ik heb net eens even de tijd genomen om alle berichten over dit onderwerp door te lezen. Een hoop interessante reacties gezien!
Maar goed, een goede vriend van me smst nu al ruim een half jaar, en is laatst (tegen zijn zin) van de dienst verwijderd. Hij is alleen zó verslaafd aan deze smsdienst, dat hij nu de telefoon van zijn ouders heeft meegenomen om maar te kunnen smsen...Hij is een sms-junkie geworden...
Hij smst met ene Julia, op nummer 7222. Is er iemand die dit herkent? Ik zou graag reacties horen van mensen die zich wel eens hebben voorgedaan als Julia en/of mensen die zelf contact hebben gehad met deze Julia. Ze zegt dat ze 26 is, in Utrecht woont en verpleegster is.
Dus, als je hier iets in herkent, mail me dan op [email protected]!!
Ik lees graag jullie reacties en ervaringen, misschien kan ik hem er wel mee overtuigen dat hij hiermee nu echt te ver gaat...
Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat mensen hier hun geld mee verdienen en keur dat dan ook zeker niet af. Ik maak me alleen steeds meer zorgen, want hij ziet zelf niet meer hoe ver hij erin zit...
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Voor iedereen die zich benadeeld voelt door deze diensten: Sterkte!
Voor iedereen die zijn geld hiermee verdient: Succes met de feestdagen, en vooral: werk ze!!
Groetjes, Loes