LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.

Wie van eegalease heeft niet kunnen stemmen?

Ik heb ook niet kunnen stemmen.
22
42%
Ik heb NEE gestemd.
24
45%
Ik heb JA gestemd.
7
13%

Totaal aantal stemmen: 53

Elias

Re: Wie dacht ook van eagalease een stemkaart te ontvangen?

Ongelezen bericht door Elias »

Nou pluutje,
je zal 2 min-punten voor Idaho bedoelen, want als je zo'n opmerking kunt produceren, dan rammelt er bovenin toch een en ander:
Je kunt aan alles merken dat Dexia zo snel mogelijk van deze hele affaire af wil......
:roll:

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Elias, :idea: :wink:
Laatst gewijzigd door pluutje op 17 sep 2005 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Maar natuurlijk Elias, Dexia gaat graag nog een aantal jaar verder.

Ze handelen de lopende zaken af en zijn daarna vertrokken uit Nederland wegens een te grote imagoschade.

En jij bent in de veronderstelling dat men graag nog een paar jaar extra in de negatieve belangstelling wil blijven staan?

Tja, zit wat in...... :roll:
Laatst gewijzigd door Idaho op 17 sep 2005 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.

anoniem3

Ongelezen bericht door anoniem3 »

pluutje :lol: :idea:

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

anoniem 3 punten!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

19 van de 41 eegalease-sters of eegalease-ers hebben het idee dat ze niet hebben mogen stemmen of ze hebben het verkeerd begrepen.

Slechts 4 hebben ja gestemd.

Alle chatters ten spijt, ik blijf het zeggen :

Is me dat even een zuivere stemming geweest !!

Er van uitgaande dat op dit forum toch een gemiddeld aantal van het totale aantal belanghebbenden komt lezen (er zijn immers duizenden ingeschreven bij dit forum), blijft het toch raar dat van alle reacties, ook in alle andere topics, de overgrote meerderheid tegen dexa is en slechts een enkeling dexia nog het vertrouwen geeft en voor de duiserbergregeling is.

Waarom komt die volgens idaho overgrote meerderheid van dexia sympathisanten, die honderdduizend volgens idaho, ons dat dan niet massaal vertellen?

Nee, ik denk dat SLV ons lelijk bij de neus heeft genomen en zelf dik heeft verdiend aan deze duistere dexia praktijken en aan de vele dexia-slachtoffers.

In de tijd dat aids nog zo link was, hoefde je maar te vertellen dat het gras bij jou in de tuin heilzaam was en slechts 45,00 Euro koste per sprietje (90 voor twee sprietjes) en het liep binnen !!! Zo werkt zoiets en SLV heeft dat goed begrepen.

Idaho

Waarom komt die volgens idaho overgrote meerderheid van dexia sympathisanten, die honderdduizend volgens idaho, ons dat dan niet massaal vertellen?
Omdat waarschijnlijk het overgrote deel van die mensen hier liever niet komt iwebd.

Ikwaseenbeetjedom

geeft niet idaho, maar noem ze dan niet zo maar allemaal Ja-knikkers of ja-stemmers. Dat is Maurice de Hond vast niet met jou eens!

In de tijd dat aids nog zo link was, hoefde je maar te vertellen dat het gras bij jou in de tuin heilzaam was en slechts 45,00 Euro koste per sprietje (90 voor twee sprietjes) en het liep binnen !!! Zo werkt zoiets en SLV heeft dat goed begrepen. Die liggen nu in een Dagobert deuk hun geld te tellen.

JH

Ongelezen bericht door JH »

ibebd, ook ene piet k spreekt steeds over honderdduizenden gedupeerden. En zoals Idaho al aangaf, het merendeel komt niet op dit forum, omdat zij te veel zorgen hebben en via familie en kennissen wel geholpen worden, mits zij over de schroom heen durven.

Op dit forum komen inderdaad de `die-hards´ die koste wat het kost niet bereid zijn in te stemmen met enige schikking maar voor het onderste uit de kan gaan, om diverse uiteenlopende redenen waar ik hier niet nader op inga. De meesten van hen weten dat zelf wel het beste.

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

quote:Dat is Maurice de Hond vast niet met jou eens!

Maurice de Hond houdt z'n polls bij voorkeur aan de achterdeur van de linkse kerk.
'k geef geen stuiver voor die opinie.

B+

Ikwaseenbeetjedom

Geplaatst op 18 Sep 2005 11:53 door Belegger+

quote:Dat is Maurice de Hond vast niet met jou eens!

Maurice de Hond houdt z'n polls bij voorkeur aan de achterdeur van de linkse kerk.
'k geef geen stuiver voor die opinie.

B+
duidelijker dan dit kun je niet zeggen wie je bent !

