ykekind en marleen71: ik sluit me hier helemaal bij aan!!!
Heb inmiddels een maand telefonie van Wanadoo en kan al net zo lang nauwelijks bellen en gebeld worden. En heb inmiddels ook al ruim 10 euro aan helpdesk verbeld. Ook al een hoop adviezen braaf opgevolgd maar niets helpt. Ook een aantal klachtenmailtjes gestuurd maar nog geen enkele reactie. Eigenlijk weiger ik rekeningen te betalen voor een dienst die niet werkt. Want facturen sturen lukt wanadoo natuurlijk wel
Een overzichtje:
- middenin een gesprek valt de verbinding weg
- mijn telefoon gaat niet over als ik gebeld word
- mijn telefoon gaat wél over maar als ik opneem: geen gehoor. Iets later gaat mijn mobiel en krijg ik de vraag waarom ik wel opneem maar niets zeg.
- en vice versa: ik bel en krijg geen gehoor. Gelijk daarna bel ik met mijn mobiel en krijg te horen dat ze net een eng telefoontje kregen: men nam op en hoorde alleen ruis.
Nog even en ik word voor hijger versleten
Het is dus NIET zo dat je KNP lijn het overneemt als wanadoo even wegvalt. Was het maar waar, dan was ik tenminste nog bereikbaar. Voor iedereen die dit overweegt: neem GEEN wanadoo telefonie!!