LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] indentificatieplicht

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
janssen

Re: indentificatieplicht

Ongelezen bericht door janssen »

Tokkie:

Ik zou jou adviseren ga eens kijken op het forum tweevandaag.

daar schrijven veel en veel meer personen
dan op deze site, en wij letten helemaal niet op taal of spelfouten, kijk het maar eens even, en de mensen die op dat forum schrijven zijn voor het merendeel hoog opgeleide personen.
Maar geef eens kritiek op taal fouten dan kun je lachen wat je als antwoordt krijgt.

Probeer het maar eens.

Oja Hollandee of Ollande of Ollandee. zij begrijpen je echt wel!!!!!!!!!!!!!!! :idea: :idea:

janssen

Ongelezen bericht door janssen »

Gast:

Ik denk juist dat Wilders net als wijlen Pim Fortuin ( niet zoals tokkie schrijft voor u Meneer Fortuin) Gewoon Nederland weer terug wil geven aan ons Hollanders.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Pim wilde dat inderdaad.
Wilders echter niet.
Wilders wil alleen maar macht over de ruggen van de kansloze Hollanders.
Hij weet namelijk hoe hij hen kan bespelen, hoe hij hun stemmen kan winnen.
Zo slim is Wilders wel en hij weet ook dat die kansloze Hollanders te dom zijn om dat in te zien.
Pim had Nederland of Holland, zoals jij dat ziet, kunnen helpen, Wilders zal dat echter nooit doen.
Die wil van Nederland (Holland) een hel op aarde maken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

jongens en meisjes toch.

De politiek is toch een pot nat, wilders of pim fortuin.
Het komt allemaal op het zelfde neer, voor de verkiezingen leuke bla bla verhaaltjes vertellen, en als het puntje bij paaltje moet komen na de verkiezingen, doen ze het tegeonover gestelde van wat voor heen beloofd hadden.

Ik weet het pim fortuyn, of hoe je zijn achter naam ook maar schrijft, die kan het voordeel van de twijfel niet bevestigen, maar ik ben er zeker van dat ook hij, voor een andere optie had gekozen dan wat hij oorspronkelijk had beloofd.

Wilders is nu het lieve zoete jongentje aan het uithangen (zoals meerdere) maar daar trap ik niet meer in, ik kies bij de volgende verkizingen een kleine partij die mij aanspreekt en die geen belangen hebben in de bedrijfs voering in nederland.
Mocht zo'n partij niet bestaan, ja dan stem ik gewoon niet (en ja ik weet het je stem gaat dan naar de grootste partij, maar dat is in iedergeval beter dan je stem aan een partij de vergooien die toch het tegen over gestelde gaat doen, dan wat jij in gedachten had).

Heren dames op dit forum ik heb het al eerder gelezen, een politicus mag geen aannemelijk belang of een positie betreden als politicus, als deze een hoofd functe een eigenaar of zelfs belangen heeft in ondernemingen van een bedrijf of bedrijven.
Als een politicus dit wel doet is deze in strijd met de nederlandse grondwet, het aanemelijk belang licht dus voorop in hun agenda en/of kan een rol spelen in hun beslissingen (eigen belang).
Dus wie van jullie kan mij vetellen wie er in het kabinet, geen Bedrijf of aandelen heeft in het nederlandse of buitenlandse bedrijfs leven.
Of wie van jullie kunnen mij een politiecus aan wijzen die geen neven funties heeft in bedrijfs voering of als eigenaar van een bedrijf of instantie.

Denk er maar eens over na heren en dames, en ja ook tros radar.
Wij het volk worden belazared, waar wij bij staan, wij moeten ons houden aan de regels en aan onze verplichtingen.
Terwijl het cabinet daar de foeten mee aanveegd, zij praten over normen en waarden terwijl zij zich daar niet aan houden.
Ja zelf balkenende houd zich niet aan de nederlandse wet, die heeft ook aannemelijke belangen in bedrijven of betreed ook neven functies die zijn positie als minister kunnen beinvloeden, en zijn eigen belang voorgaat op het algemeen belang.

Ik weet draai nu een andere kantop, dan waar het forum over gaat, maar als je nadenkt zul je zien dat het als een boekwerk in elkaar past.

Dus nog kort wie denken jullie wie hier nu de macht heeft in nederland.

a Het nederlandse volk

of

b De bedrijven.

.

Gesloten