Nee, het merendeel van de dexia-slachtoffers is naar alle waarschijnlijkheid geen ja-knikker en geen ja-stemmer, als wil SLV ons dat wel doen geloven voor 5 miljoen!

19 van de 41 eegalease-sters of eegalease-ers hebben het idee dat ze niet hebben mogen stemmen of ze hebben het verkeerd begrepen.

Slechts 4 hebben ja gestemd.

Alle chatters ten spijt, ik blijf het zeggen :

Is me dat even een zuivere stemming geweest !!
Er van uitgaande dat op dit forum toch een gemiddeld aantal van het totale aantal belanghebbenden komt lezen (er zijn immers duizenden ingeschreven bij dit forum), blijft het toch raar dat van alle reacties, ook in alle andere topics, de overgrote meerderheid tegen dexa is en slechts een enkeling dexia nog het vertrouwen geeft en voor de duiserbergregeling is.

Nee, ik denk dat SLV ons lelijk bij de neus heeft genomen en zelf dik heeft verdiend aan deze duistere dexia praktijken en aan de vele dexia-slachtoffers.

In de tijd dat aids nog zo link was, hoefde je maar te vertellen dat het gras bij jou in de tuin heilzaam was en slechts 45,00 Euro koste per sprietje (90 voor twee sprietjes) en het liep binnen !!! Zo werkt zoiets en SLV heeft dat goed begrepen.

Idaho

geeft niet idaho, maar noem ze dan niet zo maar allemaal Ja-knikkers of ja-stemmers. Dat is Maurice de Hond vast niet met jou eens!
Of meneer de Hond het met mij eens is, doet niet ter zake, de telling heeft overduidelijk laten zien dat een overgrote meerderheid van de aangeslotenen bij de Stichtingen voor de schikking zijn.

Nu ga jij mij vertellen, omdat er op dit forum maar 4 ja-stemmers zijn, dat ik aan de hand van jouw poll moet geloven dat er gesjoemeld is met de telling?
Kom op nou joh, je weet zelf waarschijnlijk ook wel beter als je even de gedachten op een rijtje zet.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Idaho,

ook deze leugen zal weldra tot het verleden behoren,

na ocktober zal het duisenberg-plaatje er plotsklaps héél anders uit zien, rara, hoe zou dat komen?

iwebd vist in visrijk water

T :wink: n

Idaho

ook deze leugen zal weldra tot het verleden behoren
Ik ben reuze benieuwd hoe jij met zo'n stellige zekerheid kan zeggen dat het hier om een leugen gaat beste Aert, baseer je dat op het verhaal in Must?

JH

Ongelezen bericht door JH »

Waarom verschijnen er polls op dit forum ??? De meeste forumbezoekers zijn wars van enig realiteitsbesef en denken en handelen alleen maar in hun eigen straatje. Een poll is slechts een subjectief instrument om er voor te zorgen dat onvrede over een bepaalde actie in de openbaarheid wordt geplaatst. Zo kan men altijd de vinger wijzen van: zie je nu wel, zoveel procent is het er mee eens en zoveel procent heeft niet kunnen stemmen. Er wordt echter niet bij vermeld dat men niet heeft WILLEN stemmen.
En daarbij komt bovendien dat lang niet alle honderdduizenden gedupeerden dit forum bezoeken.

Loeke de Waal

Ongelezen bericht door Loeke de Waal »

Ja JH de meeste polls zijn niet betrouwbaar die op dit forum staan. Denk aan die mensen die meerdere aliassen gebruiken etc.

mvg

Loeke

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Toch zijn de uitkomsten van deze polls altijd nog stukken betrouwbaarder dan de door Dexia geredigeerde inbreng van het gros van opnaaiers en raddraaiers zoals HvdB, HvdC, anoniem3, Belegger+, JH en Idaho !!!

Gelukkig zijn er toch altijd nog meer goedwillenden die in dit forum aan polls meedoen dan raddraaiers, meerdere aliassen of niet.

Idaho

En daar gaat ie weer, je weet echt niet van ophouden he?
Wat is toch die drive van jou, om maar te blijven stoken?

Bij nader inzien, hou je antwoord maar voor je.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Dezelfde "drive" die jou beweegt, Idaho om hier van 's morgens vroeg tot diep in de nacht je negativisme aan de man te brengen. Hoe meer jullie, raddraaiers en opnaaiers, klagen des te liever is het mij. Een teken dat mijn pijlen doel treffen.

Uiteindelijk zullen de gedupeerden kunnen lachen! Breeduit, als laatste en dus als beste! Daarna gaan we ons geld tellen, dat we van Dexia zullen terugkrijgen. En dan weer lachen. Tot aan onze eigen bank, waar we dat gaan storten. Op onze eigen rekening, waar het thuishoort. :lol:

Gesloten