LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
StruiS

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door StruiS »

eeeh stelletje vetkleppen, centimeters wil niks zeggen!!!!!!!!!!
WEGEN!!!!!!!!!!!
Kilo's!!!!!!!!!!!!!
En niet zoveel freten.
Sorry??? Het hele idee van gewicht is toch hoe je er uit ziet. Stel je kan het lichaam van een god (godin) (eentje met een goed figuur dan) krijgen, maar je weegt dan wel 100 kilo of je bent een stuk dikker maar weegt veel minder. Lijkt me duidelijk.

Tuurlijk is dat een beetje overdreven, maar volgens mij gaat het erom hoe je eruit ziet, dus cm want kilo's zie je niet

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

zie je niet, struis, waar zit jij met je hoofd, in t zand ofzo???!!!!
Welke planeet zit jij?

dieke

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door dieke »

hey....

zag hier wat opmerkingen staan over de sauna belt...
heb een tijd geleden mij eentje aangeschaft...
moet zeggen werkt fantastisch...
ben al verschillende centimeters kwijt en de kilotjes verdwijnen vanzelf...
natuurlijk je moet niet denken dat je de hele dag junkfood en cola kan drinken want dat is niet de bedoeling...
normaal eten en drinken zelfs niet dieeten ...
het werkt wel...
en niet alleen voor die centimeters...
is ook verzachtend voor de rug...

groetjes dieke

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

hey....

zag hier wat opmerkingen staan over de sauna belt...
heb een tijd geleden mij eentje aangeschaft...
moet zeggen werkt fantastisch...
ben al verschillende centimeters kwijt en de kilotjes verdwijnen vanzelf...
natuurlijk je moet niet denken dat je de hele dag junkfood en cola kan drinken want dat is niet de bedoeling...
normaal eten en drinken zelfs niet dieeten ...
het werkt wel...
en niet alleen voor die centimeters...
is ook verzachtend voor de rug...

groetjes dieke

Nou dan ben jij het zoveelste wereldwonder :lol:

hannahtjuh!

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door hannahtjuh! »

hey mensen! ik heb alles even doorgelezen en ik vind dat ieder voorzich moet weten wat hij ermee doet! En ik denk dat het gewoon bij de een wel werkt en de ander niet!
ik ben een half jaar geleden bevallen van me zoontje en nu zit er nog aardig wat vet of wat het ook is rond me taille, ik ben verder gewoon slank dus hoef niet af te vallen ofzo het gaat me om me taille slanker te krijgen! zou ik dan wel baat bij de saunabelt hebben?
liefs hannah!

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

hannahtjuh, je hebt t niet goed doorgelezen aan je reaktie te zien...

[email protected]

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dieke,

kan je me even contacteren op [email protected]

Heb wel intresse in je ervaring met Sauna Belt

Alvast bedankt

hannahtjuhhh

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door hannahtjuhhh »

ach ut zal wel..ik krijg hem toch voor een super lage prijs en wel de orginele dus we zien wel of het gaat werken!

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Precies, j emoet natuurlijk wel de originele hebben.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe herken je een originele ? Ik ben bang dat ik een namak bestel ?
Graag uw reaktie.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Tja dat zal schelen, de originele, dus er zijn nog meer van die onzin dingen op de markt. Nou meid lekker op de bank, zakkie chips erbij, ding er omheen en afvallen maar...hahahahhahahahhahahaha

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe herken je een originele ? Ik ben bang dat ik een namak bestel ?
Graag uw reaktie.
Origineel of namaak.
Het maakt toch allemaal niets uit.
Als je het dan toch wilt proberen koop dan een goedkope.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb nog nergens ee goedkope versie gezien...???

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Je verliest plaatselijk veel vocht. Maar het lichaam vult tekorten weer aan dus ook het resultaat is tijdelijk. En zoals zowat alle producten van Tell Sell: het wordt aangeraden te doen in combinatie met een dieet en beweging en.... uiteindelijk heeft een dieet en beweging veel meer effect dan het product. Sommige producten lijken te mooi om waar te zijn. En dat zijn ze ook. Een wasbordje door op de bank te hangen met een Abtronic...? Kom nou !!!


Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

:D ik heb de sauna belt al 3 maanden en ik ben 15 cm afgevallen rond de taille! natuurlijk klopt het wat jullie zeggen: je verliest er geen kilo's mee maar het is wel een fijn gevoel te weten dat er geen vethoop over je broek hangt!! je hebt ook geen gespierde buik maar gewoon een normaal buikje, het werkt perfect! nou ben ik niet echt zwaar of dik (65 kg) maar dit heeft mijn figuur veel goed gedaan! er bestaan veel variaties en vraag er eens na in de sportschool!!

verder zijn die wijsneusen hier echt zoo super zielig, beetje de slimbo's uithangen van een uiterst laag niveau, ik schrik ervan mensen!! tuurlijk mag je kritiek leveren maar je hoeft geen mensen uit te bokken ECHT SUPER TRIEST en daar kan ik me dus dood aan irriteren. ik doe dat toch ook niet terwijl ik afgestudeerd ben in biologie? dus mensen, chill!

labie

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door labie »

beste gast zou je eens contact kunnen opnemen met me want ik heb dat probleem ook ben niet te zwaar of te dik maar heb last van een buikje
mijn email adres is [email protected]
en iedereen kan hier naar mailen wat een saunabelt heeft

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Zeker aandelen in telsell, hahaha we trappen er toch niet in, en afgestudeerd in biologie, laat me niet lachen en dan met zo'n band omlopen?! 65 kilo en te dik?, ook dat klopt niet, even een paar kilo lijnen! en je buikje verdwijnt als sneeuw voor de zon, bij mij ook altijd, het eerste vet waar jij, net als ik, mee te maken krijgt is op de buik en dat verdwijnt echt niet met zo'n bandje maar met 2 weken wat minder snoepen is tie zo weg, Weet jij net zo goed als ik, en trouwens ooit iemand van 120 kilo met zo'n bandje omgezien, dat is zoietsa als water naar de zee dragen. Jij doet/kan t best zonder tellsel maar wat ik al dacht: aandelen zeker?

Marvi

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Marvi »

Niet zo lullig doen "gast"! Ik heb hem ook en ondanks alle verhalen hier dat de sauna belt niet KAN helpen, helpt hij mij toch ook ! Misschien niet echt bij het afvallen (ik doe nl ook een koolhydraatarm, vetarm dieet!), maar zeker wél bij het verminderen van mijn middel"maat". En ik heb beslist géén aandelen in tell sell, integendeel. Wel weet ik dat er dure cremes zijn (die ik zelf ook gebruikt heb), die plaatselijk warmte opwekken (buik, billen, bovenbenen) zgn afslankcremes. De starter van deze bladzijden vroeg om ERVARINGEN met de saunabelt. Bij sommige mensen zal hij niet direkt helpen, bij anderen wel. En al zou het maar "placebo- effect"zijn, als het maar helpt! Waarom geven zoveel mensen die hem nog nooit geprobeerd hebben hier dan toch hun ongenuanceerde mening?? Overigens zij ze bij andere firma's ook al te koop, en wel veel goedkoper. Zie b.v. de "Kampioen "van deze maand.

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo iedereen,

Iedereen die enige ervaring heeft in de sportwereld weet dat de Sauna Belt hapklare onzin is.
Vet verbranden bereik je alleen door de harstslag tot een bepaald niveau te verhogen, m.a.w. het hart en de longen aan het werk zetten en zo de verbranding en stofwisseling stimuleren. (denkend aan de doelhartslag die hoort bij vetverbranding)
Het enige wat de Sauna Belt bewerkstelligt is overtollig vocht uit je buik halen waardoor het LIJKT alsof je centimers verliest.
Het vetweefsel is niet weg en als je de Sauna Belt even niet meer gebruikt of je gaat veel drinken dan zijn de centimers binnen no time terug.
Kijk maar nadat je een uur hebt hardgelopen buiten dan ben je ook zoveel vocht verloren dat het lijkt alsof je een plattere buik hebt.
En dit heeft niks met het afzeiken van een product te maken maar dit zijn dingen die je gewoon kunt weten zonder dat product getest te hebben.
Iemand die gelooft dat je door 50 minuten in de bank te zitten met zo'n sauna belt meer dan 600 calorieen verbrand die leeft echt in een droomwereld....en toen ging de wekker...

Groeten!! :D

Gast

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Gast »

is he nou eens afgelopen met da kl.te ding

Gesloten