LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
elly

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door elly »

Ik ben niet ingegaan op het aanbod van Dexia!!!

Vriendelijke groet

el

Ongelezen bericht door el »

Anne, pas op met de hardheidsclausule want de kans is vrij groot dat wanneer je daarvan gebruik maakt je er nog slechter van wordt.
Er gaan geruchten dat ze ook naar de overwaarde van je huis kijken en je eventuele spaargeld.
Ga een gesprek aan met een bank bijvoorbeeld en kijk wat voor oplossingen zij misschien nog hebben.
En nogmaals, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, tekenen van het aanbod betekent dat je al je juridische rechten kwijt bent.

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

El,

Bedankt. Maar hoe dan verder? Ze moeten voor 30 april reageren, hun 'potje' is op en ze hebben het geld niet wat ze maandelijks moeten betalen. Helphelphelp!!! Sorry meneer Blok,...daar was deze 'topic' niet voor bedoeld. El,...zou je me tips, advies, etc. willen mailen??? Alvast bedankt!

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Meneer Blok,
Ook ik zal niet op het Dexia "Aanbod" ingaan!
Vriendelijke groeten,
Karel

JD van den Berg

Ongelezen bericht door JD van den Berg »

Heer Blok.waarom praten over ingaan op het DEXIA aanbod als dit aanbod dubieus is.Als DEXIA met de optie in de "restant"hoofdsom gehandeld had of heeft,was deze schuld misschien wel nul geweest.In het contract stat niets over de behandeling van de optie.DEXIA moet dus alles gedaan hebben om de schuld zo klein mogelijk te laten uitvallen.Of DEXIA heeft niet gehandeld en heeft dus geen zorgplicht laten zien of ze heeft het wel gedaan (ze is toch optie expert) ,maar wil dat resultaat niet toerekenen.DEXIA zou tevreden moeten zijn met de rente,niet proberen op slinkse wijze de deelnemers een restschuld aan te praten,die in het geheel niet maatschappelijk is.Waarschijlijk nodig om een dam op te werpen voor de actie van Leaseverlies.Als de uitspraak van de rechter over enkele jaren er komt ,heeft Dexia zoveel kunnen verdienen met alle schulden tezamen dat een schikking geen probleem meer is.

karin

Ongelezen bericht door karin »

Meneer Blok, ook ik ben niet ingegaan op het Dexia-aanbod.
Heb ze wel aangetekend medegedeeld dat ik onder protest en voorbehoud van alle rechten in termijnen wil betalen.
Ben lid van SLV, Eegalease en Payback.

Dennis Esser

Ongelezen bericht door Dennis Esser »

Beste Meneer Blok,

Ook ik en mijn vrouw betalen NIET dat heb ik Dexia ook nog eens extra met een aangetekende brief laten weten. Schuld op dit moment: 5 x 24.000 Euro. Zelf ingelegd 50.000 gulden. Plus 3 tal losse contracten van elek 113 euro per maand.

Ik kom morgen zeker tot dan !!

Dennis Esser

Reijer Visser

Ongelezen bericht door Reijer Visser »

Geachte hr Blok,
4 mei 2003 loopt mijn eerste contract af van de 4 contracten
Met tot nu toe(net geinformeerd op legio.nu)een restschuld van voorlopig 48.000 eur.komend mei zal dit nog meer zijn.
Ik heb het restschuld in depot gezet en ben geensinds van plan de restschuld te betalen afwachtend op een uitspraak van de rechter. m.v.g. Reijer Visser

learner

Ongelezen bericht door learner »

Geachte meneer Blok,

Inleg 67.258 euro's om in een klein pensioentje te voorzien.

Per vandaag zou ik volgens legio niet meer die "belastingvrije uitkering" krijgen, zoals ze destijds wel heel stellig beloofden.
Neen, integendeel, ik heb nog een restschuld van 83.481 euro's.

Als je iets koopt dat niet deugt dan breng je dat produkt weer naar de winkel en dan krijg je of:

1. je geld terug.
2. een nieuw produkt dat wel deugt.
3. men repareert het ondeugdelijke produkt.

