteur het niet beter weet.
En kom nu niet met 2 voorbeelden aan die wel zeer succesvol zijn.
want 98% is niet succesvol.
Oja Kleeneze kan een mooi en goed bedrijf zijn en zeer succesvol
zijn in Great brittain...Maar hun NAAM is daar na 80 JAAR !!!! bekend geworden en een begrip. ....overigens in het begin zonder mlm.
Of wil jij over 80 jaar geld gaan verdienen..???
Maar een andere reden waarom ik dit zegt is dat Kleeneze in Engeland en vele voorbeelden wat mensen met mlm gebruiken geldt dat in dat betreffende land en niet in NEDERLAND of een andere land.
Maar het is natuurlijk logische dat mlm -ers hun mlm bedrijf beschermen en ontzettend heilig is....dat wordt wel voor gezorgd om dat tussen jullie oren te pompen.
Gek eigenlijk wanneer je baas zo weinig betaalde en zei :je zit bij een bedrijf waarbij je het in je hart moet zitten,,,en dat is al veel waard.
BLIJF JE DAN OOK WERKEN VOOR JE BAAS ????Waarom voor een mlm bedrijf wel? Voor die ene Upline???? DIE IS OOK ZO GOED! LOGISCHE HIJ VERDIENT AAN JOU!!!!!! ZONDER JOU IS DIE NERGENS!!! waarom is die nog steeds aardig en werkt zich kapot...omdat die nog steeds niet genoeg verdient.!!!! waraom is die gestopt? Hij verdient genoeg nu!! om in jullie woorden te spreken,.,...NEE IN WERKELIJKHEID IS DIE GESTOPT OMDAT DIE SLECHT VERDIENT!!!!!
Zo gaan de verhaaltjes binnen een mlm organisatie door....
Ten eerste heb ik hier niemand loser genoemd, laat dat even duidelijk zijn.
Ik heb in geen van mijn opmerkingen gescholden tenzij het een reactie was op het feit dit ik hier oplichter word genoemd door figuren die niet weten wie ik ben.
Ook is het zo dat er van verzadiging(en ik heb het over Kleeneze daar dit een systeem is waar ik mee werk) absoluut geen sprake kan zijn omdat onze produkten blijven veranderen.
Ook is het nog eens zo dat er verschillende catalogi (bijlagen) zijn die gericht zijn op totaal verschillende doelgroepen.
Over die 5000 huishoudens dat is dus ook bull want je gaat terug naar die huishoudens, omdat we dus elke keer andere produkten aanbieden kan je ook teruggaan.
Dat er een groot aantal produkten blijvend zijn ligt puur in het feit dat de mensen ze nou eenmaal nodig blijven hebben.
Neem de simpele schuursponsjes en badolieen.
En nog even over die 50 tot 100 boeken dat is per dag.
Zoals ik al eerder heb aangehaald is de gemiddelde bestelling (bij mij tenminste) tussen de 25 en 75 euro.
De ene dag heb je meerdere bestellingen dan de andere maar gemiddeld heb je op 50 boeken toch wel 7 a 8 bestellingen.
Over mijn downlines hoef je je niet druk te maken ik heb er op dit moment 24 en deze week weer 8 afspraken.
O ja voor er weer iets over gezegd word, nee ze zijn niet allemaal echt serieus aan het werk gegaan, maar we zijn op de goede weg.
Ondernemerschap is gebaseerd op creativiteit en onafhankelijkheid zeg je, daarmee zeg je dus dat een eigenaar van een Mcdonalds of domino`s of BurgerKing geen ondernemers zijn, ook zij hebben zich aan een systeem te houden.
Ik heb ook niet gezegd dat een aanbieder van abbonementen geen ondernemer is ik zei als je goedkoper bellen aanbied.
Dit houd dus in dat je 1 aanbieder aanprijst ( Euphony Bijv.)
Dat Kleeneze nog niet zo bekend is: daar zijn wij voor he, de distributeurs die nu beginnen moeten ervoor zorgen dat straks elk huishouden weet wie Kleeneze is en wat wij doen.
Daarom zal het in de toekomst ook alleen maar makkelijker worden om de catalogi en orders op te halen.
Dat ik berekeningen naar de prullenbak verwijs ligt puur in het feit dat de berekeningen niet kloppen.
Je kan nou eenmaal niet zeggen omzet - 24% winst op 24.000 man daar nog eens 24% bonus af, dat is het wel heel simpel voorleggen.
De winst van de distributeurs is geen omzet van Kleeneze en de bonusverdelingen liggen ook een beetje anders.
Niet elke distributeur krijgt 24% plus krijg je bonus over de totale omzet van jouw groep. Het percentage is afhankelijk van de groepsomzet en niet iedereen haalt de target.
Daarbij is het zo dat je pas op een vast percentage komt als je op een bepaald level komt.
