LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De grens is bereikt !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dhr Duisenberg zal er zelf ook snel achter komen dat met Dexia geen broodje kaas te eten valt,

Ton

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ton, het belang is voor die partijen hetzelfde. Dexia, Duisenberg en dnb drinken met drie rietjes uit één flesje cola. En SLV en de consumentenbond doen er alles aan om hun rietje er ook bij te proppen.
Geloof me, ze kunnen prima een broodje kaas eten met elkaar! Deze bemiddeling gaat echt niet hard tegen hard hoor, laat staan dat ie kan mislukken!! Hoop dat ik het mis heb! Misschien zie jij het goed en ben ik te wantrouwend. Of misschien heb jij meer achtergrondinfo waar ik niet over beschik!

esbecede
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 feb 2005 00:22

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door esbecede »

beste Piet,

Ik richt mij tot jou omdat iemand met daadkracht hierop moet toezien dat gewonnen terrein niet brut prijs gegeven wordt.

WIE VANDAAG NIETS DOET,
LEEFT MORGEN NET ALS GISTEREN!!!

WACHT NIET OP HET GUNSTIGE MOMENT,
SCHEP HET!!!

LANGS DE WEG VAN STAKS
KOMT MEN IN HET LAND VAN NOOIT!!!!!

Waar rook is, .........
Ik begrijp de nood, maar zodra er mensen zijn die zich overduidelijk uitspreken zoals Johan1 dat deed, dan mag je niet lichtzinnig meer over deze AANDELENGATE of D....GATE denken (omdat alle partijen er nu bij betrokken zijn of zich erin gemengd hebben)
Het blijkt nu dat gedupeerden zodanig in het nouw gedreven zijn en nare ingevingen krijgen.

Toen ik de posting las dacht ik gelijk: "dit is het begin van het einde"
Donkere wolken pakken zich samen boven dit drama.
Het door Dexia gedupeerde volk wordt opstandig en wanhopig; dus moet men toch gewaarschuwd zijn.
Iedereen draagt ZIJN of HAAR eigen verantwoordelijkheid, maar om met jouw woorden te spreken: SAMEN STAAN WE STERK ( ER )
NEDERLAND ZAL WETEN DAT DEXIA GEDUPEERDEN BESTAAN.
De vakbeweging ging ons immers voor

Alles zal naar totale tevredenheid moeten zijn opgelost, zoniet dan is dit land HOPELOOS, STUURLOOS, DIEP GEZONKEN!! en....... zullen er altijd mensen overblijven die hun gram, met alle hen ter beschikking staande middelen, zullen opeisen.
Alleen dan zal Johan1 gelijk krijgen.
met vr. gr. Esbecede

VOLHOUDEN

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door anneria »

vraag mijn partner en ik woonden samen maar waren op dat moment niet getrouwd toen wij ieder een contract afsloten inmiddels zijn wij dat wel kunnen wij nu verantwoordelijk gesteld worden voor elkaars contracten of is het zo dat wij samen hadden moeten tekenen daar zou ik wel een antwoord op willen hebben mijn contract loopt in april af

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door croosjes »

anneria,Voor jou contracten geld zorgplicht en wck.


vrgr.Andre

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door anneria »

wil je me even uitleggen wat dat precies betekend ik ben niet zo goed in al die termen bedankt

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door croosjes »

anneria, zorgplicht houd in het navragen van de fin.situatie van u tijdens het afsluiten van het contract. En WCK er is een lening verstrekt zonder dat u het wist en daar aandelen voor gekocht, hiervoor hadden ze geen vergunning en u dacht nog wel dat u spaarde voor de oude of de kinderen later.


Vrgr.Andre

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door anneria »

als ze hadden na gevraagt wat mijn inkomen was had ik nog geen duizend euro gekregen want ik had en heb een wao uitkering en mijn partner was op dat monent in de ziektwet met als resultaat dat die ook gedeeltelijk in de wao is gekomen naar als ik het goed begrijp kunnen ze mij dus niet aanspraakelijk stellen voor het contract van mijn partner of mijn partner voor mijn contract mocht er iets gebeuren daar wij niet meer zo jong zijn en als mijn contract in april is afgelopen wil ik eigenlijk mijn restschuld niet betalen daar ik eigenlijk drei jaar hadt moeten betalen maar deze toen heb verlengt met nog drie jaar en ik het nu welletjes vind