Ik kan me echt niet voorstellen dat de winkelier de brutaliteit kan hebben om me nog eens om meer geld te vragen.

Tot straks...

Ruudb

Ongelezen bericht door Ruudb »

Ik ga nooit in op het Dexia"aanbod". Alleen wanneer we met z'n allen niet betalen kunnen we Dexia een slag toebrengen.
Niet betalen betekend geen inkomsten > logisch gevolg is dat Dexia het dan niet lang meer volhoudt.

Eline

Ongelezen bericht door Eline »

Hoi!
Ook ik heb het formulier teruggestuurd mt een kruisje bij nee, ik ga niet in op het Dexia aanbod. Ik heb hier netjes een kopie van gemaakt. Ik dacht ook zo'n 113 Euro per maand te sparen, en dat het verdriedubbelt eruit zou komen. *pissig* Toen ik op radar hele andere dingen vernam. Het heeft ons leven nu al zo in de greep dat we een huis wilde kopen, maar wachten op de uitspraak omdat we bang zijn dat ze ons het huis uit zetten wanneer wij weigeren te betalen. Het gaat voor ons einde van het jaar beginne. 24 november loopt mijn cotract af. Ben benieuwd.
Groetjes Eline

ronald

Ongelezen bericht door ronald »

Ik moet voor 27-apr reageren maar doe het NIET

wil groot zwaaftink

Ongelezen bericht door wil groot zwaaftink »

Ik heb de formulieren met een dikke nee teruggestuurd.
Ze lopen in februari af en ik ben niet van plan te gaan betalen zolang de rechtzaak loopt.

mia

Ongelezen bericht door mia »

Ik heb me niet aangemeld voor het Dexia aanbod.
Heb nog 3 contracten lopen, maar betaal onder protest
Omdat ik niet ook nog het risico van kosten rechtzaak wil lopen.Hoop het eens terug te krijgen,Ik had gehoopt op een extraatje om voor de ziekte waar mijn man aan lijdt wat achter de hand te hebben. Nee dus.Dit alles wist legio dus, ze garandeerde mij dus dat ik er geen spijt van zou krijgen. U staat er op deze manier heel goed voor zo zeiden ze mij. Zoiets moest toch strafbaar zijn. Een colporteur aan de deur kun je misschien zoiets van verwachten, Van een (Gerenormeerde)bank hoop je toch opaan te kunnen
Ik verkeer gelukkig nog in de(prettige)omstandigheden dat ik dat nog net kan, waarna ik dus ook blut ben, ondanks dat mijn man en ik beide ziek zijn. \Echter van 2 bekende weet ik heel zeker dat ze op het DEXIA aanbod zijn ingegaan omdat ze
anders ook tot de nek in de problemen komen.
Dan maar liever een jarenlange aflossing zo zeggen zij
Het is toch afschuwelijk dat mensen het water zo tot de lippen staat en dan mensen op leeftijd!!! Die hopen op een onbezorgde oude dag.

Vincent

Ongelezen bericht door Vincent »

Ik ben ook niet ingegaan op het aanbod.

wil

Ongelezen bericht door wil »

Ik ga ook niet in op het Dexia aanbod. Door frauduleuze handelingen zijn mijn aandelen AH nog verder gedaald, waardoor de schulden zijn toegenomen. Kan tegen de verantwoordelijken ook geen procedure tegen begonnen worden?

Leo Rijpstra

Ongelezen bericht door Leo Rijpstra »

Ik ga niet in op het dexia aanbod
Leo

YD

Ongelezen bericht door YD »

ik ga niet op het aanbod in.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

ik ga niet reageren, hun aanbod is voor mijn situatie niet voldoende, hetgeen niet wil zeggen dat dat voor iedereen geld, als ik het financieel kon opbrengen accepteerde ik het nl wel, beter mn verlies nemen en dan overal van die
aandelenzooi af zijn, lijkt me wel een opluchting.

Gesloten