Dit level is niet zo heel hoog maar je moet het wel eerst halen, haal je dit niet in een periode dan begin je dus weer op je startpercentage.
Dus je kan er niet zo makkelijk afkomen als je denkt met je berekeningen.
En inderdaad je KAN geweldig verdienen maar daar moet je wel wat voor doen en dit is geen garantie, het ligt puur aan je zelf
Ik heb in geen van mijn opmerkingen gescholden tenzij het een reactie was op het feit dit ik hier oplichter word genoemd door figuren die niet weten wie ik ben.
Ook is het zo dat er van verzadiging(en ik heb het over Kleeneze daar dit een systeem is waar ik mee werk) absoluut geen sprake kan zijn omdat onze produkten blijven veranderen.
Ook is het nog eens zo dat er verschillende catalogi (bijlagen) zijn die gericht zijn op totaal verschillende doelgroepen.
Over die 5000 huishoudens dat is dus ook bull want je gaat terug naar die huishoudens, omdat we dus elke keer andere produkten aanbieden kan je ook teruggaan.
Dat er een groot aantal produkten blijvend zijn ligt puur in het feit dat de mensen ze nou eenmaal nodig blijven hebben.
Neem de simpele schuursponsjes en badolieen.
En nog even over die 50 tot 100 boeken dat is per dag.
Zoals ik al eerder heb aangehaald is de gemiddelde bestelling (bij mij tenminste) tussen de 25 en 75 euro.
De ene dag heb je meerdere bestellingen dan de andere maar gemiddeld heb je op 50 boeken toch wel 7 a 8 bestellingen.
Over mijn downlines hoef je je niet druk te maken ik heb er op dit moment 24 en deze week weer 8 afspraken.
O ja voor er weer iets over gezegd word, nee ze zijn niet allemaal echt serieus aan het werk gegaan, maar we zijn op de goede weg.
Ondernemerschap is gebaseerd op creativiteit en onafhankelijkheid zeg je, daarmee zeg je dus dat een eigenaar van een Mcdonalds of domino`s of BurgerKing geen ondernemers zijn, ook zij hebben zich aan een systeem te houden.
Ik heb ook niet gezegd dat een aanbieder van abbonementen geen ondernemer is ik zei als je goedkoper bellen aanbied.
Dit houd dus in dat je 1 aanbieder aanprijst ( Euphony Bijv.)
Dat Kleeneze nog niet zo bekend is: daar zijn wij voor he, de distributeurs die nu beginnen moeten ervoor zorgen dat straks elk huishouden weet wie Kleeneze is en wat wij doen.
Daarom zal het in de toekomst ook alleen maar makkelijker worden om de catalogi en orders op te halen.
Dat ik berekeningen naar de prullenbak verwijs ligt puur in het feit dat de berekeningen niet kloppen.
Je kan nou eenmaal niet zeggen omzet - 24% winst op 24.000 man daar nog eens 24% bonus af, dat is het wel heel simpel voorleggen.
De winst van de distributeurs is geen omzet van Kleeneze en de bonusverdelingen liggen ook een beetje anders.
Niet elke distributeur krijgt 24% plus krijg je bonus over de totale omzet van jouw groep. Het percentage is afhankelijk van de groepsomzet en niet iedereen haalt de target.
Daarbij is het zo dat je pas op een vast percentage komt als je op een bepaald level komt.
Dit level is niet zo heel hoog maar je moet het wel eerst halen, haal je dit niet in een periode dan begin je dus weer op je startpercentage.
Dus je kan er niet zo makkelijk afkomen als je denkt met je berekeningen.
En inderdaad je KAN geweldig verdienen maar daar moet je wel wat voor doen en dit is geen garantie, het ligt puur aan je zelf
-
Dat niet elke MLM-er ondernemer is absoluut een feit, ik vind ook niet dat als je goedkoper bellen ofzo aanbied je echt ondernemer bent
Je zegt dus wel dat een acn-er geen ondernemer is, maar je snapt je eigen woorden niet eens.Ik heb ook niet gezegd dat een aanbieder van abbonementen geen ondernemer is ik zei als je goedkoper bellen aanbied.
Je hebt anders nog nergens de fout aangetoond.Dat ik berekeningen naar de prullenbak verwijs ligt puur in het feit dat de berekeningen niet kloppen.
Je komt met een andere berekening die niet gemaakt is. Waar heb ik een dergelijke actie eerder gezien? Oh ja, bij de Tell Sell commercial van de biostabil.
Maarschalk jij hebt op bijna elke pagina van dit forum berekeningen lopen maken de laatste op 22 februari geloof ik om 2.11 uur.
Kijk het even na en je weet gelijk over welke foute berekeningen ik het heb.Je komt met cijfers waar jij heilig van overtuigt bent schijnbaar maar als je niet eens weet hoe een systeem precies in elkaar zit kun je nooit een kloppende berekening maken En ik heb je al op een aantal fouten gewezen maar toen werd er ineens niet gereageerd.
Toen zat je ineens op het forum van pyramidespelen (weet je nog).
En als je weer even later iets ontdekt in stukjes tekst hier dan ineens reageer je weer.
ALs je een quote van mij gebruikt om weer eens te kunnen zaniken gebruik hem dan helemaal en niet een stukje.Als je 1 aanbieder aanbied van goedkoper telefoneren dan ben je geen ondernemer.
Het is wat anders als je de mensen de keuze geeft tussen verschillende aanbieders.
Kijk het even na en je weet gelijk over welke foute berekeningen ik het heb.Je komt met cijfers waar jij heilig van overtuigt bent schijnbaar maar als je niet eens weet hoe een systeem precies in elkaar zit kun je nooit een kloppende berekening maken En ik heb je al op een aantal fouten gewezen maar toen werd er ineens niet gereageerd.
Toen zat je ineens op het forum van pyramidespelen (weet je nog).
En als je weer even later iets ontdekt in stukjes tekst hier dan ineens reageer je weer.
ALs je een quote van mij gebruikt om weer eens te kunnen zaniken gebruik hem dan helemaal en niet een stukje.Als je 1 aanbieder aanbied van goedkoper telefoneren dan ben je geen ondernemer.
Het is wat anders als je de mensen de keuze geeft tussen verschillende aanbieders.
Wat praat je nu weer voor onzin ... weet je wel waar je het over hebt ?Als je 1 aanbieder aanbied van goedkoper telefoneren dan ben je geen ondernemer.
Ga jij eerst ff de discussie van de laatste paar pagina`s helemaal lezen voor je je ermee gaat bemoeien a.u.b, anders beginnen we weer helemaal van voor af aan.
Dus tevreden mlm-er, als ik jouw redenatie doortrek ben je dus ook geen ondernemer als je slechts nagelschaartjes verkoopt van slechts 1 aanbieder.
Maar aangaande die berekening. Wat is er nu precies mis?
Die 24.000 plus 1.500 distributeurs zorgen voor een omzet van 287,8 miljoen dollar, ofwel 218,2 miljoen euro.
Dat komt neer op een omzet van 8.580,39 euro per persoon per jaar.
Als daar enkele mensen tussenzitten die zeer veel verkopen, wat verkoopt de rest dan? Minder. Heel goed. Dus waar zit dan de fout in deze berekening.
En als mensen hier 24% over krijgen dan komt dat neer op 2.145, 10 euro per jaar, oftewel 178,76 euro per maand.
Oke, waarschijnlijk kijgen mensen wat meer, omdat ze elders nog bonussen krijgen. Dan verdubbelen we dit bedrag, laten we er zelfs 400 euro per maand van maken.
Hoeveel tijd was je ook al weer met het leuren met je catalogi?
Jij bent hard op weg rijk te worden jongen.
Kan je toch nog bewijzen dan Donald Trump had moeten beginnen met mlm ipv onroerend goed.
Maar aangaande die berekening. Wat is er nu precies mis?
Je kan nu wel weer beginnen met je -24% dat de distributeurs extra op de inkoopprijs plakken, maar dat maakt deze berekening nog niet fout.Hoe vaak wil je dit bewijs zien?
Hoe vaak moet ik de totale omzet pakken, deze delen door het aantasl distributeurs/deelnemers/downliners of hoe die mensen ook heten die mee doen met dit prutsmethodiekje en er heilig in geloven?
Als je van die gemiddelde omzet die je dan krijgt de omzet aftrekt die enkele toppers halen, dan blijft er voor de rest nog minder over.
Die verdienen dus (bijna) niets.
Die 24.000 plus 1.500 distributeurs zorgen voor een omzet van 287,8 miljoen dollar, ofwel 218,2 miljoen euro.
Dat komt neer op een omzet van 8.580,39 euro per persoon per jaar.
Als daar enkele mensen tussenzitten die zeer veel verkopen, wat verkoopt de rest dan? Minder. Heel goed. Dus waar zit dan de fout in deze berekening.
En als mensen hier 24% over krijgen dan komt dat neer op 2.145, 10 euro per jaar, oftewel 178,76 euro per maand.
Oke, waarschijnlijk kijgen mensen wat meer, omdat ze elders nog bonussen krijgen. Dan verdubbelen we dit bedrag, laten we er zelfs 400 euro per maand van maken.
Hoeveel tijd was je ook al weer met het leuren met je catalogi?
Jij bent hard op weg rijk te worden jongen.
Kan je toch nog bewijzen dan Donald Trump had moeten beginnen met mlm ipv onroerend goed.