LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hamburger-Mannheim

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
gladde wbos

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door gladde wbos »

he maarschalk durft je niet meer te antwoorden
Student26 ben je nu maarschalk.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Omdat er duidelijke criteria gesteld worden om door te kunnen groeien.
En het is dus niet zo dat je automatisch een positie omhoog gaat, zoals jij veronderstelt.
Dat heb je dan behoorlijk anders voorgesteld door hier te vermelden dan mensen geen verkoper maar manager worden.
Is dat dan de doelstelling van zij die met hmi in zee gaan? Manager worden?

Juist, Maarschalk !!
Bij elke positie veranderd de taakstelling van de medewerker.
Verkoop vindt alleen plaats in de onderste positie van Adspirant.
Logisch dat de verwaaring optreedt.

Doelstelling bij hmi is manager worden, doch niet iedereen schuift aan bij de "management tafel"?

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Dat partime was toch een keuze omdat je graag veel vrije tijd had? Waren de centjes toch niet genoeg of ga je nu weer een of andere rotsmoes neerzetten?!
Als je iemand aan wilt vallen moet je wel volledig zijn. Ik heb destijds al gezegd dat ik er inderdaad voor gekozen had parttime te werken. Een van de redenen daarvoor was het afmaken van mijn studie.
En bij student26 komt ook de ware naar boven...zijn-haar taal gebruik wordt anders.
Nog steeds een hij hoor... Was ook niet bepaald van plan dat te laten veranderen. Wat is er nu weer mis met mijn taalgebruik?!
Maarschalk en studiebol26 zijn de dezelde mensen Zieke mensen juist vte verstaan. Student 26 reageert altijd na 18.30 uur op de forum,dus niet
Dus wel.
He student26 hoeveel verdienen jou vriendjes met mlm dan?
Je bent toch goed mee bevriend? Dan weet je het globaal wel
Doet het er iets toe?! 1 is een hele tijd geleden gestopt. Die wordt al kwaad als je alleen nog maar de naam van het bedrijf noemt. Nummer 2 verdient er zo geweldig mee dat hij er 2 reguliere banen naast heeft. Nummer 3 gooit vandaag of morgen de handdoek in de ring (die heb ik er stomtoevallig afgelopen weekend naar gevraagd).

student26

Dat partime was toch een keuze omdat je graag veel vrije tijd had? Waren de centjes toch niet genoeg of ga je nu weer een of andere rotsmoes neerzetten?!
Hoe is het trouwens verder, Rene?

Zjeflegrande

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Ooit van carrière maken gehoord, Maarschalk ???

En er staat toch duidelijk "Doelstelling", dus ik heb het juist voorgesteld, alleen jij begrijpt het weer niet zoals gewoonlijk.

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ooit van carrière maken gehoord, Maarschalk ???

En er staat toch duidelijk "Doelstelling", dus ik heb het juist voorgesteld, alleen jij begrijpt het weer niet zoals gewoonlijk.
Het is ook allemaal zo verwarrend.
Eerst post je dit: (eerste deel van mij)
Pardon? Jullie zoeken geen verkopers maar managers?
Wie stuur je dan aan? Je downline? Maar die worden ook allemaal managers.

Je begint het al een beetje te snappen !!
Hieruit leid ik af dat iedereen manager wordt. Dus niet dat het een doelstelling is.

Eerder al heb je dit gezegd:
Even iets rechtzetten, want je begrijpt het weer niet.
HMI wil geen verkopers hebben,
Maw, verkopers zoeken jullie juist niet.
Dus wat dat betreft, gaat het om een gelijkwaardige funktie als manager, maar dan binnen de HMI organisatie.
Maar later suggereer je weer dat het juist de doelstelling is, en niet dat het een zekerheid is, wat je eerder nadrukkelijk NIET hebt vermeld.
En nog weer later probeer je een analogie met Philips te maken, en zeg je juist dat het een mooie boel zou worden als iedereen alleen maar verkoopt.
Terwijl bij jullie juist iedereen moet gaan managen.

En nog weer later probeer kom je weer met het standaard mlm gedoe.
Mensen moeten zich ergens in verdiepen, en anders hun mond houden.
Kritisch zijn wordt dus niet gewaardeerd.
Je hebt nog steeds aan Simon geen cijfers laten zien en aan econometrist ook niet.
Mij blijf je steeds halve antwoorden geven, zonder nu eens duidelijk uit de doeken te doen hoe het zit. Fieten (manager worden) worden ineens doelstellingen zodra mensen daarop ingaan.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Maarschalk en student reageren keer op keer op hetzelfde tijdstip.
Slim komt opdagen zodra student het te moeilijk krijgt.
En de schrijfstijl van Econometrist lijkt wel erg veel op die van student.

Maar we blijven je geloven student. Per slot van rekening zijn we dromers.

student26

Gast, jij hebt de prijs gewonnen voor de domste reactie. Gefeliciteerd.

Gast

dat hebben de meesten nu wel door,blijkbaar student26 nog niet

student26

dat hebben de meesten nu wel door,blijkbaar student26 nog niet
Waar reageer je nu op?!

student26

Maarschalk en student reageren keer op keer op hetzelfde tijdstip. Slim komt opdagen zodra student het te moeilijk krijgt.
En de schrijfstijl van Econometrist lijkt wel erg veel op die van student
Trouwens, wat mij totaal onduidelijk is: waarom zou ik in godsnaam de moeite nemen om hier onder verschillende namen te reageren, elk met een eigen schrijfstijl, woordkeus en achtergrond? Als ik een opmerking zou willen maken die ik niet onder mijn eigen naam zou willen doen, waarom zou ik dan niet gewoon als gast reageren? En stel dat ik hier onder 4 namen zou schrijven, zou ik me dan intussen niet eens moeten verspreken??? En wat denk je nou, dat ik in Word 4 verhalen zit te tikken die ik vervolgens achter elkaar hier ga zitten plakken???? En ook zoiets, ik ben het niet altijd met de andere tegenstanders eens, waarom zou ik hier 4 verschillende verhalen schrijven????? Om jullie bezig te houden of zo????????? Denk je nou echt dat je zo belangrijk bent? Moet je niet eens naar een dokter of zo? Daar komt nog bij dat ik inmiddels al tig keer heb gezegd dat je een manier mag bedenken waarmee ik kan bewijzen geen van de andere tegenstanders te zijn. Desnoods vraag je de IP adressen op of probeer je ons tegelijk op een chatsite te krijgen of zo. Maar ja, het blijft de MLM manier he? Veel roepen, maar niks bewijzen.

Gast

Maar ja, het blijft de MLM manier he? Veel roepen, maar niks bewijzen.
Nee Maarschalk, dat is jouw manier! :wink:

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Ik lees lekker mee en reageer weer eens om jouw schitterend onderbouwde wetenschappelijke theorie te ondersteunen. :lol: :lol: :lol:
:shock: :shock: :shock:

Gast

Gast, jij hebt de prijs gewonnen voor de domste reactie. Gefeliciteerd.

Hoeveel prijzen heb jij( eehhh jullie) dan al niet moeten winnen, student, slim, econometrist? 3in 1...DAT is pas dom.
Je valt door de bekende mand, manvrouwtje!

Gast

Ik lees lekker mee en reageer weer eens om jouw schitterend onderbouwde wetenschappelijke theorie te ondersteunen.

Eigenlijk wel zielig dat student zichzelf een compliment moet geven.

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Maarschalk en student reageren keer op keer op hetzelfde tijdstip.
En de schrijfstijl van Econometrist lijkt wel erg veel op die van student.
Wel, onze lokale Sherlock Holmes van de kouwe grond, wat doet het me weer onmetelijk veel hartzeer dat ik nou degene moet zijn die deze laatste strohalm van je door moet snijden. Je pathetisch geblèr over de identiteit van de schrijvers op dit forum zodra het je te heet onder de voeten wordt is totaal irrelevant in de discussie als je marketingsysteempje of, in voorkomende gevallen, de marketeers van de produkten die voor hun distributie hun heil hebben gezocht in dit door de vertegenwoordigers gefinancierde verkoopapparaat onder vuur komen te liggen. Dat het juist zulke vage en volkomen identiteitsloze produkten zoals die magnetische tokkie-snuisterijtjes, belminuten, nagelknippers of het voor altijd onduidelijk gehouden subject uit deze thread zijn, is typerend voor de aard van zowel de producenten als de verkooptypes die hier op af komen.
De produkten zelf spelen verder nog een min of meer ondergeschikte rol op dit forum omdat het hier immers om de methode gaat en niet om het produkt. Dit zal ongetwijfeld worden aangegrepen om niet in te gaan op mijn concreet verzoek mij de weg te wijzen naar de polisopbouw om voor te rekenen wat de consument teveel betaalt als gevolg van de gekozen marketingmethode. Liever gaat men zich te buiten aan uitspraken m.b.t. wetenschap die, hoe aandoenlijk deze ook zijn uit het toetsenbord van een stel mavo-klantjes, toch echt te hoog gegrepen zijn voor het beperkt functionerend brein waarover de gemiddelde mlm-er nou eenmaal beschikt.
Zodra alle strohalmen zijn afgefakkeld zal er, ongeacht de identiteit van de afzender, weer inhoudelijk moeten worden ingegaan op de bezwaren tegen mlm die er hier worden gepost. Het feit dat dit blijkbaar zo moeilijk is dat er regelmatig naar volkomen niet ter zake doende uitvluchten wordt gegrepen doet vermoeden dat de successtories niet uit eigen ervaringen voortkomen, want dan waren de weerleggingen wel wat makkelijker te produceren geweest...

econoom

Ongelezen bericht door econoom »

Wat brabbel je nu allemaal, dronken tor?
Dus student heeft een gespleten persoonlijkheid...! aha.

Dit forum is zo ongelooflijk nep!

Gast

5 tegenstanders een handjevol voorstanders en een paar gekken die mee lezen. Wow dat maakt indruk 8)

de grote kenner

Ongelezen bericht door de grote kenner »

--------------------------------------------------------------------------------

5 tegenstanders een handjevol voorstanders en een paar gekken die mee lezen. Wow dat maakt indruk

Precies!! Steeds meer mensen gaan inzien dat mlm DE toekomst is.
MLM-bedrijven groeien dagelijks! Dat zegt genoeg. Elke maand verdien ik meer.., ja, hoe is het mogelijk!
Steeds meer grote bedrijven kiezen voor mlm. Kijk naar Car Phone Warehouse, de nieuwe eigenaar van Eurexcel. Tevens eigenaar van The Phone House.
Waarom kiezen dit soort grote bedrijven voor mlm? Omdat het werkt!!!

positiefje

Ongelezen bericht door positiefje »

Het werkt ook wel ,je moet alleen een heel goed doorzettingsvermogen hebben. De handjes uit de mouwen steken. Daar schort het volgens mij bij een heleboel tegenstanders aan. Het is niet ff snel geld verdienen. Ik geloof ook wel dat er mlm'ers zijn die niet eerlijk zijn en die verpesten het voor de eerlijke mlm'ers

Gesloten