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door croosjes »

anneria,informeer bij verschillende verenigingen wat bij u past om een proces te beginnen en de nietigheid in te roepen.


vrgr.Andre

anneria
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 okt 2003 02:49

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door anneria »

wij zijn aan gesloten bij legioverlies is dat voldoende of moet ik nog me ergens meer melden denk je

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door woest »

Anneria, als u bij STICKY: 'Alles op een rijtje' en 'belangrijke links en topics' kijkt, kunt u vinden wat u nodig hebt,
veel succes en sterkte,

groeten,
Woest

goede adressen: www.platformaandelenlease.nl
en: www.pay-back.nl

rhino
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 mar 2005 13:30

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door rhino »

Aan woest:Ik heb my pas aangemeld by slv,is dit voldoende of moet ik my nog by andere stichtingen aansluiten,misschien een advocaat of rustig afwachten waar ik zelf geen voorstander van ben,voor myzelf wil ik zo snel mogelyk ACTIE

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door woest »

Rhino,
ik hoop, dat ze wat voor je kunnen doen, maar ik ben juist erg kritisch op SLV en vind, dat ze ons maar laten dobberen. Ik hoop, dat daar verandering in komt.

Het is absoluut NIET voldoende en vertrouw niet te veel op stichtingen; ga zelf actie ondernemen.

Kijk op www.platformaandenlease.nl en, wat ik zojuist ook tegen Anneria zei, kijk op 'alles op een rijtje' en 'belangrijke links en topics' bovenaan (Sticky)

Je kunt uitzoeken of je in aanmerking komt voor toevoeging van een advocaat (als je niet veel verdient) en anders zijn er mogelijkheden om je aan te sluiten bij een groep om te procederen (dat drukt de kosten aanzienlijk).

Mail naar Ton van Aert of Piet Koremans (maar het is wel erg druk, dus heb geduld)

[email protected]

[email protected]

Veel succes!

groet,

Woest

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door bokkie »

Blijven jullie nou zo blind? Piet roept zogenaamd namens (pak hem beet en dan is het nog heeeeeel ruim genomen) 3000 gedupeerden iets en hij moet mee als serieuze partij in de onderhandelingen? Kan Tante Sjaan uit het bejaardenhuis ook wel eisen dat ze namens alle bejaarde gedupeerden mee moet onderhandelen. Waar hebben we het over? Piet roept iets maar kan niet aantonen namens wie hij dat roept, alsof je dan serieus wordt genomen (behalve door de Tros dan). Word wakker en realiseer je dat jullie slechts een splintertje zijn in de balk gedupeerden. Maak jezelf en Sint Piet niet belangrijker dan jullie in werkelijkheid zijn.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door trudy »

En bokkie mekkert weer. Ga grazen in de wei en kom niet meer terug bok........

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Kor S »

:arrow: bokkie beh ga weer ,s terug JE WEI IN en blijf daar for ever
Laatst gewijzigd door Kor S op 30 mar 2005 21:37, 3 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door croosjes »

anneria,laat je niet verleiden door verwijzingen hier op dit forum informeer echt overal want voor je het weet wordt je weer misleid.


vrgr.Andre

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door bokkie »

Kan iemand mij dan uitleggen op basis waarvan Piet als serieuze onderhandelaar moet worden gezien (en namens wie hij dan gaat onderhandelen)?

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door woest »

Croosjes, nu is het wel weer genoeg!!

Over misleiding gesproken. Deze mevrouw krijgt een serieus antwoord ('alles op een rijtje' en 'belangrijke links en topics') waar zij waarschijnlijk veel mee kan. Maar jij doet niet anders dan onzin uitkramen en af en toe je handel aanprijzen.

Hoe haal je het in je hoofd om deze mevrouw, die toch al onzeker is, zulke onzin toe te voegen!

Het enige wat er mis is aan dit forum, is, dat lieden zoals jij niet voor altijd geweerd kunnen worden, kennelijk. Er zijn vele fora in dit land: ga een tijdje een ander forum verzieken; wij hebben genoeg aan ons hoofd!

Ga maar met Bokkie spelen; jullie zullen het vast goed met elkaar kunnen vinden.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Kor S »

:nvt
Laatst gewijzigd door Kor S op 30 mar 2005 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten